Author Topic: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate  (Read 720 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BadMoFo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
[Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« on: 17 May 2018, 14:24 »
Personal mi-am dorit un thread separat de cel in care se discuta de ornamente sidefate la roti sau ce marca de lichid de parbriz sa folosesc azi ca sa nu miros urat. As dori ca cei care posteaza aici sa discute in general de cifre, realizari si chestii tehnice.
« Last Edit: 20 May 2018, 22:55 by Colonelu »
 

2BitHit

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #1 on: 17 May 2018, 15:55 »
+1 pt idee; e putin enervant cand userul "de rand" intra sa mai citeasca una-alta si sa vada cateva poze, gaseste N posturi despre tuning si modificari discutate pe o limba neinteleasa.
 

Offline vacaru

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #2 on: 17 May 2018, 16:00 »
Hai ba BMF, faci thread cu masini modificate si in lista bagi: PCV hose and valve.
Filtrele nu le-ai schimbat? :D
 

BadMoFo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #3 on: 17 May 2018, 16:08 »
vacaru, nu cunosti problema deci te iert. :) La 2.0 TFSI PCV-ul are o problema de design, fiind f multe revizii si nu neaparat dpdv consumabil. E un Fix, pe audizine sunt threaduri specializate pt asa ceva, unii pun un blocking plate care se cumpara si pe la 100 USD pentru cine nu e atent. Versiunile mai vechi dau relanti neregulat chiar si in stare normala de functionare. Blocking plate-urile dau insa un miros destul de urat in habitaclu in unele cazuri (inclusiv al meu).
« Last Edit: 17 May 2018, 16:11 by BadMoFo »
 

Offline Speedy

Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #4 on: 17 May 2018, 20:39 »
E adevarat ce zice BMF, PCV-ul este boala lor. Si eu l-am schimbat acum la revizia generala la Scirocco, better safe then sorry. Apropo, avand in vedere schimbarile pe care le-am enumerat pe CG, cat de mult conteaza investitia intr-un LSD avand in vedere ca am DSG si cat de greu este de instalat?
 

BadMoFo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #5 on: 17 May 2018, 20:41 »
Ieși mai bine in cam aceiași bani cu conversia la 4motion. Să deschizi dsg-ul e f scump.
 

Offline Speedy

Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #6 on: 18 May 2018, 11:32 »
Mda, atunci pica. Pentru mine masina asta este daily asa ca sa investesc si sa pice cand mi-e lumea mai grea mai bine o las asa. La reprize peste 60 asta ma interesa. Nu merg cu ea pe circuit iar KW-ul este suficient pentru fun pe drumurile nationale.

Inca o intrebare, daca tot nu pun LSD, ajuta cu ceva Antilift Kit? E mult mai ieftin si accesibil. Sunt curios daca ati avut experienta cu asa ceva.
 

BadMoFo

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #7 on: 18 May 2018, 13:18 »
Ai torque steer la reprize peste 60 sau iei curbe tare? Acolo te mai poate ajuta LSD.
Eu am LSD pe FWD, o face mai compliant cu directia aleasa dar e o continua lupta cu volanul, trebuie sa intuiesti cand intra LSD si sa iti ajustezi manevrele de virare corespunzator. Ce pot povesti e senzatia ca in situatii ce in mod normal ar duce la pierderea nedorita a traiectoriei sau cand vrei un viraj extrem de strans, intrucat rotile motoare sunt si cele viratoare, opozitia dintre directie si motor o vei simti in volan. Pur si simplu "se intareste" si trebuie sa lupti un pic cu el, cu manevre fine dar ferme.

Un minus e faptul e ca trebuie sa te astepti la aceasta reactie si sa iti anticipezi traiectoria.

Un plus e faptul ca masina se va duce, atat timp cat ai acceleratia apasata (Atentie!! pe frana iti trebuie un 2 way LSD, in general cu placi de frictiune si deci cu un ulei special, sau Torsen 1 care e destul de scump, greu de facut si aproape imposibil de gasit pt orice masina) in directia indicata de roti, in limita aderentei, ceva gen cum faci steer in jocurile pe calculator. E un soi de point and shoot, vrei sa ajungi in punctul ala, pui rotile in directia aia (nu am zis volanul, pentru ca ai si un slip angle in cauciucuri si asta poate ruina partial faza) si accelerezi. Asta inseamna sa te obisnuiesti cu el inainte.  Vei conduce cu ambele maini pe volan (ceea ce e si OK dpdv legal), vei face mai des contrabracari pentru ca pe o curba vei face ajustari si la intrare pe ea, dar si la iesire. Senzatia e ca si cum "desenezi" traiectoria din volan, dar implicand ceva forta.

Un LSD pe spate e total alta poveste, fatza devine maleabila, directia f jucausa,ajustarile sunt mai putin bruste, virajul se face mai mult din pedala de acceleratie si nu din volan, spatele e "de incredere" si atunci ai mai multa marja de manevra. Oricum, cand pierzi spatele (aderenta pe ambele roti), pe un RWD ai belit-o grupa mare. De aia propovaduiesc AWD.

Daca vrei sa ai o idee, du-te la supermarket, ia un carucior de cumparaturi si trage-l dupa tine (in loc sa il impingi), apoi din mers incearca sa iei viraje cat mai scurte. Ca sa il tii pe traiectoria dorita va trebui sa compensezi din forta bratelor miscarile laterale. Asta e fwd cu LSD. Fa la fel si impingandu-l din spate. Asta e rwd cu lsd. Incearca apoi acelasi lucru cu tine in spate si prietena in fata. Cand tu impingi si ea doar merge tinand caruciorul, apoi cand luati un viraj, dar tu contribui mai mult si ea mai putin, asta e AWD RWD oriented, cand tu mai putin si ea mai mult e FWD oriented. Vezi cum e in toate situatiile astea si zi care e cel mai convenabil.

Anti lift kit te ajuta in situatii limita, tinand roata impinsa pe sosea pe cat posibil, parerea mea e ca daca ai ARB-uri dure si amortizoare tari si rapide pe rebound n-ai nevoie de el. Depinde de cat de mult te pui in aceste situatii limita.
« Last Edit: 18 May 2018, 13:28 by BadMoFo »
 

Offline ryoraul

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #8 on: 20 May 2018, 11:04 »
Nu scapam de haldexurile si apexurile tale nici pe aici.......
 

Offline AlexU

Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #9 on: 20 May 2018, 14:22 »
Domnilor, BadMofo ne prezinta informatii de specialitate cu o conditie: Sa ramanem strict pe subiect.
Aveti la dispozitie si alte subiecte pe aria auto unde se mai poate devia de la traseu.
 

Offline Cristi

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #10 on: 21 May 2018, 23:29 »
Ce s-a intamplat cu primul post? BMF ne daduse toata istoria modificarilor / un jurnal de bord dar vad ca a fost "cenzurant"? :D
 

Offline AlexU

Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #11 on: 21 May 2018, 23:40 »
N-a fost cenzurat. A fost nemultumit de faptul ca se discuta si pe langa subiect, a anuntat ca va pleca si ulterior a decis sa-si stearga contul.
 

Offline faraverete

[Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #12 on: 22 May 2018, 09:37 »
Niciodata nu am reusit sa inteleg chestia asta cu "imi iau jucariile si plec" pe forumuri, dar poate e ceva ce nu prind eu :)
« Last Edit: 22 May 2018, 11:44 by AlexU »
The only limit is your own imagination
 

Offline Cristi

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« Reply #13 on: 22 May 2018, 16:46 »
Eh, BMF a fost mereu mai "sensibil" de fel. :))