Author Topic: Formula 1  (Read 359 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Wisepiggy

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 12
    • View Profile
Formula 1
« on: 27 May 2018, 14:54 »
Continuarea threadului de pe cg.

Cati dintre voi credeți ca Max o va da în bara fix din primul viraj? Eu am asa o emoție cu el acolo în spate.
 

Offline Speedy

Formula 1
« Reply #1 on: 27 May 2018, 15:31 »
De dat in bara o sa o dea in bara. M-as mira sa se abtina sa nu faca o prostie avand in vedere cati ar vrea sa depaseasca. Eu sunt mai curios cati piloti termina cursa si daca va fi un accident spectaculos. Presimt ca safety carul o sa intre de vreo 2-3 ori cel putin. Ricci cel mai rapid tur poate? Are si cota buna la pariuri - 3.50 :D 
 

Offline Outofmymind

Formula 1
« Reply #2 on: 27 May 2018, 17:06 »
Ntz, nimic pana acum.
Drop the Punisher on one end of Latveria, and the Hulk on the other, and see who gets to the middle first.
 

Offline Speedy

Formula 1
« Reply #3 on: 27 May 2018, 17:42 »
Mda, zici ca te uiti la un meci care se termina 0-0.
 

Offline Cypher

Formula 1
« Reply #4 on: 29 May 2018, 08:43 »
Monaco cam asa e,nu prea sunt multe locuri de depasiri si etc. Importanta cursa pentru Vettel,a pastrat locul 2 si mai taie din avantaj.
 

Offline Sir Dracu

Formula 1
« Reply #5 on: 29 May 2018, 11:18 »
  :D :D
 
The following users liked or thanked this post: Cypher

Offline sradu

Formula 1
« Reply #6 on: 30 May 2019, 06:37 »
 Imaginea lui Nicky Lauda suprapusa peste Monaco 2019 duce la un contrast izbitor. Analog vs digital. Real vs virtual. Trecut vs prezent. Reputatia Formulei 1 s-a cladit din sangele unor mari piloti. Din dramele trecutului. Din flacarile care au forjat otzelul lui Lauda. El vine din acele vremuri. Gandeste si vorbeste asa. Era mereu o revelatie sa-l auzi. Incurajand talentul, competitia pura. Mereu un pilot, unul celebral.

 Suprapus peste asta, plangaceala lui Hamilton, safety-car pentru a inlatura niste bucati de carbon (precum la Barcelona, inainte), marele pilot Leclerc ratand a 2-a sau a 3-a depasire, etc...

 Suspansul de la Monaco a fost unul tehnic, ascuns in uzura pneurilor lui Hamilton. Pe vremuri era mai raw, mai crud dar si mai epic. Ceva ce puteai povesti nepotilor sau pune intr-un film. E greu sa te extaziezi precum Hamilton la sfarsitul cursei.
 
 Pentru mine ramane acea cursa Senna - Mansell, cu vreo 10-15 ture electrizante. Si atunci, tot despre pneuri a fost vorba. Dar - desi n-a fost nici o tentativa clara de depasire - acel moment a fost unul epic, vizual, electrizant.