General Stuff => Auto-Moto => Topic started by: quze on 17 May 2018, 15:36
-
Continuarea thread-ului de pe computergames.ro
O sa incep si cu o postare vis a vis de "Experienta Megane GT" de la Academia Titi Aur.
Pro:
- 3 simulatoare: crash la ~ 16km/h; rasturnare laterala (cum sa iesi din masina); rasturnare plafon (cum sa iesi din masina).
- tips and tricks despre pozitia la volan
- control derapaj cu 2 masini: una cu 2 volane unde instructorul simuleaza derapajul cu al 2-lea volan si tu trebuie sa o redresezi; celebrul logan cu puntea spate pe 4 roti in care e aproape imposibil sa o tii drept (aici te descurci singur cu redresatul)
- instructorul pregatit si cu detalii interesante
Contra:
- prea putine tururi cu Megane-ul GT pe pista (4-6 max)
Altele:
- cutia automata lasata in D, pe circuit, cu care este Megane-ul GT echipat, este de toata jena (uita sa schimbe, schimba prea devreme, lenta, etc)
-
Thx for the tips; si eu vreau sa ma inscriu la cursuri in viitorul cat mai apropiat
Ot: shiny cu incaltari de vara
-
Al treilea!
-
Al patrulea? ;D
Vreti sa facem topic separat pentru jurnal de bord sau toate prezentarile la gramada?
-
Hai la gramada... vedem ce aderenta prinde si facem pe viitor, either way is fine. Cel mai important e sa vina useri :)
-
Prezent :)
-
prezent si eu :)
-
Poate prinde aici.
-
Masinuta de oras :D
-
Duba mea :)) (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180520/08da56ae865cb3ce9e3f44aef3883ba1.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180520/6afccb7d02329e4081cb39561824656c.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180520/c2e3627036bbd2e281a448fc4cd24ddf.jpg)
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Am un prieten care s-a mutat cu X1, deci nu ma mai mira nimic :D
PS: bine v-am gasit!
-
De prin trafic...
PS: a se rezolva modul de vizualizare pentru mobile
-
Aseara am prins un curcubeu pe toata autostrada. Am avut soare in spate si ploaie in fata. Nu am putut sa ma opresc sa nu fac niste poze.
-
Am migrat si eu aici. Cu prima iesire pun poze cu masinile mele. Bine v-am regasit!
-
Zi-mi cand iesi, poate iti fac si tie niste poze. Mi-am luat o jucarie noua, abia astept sa o testez.
Cu alte cuvinte: bine v-am regasit!
-
Hai ca ne-am strans ceva, e de bine.
;)
-
inceputul e mai greu :D
-
my baby. honda civic 2017 hatchback
-
Nvm, atasamentele nu merg.
-
Ce dificultăți întâmpini cu atașamentele?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Nu pot atasa:
https://drive.google.com/file/d/1Q3gaN_kZhvABN0LT5dJfFs2X7YQWmKwt/view?usp=drivesdk (https://drive.google.com/file/d/1Q3gaN_kZhvABN0LT5dJfFs2X7YQWmKwt/view?usp=drivesdk)
Are 4.6/~6MB.
-
Una veche de la RAR :D
@lowlife vezi sa nu fie prea mare marimea fisierului.
-
@lowlife: Da, am o problema cu atasamentele mai mari. Nu-mi explic daca e din setarile serverului, ale platformei, browser sau plugin cache.
Ti-am atasat imaginea in postare, am umblat pe la rezolutie/format.
-
Aseara am prins un curcubeu pe toata autostrada. Am avut soare in spate si ploaie in fata. Nu am putut sa ma opresc sa nu fac niste poze.
wow. foarte frumos
-
Aseara am prins un curcubeu pe toata autostrada. Am avut soare in spate si ploaie in fata. Nu am putut sa ma opresc sa nu fac niste poze.
:D fucking awesome!
-
Si eu cu cazanu'
Ce trista a fost ziua cand am apasat click si s-a deschis PGL-ul :))
-
Nu pot atasa:
https://drive.google.com/file/d/1Q3gaN_kZhvABN0LT5dJfFs2X7YQWmKwt/view?usp=drivesdk (https://drive.google.com/file/d/1Q3gaN_kZhvABN0LT5dJfFs2X7YQWmKwt/view?usp=drivesdk)
Are 4.6/~6MB.
Cureti supapele?
-
Un prieten schimba lantul dintre axe si intinzatorul la B7 2.0tfsi 275k km. Supapele fusesera curatate din spate (pe la admisie, chiulasa pe masina) acum ~10k km, a avut si WMI in ultimii ~10k (de la 0.6bar), si uite cum arata...
Posibil sa fie scurgeri pe la semeringurile de supape?
-
Aici cred ca ii e locul astuia : https://twitter.com/Ford/status/997106792478932992?s=19
-
Da... doar ca cineva (kegpr) se plangea ca nu prea merge chestia aia :)
-
Pai e update la waze, facut azi, ca sa mearga cu Ford.
-
508 pejo... e marca pentru fete care poarta tanga. Masina mea actuala, cand nu merg cu tramvaiul.
Nu am avut niciodata masini nemtesti, nu voi cumpara in actual deceniu si sfatuiesc pe toti sa-si ia masini frantuzesti(mai putin Renault care e praf).
Cea mai ok masina in banii astia, cumparata de noua.
(https://s9.postimg.cc/v901gabyj/WP_20161021_16_00_10_Pro.jpg) (https://postimg.cc/image/v901gabyj/)
(https://s9.postimg.cc/diycv963f/WP_20161022_18_07_06_Pro.jpg) (https://postimg.cc/image/diycv963f/)
-
O sa ii convingi cu usurinta pe cei care au avut.. DOAR frantuzesti :) Sunt curios cum decurg discutiile cu cei cu japoneze :D
-
Ce au masinile nemtesti? :O
-
fum :D
-
masina frantuzeasca, cea mai ok in banii astia, cumparata de noua ;D
-
Da, cele mai bune sunt frantuzoaicele. 2 din 2 mi-au dat mare fail.
-
Mie mi-a picat ambreiajul si pompa de apa la 30.000km la C1 :D
-
Da, cele mai bune sunt frantuzoaicele. 2 din 2 mi-au dat mare fail.
Eu la golan nu aveam ce să bușesc, atât de simplă era. La scenic în schimb am avut probleme specifice zonei (deh, fiind made in France nu suporta aceleași condiții ca în România): scut motor de plastic făcut praf foarte repede, injectoare care cedau după 150k km, rezistența de control al compresorului de A/C, bielete schimbate cam în același timp cu filtrele de ulei, etc.
Totuși nu pot spune că au fost mare fail... Posibil să ai probleme mai multe când e și mașina mai dotată/complexă
Sent from my MI 5 using Tapatalk
-
Meh, epic fails risca sa dea cam toate, si la japoneze mai auzi povesti neplacute in UK unde sunt mai comune.
Nu ca ar fi nemtii la varful topului de fiabilitate, dar overall cam peste francezi, mai ales la categoria sh unde auzi de niste epic faips (coloane de directie, etc) la frantuzesti mult mai des. Au fost si exceptii, 406 2.0HDI erau destul de bomproof.
In materie de build quality / motorizari oarecum interesante francezii au facut progres recent, dar... mai e mult pana departe.
Lasam deoparte "mitul masinii nemtesti", in afara de francezi unde le vezi pe toate drumurile cam in restul europei sunt cumparate strict pentru ca sunt mai ieftine, si atata tot. Se depreciaza sh brutal vs echivalente nemtesti, si asta pentru ca... nimeni nu prea le vrea.
Iar daca nu vrei sa dai bani pe emblema nemteasca, exista Skoda / Seat care ofera aceeasi calitate la preturi mai de Peugeot. Hence sunt un fel de "last resort" cam oriunde in europa (once again, exludem francezii nationalisti).
-
La franceze e legendara orga de lumini pe triplele spate.
-
La franceze e legendara orga de lumini pe triplele spate.
Yup, la golan am avut problema 'clasică' cu becul de frână combinat cu semnalizarea.
Sent from my SM-G930S using Tapatalk
-
Ca tot e soare azi
(https://preview.ibb.co/bQ5DQo/20180526_135236.jpg) (https://ibb.co/bHNGd8)
-
Perfect!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Ca tot e soare azi
(https://preview.ibb.co/bQ5DQo/20180526_135236.jpg) (https://ibb.co/bHNGd8)
Foarte misto jantele astea,simple dar atat de potrivite. Im a simple man..
-
Par de A5 jantele. Oricum, cred ca sunt ultimul model de jante audi care imi plac - old school ish :D
-
Sunt sline,și din câte îmi aduc aminte se găsesc și pe A3 8P2,B7,B8 etc.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Par OK jantele, mie imi plac. Frumoasa masina.
-
Multumesc tuturor.
Jantele sunt de A5 dupa cum a obervat lowlife, pe spate cel putin se vede offsetul mult mai agresiv. :) Cele de A4 care arata la fel au latime 8J in loc de 8.5J si offset diferit. La mine nu ar fi incaput din cauza etrieriolor Brembo. Vacaru poate sa confirme ce a patit cu varianta lui de A4. :D
Culmea ca jantele OEM pe 17 (ET47) se puteau pune cu etrierii Brembo, era distanta de 1-2mm decat dar am mers asa cativa km buni fara probleme. :)
@Cypher exista N variatii de jantele astea, de la A3 la Q7 care desi arata la fel nu se potrivesc. Chiar si capacele centrale sunt diferite, la astea nu gasesti decat OEM la £25 bucata.
In caz ca nu era evident, sunt userul Sir Christian de pe cg, am profitat de ocazie sa ma redenumesc. :D
-
Wtf.
Zici de etrierii de Q5 2013+? Loveau etrierii sau portetrierii? Ma gandeam sa pun si eu franele alea cand trebuie schimbate discurile, dar vreau sa pastrez jantele actuale (18" ca modelul tau, dar de A4).
-
Am creat o categorie noua - Jurnal de bord (https://forum.computergamers.ro/jurnal-de-bord/). Daca vreti, sunteti invitati sa va prezentati masinile intr-un topic dedicat.
Eu ma pun pe scris :D
-
Wtf.
Zici de etrierii de Q5 2013+? Loveau etrierii sau portetrierii? Ma gandeam sa pun si eu franele alea cand trebuie schimbate discurile, dar vreau sa pastrez jantele actuale (18" ca modelul tau, dar de A4).
(https://preview.ibb.co/cCOTvy/Front_fitted.jpg) (https://ibb.co/ibTvay)
Yep, etrierii Brembo. Vezi ca sunt 2 versioni de Brembo, unii pentru discuri de 330mm si altii cu 345mm (cu discuri de S5, cum am eu).Nu ai portetrieri, sunt ficsi :P .Garantat 100% nu iti merg cu jante de A4 pe 18 in stilul asta, a aflat vacaru pe pielea lui (nici mie nu mi-a venit sa cred, mai ales ca la jante de 17 incapea!). Ceva google confirma ca nu prea se potrivesc cu nicio varianta de A4 B8 pe 18, dar merg pe 17 culmea. Orice jante de A5 (17/18) sunt ok.
-
Multumesc tuturor.
Jantele sunt de A5 dupa cum a obervat lowlife, pe spate cel putin se vede offsetul mult mai agresiv. :) Cele de A4 care arata la fel au latime 8J in loc de 8.5J si offset diferit. La mine nu ar fi incaput din cauza etrieriolor Brembo. Vacaru poate sa confirme ce a patit cu varianta lui de A4. :D
Culmea ca jantele OEM pe 17 (ET47) se puteau pune cu etrierii Brembo, era distanta de 1-2mm decat dar am mers asa cativa km buni fara probleme. :)
@Cypher exista N variatii de jantele astea, de la A3 la Q7 care desi arata la fel nu se potrivesc. Chiar si capacele centrale sunt diferite, la astea nu gasesti decat OEM la £25 bucata.
In caz ca nu era evident, sunt userul Sir Christian de pe cg, am profitat de ocazie sa ma redenumesc. :D
Da da la asta ma refeream și eu. Ca diferă specificațiile pe tru fiecare model dar același design.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Cristi: e nitel stupid, un prieten a pus pe B7 franele alea cu discuri 345 si sunt ok pe 18". Crezi ca nici varianta 320mm nu ar merge pe B8 cu jante stock? La fata sau la spate e problema?
Fapt divers: etrierul fata stock B7 320mm are 7kg, cel de Q5 varianta 345mm are 3.9kg.
PS: nu-mi plac etrierii negri, nu se vad deloc :( gri nu iti plac?
-
Stupid, dar adevarat, nici eu nu l-am crezut pe vacaru pana nu mi-a trimis poza.
Esti sigur ca nu avea jante de A5? E posibil sa fie altfel prinderea pe B7, cumva urechile de prindere mai in spate. Din cate stiu eu etrierii in sine sunt la fel la ambele variante, difera doar urechile de prindere mai apropiate.
La fata e problema, spatele ai loc berechet.
Dap, sunt extrem de usori. Ca fapt divers, eterierii OEM Brembo de 340mm de pe F30 tot in 4 pistonase cred ca aveau spre 9kg!. Cred ca sunt din fonta, cei de la Audi din aluminiu...
A fost o adevarata placere sa pun furtunele, trebie incheieturi de fier sa rotesti asa ceva cu o mana haha.
-
Sigur sunt jante de A4 (ET 43-46).
Raman pe frane stock :(
-
Atunci pândește niște jante de A5 sh?
Vizual fac o diferență imensa, am un vecin cu jante de A4 pe 18 și diferența e de la cer la pământ în materie de aspect.
Diferența la frane e și ea absolut wtf. Mie sistemul stoc cu discuri simple pe spate mi se pare destul de nepotrivit, mai ales fiind o mașină grea.
-
Daca tot sunt in cautarea unui numar de inmatriculare, incercasem un generator online.
Am verificat mai apoi pe DRPCIV, in caz ca le mai gasiti candva disponibile:
Numarul B220KPH este disponibil la data de 29/05/2018 ora 01:04.
Numarul B230MPH este disponibil la data de 29/05/2018 ora 00:47.
Numarul B420HAS este disponibil la data de 29/05/2018 ora 00:57.
Numarul B155EXY este disponibil la data de 29/05/2018 ora 00:43.
Numarul B115EXY este disponibil la data de 29/05/2018 ora 00:43.
Ca tot e zona de gamers, mi-ar placea MVP :D . De fapt nu stiu daca-mi place mai mult MVP sau ZEN. Aveti alte recomandari?
Ce v-a facut pe voi sa va alegeti numarul de inmatriculare pe care il aveti in momentul de fata?
-
Eu am GTR si m-am gandit la viteza, gran turismo, la ceva curse, etc.
Cand am vazut numarul si mi-am dat seama ce a iesit si ca toata lumea face misto de mine ca mi-am pus GTR pe Audi fiindca n-am avut destui bani sa iau unu, a devenit si mai funny :D .
Eu mai aveam in plan LOL, FAL (dar ma gandeam numai la Falus), FLN, HEY, BYE, LAP, ACE (era ala de iesea totdeauna primul la NFS1-2-3-4-5-6).
-
La mine numarul de inmatriculare este inspirat dupa vechiul numar al Daciei lui tata (dupa ce s-a trecut la numerele actuale). Imi aduc aminte cand conduceam Dacia 1310 (retrofit la 1310 :haha: la tara cand eram mic).
-
Atunci pândește niște jante de A5 sh?
Vizual fac o diferență imensa, am un vecin cu jante de A4 pe 18 și diferența e de la cer la pământ în materie de aspect.
Diferența la frane e și ea absolut wtf. Mie sistemul stoc cu discuri simple pe spate mi se pare destul de nepotrivit, mai ales fiind o mașină grea.
Nu-mi plac jantele iesite :D plus ca ar freca (am eibach sportline). Uite cum arata pe suspensie necoborata...
On the front I had to make a tension, tires 225, 245 stuck out.
On the back of the 245, but in the corners, it was able to rub off the wheel arch but only on the Chinas because the Pirelli p7 did not get any better and a protective rim much better
-
La mine nu mi se par iesite, ci fix cat trebuie.
Foarte ciudat ce zice polonezul, eu am jante de A5 pe 18 cu anvelope 245 latime pe fata si pe spate si nu au atins niciodata. Ce e drept eu am suspensie sport OEM adaptiva.
Pe spate hai ca inteleg ca o fi diferit la break, dar fata ar trebui sa fie la fel?
-
De fapt nu stiu daca-mi place mai mult MVP sau ZEN. Aveti alte recomandari?
De la ce vine ZEN? Ca in ultimul timp am vazut destul de multe masini prin Bucuresti cu numarul asta...
-
De la ce vine ZEN? Ca in ultimul timp am vazut destul de multe masini prin Bucuresti cu numarul asta...
Vor oamenii să fie zen în trafic, ce-ai cu ei
Sent from my SM-G930S using Tapatalk
-
La mine nu mi se par iesite, ci fix cat trebuie.
Foarte ciudat ce zice polonezul, eu am jante de A5 pe 18 cu anvelope 245 latime pe fata si pe spate si nu au atins niciodata. Ce e drept eu am suspensie sport OEM adaptiva.
Pe spate hai ca inteleg ca o fi diferit la break, dar fata ar trebui sa fie la fel?
Sport e cu 1cm mai inalta decat S-line si cu ~1cm mai inalta decat Eibach Sportline :D daca pui 3 oameni in spate e foarte probabil sa frece. Depinde si de cauciucuri, cum zice si el, intre aceeasi latime teoretica sunt diferente de le vezi la ochi de la cativa metri - testat de mine la 235.
-
Am avut 4 oameni plus bagaje la un nivel obscen, și cu portbagajul plin se cam lăsase, era destul de "flush".
Nu a atins însă, am bătut câțiva km buni asa cu ea prin țară și nu au fost probleme. Or fi amortizoarele adaptive mai rigide?
-
Cand am vazut numarul si mi-am dat seama ce a iesit si ca toata lumea face misto de mine ca mi-am pus GTR pe Audi fiindca n-am avut destui bani sa iau unu, a devenit si mai funny :D .
Si devine extrem de funny cand o sa ne spui si ce motor ai pe "GTR".
Mai bine procedezi invers: iti faci nickname FAILen :)
-
TRACTOR™.
Oricum, am ajuns in punctul in care regret ca mi-am cumparat masina. Ce e drept, n-a fost asa scumpa, insa de un an si ceva, o pornesc de 4 ori pe luna, in weekend-uri
In rest, electric scooter baby!
-
Am avut 4 oameni plus bagaje la un nivel obscen, și cu portbagajul plin se cam lăsase, era destul de "flush".
Nu a atins însă, am bătut câțiva km buni asa cu ea prin țară și nu au fost probleme. Or fi amortizoarele adaptive mai rigide?
Depinde pe ce setare le tii si de starea lor. Am mers cu masina unui tip vs a mea cu sportline vs alt B8 S-line stock. Pe comfort mi s-au parut mai moi (asta cu jante 19" vs ale noastre cu 18") si pe sport, sau care e cea mai tare, erau trunchi.
Am verificat la B7 de care ziceam cu frane Q5 345: are 2-3mm pana la janta. Are ET43 si B8 are ET46-47. Poate cu niste distantiere... :D
Eu n-am putut sa iau ce nr am vrut (grupup de litere nu poate incepe cu i sau o) si am mers pe litraj+tractiune :)
Care e insa treaba cu JOY si TOY?!
-
Da, cu distanțiere micuțe ar merge, nu trebuie mult, cred ca și unele de 5mm dacă găsești sunt suficiente.
La mine cu jante de A5 ai loc berechet, bagi aproape o mână între janta și etrier (și am niște lopeți :D)
JOY sunt numere de BMW leasing / mașini test drive.
-
Poate au fost la inceput. Acum toti toparlanii au Joy la numar, am vazut inclusiv pe MPV-uri.
-
Evident, "boborul" a copiat dupa posibilitati. La fel cum era si cu WST acum ceva ani. :)
-
Da ce nebunie a fost cu WST :))))
-
Am parcat langa asta frumoasa albastra ieri.
-
Judecant dupa placuta de inmatriculare, cel cu masina alba e posibil sa fie biciclist.
-
Eu citisem la cea alba PSD :D
-
Judecant dupa placuta de inmatriculare, cel cu masina alba e posibil sa fie biciclist.
Nu sunt biciclist. Care e faza? :D
-
Sunt niște prinderi pt pedale.
-
Speedy astept pozele cu jantele JR
-
Le-am pus dar momentam am prezoanele vechi(argintii) si mi-e rusine cu ele :))) Fac niste poze maine dupa ce o spal si postez.
-
Mie mi-ar fi mai rusine cu cauciucurile alea. Sunt de test pt jante, nu?
-
FK510 sunt mult mai bune.
Dar oricum peste baltă Falken sunt populare pentru tras de ele la buget redus.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Nu sunt rele gumele: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AMS-Summer-UHP-Tyre-Test.htm
-
Great, alta masina (si alba!!) cu jante negre. Doar mie mi se pare ca deja nu mai conteaza modelul, ca oricum nu se vad? :(
-
E un Rocco, l-a prezentat pe vechiul CG. Nici mie nu-mi place, dar gusturile nu se discuta. Mai rau decat masina alba cu jante negre e masina alba cu jante albe :-\
-
Le-am pus dar momentam am prezoanele vechi(argintii) si mi-e rusine cu ele) Fac niste poze maine dupa ce o spal si postez.
Vreau o pereche de JR cu spițe tot pe negru dar n-am văzut montate sa văd cum arată
(https://imagizer.imageshack.com/v2/150x100q90/922/UcwSN2.jpg) (http://imageshack.com/f/pmUcwSN2j)
-
Mie mi-ar fi mai rusine cu cauciucurile alea. Sunt de test pt jante, nu?
Ce aveti mai baieti cu Falkenurile? Sa stiti de la mine ca sunt singurele care se mai fabrica in Japonia si nu in vreo tara cu forta de munca slab platita unde de exemplu si-au mutat fabricile Michelin, Continental, etc. In teste le vezi tot timpul in top 5. Afara sponsorizeaza multe echipe de motorsport. Sunt foarte tari. Recomand oricui vrea o anvelopa buna care nu este overpriced. Eu de cand mi le-a recomandat prima oara cei de la Custom Wheels, nu m-am mai atins de vreo marca premium pentru ca nu merita diferenta de pret. Iar pe ploaie sunt geniale.
Credeti-ma.. Falken Azenis sunt the shit! Aveam pe scirocco conti sport, ce-i drept cu dot de 2 ani si punand astea s-a schimbat total masina.
Mi-a venit admisia, am comandat si restul de piese(Evacuare si suspensie). La suspensie am timp de asteptare 4 saptamani din pacate :( Abia astept sa o mai cobor un pic ca pare ridicata ca o barza pe picioare acum. Iar prin casa am insirat un eleron de carbon, un diffuser pentru bara spate si un spoiler pentru bara fata care asteapta sa fie montate.
-
Le-am pus dar momentam am prezoanele vechi(argintii) si mi-e rusine cu ele) Fac niste poze maine dupa ce o spal si postez.
Vreau o pereche de JR cu spițe tot pe negru dar n-am văzut montate sa văd cum arată
(https://imagizer.imageshack.com/v2/150x100q90/922/UcwSN2.jpg) (http://imageshack.com/f/pmUcwSN2j)
Iti recomand Japan Racing ca fiind cele mai bune jante calitate/pret. Eu nu mi-as face griji :)
-
Mie mi-ar fi mai rusine cu cauciucurile alea. Sunt de test pt jante, nu?
Ce aveti mai baieti cu Falkenurile? Sa stiti de la mine ca sunt singurele care se mai fabrica in Japonia si nu in vreo tara cu forta de munca slab platita unde de exemplu si-au mutat fabricile Michelin, Continental, etc. In teste le vezi tot timpul in top 5. Afara sponsorizeaza multe echipe de motorsport. Sunt foarte tari. Recomand oricui vrea o anvelopa buna care nu este overpriced. Eu de cand mi le-a recomandat prima oara cei de la Custom Wheels, nu m-am mai atins de vreo marca premium pentru ca nu merita diferenta de pret. Iar pe ploaie sunt geniale.
Errm, nu, FK453 sunt cel mult mediocre, in niciun caz nu au ce cauta langa un Michelin PS4 / Contisport 6 /etc. Am avut FK452 pe vremuri care au venit cu masina acum multi ani... incredibil de slabe mai ales pe ud cand sunt reci.
Falken e un brand cel mult midrage, nu e Linglong sau Nankang dar... vorba lui GunX tot mi-ar fi rusine sa pun asa ceva pe masina. Ok, la o ruda saraca mai intelegi, dar pe o masina cu pretentii sportive in care se ingroapa mii de euro?
Chiar nu inteleg cum te multumesti cu asemenea anvelope si te bucuri la o economie de cateva sute de lei cand e foarte evident ca esti dispus sa ingropi mii de euro in modificari.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/FK453.htm
-
Am FK510, de ce as pune generatia veche? Si tocmai am spus ca eu consider ca diferenta de bani intre astea si niste PS4 nu se merita.
Si pe Mercedes tot FK510 am si am bagat 25 mii de euro in ea. Crezi ca ma durea buzunarul sa pun Michelin? Nu, doar ca testandu-le(repet, la recomandarea unei persoane care se ocupa cu asta, jante si anvelope) le consider foarte bune si nu as lua pentru moment alt brand. Ca sa nu mai spun ca fata de Dunlop sau Pirelli de am avut pe masina se comporta mai bine pe uscat iar pe ud cu mult mai bine, acolo cred ca sunt cele mai bune de pe piata.
Nu ma plateste Flaken si nu ma sponsorizeaza :D In afara au inceput sa fie foarte bine vazuti, testele o confirma. Uita-te in ultimele teste si o sa le vezi in top 5 in majoritatea. Si repet, poate nu ai citit, sunt inca facute in Japonia. Nici macar Yokohama sau Toyo cu care a fost nebunie pe vremuri nu mai sunt facute in Japonia
Parca ma vad explicand prietenei de ce am renuntat la Iphone X pentru Huawei P20 PRO :D Da, confera prestanta Iphone X, la fel cum si Michelin o confera, dar daca sunt egale si poate mai bune Falken in anumite conditii (Vezi Huawei P20 PRO la poze) de ce sa iau varianta mai scumpa? Chiar nu sunt genul sa iau ceva doar de aparente si sa nu ma gandesc daca merita sau nu.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AMS-Summer-UHP-Tyre-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-19-inch-Summer-Tyre-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Sport-Auto-UHP-and-Track-Day-Tyre-Test.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Test-World-Summer-Tyre-Test.htm
-
Și totuși nu sunt The shit. Adică ok nu sunt niște jeguri dar tot Michelin sunt top.
Care e diferența de preț per anvelopa?
-
Am FK510, de ce as pune generatia veche? Si tocmai am spus ca eu consider ca diferenta de bani intre astea si niste PS4 nu se merita.
Atunci cauta un aparat foto mai bun, cel curent e al naibii si schimba 510 in 453.
Complotistii astia care iti modifica pozele :( Sa-ti fie rusine, Dinu Patriciu!
-
650 Azenis, 1160 Michelin PS4.. Per anvelopa.
-
Mi se pare tragic ca oamenii care folosesc si recomanda cele mai scumpe rahaturi habar nu au pt ce platesc in plus :|
-
650 Azenis, 1160 Michelin PS4.. Per anvelopa.
Tu ai pus review uri de FK510 și poza cu FK453. Pai ce comparam pana la urma, FK453 e spre coada clasamentului cam în orice test.
Ce mărime sunt? Un google rapid îmi arata 235/35/19 Contisport contact 6 la 760ron. Dacă ai pus 20" cu mărimi atipice problema e alta IMHO...
@lowlife - subt lucruri la care ok sa faci economie, și lucruri la care e cu adevărat trist. Nu ar trebui să fie confuzie referitor la anvelope sper.
-
Nu e vorba de facut economie, e vorba de platit extra pt ceva. Si eu am facut economie ca am luat Asymmetric in loc de PS4, care erau cu 30% mai scumpe. Sa-mi fie rusine :(
-
@Cristi dupa cum am discutat si cu @GunX pe privat, anvelopele mele erau luate printr-un prieten de la o firma partenera de-a lui. Se pare ca mi-au dat FK453 in loc de FK510 si(stupid me) nici nu am verificat. Am descoperit acum prin voi cand m-am uitat mai atent la poza. Nu am verificat pentru ca am mers pe incredere, pentru ca anvelopele erau deja montate pe jante cand le-am luat si nici nu mi-am pus problema ca nu ar fi ce trebuie. Stiu ca pare stupid. Acum astept sa vina din Grecia ca e plecat sa vedem cum rezolvam, ce factura o fi primit de la aia, de ce ne-au dat FK453 in loc de FK510 cum vorbisem.
Da, sunt 235/35/19.
-
Ok, atunci e o mica neintelegere. FK453 chiar sunt mult mai slabe, de unde si reactia mea. FK510 dupa ceva research par decente, desi nu m-as inghesui la ele.
Cat despre diferenta de pret, vorbim de 610 RON vs 760 RON la Conti CS6. In the grand scheme of things, 150E la un set de anvelope cand bagi zeci de mii in modificari mi se pare... a false economy. Sunt insa de acord ca tine ca nu merita banii PS4, dar alternative exista.
Nu e vorba de facut economie, e vorba de platit extra pt ceva. Si eu am facut economie ca am luat Asymmetric in loc de PS4, care erau cu 30% mai scumpe. Sa-mi fie rusine :(
Pai vorbim de lucruri diferite, si eu as fi procedat la fel, intre Goodyear Eagle F1, Michelin Ps4 si Conti CS6 diferentele sunt infime in functie de cine face testele. E un fel de MErcedes vs BMW, Nikon vs Canon, de gustibus. In conditiile alea, cand poti scuti 30% per anvelopa de ce nu. Dar FK453 sunt mult mult in spate (chiar daca FK510 par ok, am oarecare "rezervari" referitoare la obiectivitate).
-
Ma uitam de curiozitate F1 e cu ~50-60 lei mai scump decat Falken FK510. Nu prea vad sa merite diferenta la 225/45/17 nici pentru cazanul meu.
-
Diferentele de pret sunt considerabile pt 225/45/18
https://cl.ly/3w1U1O2B1L0s
-
Deci cu efficient grip ma pot considera burghez.

Eu sunt 100% de părere cu Cristi.
-
N-a vorbit nimeni nimic cu mine. Interesante lovituri de teatru pe aici, cu prieteni tepari.
-
În sfârșit: https://www.theverge.com/2018/6/4/17416932/apple-carplay-third-party-maps-wwdc-2018
-
S-au scremut mult să-și facă hărțile alea, fără succes. Probabil era manevra asta sau lumea trecea la altceva.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Asa au facut si pe iPhone cand au introdus apple Maps si scos Google Maps aplicatia de au venit dupa cu recomandare sa puna lumea shortcut si sa foloseasca G maps pe browser pana refac ei aplicatia pe App store. Au avut intentie, dar le-a trecut cand au vazut rascoala.
La auto au fost mult mai incapatanati, dar cred ca s-au inmultit producatorii care aplica presiune (BMW spre exemplu) si au cedat intr-un final.
-
Eu l-am auzit prima data pe un om vorbind urat cand facea referire la apple maps :D
-
Mi s-a uzat volanul pe partea stanga pe o zona de 5-10cm. Ce se recomanda pentru reparatie: revopsit sau retapitat ? M-ar ajuta si recomandari pentru operatiune.
-
daca e vorba de piele, o poti inlocui cu alta noua la un atelier specializat pe asa ceva
-
Cam liniște pe aici
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180610/b223cf3c59260d07b1060db7cffb946f.heic)
-
Consum la pompa
(https://image.ibb.co/fJR4Ho/IMG_0986.jpg)
-
Ce masina si ce medie viteza?
-
Mad Photoshop iPhone skils
-
Mad parking skillz :D
-
Ma așteptăm la asta :)). Era doar la șters după spalare mașina
-
Spălătorie de lucs
e din aia cu 5 lei interiorul și 5 exteriorul?
-
Dar cine a zis ca e spalatorie? Langa era Dambovita.
-
Ati transcris de curand vreun auto pe numele vostru? Cum a decurs totul la DRPCIV?
Cu programare sau ati mers la sediu direct?
Mai e necesar fostul proprietar?
Am cam vazut aici ce documente sunt necesare. Ceva recomandari?
E inmatriculata pe B, pastrez numerele, ITP valabil, RCA valabil pana 25.06 pe numele fostului proprietar. Trebuie sa duc RCA in vederea inmatricularii pe numele meu?
-
Am mers direct la ei, fără programare și am stat fix 5 minute. Eu am fost cu proprietarul, dar nu cred ca este neapărat nevoie de el.
Și da, trebuie sa ai RCA pe numele tău valabil minim 6 luni.
@Speedy au rămas urme de cutter pe vopseaua mașinii după colantare/decolantare?
-
Mersi pentru răspuns!
-
Am mers direct la ei, fără programare și am stat fix 5 minute. Eu am fost cu proprietarul, dar nu cred ca este neapărat nevoie de el.
Și da, trebuie sa ai RCA pe numele tău valabil minim 6 luni.
@Speedy au rămas urme de cutter pe vopseaua mașinii după colantare/decolantare?
Nu, nu raman. Nu o sa taie cu cutterul daca e sa fie un element direct pe caroserie. Se baga pe sub folie un fel de "guta" si astfel se taie sa se obtina anumite forme.
-
2000-2500E sa schimbi lemnul ala cu ceva mai frumos. Pe cei bătrâni nu-i deranjează iar prețul mi se pare enorm.
Micile dezavantaje ale achizițiilor sh 
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180617/603930560bda3f0658f6f1ebd1dd14d6.heic)
-
Dezmembrari?
-
@Wisepiggy folie mata sau piano black si ai rezolvat problema. Eu asa am facut la mine si sunt foarte multumit de rezultate. Acum doar trebuie sa gasesti pe cineva capabil sa iti desfaca elementele cum trebuie. La mine a fost mai usor, nu aveam tot panoul. Totusi, nu cred ca e imposibil.
-
O sa rămână asa mașina pt ca nu-i deranjează pe proprietari
Inițial e impactul mare dar după te obișnuiești cu aspectul având în vedere ca și scaunele sunt bej.
Oricum e o problema cu acel ornament. Standard vine un plastic piano Black care este groaznic. Imho frasin negru e cel mai reușit ornament sau poate carbon dacă îți iei vreun amg. Restul opțiunilor sunt destul de Meh.
-
Stiu ca se discutase pe forumul vechi - cam care sunt reducerile care se mai dau acum la masini?
-
Depinde foarte mult de model. Daca e unul care se vinde foarte bine (vezi Skoda Octavia) reducerea e mai mica. Cel mai bine ceri oferte si la dealeri din provincie.
-
Eu nu as cumpara o mașină nouă cu un discount mai mic de 5-7%.
Apoi în funcție de producător, model și dealer discountul poate fi mult mai mare.
-
Ma lasa turbina la TFSI. In afara de AVD Turbo pentru reconditionare, ati mai lucrat si cu altcineva, sau stiti vreun pont?
Mi-am adus aminte si de Cipos: https://www.facebook.com/pages/Cipos-Turbotehnics/131048403725640
-
Apropo, vad ca este destul de slaba activitatea pe topicul asta. S-au mutat restul prin alte parti, e perioada de concedii sau ce?
-
As zice ca nu stiu multi de noul forum, pe reddit nu prea e activitate asa ca s-au pe softpedia zic eu.
-
Nu e chiar unghiul din care se vedea cel mai bine dauna, o să încerc mâine să mai accesez filmarea să văd dacă prind mai bine.
Roata dreapta față era puțin în aer. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180626/c50a0f384db0c1c781b3913dbe74d14e.jpg)
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
Nimic nu opreste un Matiz!
-
Dupa ce cazanul de Leon m-a lasat fără căldură a 4-a oara, am cedat nervos si într-un impuls de moment am apasat pe butonul de buy la asta:
-
Detalii ?
-
320d xdrive, automata, pachet M.
Masina din poza e cu titlu de prezentare insa e identica la exterior cu cea luata de mine. Initial am vrut sa o iau fix pe aia, insa fiind rulata vreo 19k km am preferat sa iau una noua din stoc, mai putin dotata. Cam la aceeași bani am pierdut farurile adaptive, navigația profesional, oglinzi exterioare anti orbire, geamurile fumurii pe spate, încărcarea wireless. Astea sunt cele ce m-au "durut" mai mult.
-
Pai 19 k nu sunt chiar asa multi km. Asa mult ai vrut sa fie brand new ?
-
Sa-l stapanesti sanatos croco .. si fara incidente :)
Sa pui si tu poze cu mandra cand o sa o ai pe mana.
-
Se merita sa-ti cumperi masina noua 2015-18 ?
Problemele sunt mai frecvente decat la cele SH, preturile la service sunt mai mari fata de masinile mai vechi?
P.S Peugeot 207 de la reprezentanta in 2008, inafara de consumabile si recent de 1-2 ani ici pe colo cateva chestii minore masina functioneaza perfect.
-
Una la cald asa:
-
Bine v-am regasit baieti, fostul delabratianu here :).
Mi-a lipsit forumul asta. Chiar am avut una alta la masina si imi lipseau baietii mai tehnici de pe aici.
-
Au cam murit discuțiile. Dar nici nu s-au mutat concret undeva. S-a rupt legătura aia.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
-
Arata super Croco
Am luat si eu gume noi la bestiutza
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181014/5bbc8a94c6f9b568db9b88f364040c29.jpg)
-
Se merita sa-ti cumperi masina noua 2015-18 ?
Problemele sunt mai frecvente decat la cele SH, preturile la service sunt mai mari fata de masinile mai vechi?
P.S Peugeot 207 de la reprezentanta in 2008, inafara de consumabile si recent de 1-2 ani ici pe colo cateva chestii minore masina functioneaza perfect.
Sincer, la asta ma gandeam si eu.
Mie, in aproape 4 ani de zile de cand am A3-ul, nu mi-a cazut decat radiatorul, si ala fisurat, deci nu din vina masinii.
Nu am dat multi bani pe ea, si nici nu ma costa mult sa o intretin. Ma gandesc ca am avut noroc, pt o masina de 200.000km+.
Ma gandeam de curand sa o dau si sa trec pe ceva mai mic, benzina, ca sa nu am probleme pe viitor cu legile curului, dar nu stiu daca merita, mai ales ca m-a servit ok in tot acest timp :))
-
Ceva mai adecvat:
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181014/ea9c46b5b1cb46053ff8a946109d3554.jpg)
-
Vreau si eu un atelier de detailing interior, bun, care sa imi curete scaunele si bancheta si sa nu ia pielea de pe mine.
Multumesc.
-
O jucarie noua cu modificari multe de performanta care duce puterea undeva pe la 370 CP.
-
Hallo,
Bine v-am regasit.
Am nevoie de ajutorul vostru.
Pe scurt, mi-am gasit masina lovita (hit&run) si trebuie sa o repar pe barba mea.
Toata partea stanga a fost lovita / raschetata, asa ca am sa revopsesc toata masina.
Din mai multe motive, am sa aduc masina in Romania pentru a fii reparata.
Caut in zona prazland si Bucuresti, tinichigerie si vopsitorie, desigur ma intereseaza ceva de calitate / oameni seriosi.
Apoi o sa-i fac si detailing interior dar acesta este alt subiect.
La o cautare rapida, am gasit arcom-autoservice in Bucuresti. Ceva opinii despre ei? Daca aveti / cunoasteti.
A doua rugaminte, de unde va comandati anvelope? Trebuie sa cumpar anvelope de vara 2x 235/45/R17 si pe spate 2x 255/40/R17
Si pentru a nu fii off-topic, adaug poza cu masina in habitatul ei natural 8)
Mersi fain
-
New Bimmer joiner
-
Nice Mache ... sa te bucuri de ea fara incidente
-
Am uitat sa postez :) dar bestiuta albastra a fost inlocuita
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200317/5367149069d3a505dd57bfd521f1b902.jpg)
-
Să o stăpânești sănătos!
Detalii tehnice? :d
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
-
Am uitat sa postez :) dar bestiuta albastra a fost inlocuita
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200317/5367149069d3a505dd57bfd521f1b902.jpg)
Stai in casă keke că nu e de gluma. Vad că aveți și voi vreo 20 de cazuri confirmate...
http://imgur.com/gallery/sUlpfmq
-
Da - mai multe .. 30 si ceva
-
Nice Mache ... sa te bucuri de ea fara incidente
Am avut un incident destul de păcătos acum 1 an - a intrat o baba in mașina mea (parcată regulamentar pe stradă) și a trebuit să schimb amortizoare și o grămadă de elemenți... A stat câteva luni pe bară dar am recuperat după...
Cam astea sunt cifrele
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1032391.html
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
-
Am uitat sa postez :) dar bestiuta albastra a fost inlocuita
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200317/5367149069d3a505dd57bfd521f1b902.jpg)
S-o folosești cu plăcere! E standard sau competition?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
-
mersi, mersi - da e competition .. de fapt modelele 2020 sunt doar competition :)
-
Da, am uitat ca au redenumit... acum sunt M240i, M2 Competition si M2 CS (cel putin pe piata europeana)
-
Am ajuns la 54K km & counting... am trecut zilele astea de "bariera" de 200.000km, sper sa fac inca pe atat cu ea ;D
Am in plan un mic remap (am cumparat deja un intercooler nou) si (spre primavara) pneuri vara spate noi (mi-au batut obrazu' astia la ITP ca e cam la minim)
-
Jante de iarna....
A6 bitdi, soft la 370 urmeaza dpf off si 400+
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201006/a59166bde99e605deb90dbfa7651b6f7.jpg)
Sent from my SM-G988U1 using Tapatalk
-
Daca e Euro6 si scoti DPF-ul, mai treci ITP-ul?
-
Trecem, unde trebuie. Sau pun galeria la loc pentru itp apoi o pun iar pe cea fara.
Sent from my SM-G988U1 using Tapatalk
-
Am ajuns la 54K km & counting... am trecut zilele astea de "bariera" de 200.000km, sper sa fac inca pe atat cu ea ;D
Facut si revizia recent la ~212k ... inca mai tin de rotile de iarna (luate in toamna lui 2019) da' s-au tocit un pic spre exterior... si nu prea se intrevede vreo incalzire semnificativa (i.e. > 15 grade ziua si > 10 grade noaptea) pana dupa mijlocul lunii aprilie
Intre timp am schimbat intercooler-ul stock cu unul MTC - pregatit si de remap (sper dupa Pasti)
PS: Cred ca fac si eu un jurnal de bord
-
Pentru ca anu' trecut am mers cam toata vara cu pneurile de iarna, am reusit sa le tocesc dupa nici 35k km... Si mi-au refuzat montarea unii la un service ca sunt prea tocite... Am facut comanda de Bridgestone LM-005 225/50 R17 98V XL (printre cele mai bune de iarna pe ud - vreme predominanta prin vest): 4x124,50=498€
Am gasit si sub 100€ bucata niste Nexen/Barum da' am zis ca nu merita sa ma ieftinesc
-
Pana acum fara chestii majore care sa ma faca sa privesc marca precum anterioara masina.
In primavara trebuie sa schimb si eu cauciucurile de vara, dar cum la BV primavara vine greu, probabil va fi prin mai...
-
Pentru ca anu' trecut am mers cam toata vara cu pneurile de iarna, am reusit sa le tocesc dupa nici 35k km... Si mi-au refuzat montarea unii la un service ca sunt prea tocite... Am facut comanda de Bridgestone LM-005 225/50 R17 98V XL (printre cele mai bune de iarna pe ud - vreme predominanta prin vest): 4x124,50=498€
Am gasit si sub 100€ bucata niste Nexen/Barum da' am zis ca nu merita sa ma ieftinesc
Ooo ce bine că nu m-am 'ieftinit'.
Se comportă excelent pe vremea asta mizeră dintre toamnă și iarnă (umezeală constantă și temperaturi între 1 și 7 grade). Nu am avut pic de derapaj și am "împins-o" destul prin curbe.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
-
Cine ar fi crezut că Trabantu' e o maşină atât de mare...
-
Jucarie noua: Cupra VZ (2022, 27k Km, 310hp)
-
Formentor VZ, 2.0 TSI, ce frumusete !
Hai cu detalii, hai cu jurnalul !