poate te ajuta cu ceva:
Cineva din prieteni, si-a luat un Zoe 3.
Frumusica masina, dar spartana la interior.
In spate, eu, la ai mei 2 metrii fara o doza de cola, nu pot sta drept. Aparent bateria este sub scaune.
Destul de incapatoare la picioare. Scaunele fata sunt reglabile destul de limitat. Din nou, baterie sub scaune.
Ca si performante, destul de fasneata. Nu cat sa te lipeasca de scaun, cum vezi prin filmulete pe youtube la tesla, dar mai bine decat logan 1.2 1.4.
Limitata din fabrica, ca si viteza. Aparent, nu se poate scoate.
Problema cu autonomia si unde incarci e asa:
Cainii latra, ursul merge.
Practic, 90% din timp masina ta sta.
Mergi la un supermarket, ai priza de electrice/plug-in hybrid.
Mergi la mall, ai priza.
Stai la curte? Iti faci priza.
Stai la bloc si ai loc de parcare? Daca ai destul de multa rabdare, sa te bati cu morile de vant, poti merge prin tot procesul migalos de a solicita sa-ti instaleze priza pe locul de parcare inchiriat.
Prin tara, in special spre vest, gasesti destul de multicele pensiuni care s-au adaptat la nevoile vizitatorilor si si-au improvizat o priza.
Ca si diferente intre masini:
La majoritatea reprezentantelor VW, chiar daca au de ceva ani golful electric(din 2014), nu exista cine sa se ocupe de o problema, fiindca lipsesc cu desavarsire specializarea staff-ului.
Cica si la Mazda prin service, au o problema similara.
Dacia Spring promite multe, pe bani putini. De obicei nu prea iese, dar, sub conducerea Renault, cei de la Dacia au scos sandelul de 7000 euro(?!).
Majoritatea electricelor sub 22.000(cu voucher si balarii) sunt foarte spartane. Si plug-in-urile. Datorita subventiei.
Am auzit foarte multi oameni incantati de B-class-ul electric. Pana la urma, Elon a vandut "inima" electrica a Smart-ului EV catre Daimler.
Just my 2 cents, sper ca te ajuta.