General Stuff => Generalităti => Banci - Finante => Topic started by: Trustme on 09 October 2018, 17:41
-
Cred ca toata lumea a auzit de ING si problemele cu platile dublate. Nu sunt afectati doar clientii ING.
Eu am patit-o la sfarsitul lunii Septembrie cu un card de cumparaturi Auchan Oney pe care m-am trezit cu sold negativ.
La inceputul lunii Octombrie am patit-o si cu un card BRD. O plata la un fast food si o extragere de la un bancomat dublate. Ambele in aceeasi zi.
Deocamdata nu am rezolvat nimic. Angajatii de la ambele banci se fac ca nu inteleg problema si ca nu au auzit de problemele de la ING.
Sfatul meu este sa verificati soldul cardurilor pe care le aveti si sa evitati plata cu cardul in perioada asta.
-
Am avut si eu o plata dublata ieri. A fost efectuata vineri, dar abia ieri procesata. S-a rezolvat in cateva ore.
-
La ce banca?
-
La ING.
-
La BT au un serviciu care te anunta aproape instantaneu (prin SMS) despre efectuarea oricarei operatiuni in contul atasat cardului, referitor la valoarea operatiunii, sold si unde s-a efectuat tranzactia. Trebuie sa aiba si celelalte banci ceva similar. Serviciile de genul asta evidentiaza imediat orice anomalie sau operatiune neautorizata.
-
asa este si la ing, dar numai la valori peste 50lei :))
-
Am patit ceva similar cu ce a fost la ING cu o saptamana inainte, la BCR.
Plata la Media Galaxy POS. Ma duc a doua zi sa imi iau o cafea: fonduri insuficiente. Ma uit pe aplicatie: 0.00, dar asa, fix.
Ideea e ca mi-a luat de 2 ori plata, dar eu aveam mai mult in cont decat de doua ori suma respectiva, asa ca m-am oprit in drum spre pranz la un BCR si a trebuit sa completez hartiile(lol) iar dupa vreo 3 ore au inceput sa imi intre treptat bani in cont pana a revenit la suma care trebuia(am calculat toatep platile manual de la ultimul salariu sa fiu sigur), a doua zi m-au sunat, nu mi-au zis decat ca s-a rezolvat, nu mi-au dat niciun motiv :/.