Author Topic: Condica de reclamatii  (Read 66541 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline fma

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 104 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 190
  • Location: Bucuresti
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #30 on: 15 August 2020, 21:25 »
PENTRU CA O LUNA NU AM AVUT TELEFON, 3 saptamani a fost la reparat si 10 zile m-am portat (de pe Orange pe Vodafone) de aia (din nou lucruri pe cre le pot proba)
 

Offline DSC

Condica de reclamatii
« Reply #31 on: 15 August 2020, 21:27 »
Ok, si restul de 12 iunie pana pe 26 iulie?

Si nu gaseati un telefon sa sunati de pe el? Al sotiei, etc?

Si, ca o ultima intrebare, daca o sa va aduc placa inapoi, functionala, doar cu pinul lipsa, imi oferiti inapoi 2 harduri de 500 hd sentinel 2(asa, saracii de harduri, cum le considerati)functionale, si un i5 4460?

Ca as scoate 100-150 lei din buzunar, doar sa va ofer ocazia sa va demonstrati “corectitudinea”

Ca o nota, sa editez,
am avut 570 harduri hd pipeline 2, cum v-am oferit dumneavoastra. Le-am vandut pe toate. Unele la bucata, unele in loturinde 40-50, etc.

Singura persoana care s-a plans de ele ati fost dumneavoastra


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Last Edit: 15 August 2020, 21:48 by DSC »
 

Offline fma

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 104 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 190
  • Location: Bucuresti
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #32 on: 15 August 2020, 22:01 »
Oupss, uite si placa functionala, eu pot fara magie sa recuperez piesele pt ca, intamplator am facut un system pt cei mai buni prieteni ai mei. Dar, crede-ma, nu ti-ai dori sa dai ochii cu mine.
 

Offline DSC

Condica de reclamatii
« Reply #33 on: 16 August 2020, 08:00 »
Eu imi doresc sa ne intalnim. E chiar arzatoare dorinta.

Chiar ma ofer sa va ridic de acasa, mergem la un service, sa constate o terta ca e o problema.
Si, am sa revin azi/maine cu o filmare, cu placa. Poate asa va hotarati ce afirmatii/acuzatii sustineti.
Ca am stricat-o in 3 luni sau ca e functionala


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline fma

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 104 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 190
  • Location: Bucuresti
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #34 on: 16 August 2020, 08:33 »
Am incredere in tine, deci du-te singur si revino cu o constatare care sa arate ca placa nu functiona in 14 mai. Pana atunci, precum am scris vreo 4-5 posture mai sus "I'm out" din tigania asta, minciunile tale imi provoaca mult pre multa greata.
 

Offline DSC

Condica de reclamatii
« Reply #35 on: 16 August 2020, 10:05 »
Sa nu vi se faca cumva greata de la vorbit prea mult si adus aminte prea putin.

Tragand linie, sunt neplacut surprins, de nesimtirea crasa de care dati dovada.

Dupa 3 luni sa imi reprosati ca nu am catadicsit sa va dau 50 lei.
Din moment de tot repetati in telefon “suntem vecini de cartier, mergem pe incredere” urmat de “oricum o sa revin sa iau 980x-ul daca nu il vinzi”

Sa imi spuneti dupa 3 luni ca defapt atat se merita la 250 lei, o placa cu pini lipsa. Ca defapt este vina mea ca ma asteptam mai la mai mult.

Si ca n-ati raspuns din varii motive.

Eu n-am nici o asteptare de la dumneavoastra, aveti atitudine de samsar de targ. Cu limbajul pe masura(romanescul, ca la usa cortului). Si am fost galusca ce a muscat ce faceti dimneavoastra - cumparati placi defecte, scumpe de pe ebay, le reparati cat sa porneasca si le revindeti.

Probabil pe asta ati dat prea mult, nu ati putut sa o reparati si trebuia sa va scoateti cumva, nu?


Dar acum, tipic categoriei dumneavoastra de bijnitari, sunteti prea elevat pentru mizeria ce ati creat-o.

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Last Edit: 16 August 2020, 10:12 by DSC »
 

Offline DSC

Condica de reclamatii
« Reply #36 on: 16 August 2020, 11:55 »
Domnu Florin @fma

Dupa ce v-am reprosat pe forum ca m-ati tepuit cu o placa de baza, brusc v-ati adus aminte ca v-am tepuit si eu cu 2 hard diskuri, nu? Ca sunt hardurile din 2008 cu “eij’da mii da ore”, nu?

Eu le am pe toate din acelasi lot.
2 tone. Cu ambalaje si palet. Toate fabricate in 2010 sau 2011

Stiti ce inseamna 2 tone dupa ce inlaturi ambalajul, paletul si suportul de metal? 3890  de hard diskuri.

Din care am cumparat 570. Toate cu 100% viata, toate cu sub 365 zile de utilizare.


Dar dumneavoastra ati primit cu enj’de mii de ore de functionare, din 2008.

Ironic, nu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #37 on: 16 August 2020, 20:11 »
Domnilor, puteti va rog sa continuati discutia pe privat, sa stabiliti ce se poate face, si mai apoi sa anuntati aici daca totul s-a rezolvat?
Nu are rost sa va manjiti imaginile aici, cand ati putea rezolva amiabil.

Daca este nevoie sa intervenim, va rog sa ne anuntati. Multumesc!
 
The following users liked or thanked this post: SoniQ

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #38 on: 19 August 2020, 21:41 »
@fma Se poate o actualizare, va rog? As vrea sa va scap si de TR-urile negative, si de toata intamplarea.
 

Offline fma

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 104 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 190
  • Location: Bucuresti
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #39 on: 19 August 2020, 21:55 »
@AlexU ai PM

mersi
 

Offline spooky24

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 37 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 13
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #40 on: 25 November 2020, 10:18 »
Salut! am cumparat kit ul urmator:

https://forum.computergamers.ro/componente-pc-(procesoare-memorii-placi-de-baza)/kit-z97k-i5-4670k-16gb-ddr3-etc/msg69904/?reportsent#msg69904

Placa de baza a ajuns la mine, fara backplate shield si cu una dintre sigurantele portului PCI Express rupta.

Mentioneaz ca plata a fost, din pacate, deja facuta prin Revolut.

User ul mi a spus ca nu mai are banii momentan. O sa ii primesc incepand cu 27.11.

Don Giovani69 a recunoscut problemele dar din pacate acum nu ma raspunde nici la PM nici la SMS, inca nu l am sunat pt ca am zis sa astept.

Am salvat si convorbirea telefonica in care imi zicea ca daca placa nu ar avea backplate shield ar fi precizat in anunt si ca placa vine cu toate accesoriile si a venit bulk cu o siguranta de la PCI express rupta...

Inca nu vreau sa acord calificativ negativ pt ca poate putem sa rezolvam altfel.

Multumesc
 

Offline Don Giovani69

Condica de reclamatii
« Reply #41 on: 26 November 2020, 22:45 »
Buna seara.
Cred ca este cazul sa lămurim unele aspecte privind tranzacția noastră pentru ca vad ca scrieți pe aici doar ce credeți dumneavoastră ca este bine.
In primul rând, eu am vândut un kit format din   Placa baza Asus Z97-K – sk. 1150 si Procesor Intel I4670K , sk. 1150  . Prețul cerut a fost de 575 lei, dumneavoastră l-ați cumpărat cu 450  lei .
Am vândut un kit perfect funcțional, lucru pe care l-ați confirmat si dvs. in convorbirile noastre. La fel, ați confirmat ca a fost foarte bine împachetat, chiar prea bine.
După ce ați primit coletul si ați verificat produsele , m-ați sunat si mi-ați spus următoarele:
 - plăcuța metalica de la placa de baza lipsește din colet;
 - siguranța de la slotul pentru placa video este rupta;
 - pe procesor scrie I7 - 4670k dar in bios este văzut ca i5 - 4670k, in rest funcționează fără probleme.
Am recunoscut faptul ca plăcută metalica lipsește din vina mea si v-am explicat contextul.
In discuția noastră NU am recunoscut niciodată ca siguranța de la slotul plăcii video ar fi fost rupta, eu nu am știut de așa ceva. Adevărat, a ieșit placa video ceva mai greu dar din cauza ca era strâns șurubul din fata ( fixarea de carcasa) si nu din cauza slotului sau a siguranței.
Am discutat cu diverse persoane din domeniu IT in acest timp si nimeni nu mi-a confirmat ca a văzut inscripționări greșite pe un procesor, una sa scrie pe carcasa si altceva sa fie in interior !
Inițial am dorit sa nu ajung la acest gen de discuții, motiv pentru care v-am oferit un procesor Intel G4400 gratuit, care sa compenseze intr-un fel problemele sesizate de dvs. , dar ați refuzat !
In final, daca motivul refuzului dumneavoastră si solicitarea returnării sumei de bani era doar acea plăcuța din spate, fără nici un comentariu va primeați banii înapoi la returul kit-ului, deoarece am recunoscut vina pentru lipsa acesteia.
DAR eu nu am cunoștință de siguranța de la slotul plăcii video sa fi fost rupta si nici ca pe procesor sa fie inscripționate alte date. Susțineți ca îmi trimiteți poze cu aceste lipsuri, dar de unde știu eu când ați făcut aceste poze, daca nu cumva pe timpul transportului sau chiar din neatenția dvs. s-a rupt acea siguranță sau chiar dvs. ați schimbat procesorul cu altul pe care il aveați in casa?
Bineînțeles acestea sunt doar presupuneri, nu vreau sa va acuz de rea credință .  Doar ca mi se pare suspect faptul ca, după ce am precizat ca nu am făcut poze la kit înainte de a-l împacheta, au apărut si celelalte doua defecte precizate mai sus.
Concluzia mea este ca NU pot sa primesc retur un kit pe care eu l-am trimis perfect funcțional iar acum sa-l primesc cu defecte.
Va mulțumesc pentru timpul acordat!
“Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori îngraşă.” – Legea lui Murphy
 

Offline spooky24

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 37 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 13
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #42 on: 27 November 2020, 17:15 »
Chiar ma faceti sa rad...imi pare rau ca nu am facut un unboxing, dar mereu invat cate ceva.

Sa incepem:

pe procesor scrie I7 - 4670k dar in bios este văzut ca i5 - 4670k, in rest funcționează fără probleme.
- pe procesor scrie I7 - 4790K, astazi o scot cooler ul si va demostrez tuturor.
plăcuța metalica de la placa de baza lipsește din colet
- o sa atasez convorbirea telefonica in care imi spuneti ca aceasta exista in colet. Eu vreau sa returnez kit ul doar din aceasta cauza si este ceva de principiu. Nu imi place sa fiu mintit grosolan, v am intrebat exact dupa ce kit ul a fost ambalat si trimis, pt ca a trimite banii.
-am avut incredere si am trimis toti banii in avans si m am ales cu ce? cu probleme
- siguranța de la slotul pci express pentru placa video este rupta;
tot in convorbire v am spus ca siguranta este rupta

Nu am acceptat acel procesor pt ca nu sunt samsar, nu am ce face cu el. Nu vreau decat ce imi apartine.

Voiati sa va mint si sa va spun ca nu are alte probleme?

In final, daca motivul refuzului dumneavoastră si solicitarea returnării sumei de bani era doar acea plăcuța din spate, fără nici un comentariu va primeați banii înapoi la returul kit-ului, deoarece am recunoscut vina pentru lipsa acesteia.

In convorbirea telefonica la 20 de minute dupa ce am venit de la posta, atunci v am relatat toate problemele. Mi ati spus sa vad cum merge si rezolvam. Nici macar plata placutei, 72 de lei de pe amazon nu vreti sa o platiti.

Chiar as vrea sa ne intalnim personal sa vedeti ce tip de om sunt si faptul ca tot ce va relatez este adevarat.

Lipsa de raspuns la PM, sms ce denota? Din convorbiriile telefonice pareti un om de 50+, ma asteptam la un alt comportament. In plus nici nu pareti cu 4 clase.
De increderea pe care eu am acordat o trimitand banii in avans de ce nu pot si eu sa beneficiez?

Multumesc,
Laurentiu


Post Merge: 27 November 2020, 17:53
Si inca ceva, kit ul spuneati ca l ati cumparat tot de pe forum. Poate mai are poze vanzatorul de atunci. Vreau sa vedem ce procesor era...
« Last Edit: 27 November 2020, 17:53 by spooky24 »
 

Offline Tzeb

Condica de reclamatii
« Reply #43 on: 27 November 2020, 20:01 »
Pana la urma ce procesor a fost vandut? i7 4790 (fara K)?
 

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #44 on: 27 November 2020, 20:23 »
Vad ca in topic-ul de vanzare s-a facut trimitere catre link-ul de eMAG, catre un i5. Ciudat cum in campul anuntului nu s-a specificat i5/i7, ci informatia asta s-a regasit doar in titlu. Chiar si asa, irelevant. Si da, din pacate se practica scoaterea placutei. A patit-o un coleg cand a luat un procesor resigilat de la eMAG.
"Prețul cerut a fost de 575 lei, dumneavoastră l-ați cumpărat cu 450  lei ." Din nou, irelevant. Doar n-a oferit mai putini bani decat s-au cerut sau decat s-a convenit.

S-a stabilit ca lipsea backplate-ul, punct negativ pentru @Don Giovani69 ca nu a mentionat asta in anuntul de vanzare.
@spooky24 Discutati din nou telefonic, cu ocazia asta il rog pe Don Giovani sa initieze primul pas si stabiliti ce se poate face. Asa cum s-a spus, suportul placii s-ar fi putut rupe in timpul transportarii produselor, dar aici din nou totul tine de expeditor.

Daca nu rezolvati, va oferiti calificativele pe care considerati ca le-a meritat celalalt pentru tranzactia asta cu mentiunea ca indiferent daca spooky primeste negativ, acesta va fi sters. De ce? Fiindca s-a omis intentionat tipul procesorului vandut, faptul ca mobo-ul nu avea backplane si situatia incerta cu suportul placii video.

Sa ne fie invatatura de minte. Platiti in avans doar in situatia in care ati mai colaborat, utilizatorul are o vechime mare, TR mentionat samd.