Buna seara.
Cred ca este cazul sa lămurim unele aspecte privind tranzacția noastră pentru ca vad ca scrieți pe aici doar ce credeți dumneavoastră ca este bine.
In primul rând, eu am vândut un kit format din Placa baza Asus Z97-K – sk. 1150 si Procesor Intel I4670K , sk. 1150 . Prețul cerut a fost de 575 lei, dumneavoastră l-ați cumpărat cu 450 lei .
Am vândut un kit perfect funcțional, lucru pe care l-ați confirmat si dvs. in convorbirile noastre. La fel, ați confirmat ca a fost foarte bine împachetat, chiar prea bine.
După ce ați primit coletul si ați verificat produsele , m-ați sunat si mi-ați spus următoarele:
- plăcuța metalica de la placa de baza lipsește din colet;
- siguranța de la slotul pentru placa video este rupta;
- pe procesor scrie I7 - 4670k dar in bios este văzut ca i5 - 4670k, in rest funcționează fără probleme.
Am recunoscut faptul ca plăcută metalica lipsește din vina mea si v-am explicat contextul.
In discuția noastră NU am recunoscut niciodată ca siguranța de la slotul plăcii video ar fi fost rupta, eu nu am știut de așa ceva. Adevărat, a ieșit placa video ceva mai greu dar din cauza ca era strâns șurubul din fata ( fixarea de carcasa) si nu din cauza slotului sau a siguranței.
Am discutat cu diverse persoane din domeniu IT in acest timp si nimeni nu mi-a confirmat ca a văzut inscripționări greșite pe un procesor, una sa scrie pe carcasa si altceva sa fie in interior !
Inițial am dorit sa nu ajung la acest gen de discuții, motiv pentru care v-am oferit un procesor Intel G4400 gratuit, care sa compenseze intr-un fel problemele sesizate de dvs. , dar ați refuzat !
In final, daca motivul refuzului dumneavoastră si solicitarea returnării sumei de bani era doar acea plăcuța din spate, fără nici un comentariu va primeați banii înapoi la returul kit-ului, deoarece am recunoscut vina pentru lipsa acesteia.
DAR eu nu am cunoștință de siguranța de la slotul plăcii video sa fi fost rupta si nici ca pe procesor sa fie inscripționate alte date. Susțineți ca îmi trimiteți poze cu aceste lipsuri, dar de unde știu eu când ați făcut aceste poze, daca nu cumva pe timpul transportului sau chiar din neatenția dvs. s-a rupt acea siguranță sau chiar dvs. ați schimbat procesorul cu altul pe care il aveați in casa?
Bineînțeles acestea sunt doar presupuneri, nu vreau sa va acuz de rea credință . Doar ca mi se pare suspect faptul ca, după ce am precizat ca nu am făcut poze la kit înainte de a-l împacheta, au apărut si celelalte doua defecte precizate mai sus.
Concluzia mea este ca NU pot sa primesc retur un kit pe care eu l-am trimis perfect funcțional iar acum sa-l primesc cu defecte.
Va mulțumesc pentru timpul acordat!