Author Topic: Condica de reclamatii  (Read 65867 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iamgabriel09

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Condica de reclamatii
« Reply #75 on: 20 March 2022, 19:37 »
A, acum te faci ca nu mai stii? Nu am sunat si am mers la fan courier 3 zile la rand? Sau ai pierderi de memorie?
A, m am prins..nu stii ce sa mai zici ca sa ma faci pe mine sa pic intr o lumina cat mai proasta, ca si cand e vina mea si eu ti am tras teapa.
Pai eu sunt corect, nu ti am dat eu teapa !

Arata la oameni conversatia, cate zile am tot vorbit si am incercat sa i dam de cap, aici pe forum spui ca nu ti am raspuns la mesaje ;)
Arata si cand ti am spus sa trimiti carcasa, sau testele, etc.
 

Offline DARE

Condica de reclamatii
« Reply #76 on: 20 March 2022, 19:47 »
A, acum te faci ca nu mai stii? Nu am sunat si am mers la fan courier 3 zile la rand? Sau ai pierderi de memorie?
A, m am prins..nu stii ce sa mai zici ca sa ma faci pe mine sa pic intr o lumina cat mai proasta, ca si cand e vina mea si eu ti am tras teapa.
Pai eu sunt corect, nu ti am dat eu teapa !

Arata la oameni conversatia, cate zile am tot vorbit si am incercat sa i dam de cap, aici pe forum spui ca nu ti am raspuns la mesaje ;)
Arata si cand ti am spus sa trimiti carcasa, sau testele, etc.

VIS A VIS de ce am vb noi la tel , da cele trei zile , iti  iera frica sa nu ramai cu nimic( interesul tau ) , de aici .. a ajunge produsul la mine cu deschdere colet(visual ) ca doar nu tineam fun u o ra pt teste , plus ca eram la serviciu , garantia ta de USER SERIOS nu ESTE!! vand un produs , si in secunda doi mi am luat mana , ca deh .. eu am TESTE! nu, nu se face asa , o garantie de bun simt , tre sa o dau . la fel a facut si userul Droopy ... ( care da , este vechi .. , ca multi alti pe aici , seriosi ) eu daca vind ceva si la om nu merge , fac tot posibilul sa fie bine pt ambele parti , de comun acord..etc. tu. NU .' SA MA DUC LA FUN" ...  sa le spal masinile sau ce? ....  d ai iti zic . NU SE PROCEDEAZA ASA!

in momentul cand ti am zis ca am probleme .. cu placa ... nici n ai mai raspuns! ... in fine!
 

iamgabriel09

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Condica de reclamatii
« Reply #77 on: 20 March 2022, 20:07 »
Cum n am raspuns ba baiatule, ca nu stiai nici ce driver sa instalezi. Ai luat tu bios si mai stiu eu ce ai umblat pe acolo. N am zis niciodata ca e vina ta sau ca i ai facut tu ceva, Doamne fereste. 3 zile am tot vorbit si am incercat sa l rezolvam. Acum spui ca nu ti am raspuns. Poate cand eram la lucru nu puteam sa vorbesc, dar am raspuns mereu, mai mult chiar am vb mult timp incercand sa o rezolvam, repet, nu stiai nici ce driver sa instalezi.
“Garantia ta de user” , adica sa iti dau 2000 de lei gratis, tu sa iesi bine si eu nu. Am avut 4500 cash pe el, omul mi a pus bani in mana si nu am acceptat.
Eu as pierde 2000 pentru ce? Am eu vreo vina? Nu l am ambalat bine? Ti am teimis poze cand am fost la dedeman si am luat polistiren pt colet. Sau si alea sunt fake?
 

Offline DARE

Condica de reclamatii
« Reply #78 on: 20 March 2022, 20:18 »
Cum n am raspuns ba baiatule, ca nu stiai nici ce driver sa instalezi. Ai luat tu bios si mai stiu eu ce ai umblat pe acolo. N am zis niciodata ca e vina ta sau ca i ai facut tu ceva, Doamne fereste. 3 zile am tot vorbit si am incercat sa l rezolvam. Acum spui ca nu ti am raspuns. Poate cand eram la lucru nu puteam sa vorbesc, dar am raspuns mereu, mai mult chiar am vb mult timp incercand sa o rezolvam, repet, nu stiai nici ce driver sa instalezi.
“Garantia ta de user” , adica sa iti dau 2000 de lei gratis, tu sa iesi bine si eu nu. Am avut 4500 cash pe el, omul mi a pus bani in mana si nu am acceptat.
Eu as pierde 2000 pentru ce? Am eu vreo vina? Nu l am ambalat bine? Ti am teimis poze cand am fost la dedeman si am luat polistiren pt colet. Sau si alea sunt fake?


: ca nu stiai nici ce driver sa instalezi:  ha asta i tare, te am intrebat ce cum ai pus doar ...nu mai suntem in anii `98  in care aveam probleme de genu... si nici masculi (pensati) AKA atitudinea ta de 2 lei. pusti....... ma abtin!
 

iamgabriel09

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Condica de reclamatii
« Reply #79 on: 20 March 2022, 20:36 »
M ai intrebat daca nu am instalat driverul “normal” pt 1080ti ?!? Adica ?

A, da..tu si instalat de pe site neoficial..

Iar eu ti am zis sa instalezi geforce experience, nu ce mi ai trimis tu in poza atasata mai jos

https://imgur.com/a/lac3FDJ

N are relevanta, dar na..ca fapt divers.


 

Offline DARE

Condica de reclamatii
« Reply #80 on: 20 March 2022, 20:56 »
neoficial? te auzi?


crezi ca eu ma apuc aiurea sa vb?termina cu tupeul asta de pusti...... c
« Last Edit: 20 March 2022, 20:58 by DARE »
 

Offline ZorracK

Condica de reclamatii
« Reply #81 on: 20 March 2022, 21:17 »
Arata a placa minata cu artefacte de memorii! Nu ma bag in treaba voastra dar ceva e putred aici!

Ca sfat: placile video se testeaza temeinic cu multe programe nu doar furmark. 3dmark, Unigine etc
si da, se poate strica si de la transport chiar daca ea mergea impecabil,  acum nu mai merge! ce sa faca cumparatorul: sa suporte pierderea?
aici e cam de 50/50% paguba
 

Offline DSC

Condica de reclamatii
« Reply #82 on: 20 March 2022, 23:32 »
@dare daca te ajuta sa iti mai recuperezi din paguba si tine strict de memorii, te pot ajuta eu cu reparatia.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #83 on: 24 March 2022, 00:53 »
Sters negativul de ambele parti. Dare, vezi ce poti rezolva pe partea de drivere. Hai sa facem un subiect dedicat, daca e nevoie.
Posibil totusi ca artefactele de acolo sa apara.
 

Offline DSC

Condica de reclamatii
« Reply #84 on: 01 April 2022, 16:22 »
@AlexU
poate va ajuta:
Placa a ajuns la mine. Are o memorie rupta de pe pcb - pcb caruia i-au fost deteriorate contactele.
99% s-a intamplat la transport. Manipulare defectuoasa sau ambalare necorespunzatoare. Sau ambele.
Din pacate nu este reparabila, cel putin nu ceva cu care sa il ajut eu pe @DARE , fiind smulse contactele.

Din nefericire, e o problema des intalnita, in special cu sistemele unde placa video este destul de grea.
« Last Edit: 01 April 2022, 16:28 by DSC »
 
The following users liked or thanked this post: AlexU

Offline Sylar2k18

Condica de reclamatii
« Reply #85 on: 05 June 2022, 20:03 »
rog un admin care poate sa stearga feedbackul negativ care mi l-a dat iamgabriel09, 3 zile i-am scris si nu a dat nici un semn, el dand feedback negativ ca nu a fost activ de cateva zile... o minciuna se poate verifica ca a fost de cel putin 5 ori activ in ultimele 3 zile.....
 
The following users liked or thanked this post: AlexU

Offline DARE

Condica de reclamatii
« Reply #86 on: 08 June 2022, 21:45 »
rog un admin care poate sa stearga feedbackul negativ care mi l-a dat iamgabriel09, 3 zile i-am scris si nu a dat nici un semn, el dand feedback negativ ca nu a fost activ de cateva zile... o minciuna se poate verifica ca a fost de cel putin 5 ori activ in ultimele 3 zile.....

Salutari forumisti! se pare ca omu e ce am banuit.
nu stiu ce tranzactie e la voi , dar omusoru sigur nu e ce trebuie , parerea mea! si daca am dreptate ...masuri trebuiesc luate!  zic.
 

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #87 on: 28 May 2023, 09:13 »
Buna ziua.

Doresc sa reclam modul in care user-ul @BLIXIE efectueaza tranzactii pe acest forum.
Am cumparat de la el un Kit Mobo+CPU+RAM (Asus Prime-P, 13600kf, 16gb ddr5) in luna NOIEMBRIE 2022.

L-am intrebat de garantia si mi-a raspuns ca piesele au garantie, sunt luate pe firma si ca eu nu am ce face cu garantia insa atata timp cat pastrez numarul lui de telefon pot considera "lejer" ca au garantie.
Mesajele mai jos cu copy-paste, daca este necesar atasez print-screens.

"sunt user vechi pe forum..poti considera lejer ca ai garantie atata timp cat pastrezi numarul meu de tel...."
"sal, dap dar e pe firma, deci nu prea poti face tu ceva cu garantia..doar eu...."

Am continuat tranzactia, a venit cu piesele la mine acasa, le-am montat si le-am testat, am dat un furmark si era ok totul, o testare minimalista, mergand pe incredere, sa nu pierdem 2-3 ore pentru a face teste extinse. Initial mi-a transmis ca imi va da toate facturile odata cu predarea pieselor insa cand ne-am vazut s-a facut ca ploua, ca a uitat de ele, mi le transmite cand ajunge acasa.

Imediat dupa ce a plecat Blixie de la mine au inceput problemele, intai black screens si apoi BSOD-uri.
La acel moment aveam un RX 580 minat astfel incat suspectam ca aceasta sa fie sursa problemelor. Dupa mult timp pierdut, am cumparat o alta placa video, un 6700XT.
Problema black screenurilor a disparut insa BSOD-urile erau mult mai dese. Cautand pe internet detalii despre fiecare BSOD in parte si observand ca activarea profilului XMP cauza si mai multe BSOD-uri...am decis sa cumpar un kit de RAM iar dupa montarea acestuia problema a disparut complet, sistemul este acum 100% stabil.

Avand confirmarea ca placuta RAM cauza BSOD-urile am cerut ajutor in trimirea acesteia la garantie moment in care am realizat cu stupoare ca Blixie nu doreste sa acorde suport in trimiterea placutei in garantie.
La un moment dat ne-am inteles ca ii dau placuta inapoi si imi da o suma de bani inapoi (desi acum placuta valora cu mult mai putin ca in momentul achizitionarii) si ne-am inteles ca ne vedem intr-o vineri...L-am asteptat peste 1 ora in acea vineri, nu mi-a mai raspuns la mesaje, apeluri absolut deloc. Am plecat acasa pana la urma cu buza umflata.

Am solicitat de la el in multe randuri sa-mi trimtia certificatul de garantie/factura si am primit acelasi raspuns "nu am timp, sunt ocupat, o sa o caut" si asa ne-am intins pe o perioada de cateva luni de zile in care ii tot aminteam si primeam acelasi raspuns (daca primeam) ca mi-o va trimite.
Intr-un final, dupa multe luni (pe 15 martie), mi-a transmis factura...

Tot atunci am cerut (din nou) si celelalte facturi, asa cum a fost discutia fata in fata la predarea pieselor. Mi-a cerut poze cu SN fiecarei componente, i le-am dat si apoi am astept.S-a facut 1 aprilie si desigur, cu multa sinceritate, mi-a transmis din nou ca a uitat, mi le va transmite luni, dar sa-l caut ca sa nu uite. Asta se intampla pe 1 Aprilie (cred ca a fost gluma de 1 aprilie).
De atunci i-am tot reamintit, 3 Aprilie (luni), 6 aprilie, 22 aprilie, 4 mai,11 mai, 24 mai...insa nu am primti nici un raspuns, doar seen.

Cu facturile as putea inregistra produsele pe site-urile lor astfel incat sa beneficiez de acea garantie in caz ca sunt probleme.

Aveti mare grija cand efectuati tranzactii cu acest user. Garantia este pe persoana juridica astfel nu beneficiaza de 2 ani iar daca aveti probleme va veti lovi de un zid.
Suport in rezolvarea problemelor in garantie nu veti primi, poate rezolvati cu garantia de la producator sau in baza facturii dar aveti nevoie de factura, cereti factura inainte.

Cu acest prilej, conform solicitarii tale facuta pe 1 aprilie, @BLIXIE, iti mai reamintesc o data, in caz ca sincer uiti, ca astept facturile de la piesele achizitionate de tine.



Post Merge: 28 May 2023, 09:14
Am uitat sa mentionez.
Am incercat sa rezolv problema si apeland la adminul @AlexU
Ii multumesc acestuia pentru disponibilitate si pentru faptul ca a incercat sa ajute
 

Offline danielstk08

Condica de reclamatii
« Reply #88 on: 03 November 2023, 14:55 »
Salut, doresc sa reclam si eu pe eu eugennico , de la care am achizitionat doua placi video (Power Color RX6800 Red Dragon si MSI RTX 3070 Gaming X Trio).
Ambele placi aratau de parca au fost folosite la minat o perioada destul de luna. O tinea una si buna ca sunt testate si ca functioneaza ok. Singura la care mi-a facut test live pe camera a fost RX6800 care intr-adevar, functioneaza ok .
Problema aparuta este la RTX 3070 , care dupa maxim 4 ore de gaming CS2 am primit artefacte.
I-am trimis poze si video cu problemele pe care le are placa, fara vreun rezultat favorabil.
Mai jos aveti atasata conversatia cu dansul.
Cod reducere PC Garage - F22MM89J
 
The following users liked or thanked this post: sasu22

Offline Asth

Condica de reclamatii
« Reply #89 on: 03 January 2024, 14:28 »
@AlexU, rog o verificare:

adi23alex11 = conturi clonă?...

Thx.
 
The following users liked or thanked this post: necromancer, adi23