Buna ziua.
Doresc sa reclam modul in care user-ul
@BLIXIE efectueaza tranzactii pe acest forum.
Am cumparat de la el un Kit Mobo+CPU+RAM (Asus Prime-P, 13600kf, 16gb ddr5) in luna NOIEMBRIE 2022.
L-am intrebat de garantia si mi-a raspuns ca piesele au garantie, sunt luate pe firma si ca eu nu am ce face cu garantia insa atata timp cat pastrez numarul lui de telefon pot considera "lejer" ca au garantie.
Mesajele mai jos cu copy-paste, daca este necesar atasez print-screens.
"sunt user vechi pe forum..poti considera lejer ca ai garantie atata timp cat pastrezi numarul meu de tel...."
"sal, dap dar e pe firma, deci nu prea poti face tu ceva cu garantia..doar eu...."
Am continuat tranzactia, a venit cu piesele la mine acasa, le-am montat si le-am testat, am dat un furmark si era ok totul, o testare minimalista, mergand pe incredere, sa nu pierdem 2-3 ore pentru a face teste extinse. Initial mi-a transmis ca imi va da toate facturile odata cu predarea pieselor insa cand ne-am vazut s-a facut ca ploua, ca a uitat de ele, mi le transmite cand ajunge acasa.
Imediat dupa ce a plecat Blixie de la mine au inceput problemele, intai black screens si apoi BSOD-uri.
La acel moment aveam un RX 580 minat astfel incat suspectam ca aceasta sa fie sursa problemelor. Dupa mult timp pierdut, am cumparat o alta placa video, un 6700XT.
Problema black screenurilor a disparut insa BSOD-urile erau mult mai dese. Cautand pe internet detalii despre fiecare BSOD in parte si observand ca activarea profilului XMP cauza si mai multe BSOD-uri...am decis sa cumpar un kit de RAM iar dupa montarea acestuia problema a disparut complet, sistemul este acum 100% stabil.
Avand confirmarea ca placuta RAM cauza BSOD-urile am cerut ajutor in trimirea acesteia la garantie moment in care am realizat cu stupoare ca Blixie nu doreste sa acorde suport in trimiterea placutei in garantie.
La un moment dat ne-am inteles ca ii dau placuta inapoi si imi da o suma de bani inapoi (desi acum placuta valora cu mult mai putin ca in momentul achizitionarii) si ne-am inteles ca ne vedem intr-o vineri...L-am asteptat peste 1 ora in acea vineri, nu mi-a mai raspuns la mesaje, apeluri absolut deloc. Am plecat acasa pana la urma cu buza umflata.
Am solicitat de la el in multe randuri sa-mi trimtia certificatul de garantie/factura si am primit acelasi raspuns "nu am timp, sunt ocupat, o sa o caut" si asa ne-am intins pe o perioada de cateva luni de zile in care ii tot aminteam si primeam acelasi raspuns (daca primeam) ca mi-o va trimite.
Intr-un final, dupa multe luni (pe 15 martie), mi-a transmis factura...
Tot atunci am cerut (din nou) si celelalte facturi, asa cum a fost discutia fata in fata la predarea pieselor. Mi-a cerut poze cu SN fiecarei componente, i le-am dat si apoi am astept.S-a facut 1 aprilie si desigur, cu multa sinceritate, mi-a transmis din nou ca a uitat, mi le va transmite luni, dar sa-l caut ca sa nu uite. Asta se intampla pe 1 Aprilie (cred ca a fost gluma de 1 aprilie).
De atunci i-am tot reamintit, 3 Aprilie (luni), 6 aprilie, 22 aprilie, 4 mai,11 mai, 24 mai...insa nu am primti nici un raspuns, doar seen.
Cu facturile as putea inregistra produsele pe site-urile lor astfel incat sa beneficiez de acea garantie in caz ca sunt probleme.
Aveti mare grija cand efectuati tranzactii cu acest user. Garantia este pe persoana juridica astfel nu beneficiaza de 2 ani iar daca aveti probleme va veti lovi de un zid.
Suport in rezolvarea problemelor in garantie nu veti primi, poate rezolvati cu garantia de la producator sau in baza facturii dar aveti nevoie de factura, cereti factura inainte.
Cu acest prilej, conform solicitarii tale facuta pe 1 aprilie,
@BLIXIE, iti mai reamintesc o data, in caz ca sincer uiti, ca astept facturile de la piesele achizitionate de tine.
Post Merge: 28 May 2023, 09:14
Am uitat sa mentionez.
Am incercat sa rezolv problema si apeland la adminul
@AlexU Ii multumesc acestuia pentru disponibilitate si pentru faptul ca a incercat sa ajute