Author Topic: Condica de reclamatii  (Read 52937 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline adi23

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Banned!
  • Posts: 11
  • Location: Timisoara
  • Old TR: 25 (100%)
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #90 on: 03 January 2024, 15:34 »
@AlexU, rog o verificare:

adi23alex11 = conturi clonă?...

Thx.
Ti-am refuzat vreo oferta imbatabila sau ti-am atras atentia la vreun pret la ce vindeai de ti-ai facut cont special pt. asta? Bag-o manea da jali sa-ti treaca, esti patetic de amuzant. Verifica detectivu', oare cate conturi are ;)
 

Offline Asth

Condica de reclamatii
« Reply #91 on: 03 January 2024, 15:47 »
Dacă n-a ținut comicăreala absolută cu frate-tu cel fermecat, aici, atunci ce anume te face să crezi că situația va fi altfel acum?...








 
 

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #92 on: 21 May 2024, 14:09 »
@BLIXIE Ai ceva de spus? Apropo, a trecut un an si inca nu mi-ai dat facturile / certificatele de garantie.
inca le cauti? nu ti-ai facut timp intr-un an de zile?
Poti sa le trimiti si acum, nu e prea tarziu, dar ce... iti pui tu capul cu oamenii dupa ce le-ai vandut piesele. ce interes mai ai...

https://forum.computergamers.ro/componente-pc-(procesoare-memorii-placi-de-baza)/placa-video-saphire-pure-7800-xt-noua/msg137264/#msg137264
https://forum.computergamers.ro/componente-pc-(procesoare-memorii-placi-de-baza)/kit-am5-r7-7800x3d-asus-prime-x670-sigilate/new/#new
 

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #93 on: 21 May 2024, 18:44 »
@BLIXIE Esti te rog amabil sa il ajuti pe om sa trimita produsul in garantie? Sau ajuta-l sa primeasca un duplicat al garantiei.
Din discutia cu eMAG inteleg ca MangoBambo nu poate primi, fiindca cererea este initiata de pe un alt cont, diferit de al titularului (al tau). Mersi!
 

Offline BLIXIE

Condica de reclamatii
« Reply #94 on: 21 May 2024, 20:01 »
Alexu o sa il ajut pt ca ma rogi tu, daca era dupa mine nu il ajutam cu nimic...dar...o sa ii trimit factura, daca il duce capul o sa se duca si el direct la un service autorizat nu la depanero..dar e treaba lui....o sa ii trimit zilele astea factura pt memorii....
 

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #95 on: 21 May 2024, 21:37 »
Dupa cum vezi, asta e atitudinea.

User vechi insa ajuta la garantie doar la insistentele adminului "o sa il ajut pt ca ma rogi tu" nu pentru ca am vandut unui om niste produse, i-am promis garantie si apoi am inceput cu vrajeli si minciuni, alexu, doar pt ca il rogi tu, multumesc frumos.
dupa cum spunea, fiind pe firma, nu pot face nimic. acum a schimbat textul, daca il duce capul sa se duca, sa faca, sa dreaga ca pe mine ma doare la basca.
ba chiar a sters propriile mesaje din topic-urile deschise de el :))))))))))))) asa a ajuns, sa stearga mesaje cand isi da seama ca se contrazice, ca vorbeste aiurea.

Pun inca o data mesajele de dinainte de vanzare. cele din ultimul thread le-a sters :))

Crezi ca mai stau in acea garantie dupa un an? dupa ce mi-am batut capul mai bine de o luna sa imi dau seama de unde e problema, dupa ce am dat banii pe alte placute ram?
dupa ce acele placute si-au pierdut 50% din valoare?

acum imi dai garantie la ele?

auzi, asta cu dusul capului, ce spuneai pe whatsapp, sa le duc la emag, depanero, ca mi le primeste in baza codului de bare, sunt in sistem.
acum zici "daca ma duce capul, le duc la service autorizat, nu la depanero" dupa ce conversatia acuta cu emag ti-a desmintit minciunile.\
ce vrei sa fac acum, sa pierd vremea si cu alte, va sa zica, service-uri autorizate, sa-ti desmint inca o data minciunile si vrajelile?

ba chiar este atat de tupeist si nesimtit incat si recunoaste ca nu m-a mai bagat in seama, tradus altfel "ti-am dat teapa ca mi s-a rupt", practic, se lauda cu garantie "full" la piese insa daca ai probleme cu acele componente esti nesimtit si nu te mai baga in seama.

Placa video Saphire pure 7800 xt noua
« Reply #5 on: 06 May 2024, 16:03 »
Like | Thank you
Garantie full time inseamna ca are factura  (certificatul de garantie cand e cazul) , 1900...bravo lui care o vinde asa, asta e 3000 in magazin deci nu o pot da in 1900, daca tu gasesti modelul asta de placa in 1900 atunci ti o dau si eu pe asta in 1900, cat despre tine nu ti am dat nici o teapa, doar ca ai fost nesimtit si nu te am mai bagat in seama, ti am zis ca daca ai probleme cu alea sa imi spui sa le duc la garantie....


KIT 1700
« Sent to: MangoBambo on: 13 November 2022, 22:34 »
« You have forwarded or responded to this message. »ReplyQuoteDelete
sal, dap dar e pe firma, deci nu prea poti face tu ceva cu garantia..doar eu....

KIT 1700
« Sent to: MangoBambo on: 13 November 2022, 22:42 »
« You have forwarded or responded to this message. »ReplyQuoteDelete
sunt user vechi pe forum..poti considera lejer ca ai garantie atata timp cat pastrezi numarul meu de tel....
Report To Admin



« Last Edit: 21 May 2024, 22:03 by MangoBambo »
 

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #96 on: 30 May 2024, 09:13 »
@BLIXIE ti-am trimis prin mesaj privat datele de identificare a pieselor acum aproape o saptamana. care e stadiul transmiterii garantiei?
@AlexU il mai rogi inca o data? se pare ca o data nu e suficient.
 

Offline Asth

Condica de reclamatii
« Reply #97 on: 31 May 2024, 06:52 »
Se pare că nu s-a prins absolut niciun utilizator, de pe acest site, că nu vei primi niciodată vreun document de la samsarul @BLIXIE!...
 
The following users liked or thanked this post: MangoBambo

Offline BLIXIE

Condica de reclamatii
« Reply #98 on: 31 May 2024, 08:49 »
Mango am cerut la contabilitate sa imi caute factura, iti dai seama ca la ce nebunie e acum cu inchiderea de an numai de factura mea nu au ele chef, cand o sa o gaseasca o sa te anunt,

@Asth , cauta definitie samsar si dupa aia sa vorbesti, faci pe interesantul sau cum?....ai aparut si tu pe aici sa comentezi , ai cumparat tu de la mine ceva sau?....daca nu taci dracu din gura .....
 

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #99 on: 31 May 2024, 09:43 »
Salut,

Din discutia purtata cu eMag a rezultat ca o factura nu este suficienta, este necesar si certificatul de garantie pe care eMag il are insa nu mi-l pot transmite din motive de GDPR, este necesara logarea cu acelasi cont care a efectuat comanda pentru a transmite certificatul de garantie.

 

Offline BLIXIE

Condica de reclamatii
« Reply #100 on: 31 May 2024, 10:58 »
Tu vorbesti numai idiotenii...emag nu mai da certioficate de garantie de 2 ani...cum dracu numai tu intampini porbleme cu garantia, restul nu....?
 

Offline Asth

Condica de reclamatii
« Reply #101 on: 31 May 2024, 11:48 »
1. De la tine oricum n-aș fi cumpărat vreodată ceva-n viața asta, pentru că-s expertul nr. 1 al planetei în a identifica bișnițarii autentici!

2. Dacă până cel târziu în data de 01.07.2024 nu vei trimite absolut niciun document, ești dispus să-ți ștergi contul de pe acest site iar, în caz contrar, să mi-l șterg eu?
 
The following users liked or thanked this post: MangoBambo

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #102 on: 31 May 2024, 11:53 »
Pentru absolut toate comenzile date din contul meu eMag, pot intra sa descarc garantia. Este la un click distanta.
Doar la anumite produse, in cazul meu fiind niste becuri LED cumparate de pe eMag, nu este incarcata garantia.

uite si poze atasate, ca daca zic ceva, aduc si dovezi, probez cele spuse. eMag are garantia si o pastreaza.

Totul este foarte usor, daca ai fi vanzator de incredere,  ti-ar fi la fel de usor sa descarci un certificat de garantie cum este pentru mine sa descarc o garantie la o cutie de plastic, cumparata in 2022.

Uite si certificat emis de Depanero/eMag anul trecut pentru un tv TCL, asta ca sa vezi care vorbeste "idiotenii".
Tu vorbesti numai idiotenii...emag nu mai da certioficate de garantie de 2 ani...cum dracu numai tu intampini porbleme cu garantia, restul nu....?


Fac un printscreen si la acest mesaj al tau, nu de alta dar observ ca iti place sa le stergi dupa ce iti dai seama de idioteniile spuse.


Post Merge: 31 May 2024, 11:59
Mango am cerut la contabilitate sa imi caute factura, iti dai seama ca la ce nebunie e acum cu inchiderea de an numai de factura mea nu au ele chef, cand o sa o gaseasca o sa te anunt,

@Asth , cauta definitie samsar si dupa aia sa vorbesti, faci pe interesantul sau cum?....ai aparut si tu pe aici sa comentezi , ai cumparat tu de la mine ceva sau?....daca nu taci dracu din gura .....

da...imi dau seama ce agitatie e acum cu inchiderea de an, mai ales cand vad ce "smecherii" si "combinatii" faci pe firmele alea. Imi dau seama ca e o situatie complicata.
intrebarea e ... de ce ai inceput sa cauti documentele abia acum, la inchiderea de an, cand de mai bine de un an o tot solicit?
« Last Edit: 31 May 2024, 11:59 by MangoBambo »
 

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #103 on: 05 June 2024, 19:36 »
@BLIXIE Ca sa ramanem cu totii prieteni, ar fi ok daca omul ti-ar trimite produsul, ai contacta emag suport pentru a obtine garantia, copia facturii si mai apoi ai putea trimite produsul la Depanero. Fezabil?
 

Offline MangoBambo

Condica de reclamatii
« Reply #104 on: 18 June 2024, 10:13 »
Nici un raspuns pana acum?