Author Topic: Condica de reclamatii  (Read 42468 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline spooky24

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 37 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 13
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #45 on: 27 November 2020, 20:37 »
Pana la urma ce procesor a fost vandut? i7 4790 (fara K)?

Nu, mi a vândut exact ce a zis, nu am ce comenta dar pe procesor scrie i7 4790 când el este i5 4670. Aici este și chestia ciudata care cumva a pus capac. Asta am văzut ulterior după cele doua probleme de la desfacerea pachetului cu lipsa backplate shield si siguranta pci rupta.

Post Merge: 27 November 2020, 20:39
Vad ca in topic-ul de vanzare s-a facut trimitere catre link-ul de eMAG, catre un i5. Ciudat cum in campul anuntului nu s-a specificat i5/i7, ci informatia asta s-a regasit doar in titlu. Chiar si asa, irelevant. Si da, din pacate se practica scoaterea placutei. A patit-o un coleg cand a luat un procesor resigilat de la eMAG.
"Prețul cerut a fost de 575 lei, dumneavoastră l-ați cumpărat cu 450  lei ." Din nou, irelevant. Doar n-a oferit mai putini bani decat s-au cerut sau decat s-a convenit.

S-a stabilit ca lipsea backplate-ul, punct negativ pentru @Don Giovani69 ca nu a mentionat asta in anuntul de vanzare.
@spooky24 Discutati din nou telefonic, cu ocazia asta il rog pe Don Giovani sa initieze primul pas si stabiliti ce se poate face. Asa cum s-a spus, suportul placii s-ar fi putut rupe in timpul transportarii produselor, dar aici din nou totul tine de expeditor.

Daca nu rezolvati, va oferiti calificativele pe care considerati ca le-a meritat celalalt pentru tranzactia asta cu mentiunea ca indiferent daca spooky primeste negativ, acesta va fi sters. De ce? Fiindca s-a omis intentionat tipul procesorului vandut, faptul ca mobo-ul nu avea backplane si situatia incerta cu suportul placii video.

Sa ne fie invatatura de minte. Platiti in avans doar in situatia in care ati mai colaborat, utilizatorul are o vechime mare, TR mentionat samd.

Da asa este, am eu încredere în oameni, pana acum cel puțin din zecile de tranzacții de pe forumul vechi nu am avut nicio problema. Am plătit chiar sume mari dar la useri cu tr uri multe. În fine, învățătură de minte. Cumpărați doar cu deschidere colet la livrare și ca vânzători faceți poze înainte. Aici alta greseala mare a mea a fost ca nu am cerut poze, dacă vedeam ca nu are backplate, și alte probleme nu ne mai in urcam aiurea.

Astept sa ma contacteze @Don Giovani69. Revin cu vesti.

Post Merge: 27 November 2020, 21:39
Pana la urma ce procesor a fost vandut? i7 4790 (fara K)?

Nu, mi a vândut exact ce a zis, nu am ce comenta dar pe procesor scrie i7 4790 când el este i5 4670. Aici este și chestia ciudata care cumva a pus capac. Asta am văzut ulterior după cele doua probleme de la desfacerea pachetului cu lipsa backplate shield si siguranta pci rupta.

Post Merge: 27 November 2020, 20:39
Vad ca in topic-ul de vanzare s-a facut trimitere catre link-ul de eMAG, catre un i5. Ciudat cum in campul anuntului nu s-a specificat i5/i7, ci informatia asta s-a regasit doar in titlu. Chiar si asa, irelevant. Si da, din pacate se practica scoaterea placutei. A patit-o un coleg cand a luat un procesor resigilat de la eMAG.
"Prețul cerut a fost de 575 lei, dumneavoastră l-ați cumpărat cu 450  lei ." Din nou, irelevant. Doar n-a oferit mai putini bani decat s-au cerut sau decat s-a convenit.

S-a stabilit ca lipsea backplate-ul, punct negativ pentru @Don Giovani69 ca nu a mentionat asta in anuntul de vanzare.
@spooky24 Discutati din nou telefonic, cu ocazia asta il rog pe Don Giovani sa initieze primul pas si stabiliti ce se poate face. Asa cum s-a spus, suportul placii s-ar fi putut rupe in timpul transportarii produselor, dar aici din nou totul tine de expeditor.

Daca nu rezolvati, va oferiti calificativele pe care considerati ca le-a meritat celalalt pentru tranzactia asta cu mentiunea ca indiferent daca spooky primeste negativ, acesta va fi sters. De ce? Fiindca s-a omis intentionat tipul procesorului vandut, faptul ca mobo-ul nu avea backplane si situatia incerta cu suportul placii video.

Sa ne fie invatatura de minte. Platiti in avans doar in situatia in care ati mai colaborat, utilizatorul are o vechime mare, TR mentionat samd.

Da asa este, am eu încredere în oameni, pana acum cel puțin din zecile de tranzacții de pe forumul vechi nu am avut nicio problema. Am plătit chiar sume mari dar la useri cu tr uri multe. În fine, învățătură de minte. Cumpărați doar cu deschidere colet la livrare și ca vânzători faceți poze înainte. Aici alta greseala mare a mea a fost ca nu am cerut poze, dacă vedeam ca nu are backplate, și alte probleme nu ne mai in urcam aiurea.

Astept sa ma contacteze @Don Giovani69. Revin cu vesti.

Multumesc frumos pt TR ul vechi @Don Giovani69 cred ca 37 de tr uri pozitive in 13 ani spun multe depre mine.
« Last Edit: 27 November 2020, 21:39 by spooky24 »
 

Offline mudpie

  • Mister Congeniality
  • Global Moderator
  • Feedback Score: (24)
  • Old TR: 230 (100%)
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1.404
  • Location: Bucuresti
  • Liked | Thanked: 200 times
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #46 on: 28 November 2020, 01:52 »
Acel procesor are IHS-ul schimbat. Chiar daca tie nu ti-a fost vandut ca un 4790, foarte probabil la un moment dat a fost folosit pentru a pacali pe cineva. Operatiunea presupune delid/relid, ceea ce e problematic daca nu e facut cum trebuie, cu scule adecvate, daca nu s-a folosit pasta termoconductoare buna si in cantitatea corecta etc... As fi curios ce temperaturi are in load.
« Last Edit: 28 November 2020, 01:55 by mudpie »
Women might be able to fake orgasms, but men can fake whole relationships.
 

Offline spooky24

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 37 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 13
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #47 on: 28 November 2020, 08:46 »
Acel procesor are IHS-ul schimbat. Chiar daca tie nu ti-a fost vandut ca un 4790, foarte probabil la un moment dat a fost folosit pentru a pacali pe cineva. Operatiunea presupune delid/relid, ceea ce e problematic daca nu e facut cum trebuie, cu scule adecvate, daca nu s-a folosit pasta termoconductoare buna si in cantitatea corecta etc... As fi curios ce temperaturi are in load.

Uite ca mai înveți câte ceva... Nici nu știam ca se poate asa ceva. Are temperaturi destul de mari, i am schimbat pasta de doua ori pana acum. În load cu artic silver 5 si thermal right macho, ajunge pe la 80.

Eu am lipsit câțiva ani din peisaj, am avut un i5 3870k cand a apărut și după am folosit exclusiv un mac pro.
Pe vremea mea nici nu auzisem de asa ceva :)).

M am calicit ca este ieftin și uite teapa, avea cel mai mic preț.

Deci domnule @Don Giovani69  ce părere aveți de acest lucru? Normal, nu mai ziceți nimic.

Post Merge: 28 November 2020, 13:52
Asteptam sa imi raspunda @Don Giovani69, deși sigur nu o sa o facă și acordam tr ul. Păcat, am ceva interactiune cu oamenii din Roman intr un proiect mare și au fost chiar foarte amabili și serioși.
« Last Edit: 28 November 2020, 13:52 by spooky24 »
 

Offline Don Giovani69

Condica de reclamatii
« Reply #48 on: 29 November 2020, 19:32 »
Buna seara.
O luam de la capat cu alte precizari :

In discutia telefonica de dupa primirea coletului am explicat de ce lipseste placuta metalica : kit-ul a fost demontat de fiul meu, ambalat foarte bine dupa care m-a sunat, am venit acasa , am luat coletul si l-am depus la Posta. Ulterior, acesta a gasit placuta metalica in camera dar de frica sa nu-l cert a aruncat-o la gunoi. Mie mi-a spus abia cand ati sunat si am aflat de lipsa acesteia, daca va aduceti aminte v-am sunat si am recunoscut greseala copilului.
 ” - S-a stabilit ca lipsea backplate-ul, punct negativ pentru @Don Giovani69 ca nu a mentionat asta in anuntul de vanzare ”
Deci placuta a fost la momentul postarii anuntului, chiar cand am discutat cu dvs. eu stiam ca trebuie sa fie acolo in colet.
 ” - suportul placii s-ar fi putut rupe in timpul transportarii produselor, dar aici din nou totul tine de expeditor.”
 Chiar dvs. in discutia telefonica mi-ati spus ca, coletul a fost ambalat bine, chiar foarte bine ! Posibil sa se fi rupt la desfacerea coletului, la câtă folie de plastic a avut totul e posibil !!!
 ” - Ciudat cum in campul anuntului nu s-a specificat i5/i7, ci informatia asta s-a regasit doar in titlu. Chiar si asa, irelevant.”
 Daca va uitati atent la anunt se vede clar ca este o greseala de scriere, am omis sa trec un 5-. La fel apare si pe Laborator, aceeasi greseala, se vede ca am copiat textul si paste dincolo. Daca aveam intentia de a insela, treceam I7 in anunt, poze cu procesorul, etc. si ceream mai mult ! Asa am trecut exact ce am vandut, iar faptul ca a fost sau nu schimbata placuta prin diverse operatiuni este ceva nou pentru mine.

 ” - cu mentiunea ca indiferent daca spooky primeste negativ, acesta va fi sters. De ce? Fiindca s-a omis intentionat tipul procesorului vandut, faptul ca mobo-ul nu avea backplane si situatia incerta cu suportul placii video.”
Pai cum am omis INTENTIONAT tipul procesorului daca acesta apare in titlu ca I5-4670k ? Vi se pare o omisiune voita sau cu rea credinta aceasta greseala? Pana la urma, aceasta omisiune este irelevanta cum ati mentionat mai sus sau e o catastrofa care merita sanctionata dur?

Sa revin la subiect :

Kit-ul l-am cumparat in primavara de pe OLX ( am gresit cand am precizat ca e de pe forum ), placa de baza, procesor si cooler Intel cu talpa de cupru. Utilizator din Neamt ( sau asa aparea afisat pe OLX pentru ca acum contul e sters) La fel cum am discutat acum, pentru ca nu sunt un om îndemânatec l-am rugat pe vanzator sa le asambleze , sa puna pasta la procesor-cooler si sa le trimita la Roman. La primire am montat totul in carcasa si am pornit calculatorul. Atunci am vazut modelul placii de baza si a procesorului, care corespundeau cu cele discutate cu vanzatorul. Pana aici, nimic de reprosat. La 3-4 zile am schimbat coleer-ul cu altul, Ninja 3 SCYTHE, dupa care nimeni nu a mai umblat in calculator pentru ca totul functiona fara probleme. Am schimbat cooler-ul pentru ca am citit ca cele Intel nu fac fata in jocuri si cum copilul avea unele jocuri care cereau resurse, am schimbat cooler-ul si am mai luat 8 GB DDR3. Nu am observat sa se incalzeasca excesiv, nu a facut niciodata probleme cat timp a fost la noi.

Toate cele de mai sus le-am precizat aici doar din respect pentru moderatorii si userii acestui forum.
Iar pentru ca ma mananca limba, am vazut ca ati mentionat ca aveti 37 tr-uri pozitive in 13 ani ! Pai domnule draga, eu m-am inscris aici pe 22 April 2020, 10:16 si am Liked | Thanked:1 times si am strans deja Positive Feedback:2 positive ! Si mai sunt 3-4 useri cu care am efectuat diverse tranzactii , totul a fost bine, ambii multumiti dar nu am facut schimb de calificative. Pai daca aveam 13 ani vechime....irelevant!

In final, voi cauta sa cumpar o placuta metalica si o voi trimite la Bucuresti, evident identica si similara celei pe care trebuia sa o primiti in colet. Atunci cand o voi gasi veti fi contactat pentru detalii.  Orice alta solicitare este irelevanta ! Pentru orice alte probleme semnalate de dvs. aici este dreptul dvs. sa acordati calificativul pe care il considerati corect. Eu NU am sa fac acest lucru, nu de alta dar nu vreau sa chinui moderatorii cu anulari, modificari, etc.

Va multumesc, o seara placuta !
« Last Edit: 29 November 2020, 19:37 by Don Giovani69 »
“Tot ce e bun: ori e imoral, ori este ilegal, ori îngraşă.” – Legea lui Murphy
 

Offline spooky24

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 37 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 13
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #49 on: 30 November 2020, 13:20 »
Buna seara.
O luam de la capat cu alte precizari :

In discutia telefonica de dupa primirea coletului am explicat de ce lipseste placuta metalica : kit-ul a fost demontat de fiul meu, ambalat foarte bine dupa care m-a sunat, am venit acasa , am luat coletul si l-am depus la Posta. Ulterior, acesta a gasit placuta metalica in camera dar de frica sa nu-l cert a aruncat-o la gunoi. Mie mi-a spus abia cand ati sunat si am aflat de lipsa acesteia, daca va aduceti aminte v-am sunat si am recunoscut greseala copilului.
 ” - S-a stabilit ca lipsea backplate-ul, punct negativ pentru @Don Giovani69 ca nu a mentionat asta in anuntul de vanzare ”
Deci placuta a fost la momentul postarii anuntului, chiar cand am discutat cu dvs. eu stiam ca trebuie sa fie acolo in colet.
 ” - suportul placii s-ar fi putut rupe in timpul transportarii produselor, dar aici din nou totul tine de expeditor.”
 Chiar dvs. in discutia telefonica mi-ati spus ca, coletul a fost ambalat bine, chiar foarte bine ! Posibil sa se fi rupt la desfacerea coletului, la câtă folie de plastic a avut totul e posibil !!!
 ” - Ciudat cum in campul anuntului nu s-a specificat i5/i7, ci informatia asta s-a regasit doar in titlu. Chiar si asa, irelevant.”
 Daca va uitati atent la anunt se vede clar ca este o greseala de scriere, am omis sa trec un 5-. La fel apare si pe Laborator, aceeasi greseala, se vede ca am copiat textul si paste dincolo. Daca aveam intentia de a insela, treceam I7 in anunt, poze cu procesorul, etc. si ceream mai mult ! Asa am trecut exact ce am vandut, iar faptul ca a fost sau nu schimbata placuta prin diverse operatiuni este ceva nou pentru mine.

 ” - cu mentiunea ca indiferent daca spooky primeste negativ, acesta va fi sters. De ce? Fiindca s-a omis intentionat tipul procesorului vandut, faptul ca mobo-ul nu avea backplane si situatia incerta cu suportul placii video.”
Pai cum am omis INTENTIONAT tipul procesorului daca acesta apare in titlu ca I5-4670k ? Vi se pare o omisiune voita sau cu rea credinta aceasta greseala? Pana la urma, aceasta omisiune este irelevanta cum ati mentionat mai sus sau e o catastrofa care merita sanctionata dur?

Sa revin la subiect :

Kit-ul l-am cumparat in primavara de pe OLX ( am gresit cand am precizat ca e de pe forum ), placa de baza, procesor si cooler Intel cu talpa de cupru. Utilizator din Neamt ( sau asa aparea afisat pe OLX pentru ca acum contul e sters) La fel cum am discutat acum, pentru ca nu sunt un om îndemânatec l-am rugat pe vanzator sa le asambleze , sa puna pasta la procesor-cooler si sa le trimita la Roman. La primire am montat totul in carcasa si am pornit calculatorul. Atunci am vazut modelul placii de baza si a procesorului, care corespundeau cu cele discutate cu vanzatorul. Pana aici, nimic de reprosat. La 3-4 zile am schimbat coleer-ul cu altul, Ninja 3 SCYTHE, dupa care nimeni nu a mai umblat in calculator pentru ca totul functiona fara probleme. Am schimbat cooler-ul pentru ca am citit ca cele Intel nu fac fata in jocuri si cum copilul avea unele jocuri care cereau resurse, am schimbat cooler-ul si am mai luat 8 GB DDR3. Nu am observat sa se incalzeasca excesiv, nu a facut niciodata probleme cat timp a fost la noi.

Toate cele de mai sus le-am precizat aici doar din respect pentru moderatorii si userii acestui forum.
Iar pentru ca ma mananca limba, am vazut ca ati mentionat ca aveti 37 tr-uri pozitive in 13 ani ! Pai domnule draga, eu m-am inscris aici pe 22 April 2020, 10:16 si am Liked | Thanked:1 times si am strans deja Positive Feedback:2 positive ! Si mai sunt 3-4 useri cu care am efectuat diverse tranzactii , totul a fost bine, ambii multumiti dar nu am facut schimb de calificative. Pai daca aveam 13 ani vechime....irelevant!

In final, voi cauta sa cumpar o placuta metalica si o voi trimite la Bucuresti, evident identica si similara celei pe care trebuia sa o primiti in colet. Atunci cand o voi gasi veti fi contactat pentru detalii.  Orice alta solicitare este irelevanta ! Pentru orice alte probleme semnalate de dvs. aici este dreptul dvs. sa acordati calificativul pe care il considerati corect. Eu NU am sa fac acest lucru, nu de alta dar nu vreau sa chinui moderatorii cu anulari, modificari, etc.

Va multumesc, o seara placuta !


Buna ziua @Don Giovani69,

Vad ca o tot tineti pe a dvs. Adevarul eu cred ca s a demonstrat. O sa acord TR negativ exact cum trebuie si DACA o sa primesc placuta o sa rog un moderator sa stearga feedback ul.....
Daca cititi cu atentie eu am lipsit o vreme din aceasta comunitate. Ce voiam sa subliniez este ca in atatea ani nu am dat nicio teapa si nu a fost nimeni nemultumit de transactiile pe care le am facut.
Inca o data noi sa fim sanatosi, nu s a intamplat nimic grav. Suma este mica, nu imi fac probleme. Amandoi avem ceva de invatat din aceasta tranzactie.

Sanatate si astept vesti cu placuta. Chiar sunt curios...

Va las un link de pe ebay.uk daca vreti.

https://www.ebay.co.uk/i/392898908286?chn=ps
 

ALΞX

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Condica de reclamatii
« Reply #50 on: 04 December 2020, 11:42 »
Salutare,

Sunt foarte frustrat pe acest subiect si ar trebui totusi sa se faca naibii ceva deoarece nu este normal. Ar trebui sa fie adaugata o regula prin care utilizatorii sa vanda produse la un pret mai mic decat cel din magazin automat; sau cel regasit in comparatoarele de pret: pricy/price.ro/compari.ro. Nu mi se pare absolut deloc normal sa fie permisa bisnita pe fata si cu niste sume enorme. Daca continuam asa, care a mai ramas diferenta dintre un forum si oleics? Care si acolo au venit c-un sistem de feedback care va fi imbunatatit cu timpul.

Catre administratori/moderatori, daca tot va plangeti de "comentariile" noastre la anumite posturi vreau sa va felicit pentru indiferenta! Genul acela de remarci vor aparea oricum si voi doar munciti in plus.
 

Offline shaolin_taval

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 4
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #51 on: 05 December 2020, 05:47 »
Salutare,

Sunt foarte frustrat pe acest subiect si ar trebui totusi sa se faca naibii ceva deoarece nu este normal. Ar trebui sa fie adaugata o regula prin care utilizatorii sa vanda produse la un pret mai mic decat cel din magazin automat; sau cel regasit in comparatoarele de pret: pricy/price.ro/compari.ro. Nu mi se pare absolut deloc normal sa fie permisa bisnita pe fata si cu niste sume enorme. Daca continuam asa, care a mai ramas diferenta dintre un forum si oleics? Care si acolo au venit c-un sistem de feedback care va fi imbunatatit cu timpul.

Catre administratori/moderatori, daca tot va plangeti de "comentariile" noastre la anumite posturi vreau sa va felicit pentru indiferenta! Genul acela de remarci vor aparea oricum si voi doar munciti in plus.

Cu ocazia asta, rog public acest copil sa dea dovada ca a are o educatie, si sa-si retraga feedback-urile. Nu inteleg de ce mi-a dat nu 1 ci 3 feedback-uri negative, in coditia in care nici nu am avut nicio interactiune cu el.

Multumesc.
« Last Edit: 05 December 2020, 05:53 by shaolin_taval »
 

Offline Deonix

Condica de reclamatii
« Reply #52 on: 05 December 2020, 13:32 »
Nu stiu daca e thread-ul potrivit. Sper sa vada un admin si sa verifice. Astazi am intrat pe CGF si eram logat cu alt cont. Nu am stat sa fac printscreen (contul avea un id care continea "santa" sau "bestsanta") nici sa butonez contul. Am dat logout si m-am logat cu contul meu.
 
The following users liked or thanked this post: AlexU

Offline AlexU

Condica de reclamatii
« Reply #53 on: 05 December 2020, 14:39 »
Treci peste faptul ca am discutat despre asta si ti-am spus ca nu avem de ce sa intervenim? Ban o saptamana, pana treci peste frustrarea asta.

@Deonix  Multumim, tine de cache si am revenit la setarile initiale. S-a discutat in Sugestii / Cereri functionalitati Forum
 
The following users liked or thanked this post: Deonix

Offline scarules2006

Condica de reclamatii
« Reply #54 on: 17 December 2020, 08:48 »
Pe mine nu ma scapa nimeni de TR-ul ala acordat aiurea, eu fiind in postura de cumparator?
A pus omu monitorul aruncat intr-o cutie si a ajuns crapat, a si postat in anuntul lui acest aspect! Nu a raspuns la telefon in timp ce eram langa curier, alea, alea. Cutia nu prezenta lovituri evidente, rupturi sa pot reprosa ceva curierului. L-am rugat insistent sa-l ambaleze corespunzator indiferent de cat dureaza...
Vad ca se pot scoate astea negative primite nedrept, al meu de ce nu? Totusi eram cumparator si dupa cum a evidentiat si el in anunt starea fizica a monitorului era dupa cum am zis si eu!

Ii dau si eu un negativ si aia a fo'? Ca se poate si asta...

Multumesc!

Post Merge: 17 December 2020, 08:49
Asta e topicul cu pricina:

https://forum.computergamers.ro/periferice-pc-si-accesorii-(tastaturi-mousi-casti)/monitor-dell-u2711-27'-2560x1440-(wqhd)/msg44531/#msg44531
 

Offline CH4EVER

Condica de reclamatii
« Reply #55 on: 31 January 2021, 23:21 »
Buna seara,acum câteva zile am cumpărat de la userul axel un kit mobo+cpu+RAM.
Când le-am ridicat și am făcut pc-ul ledurile de pe placa de baza și conectorii rgb/argb nu funcționează.
Când i-am semnalat problema mi-a dat block pe WhatsApp.
Sper sa nu mai încerce alții afaceri cu astfel de samsari
 

Offline axel

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 17 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 103
  • Location: Constanta
    • View Profile
Condica de reclamatii
« Reply #56 on: 01 February 2021, 07:38 »
Ce băiat drăguț ești tu, pune te rog și câteva dovezi dacă se poate, mai precis Conversația de pe whapp , multumesc.

“Samsari” .. vreți sa va pupe lumea și in c*r și sa va răspundă indiferent de probleme scurt pe doi tot timpul. După ce ți am scris pe whapp ca vom face cumva sa rezolvam și problema asta prin garantie sau chiar sa îmi trimiți placa de baza înapoi deși de la mine a plecat in regula.
 

Offline CH4EVER

Condica de reclamatii
« Reply #57 on: 02 February 2021, 20:57 »
Vreau sa scriu aici sa vada tot forumul,m-am grabit cu aruncatul vinei si intr-adevar userul axel a fost de ajutor in rezolvarea problemei cu garantia.
M-am pripit si nu am mai asteptat cateva ore sa raspunda.
Sorry man!
 

Offline fakez0rn

Condica de reclamatii
« Reply #58 on: 26 May 2021, 16:03 »
Salutare,
Situatia este simpla:
Utilizatorul BLIXIE mi-a promis in data de 24.05.2021 o placa video si un SSD listate in acest topic. Mi-a solicitat adresa, i-am trimis-o.
Am asteptat o zi iar in 25.05.2021 i-am trimis un mesaj in care l-am rugat sa-mi comunice AWB-ul.
Am mai asteptat o zi sa-mi raspunda iar in 26.05.2021 desi era activ pe forum cu topicurile lui, nu mi-a mai raspuns la niciun mesaj.
Mi-a incurcat planurile neanutandu-ma ca nu mai are chef sa mi le trimita, m-a lasat sa astept aiurea, drept urmare i-am oferit calificativ negativ.
In loc sa-si ceara scuze pentru ca a avut chef sa ma ignore si sa-mi strice planurile, mi-a oferit si dansul un calificativ negativ (cu un text urat si irelevant) si m-a injurat.
Rog solutionarea problemei.
Multumesc anticipat!  :)
« Last Edit: 26 May 2021, 16:13 by fakez0rn »
i5 13500 | Dark Rock Pro 4 | B760 DS3H | 32GB Vengeance Pro 3200 | RTX 3080 Gaming OC 10GB | 980 PRO HEATSINK 1TB | EVO Plus 970 500GB | Audigy RX | Seasonic X-660 | Fractal Design Define C TG
i7 4790K | Dark Rock Pure Rock 2 | Z87-DS3H | 16GB Kingston 1600 | EVO 860 500GB | Seasonic G-450
 
The following users liked or thanked this post: cristimdr

Offline BLIXIE

Condica de reclamatii
« Reply #59 on: 28 May 2021, 12:02 »
fakez0rn  unii dintre noi mai avem si job, nu avem timp sa stam dupa curier cand i se scoala lui, am facut programare intre 16-18 si el m a sunat ca a venit la ora 12...deci nu eram acasa, si oricum nu sunt la cheremul tau sa  iti raspund cand ai tu chef , poate am treburi mai urgente de facut.....si poate eram online pentru a cauta ceva urgent care imi trebuiau pentru job.