eMAG si Fan Courier au reusit sa incurce niste treburi.
Am luat legatura cu eMAG cu gandul sa renunt la un produs dintr-o comanda. Mi-au zis ca nu pot efectua modificari, si ca cel mai bine refuz coletul la primire sau ii fac retur.
Ma suna curierul, il intreb ce am in colet si ce valoare, imi spune TV si 999 lei, ok, nu il doresc. Ajunge cu acel colet in depozit si ii da anulare livrare, iar mai apoi se va intoarce la eMAG.
6 ore mai tarziu ma suna o alta firma de curierat si ei imi spun ca imi livreaza TV, tot de 999 lei. Cat eram cu agentul de livrare in telefon, am intrat pe eMAG si am vazut ca primul avea de fapt un alt produs, un laptop. Am vrut sa renunt la un singur produs, pana la urma nu am primit doua.
Am sunat aseara eMAG, au zis ca pun nota pe comanda si ca se va efectua livrarea. Astazi dimineata am primit mesaj ca acea comanda a fost stornata, si ca urmeaza sa primesc banii in cont.
Iar sun la eMAG, de data asta au zis ca deja s-a facut storno, coletul e in drum spre ei si ca nu-l mai au in stoc. Mi-a transmis ca singurul lucru pe care il pot face este sa pun produsul la favorite in speranta ca va reintra in stoc vreodata, si ca a pus o alta nota prin care se specifica faptul ca va fi livrat la pret de Black Friday.
Omegeeee : [