Daca vrei sa nu iti incarce GPU-ul asa de tare, poti limita fps-ul, sa nu fie nevoie sa joci pe detalii mai mici. Eu l-am limitat la 120 si mi-a scazut consumul cu ~70W (gpu load a ajuns pe la 70-80%), ceea ce pe caldurile astea, este excelent
Ruberbanding-ul ala enervant este de la texture resolution. Pe Ultra, dau TP in oras, am freeze-uri la greu doar stand pe loc. Adica merge bine 3-4s, freeze 0.5-1s. Daca ma misc atunci e rebberbanding...
RAM-ul si VRAM-ul abia daca sunt ocupate 50%, deci nu am nici o explicatie pt comportamentul bizar cu texturile pe ultra. Problema cea mai enervanta este ca la texturile pe high nu a facut nimeni QC. In general e zero diferenta fata de alea ultra, mai putin unele care cumva au fost uitate pe low: aproape toate waypointurile, diverse stanci, anumite drumuri din orase, etc.
Toate problemele astea de perf cu texturile pe ultra sunt doar in orase, si eventual un pic in afara lor. In dungeons nu am avut nici un freeze niciodata, sau in openworld, la mare distanta de vreun oras.