General Stuff => Filme și Seriale => Topic started by: alex khan on 26 May 2018, 02:20
-
Anii 1950 - Ben Hur, Rear Window, 12 Angry Men, Vertigo , North by Northwest, Singin' in the Rain , On the Waterfront, The Bridge on the River Kwai si Some Like It Hot
Anii 1960 - The Good, the Bad and the Ugly, 2001: A Space Odyssey , Psycho, Dr. Strangelove, To Kill a Mockingbird, Lawrence of Arabia, James Bond, Planet of the Apes, Spartacus si Mary Poppins
Anii 1970- The Godfather, Star Wars, Jaws Apocalypse Now, A Clockwork Orange, Taxi Driver, One Flew Over the Cuckoo's Nest , Chinatown, Rocky, Star Trek, Mad Max si Alien
Anii 1980- Back to the Future, Indiana Jones, Terminator, The Shining , Die Hard, Scarface, Blade Runner, Robocop, Full Metal Jacket, Amadeus, Ghost Busters si E.T.
Anii 1990- The Shawshank Redemption, Fight Club, Pulp Fiction, Forrest Gump, Matrix, Se7en, The Silence of the Lambs, Saving Private Ryan, Schindler's List, Independence Day, Jurassic Park, Goodfellas, Braveheart si Titanic
Anii 2000- The Dark Knight,The Lord of the Rings, Gladiator, Inglourious Basterds, Kill Bill, Pirates of the Caribbean, V for Vendetta,Spider-Man, Transformers, Harry Potter si Avatar.
Cu ce ramanem din anii 2010?
Care sunt cele mai memorabile si emblematice filme ale aniilor 2010?
- The Avengers: Infinity Wars
- Inception
- Mad Max Fury Road
- Deadpool
- Guardians of the Galaxy
- Star Wars Force Awakens
- Boyhood
- Django Unchained
- The Grand Budapest Hotel
- The Wolf of Wall Street
- La La Land
- 12 Years a Slave
- The Revenant
- The Artist
- The Kings Speech
- The Dark Knight Rises
- Birdman
- Interstellar
- Gravity
- Logan
- Dunkirk
- Skyfall
- Get Out
- Manchester by the Sea
- The Shape of Water
- Moonlight
- Argo
- The Social Network
-
citind postul vad ca-i vorba de ultima "decada" 2010-2018.
cu listele e greu sa discuti; nu-s bune decat daca stabilesti criterii clare si iei pe fiecare in parte
la ora asta am sa zic ca dintre toate, mai sus sunt.. alea de tarantino si scorsese, plus fury road. probabil ca-mi scapa vreunul non-american, poate romanesc cine stie.
-
well come on , nu stabilim impreuna care sunt alea cele mai tari?? sa avem o ordine de.. 5-6, si aia sa fie batuta in cuie.
hai, incep eu cu comediile, ca-i usor criteriul: cat de mult ati ras la ele. uitati-va ce zice google, ranker si alte siteuri cu liste, va fi mult mai usor.
1) what we do in the shadows, 2014. asta-i primul, hands down!
la mare distanta vine.. tucker and dale vs evil,. in fata lui e deadpool, dar nu-l includ la comedie. desi.. din lipsa de altceva, o sa ia locul 2)
-
Știu că o să fiu înjurat dar aș pune (random order)
Interstellar
Inception
Mad Max
Grand Budapest Hotel
Inside out
Logan
Shutter Island
Sicario
Guardians of the Galaxy 1
Etc.
Acum îmi dau seama că nu am văzut o grămadă de filme de 'Oscar'...
Sent from my MI 5 using Tapatalk
-
shutter island mi-a placut pentru ca vine din timpurile cu genuri bune - noir cu spital de nebuni si perceptie a realitatii...e altceva.
logan incepe mult peste media comics movies, e o drama adevarata. pana o da in actiune cu copiii..
sicario e foarte bun,. dar cam incet la ritm, parca minutele alea monotone de prin tot parcursul povestii se puteau umple cu ..ceva.
-
la drama eu bag ELLE , THE HUNT SI HEADHUNTERS.
na, europa invinge.
-
hai, incep eu cu comediile, ca-i usor criteriul: cat de mult ati ras la ele. uitati-va ce zice google, ranker si alte siteuri cu liste, va fi mult mai usor.
1) what we do in the shadows, 2014. asta-i primul, hands down!
la mare distanta vine.. tucker and dale vs evil,. in fata lui e deadpool, dar nu-l includ la comedie. desi.. din lipsa de altceva, o sa ia locul 2)
Y U no Adam's Apples ? :'(
LE: Uitasem că e din 2005. Ignoraţi.
-
^oricum, e fenomenala comedia
si mi-ai amintit de altul, care se incadreaza!
KLOWN, 2010, -- locul 3) inainte de T&DvE