Monier, am o senzatie de deja-vuHEEEEY ;D what are you doing here? https://youtu.be/Tt-tG6ufH90?t=2m
Am revazut a 5-a oara Serenity (2005), un film de actiune-SF de nota mare, 8,5/10 E un film de sine-statator, dar merita vazut impreuna cu (respectiv dupa) Firefly, filmul "intro" pentru seria TV Firefly (sau chiar toata seria), pentru cine vrea sa se acomodeze cu povestea si personajele.
Am revazut a 5-a oara Serenity (2005), un film de actiune-SF de nota mare, 8,5/10 E un film de sine-statator, dar merita vazut impreuna cu (respectiv dupa) Firefly, filmul "intro" pentru seria TV Firefly (sau chiar toata seria), pentru cine vrea sa se acomodeze cu povestea si personajele.
OK, deci ar fi recomandat sa fie vazut prima data Firefly.
Nu prea mi-e clar care e filmul intro de la serialul Firefly, e primul episod din serial sau e un film de sine statator? (nu l-am gasit pe imdb).
^este pilot cu durata dubla daca nu ma insala memoria, dar nu e cel cu trenul, considerat ca find pilotul "oficial".
De Annihilation (https://www.imdb.com/title/tt2798920/) nu zice nimeni nimic? Mie mi s-a parut a fi bazat pe o idee destul de bunicica asa ca primeste de la mine 8/10.
Nici rau nu e :)OH, am vazut ca-i brad pitt desi arata putin sters dar mi-a lasat impresia ca nu-i el in carne si oase/cameo, ci e un moment gen fight club cu o insertie de cadru. adica figura lui pusa acolo din alta parte. :)
Monier, primesti cookies daca ai recunoscut pe Vanisher. Eu nu am reusit din prima.
Din reviews pe net, e praf rau filmul, nu exista tensiune si e privit ca aceeasi poveste reciclata de heist movie vazuta de 10000 de ori inainte. Nu avea ce cauta filmul asta pe piata, Disney sunt niste imbecili si Star Wars e deja COD-ul ratat al filmelor.Faptul că și-au propus enorm de multe filme pe felia asta cred că a spus tot de la bun început.
Mersi Mickey Mouse and fu.
Fahrenheit 451 (2018) - 4/10.
Speram sa vad o adaptare cu tehnica moderna a celebrei carti, insa am primit un trailer extended din care nu prea intelegi nimic (daca nu ai citit cumva cartea). Niste "pompieri" ard carti pentru ca. La un moment dat unul dintre ei, citeste una din carti si se intreaba apoi de ce le ard". Cam asta ar fi rezumatul pe care il faci dupa ce vezi filmul.
Slab rau de tot, puteti sa il sariti, nu pierdeti nimic.
Daca mai faceti si comparatie cu cartea nu o sa ii dati mai mult de nota 2 :))
nu este! chiar mi-a placut.Miroase a troll tareeeee :)
ITS A TRAP :)))
ITS A TRAP)nu e. de ce ai zice asta?
https://www.rottentomatoes.com/m/jurassic_world_fallen_kingdom/ (https://www.rottentomatoes.com/m/jurassic_world_fallen_kingdom/) e jurassic park, in mod clar nu are cum sa fie capodopera :Dprimul este
well, e un documentar despre sobolani.
rats, 2016
infricosator in prima parte, aaaaabsolot scarbos in ultima. 8/10 pentru ca nu prezinta solutii.
BLADE
tha's right, blade 1998.
probabil a doua-treia vizionare.desi mi-a placut din prima, l-am apreciat si neglijat concomitent.
first: actiune, r-rated, are sens, logica; stil, te atrage; coolest hero.
second: ca umor, inaintea lui : deadpool. ca stil: inaintea lui matrix. ca actiune: idem. ca teme si atmosfera..
ma, habar nu aveam CAT DE MULT A LUAT MATRIX DIN BLADE!
sunt atatea scene de unde au luat ideile, se vede clar acelasi stil cu filtru pe albastru, haine piele, mult negru, ochelari, ec. au copiat si teme, ba chiar imagini.. de la gauri de gloante la metrou, dar toate inspiratiile fratilor denota.. bun gust si inteligenta: pe trinity au facut-o mai activa din rolul de fata protejata pe care o aveam in blade. iar din profet au facut ceva pozitiv, fata de negativ.
nu ma asteptam sa imi placa atat de mult, e foarte strans si bine editat, muncit cu talent. ii dau 10.
edit: si adaug ca s-au inspirat cat cel putin doua filme, cand in reloaded avem vampiri; ca sa nu zic ca vezi intai in blade cum dorff se fereste de glont!!
deci: matrix = gits+blade. si cu toate astea, e cel mai bun sf din ultimii ..30 ani (3rd dupa alien si blade runner); si ramane in top filme, like ..ever.
lectie pentru cine fura: furati ideile bune, si va fi ok.
vorbesti anapoda..
no thanks.
(cu ochelari si haina lunga, cu arme prinse pe corp etc)
intre noi fie vorba in matrix lumea reala e pe filtru albastru, iar matricea e verde
Fara flame, va rog mult!
Fara flame, va rog mult!
da, srry. caldura mare :)
neah, nu e chiar intotdeauna, doar cind ramin fara bere
p.s.
mi-am cerut scuze pentru iesirile in decor (n-o sa mai deraiez), sa n-o mai lungim
Îți spun eu. Oamenii vor explicații și mai puțină gândite, final concret fericit etc. Astea sunt criticile, da' de ce, da' unde e finalul...
Îi dau și eu 8. Puține lipsuri în expunere și oamenii la rădăcini sunt mai răi decât ne place să credem.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
8/10 How it ends Un film "post apocaliptic" chiar bun, nu stiu de ce este cotat asa prost pe imdb, cred ca astia au boala pe Netflix
https://www.imdb.com/title/tt5246700/
da, astfel de suprapuneri si simultaneitati la distanta se intimpla destul de des in istorie. posibil sa fi fost cazul si aici.aw
nu sint asa sigur ca la nivel de idei blade are cu adevarat ceva interesant de spus, cum de altfel si matrix e supraestimat destul de grav. problematica lui ("ce este realitatea?" - care este natura realitatii -, si "ce este constiinta?"), ca sa zic asa, e veche de mii de ani, de la india antica, trecind prin platonism si ajungind la descartes (care chiar imagina posibilitatea de a nu fi decit niste creiere intr-o cuva ce viseaza o viata despre care cred ca e reala).
nu atit continutul face valoarea lui matrix (nu prea e nimic original acolo), cit faptul ca a stiut sa ambaleze la modul spectaculos un continut destul de nisat si sa-l detoneze in mainstream.
l.e.
cu continuarile alea, 4 5 & 7, nici nu vreau sa ma gindesc - deja 2 si 3 (impropriu spus, ca n-a fo decit o singura bucata taiata in doua din motive de lungime) au fost praf. dupa ce le vezi (cit de varza sint), singura explicatie pentru calitatea primului matrix e ca le-a iesit asa bun din greseala
Post Merge: 15 July 2018, 14:53
numai din greseala :) (a expirat timpul si nu mai pot modifica)
era in regula daca nu exagerai ca-i bun din greseala.
Three billboards outside ebbing - 8/10. Finalul cam in coada de peste dar inchide destul de ok povestea.
Three billboards outside ebbing - 8/10. Finalul cam in coada de peste dar inchide destul de ok povestea.
mie nu mi s-a parut in coada de peste, ci congruent cu una din directiile filmului (care era dezamorsarea violentei). mai degraba mi s-ar fi parut aiurea alt fel de final (nu stiu unde-i spoileru, deci n-o sa intru in detalii)
nu prea intereseaza pe nimeni din zona aia (marile studiori americane) sa faca filme bune. si 1000 de ani daca le-ai da, tot scenariile alea retardate ti le-ar vinde - singura lor preocupare e sa stoarca maximal $$$ cu efort creativ minim. iar cita vreme le merge de minune cu retetarul asta oligofren... de ce ar bulversa cineva piata receptarii si si-ar risca banii doar de dragul imbunatatirii calitative a produsului? sa fim seriosi, mai mult de 4-5 filme bune (accidente fericite) in 20 de ani n-o sa vedem prea curind de acolo.
nope, pare exagerare doar daca ignori contextul. n-am afirmat nici un moment ca le-a iesit bun doar din greseala asa, in sine, ci ca raportat la continuarile alea varza (despre care producatorii au avut tupeul sa pretinda ca erau gata si formau un intreg inca dinaintea lansarii primului matrix). pai daca tot acel bullshit vinturat in 2 & 3 era in capul lor inca de cind ii concepeau pe 1, atunci singura explicatie pentru cum a iesit 1 e accidentul fericit - asta era afirmatia mea.Three billboards outside ebbing - 8/10. Finalul cam in coada de peste dar inchide destul de ok povestea.
mie nu mi s-a parut in coada de peste, ci congruent cu una din directiile filmului (care era dezamorsarea violentei). mai degraba mi s-ar fi parut aiurea alt fel de final (nu stiu unde-i spoileru, deci n-o sa intru in detalii)
mi-a placut si ca s-a jucat nitel cu asteptarile mele, si ca mi-a dat ceva palpitatii - de citeva ori parea ca se duce la vale inspre un film prost (din alea gramada care incep bine si se alege praful dupa 20 de min, sau 40, sau la final), insa de fiecare data a stiut sa-si revina, iar la final era clar ca posibilele alunecari n-au fost decit niste fente si ca autorii tinusera de fapt tot timpul friiele in mina in deplin control
l.e.
again @Monier: metru antic, da :)
Dupa ce vezi de ce orori e capabila umanitatea asta si eu am momente cand mi-ar place sa se intample un scenariu ala Fallout :)
Wait, deadpool il omoara pe Hitler?? :DNu te-ai uitat până la sfârșit. Îl cheamă pe Cable.
Jurassic World: Fallen Kingdom - de departe cel mai prost film din serie, imi confirma practic una din cele mai mari temeri ale mele: daca vreodata lumea va fi condusa de iubitori de animale suntem pierduti. Doamne, apara & pazeste! 1/10Nu sunt ecologist de felul meu, dar cu ce te supara iubitorii de animale?
I-ai zis-o, tocmai ai demonstrat ceea ce spunea.Ce am demonstrat? Ca sunt iubitor de animale ?
Tineti minte mecla asta: https://video-images.vice.com/articles/5b31293ec69e9b0006bd706b/lede/1530000923181-hereditary-movie.jpeg?crop=0.9863xw%3A0.9982xh%3B0.0068xw%2C0xh&resize=2000%3A*
Joaca (cat joaca) in cel mai bun film horror al deceniului.
Hereditary: 8/10
https://www.imdb.com/title/tt7784604/
Predator (2018) - Cu indulgenta merita un 6/10 :(. Am avut asteptari mai mari dar am fost total dezamagit...Foarte nasol. Si eu am avut mari asteptari de la el, dar review-urile il desfiinteaza, oriunde te uiti. Cum naiba reusesc sa strice mai toate francizele renumite?
Predator (2018) - Cu indulgenta merita un 6/10 :(. Am avut asteptari mai mari dar am fost total dezamagit...Foarte nasol. Si eu am avut mari asteptari de la el, dar review-urile il desfiinteaza, oriunde te uiti. Cum naiba reusesc sa strice mai toate francizele renumite?
Nu stiu daca inca l-ai vazut sau nu, dar faza de la final o da in Transformers... si aia m-a dezamagit complet. Oricum dintre filmele vazute la cinema asta m-a dezamagit cel mai mult in ultima vreme.Pentru mine a fost o prioritate inainte de lansare, dar dupa ce am citit cate ceva despre el nu mai vreau sa-l vad. Sper sa nu strice si urmatoarele Terminator si Riddick, dintre preferatele mele...
Dar ce asteptari aveti voi de la action flick-uri. E ca si cand ai ascultat casete cu Vacanta Mare in copilarie si vai... Leana si Costel sunt o mizerie. :Dajunge cu echivalarile astea, se poate? e meschin sa pui pe acelasi nivel capodopera din 87 cu acest cashgrab din 2018.
Imo va faceti o defavoare, pentru ca eu nu regret, pe mine m-a distrat. E un fel de parodie, cu sange si ruperi de splina, e fain..
nu e ceva demn de predator, dar ce dracu mai e demn de ..trecutul glorios, in zilele astea
Imo va faceti o defavoare, pentru ca eu nu regret, pe mine m-a distrat. E un fel de parodie, cu sange si ruperi de splina, e fain...Pentru asta am mers sa-l vad, sa ma lamuresc. Pana spre sfarsit "e fain", sa zicem, chiar interesant in unele situatii (desi e plin tot de faze penibile), dar sfarsitul chiar e de kk, l-au stricat de tot si si-au batut joc de franciza. 4/10.
Solo A star wars story. Vai de plmea, e bine ca nu m-am dus la cinema la vremea cand aparuse. Cica unora le place, ce sa scriu, oameni diferiti, gusturi diferite. Pentru mine a fost un esec total. Nu inteleg ce legatura are acest film cu seria star wars, sau unde se intalneste macar cu Han Solo acest film? 4/10 din partea mea.
Hold the Dark - mai tot timpul am avut impresia ca am mai vazut asta, stiu asta, avam un sentiment de familiaritate. Pai de ce.. pt ca vezi Wind River si o sa iti dai seama. Filmul e ok-ish, cam dark asa,
mi -a luat ceva sa il scot pe Jeffrey Wright din rolul lui Bernard. Puncte in plus pentru scena cu Cheeon si podul - savage!!! Per ansamblu eu zic ca merita. Tot vine frigul la noi si poate vreti un heads-up :) 8/10
^^ Cam asta am vrut sa scriu si eu da mi-o fost frica ca iau f'un ban ceva vazind ce note a luat de la colegi. :D
La mine 3/10 a fost doar pentru introducerea cu King Crimson si apoi restul de coloana sonora care a fost OK pentru mine.
project almanac 7/10 overall e bun insa doar ultimul sfert de film e serios, putea fi un contender real pt butterfly effect
The 12th man : 8/10 Pentru cei carora le place ww2. O alta viziune, o alta abordare, alt subiect fata de vesnicele productii holywood style.
The Ballad of Buster Scruggs - Ia film aicisea, Monier, lasa prostiile. Fratii tocmai au trecut la digital si miroase a premii mari: https://www.youtube.com/watch?v=5MA4qCoa69o
9/10
The Ballad of Buster Scruggs - 7/10 - Bun. Cel mai mult mi-a placut povestea cu "wagon train"-ul. Cea mai "cringy" a fost prima...Cam așa și aici. Oricum plăcută realizarea.
Altfel am inteles ca era prea de tot cu Zack Snyder care chiar crede ca poate sa se tina cot la cot cu Batmanul intunecat lui Nolan, si cum a fost fail oribil film dupa film, acuma James Wan a luat o directie total diferita si a incercat sa faca filmul mai....."happy" cumva. Insa aceasta directie incepe sa semene prea mult cu thor ragnarok,si din pacate nu in sensul bun.
Ma rog, pt mine si Sucker Punch e ceva peste dark night :D
Polar 8/10 - Am vazut doar secvente de trailer, asa ca am fost placut surprins cand am vazut ca regia e a lui Akerlund si e o ecranizare DarkHorse Comics. Asa ca e gory, over the top madness, personaje exagerate si umor negru. Ca e Dark Kaiser :))). PS. Cameo cu Johnny Knoxville la inceput si stii pe unde se va duce toata nebunia :))))Eu am văzut întâi originalul anul trecut. S-ar putea să te dezamăgească. Aparține altor vremuri. S-ar putea să îți placă dacă știi munca celui care într-un fel este autorul acestui gen. Face parte dintr-o trilogie (1977-1980-2007).
Fun Fact: Polar cu Mads Mikkelsen, Arctic cu Mads Mikkelsen :))
Suspiria (2018) - 8/10. Asa da! True horror stuff, old school type. Desi unii ar stramba la nas la partea de cgi (dar cred ca a fost intentionata), filmul asta merita. Mergeti si il vedeti. Dakota Johnson e o draguta de fata (mi-a placut si in Bad Times at el Royale) mai ca as vedea 50 de umbre (not!!!). Am sa revad si originalul cu ocazia asta.
Bohemian Rhapsody > 8.5 spre 9. E fain cum au inceput si terminat, chiar daca au romantzat cam aiurea unele chestii. Si parca filmul nu e despre Queen, ci despre cele 20 de minute de la Live Aid (moment recreat cu acuratete).Cred totuși că ar fi meritat să păstreze evenimentele așa cum s-au întâmplat.
Spre deosebire de "A Star Is Born", aici nu se rateaza momentele importante. Singura ratare e ca n-au reusit sa-l puna pe Sasha Baron Cohen in rolul lui Freddie. I mean... Malek e un actor bun, dar Cohen ar fi fost altceva. Din ce-am citit May si Taylor au vrut un film care sa "pastreze legacy"-ul, etc... N-a iesit rau dar putea fi chiar extraordinar.
Mortal Engines. 4/10. Cateva efecte steampunk frumoase, altfel totul e varza, e acolo pe langa filme genul jupiter ascending, john carter...etc. Buget mare, efecte frumoase, altfel zero.Mi s-a părut oarecum bunicel. Actorii slab aleși pe rol și povestea dezvoltată pentru ăia mici. Presupun că la nivelul lor este wow. Și mi-ar fi plăcut mai mult din Frankie Adams și mai ușor la clișee.
the ballad of cable hogue. este plin de optimism si bunatate, ceva foarte surprinzator din partea lui peckinpah. daca v-au placut povestile din compilatia western a fratilor cohen, asta are sa va placa si mai mult!
9/10
...cea mai interesanta continuare ca influenta fiind probabil seria tv kung fu. (cea care trebuia sa aiba in prim rol pe bruce lee!)
The film is named after The Negro Motorist Green Book, a mid-20th century guidebook for African-American travelers written by Victor Hugo Green, to help them find motels and restaurants that would accept them.Ai vazut macar driving miss daisy sa vezi de unde copiaza o parte buna filmul?
Despre asta e filmul. Despre nimic altceva. Și albii erau "ușor" rasiști. Iar negro o subspecie pentru mulți. Personajele sunt reale.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
RIP Bruno Ganz 77. Mare actor
RIP Bruno Ganz 77. Mare actor
Actor de film de fantastic. pe scena de teatru a fost de 2x fantasticRIP Bruno Ganz 77. Mare actor
RIP. Mare ... indeed. De altfel detinea si titlul de cel mai bun actor de limba germana in viata afayk. Oricum ... cel mai bun "Hitler" ever.
Predestination (2014) - 8,5amen to that :D
Un film deosebit, superb construit si bine interpretat, care dezvaluie un "fenomen" neasteptat... E un film din clasa "cerebral"; pentru cei care nu l-au vazut e recomandat sa nu citeasca nimic despre el daca isi doresc o surpriza placuta.
The Man from Nowhere (2010) - 8,5/10 O poveste impresionanta, un film dur, actiune.
Green Book. 4/10. Am abandonat pe la jumatatea filmului, are si ceva parti bune
[...]asa ca m-am pus pe vizionat spaghetti western[..]
Unforgiven 8/10.
p.s.dude, in ce priveste clasificarile si categorisirile...eu nu dau asa multa importanta.[...]asa ca m-am pus pe vizionat spaghetti western[..]
Unforgiven 8/10.
ala nu e spaghetti western (si pe deasupra nu e nici prea reverentios cu western-ul ca traditie si ca mitologie, ca sa zic asa. nu stiu cita ironie a sortii paradoxale e faptul ca unul din cele mai bune western-uri ever e mai mult - si de fapt- un antiwestern)
deci nu are nici o treaba cu spaghetti, orice logica (indiferent cit de trasa de par) i-ai aplica.bingo, recunosti logica ta. e trasa de par... sau lipsa.
formal este un western, dar in continut rade fara mila absolut tot ce a fost sacru pentru constituirea westen-ului ca gen clasic in cinematografia americana. pe scurt (daca ai nevoie de subtitrare), america si-a definit si reprezentat istoria violenta prin intermediul westernului intr-un mod destul de automagulitor si de autoflatant. unforgiven a luat tot bullshitul asta al violentei brute nascuta din alcoolism, psihopatie si frica, dar mistificate in noblete etica & justitiarism, si i-a batut ultimele cuie-n sicriu inainte sa-l ingroape definitiv.n-a ingropat nimeni nimic, stai linistit..
[...] in ce priveste clasificarile si categorisirile...eu nu dau asa multa importanta.
@Nosferat: deci man, unforgiven nu estem spaghetti. restul (toata agitatia mai mult ori mai putin inconsistenta a lui moiner :D ) e cancan.aoleu,de ce trebuie sa fii rau? cu asta daca incerci logica si argument consumi in plus.
[...] in ce priveste clasificarile si categorisirile...eu nu dau asa multa importanta.
pai, dude, atunci las-o asa
Unforgiven e una din cele mai bune drame [pe] care le-am vazut.
Perioada lor a trecut inainte de 1980, Unforgiven e dupa 1990.nu e neaparat asta criteriul principal
indicopleus & Monier: Discutati ideea, nu persoana! Incetati imediat cu intepaturile / insinuarile jignitoare gen: "recunosti logica ta. e trasa de par... sau lipsa.", "agita-te in continuare pe aici ca si cum ai avea ceva de spus", "consumatori pasivi si bezmetici - insa cu ifose ridicole de mari connoisseur" !!! Altfel ne veti obliga sa va punem la moderare si o sa va apara posturile cu intarziere, doar dupa ce verifica un moderator ca nu contin atacuri la persoana.nu pot crede ca ma pui pe acelasi nivel cu respectivul. daca exista moderare era banat, punct. de la inceput respectivul nu a suportat orice diferente de parere. apoi s-a isterizat si m-a balcarit ca la usa cortului!
Suicide squad mi s-a părut mai digerabil la a doua vizionare.mda.. as zice ca prima jumate fu chiar ok. acum ca ma gandesc, cpt marvel nu s-a remarcat cu absolut nimic. adica nici umor nu are. am mers la el pentru ca ma asteptam la ceva gen wonder woman, dar nu-l atinge nicicum; aquaman e foarte solid comparativ; last jedi e impecabil vizual, are actori buni, lasere..
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Nu știam că s-au făcut 600. Damn! Nici nu știu dacă am văzut 600 de filme.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
eu am pe la 1400 notate intr-ul excel.. nici eu nu stiu cand le-am vazut pe toate de acolo :PCredeam că sunt singurul nebun care face asta. Iată că nu ;D.
Highwaymen: actually chiar bun. Cam de un 8/10. Kevin inca le stie. Ca si Woody.
@Monierdaaa.. l-am vazut sigur, pacat ca nu mi-l amintesc. cred ca era in top filmele anului respectiv. la ghost, la ivan, la mine..
https://www.imdb.com/title/tt1675434/ (https://www.imdb.com/title/tt1675434/)
(re)vazui recent Duel. nici nu stiu cum s-a intamplat, dar.. wow. ce film bun! cum a putut spielberg asta face asa ceva din prima?Sau Lucas cu American Graffiti si THX1138 sau Scott cu Duelistii sau Alien sau Bladerunner.
10
Merita un 7 Operation Red Sea. E putin cam over the top, Black-Hawk-Down-ish, cam exagerat pe alocuri, dar e facut pentru chinezi asa ca mie sigur imi scapa niste chestii pierdute in traducere. Merita dupa o zi intensa ca cea de azi.
Asiaticii-s foarte buni la copiat si inflorit chestii consacrate.
Daca puteau sa treaca peste momentul de corectitudine politica din final
(si peste dantura impecabila a Hilarei, in contextul in care juca rol de "om/femeie a strazii")
Copilul-baiat, ultimul aparut e desigur PoC :)
John Wick (1) - -6/10 - nu inteleg neam de ce are peste 7 pe IMDB. O fi intrat si Keanu Reeves intr-o spirala ca si Nicholas Cage? Inteleg ideea de no-nonsense action flick, dar sa nu fie nene simpleton. E cartoon-ish spre hilar, macar daca-l trageau spre full cartoonish as fi inteles si-ar fi avut sens. Ce-ar fi facut Tarantino din povestea asta ma intreb.
Murder Mystery - 6/10. Da stiu, e comedie cu Adam Sandler. Totusi. mi-a furat un ras din cand in cand. ("Rachel" incepe sa imbatraneasca.)
nota: de-acum incolo o sa notez din oficiu -5 puncte pentru orice film PC
Am vazut in uichend Widows, a intrat in lista HBO GO: heist movie afectat grav de agenda de culoare desi intriga ar fi fost interesanta (vaduvele unor talhari se vad nevoite sa planifice la randul lor un tun pentru a scapa de datoriile lasate de defuncti). 1/10
Agenda PC cat cuprinde, actori cunoscuti insa, pe motivul asta am si vizionat filmul cap-coada.
lion king 2019
DEZASTRU.
zero/10, si pentru ca e cel mai prost voice acting din istoria omenirii.
desi e remake-copie cgi, nu are nimic din calitatea celui din 94.
care NU E ORIGINAL! e foarte important pentru mine cel putin sa intelegeti de ce urasc disney.. totul a inceput din acele vremuri, cand eu urmarisem originalul KIMBA si nu am vazut decat un remake obscen, o poveste simplificata furata din seria adevarata. trebuiau dati in judecata imediat, japonezii astia au o ciudata intelegere a conceptului de adevar onorabil!
Pffffff, ce scarba m-a luat fata de Disney. Nu am stiut despre Kimba.
Niste zdrente....
Pffffff, ce scarba m-a luat fata de Disney. Nu am stiut despre Kimba.
Niste zdrente....
Nu'sh ce sa zic. Sunt ceva similaritati dar e destul de departe de a fi o copie dupa Kimba ...
https://www.huffpost.com/entry/lion-king-kimba_n_6272316
Sunt ceva elemente comune dar ca story sunt destul de diferite.
https://screenrant.com/lion-king-copy-kimba-disney-controversy-explained/
Si inca ceva:
https://aminoapps.com/c/disney/page/blog/did-the-lion-king-actually-rip-off-kimba-the-white-lion/BQ2l_E2JtwuJvb1JoZp8YRB0l753rwqEovk
Cred că am mai scris. La angajare ai șansele după cum urmează.
1. Femeie gay altceva decât albă.
2. Femeie gay.
3. Femeie altceva decât albă.
4. Femeie.
5. Gay altceva decât alb.
6. Gay.
7. Bărbat.
Succes băieți!
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
hobbs & shaw: 8/10: Eu zic ca e un action movie decent spre bun. Glumite, actiune, big stunts, bromance, testosteron. Nu are nimic din FF (dar trebuia sa inceapa de undeva) dar H & S pot fi un action duo de succes pe viitor.
Primeste 1 pct in plus ca nu are PC shit in el Cred ca e 98% clean :). Deci daca vreti un summer blockbuster, mindless action, go for it!
Once Upon a Time ... in Hollywood: 8.5 /10 - oh boy, QT - ai facut-o iar :). La prima vizionare mi-a placut. Desi am sa il mai vad iar, saptamana viitoare. E lung si sunt multe subtilitati de digerat si sigur am omis multe din ele. QT face iar un meta-film .. despre filme si industria cinematografica, merge (iar) impotriva valului, se pisa contra vantului, etc :))). Dupa film am citit ca au aparut controverse (nu ma mir) printre care "eterna" problema a faptului cum trateaza QT femeile in filmele sale. Apoi alta despre Bruce Lee (meh). Si cred ca mai era ceva dar am uitat.
PS. Nu stiu daca e necesar sa stiti ceva despre Manson si ce s a intamplat IRL atunci. Oricum veti cauta sa aflati dupa film. Iar daca stiti care e treaba.. o sa fiti ... veti afla voi :P
PS2. Brad Pitt e un zeu :)
PS3. Apare fata lui Uma intr-un rol micut. (vedeti ca e si in sez 3 din Stranger Things)
PS4. Filmul are aproape 3 ore.
John Wick 3 - 5/10 - hai ca s-a prostit si asta. Primul a fost bun pentu categoria lui de filme. Asta e o porcarie. De la plot la realizare. Personajele negative (dujmanii ... cum ar veni) au fost de toata jena.Stai că vine Matrix 4 și deja sunt discuții că va avea agendă PC.
@Dundee .. pai stai ca am dat notele pentru categoria fiecaruia. Comparandu-le direct, H&S e cu 10 puncte sub, clar. Dar eu le-am notat pe fiecare pentru ce sunt.
John Wick 3 - 5/10 - hai ca s-a prostit si asta. Primul a fost bun pentu categoria lui de filme. Asta e o porcarie. De la plot la realizare. Personajele negative (dujmanii ... cum ar veni) au fost de toata jena.
John Wick 3 - 5/10 - hai ca s-a prostit si asta. Primul a fost bun pentu categoria lui de filme. Asta e o porcarie. De la plot la realizare. Personajele negative (dujmanii ... cum ar veni) au fost de toata jena.
L-am vazut si eu aseara, e exact acelasi stil cu celelate 2. Plus dogs. Nu inteleg plangerile.
MIB International: 6/10. Are totusi cateva faze simpatice.
Propaganda cat cuprinde si in asta. SMF pe hollywood.
The Dead Don't Die - mult asteptatul Jarmusch nu m-a convins. Perfect vizionabil dar minor. Mi-au placut Adam Driver pe care-l urati voi si Selena Gomez, o cantareata cu o fatza rotunda. Nu stiu de ce, poate pentru ca n-am mai vazut-o pana acum si pentru ca e naturala. 5/10yea.. dissapoint.
The Dead Don't Die - mult asteptatul Jarmusch nu m-a convins. Perfect vizionabil dar minor. Mi-au placut Adam Driver pe care-l urati voi si Selena Gomez, o cantareata cu o fatza rotunda. Nu stiu de ce, poate pentru ca n-am mai vazut-o pana acum si pentru ca e naturala. 5/10
Mi-a placut mai mult decat cealalta istorie alternativa a lui Tarantino, Brad Pitt absolut dominant, foarte bun rolul. Altfel se cam vede ca Tarantino nu prea mai are rabdare cu industria si taie in carne vie, separa cat se poate de dihotomic bunii de rai. Asta nu stiu cat o a va placa dar ce pot sa zic e ca portretizarea nostalgica pe care i-o face lui Sharon e minunata.fara sa discut ce-i cu tarantino, faza e ca fetisul asta e PRIMUL pe lista universala. majoritatea se uita jos, inclusiv eu. intai ca a trebuit sa le desenez si e destul de dificil.. apoi cele reusite sunt arcuite si faine, fetele care au grija de ele imi lasa o impresie buna, and all that. nothing twisted about it.. ca doar le intretine o industrie intreaga.
...si da, are in continuare fetis cu picioare deci nu s-a ramolit complet. 8/10
https://www.imdb.com/title/tt6823368/
Glass
6/10
(+) Interesanta ideea cu super eroii ce sunt nebuni tratabili in institut. Acting decent spre bun. Filmul are ritm, putine momente moarte.
(-) Bruce Willis a jucat sters si anost. Finalul e fusarit grav.... gen te astepti la ceva grandios la sfarsit gen aruncat un zgarie nor in aer dar teapa, raman in incinta spitalului.
Tocmai am venit de la Ad Astra. Parfum nu alta. Foarte atmosferic, de vazut acasa fara doar si poate, fosnaiala si telefoanele din sala te fac sa vii cu 50 cal. la tine si e pacat. Atmosferic cat cuprinde, deprimant, e pur si simplu perfect. Nenea Pitu face o treaba de milioane. M-am temut sa nu fie ceva pretensios bs, feminazi agenda crap, dar nici vorba. E menli men!9/10? Tare! E o prostie fara margini cu mesaj de doi lei. E adevarat ca te face curios sa vezi ce se intampla acolo unde de fapt... Dark Phoenix e de preferat din orice punct de vedere, chiar daca e subtire si ala. ;D
9/10
Tocmai am venit de la Ad Astra. Parfum nu alta. Foarte atmosferic, de vazut acasa fara doar si poate, fosnaiala si telefoanele din sala te fac sa vii cu 50 cal. la tine si e pacat. Atmosferic cat cuprinde, deprimant, e pur si simplu perfect. Nenea Pitu face o treaba de milioane. M-am temut sa nu fie ceva pretensios bs, feminazi agenda crap, dar nici vorba. E menli men!
9/10
Midsommar 5/10 - eu nu stiu cum ati putut da notele astea mari, eu cu prietena ne-am pus mainile in cap si chiar nu s-a intamplat mai nimic in film, cadre lungi, plictisitor, fara un tel anume sau poate nu l-am inteles noi, poate era acolo ceva, poate nu am dat atentie, nu stiu...insa nu il recomand, sorry...
lasa si tu un link la demon, ca nu dai de el cu asa nume generic.
Poate n-ai prins ideea. Filmul se petrece intr-o realitate altenativa in care T-800 l-a ucis pe John Connor...
Ai/ati ramas blocat/ti in idei preconcepute, precum si majoritatea care au vazut Alien Covenant, in care interesul se muta de pe xenomorfi pe AI, chiar daca contine si clasicii xenomorfi, si prea putini au prins ideea (care se va dezvolta in urmatoarele filme). AI e considerata momentan a fi potential cea mai periculoasa entitate.
E aceeasi poveste si in ultimul Terminator, dar lumea nu mai e in stare sa priceapa nici chestiuni simple daca nu le povesteste cineva ca la copii.
Se arata ca nu puteti sa va obisnuiti cu ideea ca filmele sunt construite pe niste scenarii care vor sa transmita ceea ce gandesc cei care le facCe te faci cu aia care nu prea-s capabili sa gandeasca dincolo de politicile corporatiste, dar totusi scriu scenarii, fin-ca asta-i jobul lor corporatist pe care, nu-i asa, il iau foarte in serios si na, tre' sa dea la saiba..?
Se arata ca nu puteti sa va obisnuiti cu ideea ca filmele sunt construite pe niste scenarii care vor sa transmita ceea ce gandesc cei care le fac, nu ce ar vrea aia care se uita la ele. Daca nu va place, asta e. Nici mie nu-mi plac ideile din filmele cu supereroi si evit sa merg la ele, cu unele exceptii. Dar pot sa apreciez daca sunt bine facute, chiar daca nu-mi place mesajul.nu iti iau in seama frazele care ascund ceva frustrare. stii ca noi ca si tine urmarim filme de ceva vreme, sa nu-mi spui ca urmarim filmele gresit ca un oarecare distrus..
In filmul asta, au pus 3 femei sa se bata cu noul terminator, dar in final tot batranul T-800 (Arnold) le-a salvat pielea. Oricum Arnold a fost cel mai bun actor si in filmul asta. ;D
Am avut ceva retineri ca au stricat franciza, dar am fost foarte placut surprins, deci avantaj "eu" fata de cei la care nu le-a placut. Dpmdv, cel mai important e sa-mi placa mie fimele, nu la altii. ;D
Anticipez de pe acum o nota foarte mare si pentru ultimul Star Wars, desi primul din seria noua a fost o porcarie (dpmdv). ;D
Dar cu gusturile tale m-am obishnuit, am mai vazut o mizerie chinezeasca la care ai dat 10. Mare prostie sa ma iau dupa tine.Good! Dar eu ma iau dupa tine... Cand afirmi ca un film e slab, aproape sigur o sa-mi placa. (nu e disponibil emoticonul potrivit.) ;D
daca iti place ceva nu e avantaj. uite, eu iti spun ca iti place un film prost; cum e asta avantaj?Sa te ajut eu pe tine, incercand sa nu intru in spoiler...
sarah e o betiva. john connor e o gluma amara, toate filmele dinainte sunt acum nule.
arnold e decorator de draperii, bai frate! terminatorul e decorator! chiar trebuie ca astia sa faca misto de tine mai direct de-atat sa te prinzi de "mesaj"??
LE ok te ajut din nou:...
ti-a placut, foarte bine - nu asta am contrazis. pentru ca nu e parere, e impresie. in cazul de fata o consider confesiune.
Monier - Nu sunt singurul caruia i-a placut filmul si i-a dat nota mare, precum nu sunteti nici voi singurii la care nu v-a placut. Sunt destui care i-au dat nota maxima (https://www.rottentomatoes.com/m/terminator_dark_fate/reviews?type=user) printre cei care si-au exprimat parerea...
Avantajul e intotdeauna de partea celor carora le plac produsele pe care au dat banii. ;D
Sa te ajut eu pe tine, incercand sa nu intru in spoiler...
...................................
Filmul e foarte bun si a introdus o incercare chiar interesanta (si reusita) de a dezvolta un fir narativ alternativ pe o idee deja exploatata.
- Se bazeaza pe ideea ca ar putea fi un Terminator 1.v2 cu acelasi inceput, dar cu alt sfarsit.
- Sfarsitul alternativ din presupusul T1.v2 evident ca genereaza un alt viitor.
- Actiunea din filmul asta e construit exclusiv pe o secventa din viitorul alternativ, n-are nici o treaba cu restul filmelor din serie.
- In noua formula narativa, dupe ce T-800 si-a terminat "treaba", a ramas printre oameni si a dezvoltat o constiinta de sine mai aproape de cea umana. Ca urmare, tot restul cu "decorator de draperii", familie si restul se leaga foarte bine. Si nu numai ca se leaga foarte bine, dar situatia permite un umor excelent care ridica mult prestatia lui Arnold.
- Chiar daca au bagat 3 femei in rolurile principale, ca sa se bata cu noul tip de terminator, pontul e ca tot mosul (Arnold) e indispensabil pentru a rezolva problema (adica femeile mai au nevoie de mult "antrenament" pentru asemenea misiuni ;D )
- Si astea fara sa insist pe ideea cu Inteligenta artificiala si ce se sugereaza in legatura cu ea.
Mai scoate si tu capul din lada cu idei preconcepute (de la ceilalti nici nu ma astept sa poata face asta)... 8)
btw a fost scris de 12 (doisprezece) oameni.lmao
iar ii e rau lu' moiner si nu stie?! iar se da in cur si-n cap pe aici pina-si da singur singele pe nas? (dude, ai luat si tu o singura decizie inteligenta in toata viata ta, tine-te de ea si leaga-te la gura cind mai vrei sa vorbesti cu/de mine.)btw a fost scris de 12 (doisprezece) oameni.lmaomda, tutelati de cameron insusi (care e bine-mersi si producator - asta apropo de istericalele cu "munca furata" si "batjocorirea a tot ce au cladit altii cu sudoare si talent". deci cameron se autodevoreaza de buna voie si nesilit de nimemi, nu e ca si cum ar fi venit niste unii de pe planeta marte sa-i canibalizeze munculita lui de-o viata. da' na, tu esti ala care doar se uita la filme, nu te strici cu alte informatii - nici macar pe generic nu te obosesti s-arunci o privire. whatever, sa fie la tine acolo.
oldshooterman e probabil mai generos din fire (si despre reloaded & revolutions spunea ca-s perfectiunea intruchipata), nu stiu ce-ati saritara toti asa pe el. daca omul se simte bine sa vada capodopere acolo unde-s in cel mai fericit caz doar niste filme mediocre... veniti voi sa-l luati cu "huo!" si sa-i stricati placerile vinovate
a fost ADUS ca producator.
cat fac 2+2? bai! fara google.
Este pur si simplu stupefiant cum se repeta reteta noilor SW la Terminator, parca e un cosmar feminazi, o agenda bine construita de a fute absolut orice a fost "bun". Chiar nimeni nu ii poate opri pe acesti cacanari? CHiar nimeni nu a ridicat un semn de intrebare, ba, nimeni? ???^dark fate a primit ce a meritat la box office. urmeaza star wars. hbo si-au invata lectia. suntem pe drumul cel bun.
mai degraba e muuuuuult peste puterile tale sa intelegi ce-i cu industria hollywoodiana (de aia si produci atitea si atitea posturi de domnisor aflat intr-o inadecvare totala la realitate si ranit in asteptarile sale naive).cat fac 2+2? bai! fara google.
sugi faina din chec! :D
olds si-a ridicat replici dupa ce ne-a criticat pe gratis. nu are nevoie de apararea cuiva, mai ales de la indi..kkN-am criticat pe nimeni, doar am spus de ce i-am dat nota mare.
eu am argumentat ideile, daca olds a perceput un dram de rautate din partea mea sa imi spuna.
...what struck me most is that what the film wants to say — about mental illness or class divisions in American society — is not as interesting as what it accidentally says about whiteness. For it is essentially a depiction of what happens when white supremacy is left unchecked.Bai, am ras. Cu lacrimi.
[...] pentru stabilizarea impresiei, dar deocamdata nu sunt convins.
iar fotoshop-ul ala e de toata jena.
Pai si dupa ce se duc spre locuri verzi si pline de lumina se mai pot face filme cu ei cu tehnologia noua. :)
Gemini man: bleah. cam 5/10. Cu indulgenta. CGI mai prost nici in Matrix nu am vazut :D
- He's dead.
- Who's dead?
- Your attorney....
- He's dead?
- Yeah.
- Who did it?
- Cancer
Nu mai bine vizionai tu Renbo 5?
[..]Mai mult, cred ca s-a vrut sa i se accentueze "pedeapsa divina" primita: s-a mori singur, neputincios, fara familie, etc.ha credeam ca-s singurul care a observat ce masochist e, vrea literalmente sa isi puna cenusa in cap, poate va fi iertat cumva.
mai veniti si voi cu chestii pozitive.. va rog :)
Ce cacatu meu treaba are Avengers cu SW? De unde pana unde redeeming qualities here? Ha?? Wtf?Pentru ca ambele filme sunt produse de Disney.
@joobsekker esti putin pe langa :)
comic relief de toata jena
momente emotionante fortate..
3d total inutil
tu ce film ai vazut?
dude.. da mi exemple din film, chestii faine, ce merita mentionate :)Secventa cand Ren are o amintire cu tacsu, Han Solo.
zi mi de gustul marului, nu faptul ca marul exista!!
https://www.youtube.com/watch?v=I-wvqVVGRDU&feature=em-uploademail
lol. exact cum asteptam. Predomina cuvinte de stupid, stupid, mixed mess, stupid :) Si asta a gasit la vremea lui, chestii bune in last jedi. S-au pisat cu spor pe story, lore, caractere, absolut tot.
plac si sa comenteze aiurea
Si acum regret ca nu am inregistrat la Force Awakens cum o sala intreaga in Cinema City Iasi a izbucnit in hohote cand si-a dat antitalentul ala masca de pe cap. Cum au plecat cupluri intregi din sala... JEsus crist. Asta nu e calitate. E circ. E un circ odios si meschin.Nici mie nu mi-a placut personajul im prima parte, si nici in a doua, dar a terminat trilogia mai mult decat onorabil... In final s-a dovedit a fi un personaj cheie, iar mutra aia de papagal s-a dovedit a fi esentiala. Si asta intra la categoria "calitate".
The Real Threat of ‘Joker’ Is Hiding in Plain SightSă te mai miri de polarizare și de backlash-ul care duce exact la antagonizarea pseudo-claselor zgârmate din buric de noua stângă.
What the film wants to say — about mental illness or class divisions in society — is not as interesting as what it accidentally says about whiteness.
Cand a stat bine Star Wars la capitolul logica?pardon daca-mi permiti, cand ai stat TU bine la capitolul logica.
Clarke are cateva din cele mai precise carti din punct de vedere stiintific. Orasul si stelele. Rama. Fantanile Paradisului (http://Fantanile Paradisului=https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_nanotube)(http://Fantanile Paradisului=https://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_nanotube).
The Expanse, un serial din care magia aproape lipseste (si spun aproape pt ca totusinaah ya don't say :D
primele doua episoade din sez 1 din seria Stargate sunt de multi vazute ca un film de sine statator, ca o continuare a filmului din 1994 - Children of the Godsmersi mult, le vad cat de repede pot!
https://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_the_Gods (https://en.wikipedia.org/wiki/Children_of_the_Gods)
dar oricum, cel 1994 e... shit, ce filme se faceau în '90...
am revazut
Gattaca - ce atmosfera poate sa aiba filmul ala :)
Fight Club - no comment =))
Forrest Gump - deja e cinemateca de aur :)
cred ca voi revedea curând eXistenZ, Dark City, 13th Floor...
Midway. Hollywood crap at his finest. >:(
Poate doar citeva efecte speciale sa fi fost spectaculoase, in rest Pearl Harbor e capodopera pe linga asta.
Motherless Brooklyn - incercarea de film noir a lui Norton - povestea - clasica, captivanta dar "servita" - mai putin interesanta dar executia magistrala. 7/10
The Report & Dark Waters - le dau la pachet nota 8, foarte captivante, bazate pe fapte reale: primul e povestea flacaului angajat de Senatul SUA sa studieze programul de detentie si masurile de interogare ale SUA post-9/11. Precum raportul in sine, care a ajuns amendament la lege (raport pe care n-ar fi rau sa-l cititi cand aveti timp ca e oficial) filmul loveste factual - si rau - in CIA, fiind pe scurt una din cele mai cunoscute demitizari ale serviciului american de informatii.
Al doilea e povestea unui avocat care s-a luat la tranta cu gigantul chimic DuPont, si a facut asta timp de peste 20 de ani, ca sa-i faca sa plateasca pentru contaminarea in cunostinta de cauza cu compusi specifici industriei, contaminare care a dus la multe cancere in populatie. Toata tarasenia - greu de imaginat, dat fiind calibrul companiei implicate - a dus la schimbari majore in industrie. Nonetheless daca o sa vedeti brusc tigai antiaderente la ghena sa stiti ca de la filmul asta e.
Identity - un film mai vechi al celui din spatele Ford vs Ferrari, nu stiu cum l-am ratat. E un whodunit misto, merita vazut, pe mine m-a captivat mai mult decat Knives Out, desi pare genul clasic Stephen Kingish direct-to-dvd. Probabil distributia pe cinste e motivul. 7/10
Flash of Genius (2007) - https://www.imdb.com/title/tt1054588/ (https://www.imdb.com/title/tt1054588/)+ pentru primul, adaug filmul lui coppola.. tucker, the man and his dream.
Home (2009) - https://www.imdb.com/title/tt1014762/ (https://www.imdb.com/title/tt1014762/)
The Insider (1999) - https://www.imdb.com/title/tt0140352/ (https://www.imdb.com/title/tt0140352/)
Uncut Gems - unul din cele mai triste filme pe care le-am vazut. Bon, veti spune, sunt o gramada triste, ce-are asta deosebit?! Pai are ca e fix ca un meci de baschet (hint!) in decisiv, e ca un tren fara frane, e ca un borac care tocmai a dobandit darul vorbirii si nu-i mai tace gura sau precum o gasca de adolescenti iesiti de la ore si care mai stau 15 minute in fara scolii vorbind toti deodata si unul peste altul fara sa respire adica nu e genul de film de la care te-ai astepta sa de doboare asa, deodata. Singura data cand am pus pauza a fost s-o caut pe Julia Fox pe goagal dupa NSFW-uri (o sa o cautati si voi, nu dati ochii peste cap). Daca as fi Haneke as esclama un calduros gut gemacht, koae!
8/10
bai cata dreptate ai avut..
doar ca eu am facut asta imediat dupa film..
"cine e aia.. mooa cum arata fmm" :droll:
oricum, fain film.. mi-a placut .. desi cat tipau aia intre ei .. ma luase usor cu nervi asa
Parasite - scenariu destul de original, m-a intrigat si a fost putin si ciudat pe alocuri; clar ca filmul e bun si are clasa dar parerea mea, nu e material de oscar, Joker mi s-a parut peste.
el hoyo https://www.imdb.com/title/tt8228288/ 9/10 surpriza foarte placuta, e ceva gen cube(1997)
Ma sfiez sa o zic acum, dar poate va amintiti din vechiul forum cat mi-a placut filmul lui Wolfgang Petersen: Outbreak. Nu credeam ca vine ziua in care sa il privesc cu alta atitudine.
Dar il reiau, probabil ca orice iubitor de filme s-a gandit la el, la cel facut de Soderberg.. Contagion, la Andromeda Strain. La filmele cu zombi si survival.. postapocaliptice.
Gun Akimbo: M-a distrat copios. Din categoria Hardcore Henry, Crank, Happy. Dar parca mai bine facut decat primele 2. As zice cam 8.hey man, ce se mai intampla acolo unde esti?
hey man, ce se mai intampla acolo unde esti?
cum te simti, bine sanatos?
Garland a scris Sunshine si 28 days later (uitati-va si voi la ce trebuie, nu la petarde) :)28 days later da.
bad boys 3 - o da (cu buna stiinta) in telenovela (na, mai mulge si din piata aia - mai bine o chemau direct pe thalia) si fratii petreus par destul de obositi, insa pe partea de action e inca viu si misca ceva. sta pe la 6.5 pe acoloprima ora nu prea se intampla nimic, voiam sa renunt dar am urmarit pana la final mai mult pt bunaciunea aia latina yumyum
Garland a scris Sunshine si 28 days later (uitati-va si voi la ce trebuie, nu la petarde) :)
The Blackout: SF rusesc. Nu ma asteptam la prea multe dar a fost ok. cam 6, spre 7.
The Blackout: SF rusesc. Nu ma asteptam la prea multe dar a fost ok. cam 6, spre 7.Multam', l-am vazut aseara.
The Blackout: SF rusesc. Nu ma asteptam la prea multe dar a fost ok. cam 6, spre 7.Multam', l-am vazut aseara.
Cam rasuflata ideea generala a filmului si un final cam cheesy dupa gustul meu dar in rest bine executat.
Un 7 solid din partea mea.
Bineinteles ca vazut in rusa ca altfel isi pierde din farmec. Asta e valabil pentru orice film in alta limba decit engleza. Nu suport dubbing.
Ah, si sa nu uit, urmeaza sa vizionez in curand si -> https://www.imdb.com/title/tt6087226/?ref_=nv_sr_srsg_0
Ah, si sa nu uit, urmeaza sa vizionez in curand si -> https://www.imdb.com/title/tt6087226/?ref_=nv_sr_srsg_0Ce chestie, am vazut Koma saptamina trecuta. :)
Sharliza asta nu mai imbatraneste? :D
Ma rog, are doar 44 ani.
Sunt filme bah. Luati-va si de superman ca are chilotii p'afara si intoarce timpu'nloc cand schimba sensul de rotatie al planetei. SUNT FILME BAH!!!
Anyway: Zombie for Sale: romzomcom koreana. Cam 7.5. Mai puntin rom dar destul de comzom :D. Se pare ca saptamanile astea am stat pe koreene :D10x
btw: One Cut of the Dead - 7.5/10 - nu stiu ce-i cu filmul asta dar mi s-a parut super misto. Clar e original dar are si o calitate din aia dubioasa, you can't quite point that shit out but it's owesome. Si cind ma gindesc ca era sa nu mai mai uit dupa primele 15 min.
Peninsula adica Train to Busan 2: Peninsula?da si da,
Primul tren a fost destul de misto din ce tin minte
Sunt si nu sunt impresionat de remaster. Sunt pentru ca intradevar este o diferenta de calitate,si in acelasi timp nu sunt pentru ca poate aveam asteptari prea mari.
Tenet. Idee interesanta, mi-a pus creierul pe moate de citeva ori dar in schimb actorii sunt cam jalnici. De vazut daca chiar nu gasesti altceva de facut doua ore juma'. :)
Boss Level. Un film de popcorn, m-am relaxat cu el.
Honest Thief. Ugh. Un siropel dezlinat si improbabil. Cit dreq mai poti stoarce din Liam asta?
Boss Level. https://www.imdb.com/title/tt7638348/?ref_=tt_urv 7.5 - 8/10. Groundhog day popcorn flick action. Nu va fi pe gustul tuturor, nu este ceva "masterpiece" in acting sau story, dar este un film de actiune bun.
Mosul: brutal, real, ISIS. Bine jucat, bine filmat. Bun, cam de 8/10. Nu prea multa propaganda si putina drama emotionala pe final.Bun, bun, Merita un 8.
Riders of Justice - https://www.imdb.com/title/tt11655202/?ref_=nv_sr_srsg_0 - 7/10 ... o abordare europeanea a genului Wick, Taken, Equalizer ... samd. Sunt diferente (adica umorul e mai de calitate) ... plus ca e cu Mads ... asa ca ...
Eu am gasit cu traducere in engleza ... ceva cu EVO in coada
Nu inteleg ce dzo cauta Morgan Freeman in acest film.Lasă că tocma' ce-am văzut și eu The Virtuoso.
Army of the Dead: cel mai prost film al lui Snyder si prost in general. Are totusi ceva valoare de entertaining dar nu prea multa ...
A quiet place - 6/10.
Nu e de mirare ca cativa aliensi omoară toată umanitatea când aproape toți din film sunt prosti de bubuie.
Mentati? Te referi cumva la Ben Geserit? Daca da, ar fi mers o mica istorie a lor, mai ales ca par a recruta doar femei; paul find primul barbat instruit in "the voice".
Daca nu, at nu stiu la ce te referi :)
@KodiaK mane, citeste macar primele 3 volume. Crede-ma sunt out of this world. Ai sa plangi sa citesti fiecare volum dupa ele, mai ales cand vin alea hardcore lolMda, ar fi o idee si asta, dar probabil ca o sa-mi strice parerea despre film :)
PS: eu il consider Idiocracy 2.
Am chemat cumnatii, am luat de rontait si am zis hai sa dam.Druide n-ați tras și ceva pe nară? :D
Pe la o oră si o optişpe am zîs pas, m-aț coinvins că aț făcut cîcatu' praf. Oscar pt toata lumea, inclisiv pt milogul puhavit, cersetorul perpetuu al lunii decemvrie. Notă nu am, dar apreciez urina absolut verticală a criticii de specialitate.Poti, te rog, sa te abtii de la mistocarii de acest gen? Sau cel putin incearca sa scrii normal pentru ca nu am intrat pe forum sa citesc aberatiile tale cu fumuri de superioritate.
bla bla
Am chemat cumnatii, am luat de rontait si am zis hai sa dam.Druide n-ați tras și ceva pe nară? :D
Filmul e OK, dacă eram american probabil că l-aș fi gustat mai mult.
Frumos filmat, regizat, jucat, coloană sonoră, tot ce vrei dar până la urmă e o satiră axată pe America zilelor noastre.
Titane (https://www.imdb.com/title/tt10944760/?ref_=nv_sr_srsg_0) - ce imi place la filmele franzusesti e realismul foarte pronuntat. E ca un soc cand treci de la cele hollywoodiene, cu care ne-am obisnuit. Filmul asta insa m-a socat la cate momente de wtf am avut. E plin de simbolism si alegorie, nu ma prea dau in vant dupa ele.+1
Desi a fost bine primit de critici, eu nu l-am putut aprecia. 5/10
Sper ca te referi la The King's Man (2021), pt ca Kingsman (2014) este un film excelent.
Closer (2004) - revazut dupa 15+ ani. Sa compar ce-mi spune acum cu ceea ce mi-a spus atunci.
Fucking good. Mi-am dat seama cat m-am schimbat. Pentru ca are 101% sens acum.
Nuevo orden (https://www.imdb.com/title/tt12474056/) - 9/10 - din orice pdv eu n-am ce-i reproșa. Costa Gavras-ish.
Sec, la obiect, brutal - unii spun că prea brutal, deși nimic din ce vezi in film nu e exagerat, pentru acea parte de lume cel puțin.
Merită. Pentru cine a văzut Parasite și l-au rumegat fără probleme e un must see.
Zero Contact (https://www.imdb.com/title/tt12359080/) Nici macar sa nu va ginditi sa dati play la filmul asta.
Zero Contact (https://www.imdb.com/title/tt12359080/) Nici macar sa nu va ginditi sa dati play la filmul asta.
Tocmai citisem ca nu a avut voie sa atinga nimic :)
https://www.fox9.com/news/top-gun-studio-fighter-jets-tom-cruise
Prey 8/10 in sfârșit a reînviat franciza. Foarte bun filmul. Back to the basics, gore, predator interesant, cinematografie buna, CGI frumos si actorii au făcut o treaba buna.
Pare cam sci-fi :D
ma-sa fiind type c, fiica -sa ar fi trebuit sa primeasca o copie, fara drepturi & shit.
A Man Called Otto (https://www.imdb.com/title/tt7405458/). O tragi-comedie aproape impecabila as zice. Mi-a smuls o lacrima, mi-a provocat niste chicoteli, una peste alta a fost foarte OK.
I-as da un 8 solid fara probleme.
Where the Crawdads Sing.
Bai da. Poveste spusa/filmata frumos. Se joaca bine, are atmosfera, imagine, sunet, m-a prins.
Pe vremea cind eram mai tinerel si nu erau atitea genuri/subgenuri de filme asta se chema pur si simplu film artistic. :)
amsterdam - insipid si fara viata in el (chit ca e inspirat din realitate). 6 (pacat de actorii aia)
babylon - incearca sa atinga maretia insa retorica stridentei (tonul e mereu mult prea declamativ/declarativ/demonstrativ) de care face uz la tot pasu' nu-l ajuta cine stie ce in directia asta. iarasi, din pacate. remarcabila intentia, mai cu seama in contextul hollywoodian de astazi, dar cu rezultat neglijabil si cam de prost-gust. 6.5 (doua filme ambitioase in 2022 pentru robbie si ambele flops.)
Sarugakucho de aimasho (https://mydramalist.com/37241-see-you-in-sarugakucho), aka "Let's meet in Sarugakucho" (si nu stiu de ce titrat "Colorless" pe IMDB)
the banshees of inisherin - chestioneaza again (de data asta mai simbolic si metaforic) dinamica conflictelor interumane (pare a fi marota lui mcdonagh, ca sa zic asa). foarte bine facut si jucat (recital farrell & gleeson dupa ani si ani), film solid cam spre 8 dar mai boring decit bruges si missouri.
The covenant.
Old school action cu un pic de feels piperat. 8/10.
Oppenheimer - lejer 8/10 ... poate daca il vedeam la imax ii dadeam un 9 ... dar nu s-a putut. Masterfully done.
Da, din pdv tehnic, f. bine făcut, Nolan nu se dezminte. Reuseste el, cum, necum, sa te tulbure.
Scenariul e amibitos, vrea sa fie atit un film-manifest, cit si o biografie, precum si o drama, toate in acelasi timp. Păi, Nolan numai cu ambitii de-astea mari umbla.
Dar mi s-a parut totusi cumva sec. Nefinisat. Multe personaje, multe intrigi, multe povesti, inghesuite in cele numai 3 ore de pelicula.
De aici tusele groase, de aici si ideea ca scenariul mergea poate intins pe citeva episoade ale unui serial.
Da, din scenele de sex inutile care au stricat filmul. Parca Nolan nu era cu din astea.
*putea sa mai taie din prima ora
N-am priceput duma aia la statia aia Nomad - ba era in spatiu, ba aproape in atmosfera (desi parea sa fie statie spatiala), trage rachete cand parea deasupra US, dar era deasupra Asiei, n-a "facut" sens deloc :))
NAPOLEON - 4/10
Aici pot doar sa zic ca:
- filmul Napoleon al lui Scott îmi da senzația de .....o masa luata în dimineața de Revelion cand te trezesti pe la 11 dimineata.
Adica te trezești mahmur , amețit, balonat, probabil și cu greata după ce ai vomitat , și găsești masa cu fata de masa alba, pusa în sufragerie si TV aprins pe Antena 1 cu Dan Negru in reluare , cu farfuriile cu porții de salata de beuf nemâncate, oase de peste pe o farfurie mai lata , șervețele, pahare murdare , sticle de șampanie goale și tacâmuri împrăștiate, o jumătate de tort de ciocolata, purtand inca , in hainele bune dupa ce te-ai culcat la 4 dimineata ....hai ca știți cum erau revelioanele în familie prin anii 2000.....cu bunicul beat care îți povestește peripețiile lui cringe din tinerețe și te face sa te simti stânjenit.
Fix asa mi s-a parut filmul Napoleon (2023).
Am fost aseara la Hunger Games, nici nu stiam ca aparuse unul nou, am mers pentru context social mai mult.Sunt curios când apare online free subtitrat?!
Dar am fost surprins foarte placut. Am impresia ca a fost facut de o echipa complet diferita fata de celelalte filme, care au fost mediocre cel mult. Scenariu, sunet la inaltime; actorul principal, desi tanar, face o treaba foarte buna.
Nu mi-am dat seama cum au trecut aproape 3 ore.
Are un 8 solid de la mine.
NAPOLEON - 4/10N-am văzut filmul, deci nu pot să mă pronunț.
Aici pot doar sa zic ca:
- filmul Napoleon al lui Scott îmi da senzația de .....o masa luata în dimineața de Revelion cand te trezesti pe la 11 dimineata.
Adica te trezești mahmur , amețit, balonat, probabil și cu greata după ce ai vomitat , și găsești masa cu fata de masa alba, pusa în sufragerie si TV aprins pe Antena 1 cu Dan Negru in reluare , cu farfuriile cu porții de salata de beuf nemâncate, oase de peste pe o farfurie mai lata , șervețele, pahare murdare , sticle de șampanie goale și tacâmuri împrăștiate, o jumătate de tort de ciocolata, purtand inca , in hainele bune dupa ce te-ai culcat la 4 dimineata ....hai ca știți cum erau revelioanele în familie prin anii 2000.....cu bunicul beat care îți povestește peripețiile lui cringe din tinerețe și te face sa te simti stânje
Salutare! Vin si eu sa fac praf un film, iar daca nu ma injurati, poate mai raman sa dau cu hate si altora.
Astazi e ziua smf in Leave the world behind, o mizerie pescuita de pe netflix. Din comoditate si incultura crasa urmaresc si asa ceva, sau in special asa ceva. Sincer, m-au atras 10% Sam Esmail - ca hype, nu m-a spart Mr Robot, i-am dat shudtdownu' de rigoare dupa un sezon, dar in special Mahershala. Restul de cufuriti, dar sacri, sunt asa cum zic, cufuriti si sacri.
Ba, filmul e o mizerie. Daca v-a placut, tot respectul. Eu mai mult 3,5/10 nu pot sa las. 30 de minute sunt ok, mister, conspiratie, build-up celebru, efecte funny asa, dupa inca 30 cautam din ochi telefonul, sa mai dau o comanda pe Triburi. Trece o ora, ei tot cu build-up, mr laba-laba, iti dai seama de niste chestii si cam aia si e.
E al 2-lea film din ultima vreme, cu vagi asteptari, care ma dezamageste, dupa The killer. Bine, ala e de 6, asta e de 3,5, e totusi o prapastie intre ele. Stiu, spoiler, dar serialul Jericho a tratat bine tema asta. Cu efecte none, dar pe actorie, zvâc si ceva telenovela, bleah. Dar ăla e inca boss, n-ai, ma, cum sa vii cu mizeria asta! Bravo, baieț, v-ati manjit de netflix, sa va fie de cap!
3.5/10, scuipati aici.
Post Merge: 10 December 2023, 02:40
Salutare! Vin si eu sa fac praf un film, iar daca nu ma injurati, poate mai raman sa dau cu hate si altora.
Astazi e ziua smf in Leave the world behind, o mizerie pescuita de pe netflix. Din comoditate si incultura crasa urmaresc si asa ceva, sau in special asa ceva. Sincer, m-au atras 10% Sam Esmail - ca hype, nu m-a spart Mr Robot, i-am dat shudtdownu' de rigoare dupa un sezon, dar in special Mahershala. Restul de cufuriti, dar sacri, sunt asa cum zic, cufuriti si sacri.
Ba, filmul e o mizerie. Daca v-a placut, tot respectul. Eu mai mult 3,5/10 nu pot sa las. 30 de minute sunt ok, mister, conspiratie, build-up celebru, efecte funny asa, dupa inca 30 cautam din ochi telefonul, sa mai dau o comanda pe Triburi. Trece o ora, ei tot cu build-up, mr laba-laba, iti dai seama de niste chestii si cam aia si e.
E al 2-lea film din ultima vreme, cu vagi asteptari, care ma dezamageste, dupa The killer. Bine, ala e de 6, asta e de 3,5, e totusi o prapastie intre ele. Stiu, spoiler, dar serialul Jericho a tratat bine tema asta. Cu efecte none, dar pe actorie, zvâc si ceva telenovela, bleah. Dar ăla e inca boss, n-ai, ma, cum sa vii cu mizeria asta! Bravo, baieț, v-ati manjit de netflix, sa va fie de cap!
3.5/10, scuipati aici.
Post Merge: 10 December 2023, 02:40
În plus față de ce-ai înșirat tu mai poți băga câte ceva din Gladiator, o aromă de Avatar plus Cei 7 Samurai. Și altele probabil care mi-au scăpat. :D
E o șaorma cu de toate da' făcută la colțul blocului...
a mai spalat rusinea lui 2023 apropos de lipsa de filme bune
chiar te rog ia spune-ne si la SF vad ca te pricepi de ce moare?Câtă vreme posed cunoștințe, de ce să nu-mi exprim părerile? Plus că vorba aia, trăim în democrație, că de aia te tot lauzi tu că ai ieșit la revoluție/loviluție în 89, ca să ne uităm la filme americane SF, dar și să ne exprimăm opiniile despre ele.
si cam cate carti SF ai citit tu asa in viata ta pana la 30 de ani!
pai ce? ... hbo n-a facut seriale bune?De prin 2019, nu prea. Vezi ultimul sezon GOT și HotD.
Tocmai am vzut un film care mi-a scapat: Transcendence (2014) - 8,5/10. Chiar mi-a placut, desi in realitate nu cred ca se va termina asa de "bland". ;DSfârșitul civilizației umane clar nu va fi blând, dar nu din cauza AI sau a roboților.
Tocmai am vzut un film care mi-a scapat: Transcendence (2014) - 8,5/10. Chiar mi-a placut, desi in realitate nu cred ca se va termina asa de "bland". ;DFoarte frumos. Cam mică nota pe imdb - 6,2 (!?)
Foarte frumos. Cam mică nota pe imdb - 6,2 (!?)
pai ce? ... hbo n-a facut seriale bune?De prin 2019, nu prea. Vezi ultimul sezon GOT și HotD.
În fine, suntem deja prea off-topic, dar și ca platformă e în declin.
https://www.youtube.com/watch?v=W8u5wXP0r6Q
Dune, part 2
Undeva intre 8 si 9.
Road House 4/10 cu indulgenta.Mie nu mi s-a părut atat de rau, m-am amuzat un pic. Dar nici n-am avut vreo așteptare.
Cred ca nu au facut nici o dubla la nimic pe partea de dialoguri si in 3 zile au terminat de filmat. Atat de prost pot juca actorii ceva de speriat.
Jake Gyllenhaal merita zmeura de aur cu tot cu frisca.
Pana si Conor McGregor care a ranjit tot filmul a mers cracanat si cu cu bratele departate de corp ca si cand ai umbla cu pepeni invizibili a jucat mai bine ca si Gyllenhaal plus alti actori desi nu are treaba cu actoria.
Nu ajunge doar bataie, sa te infometezi si sa fii tot uns cu ulei. Mai trebuie sa si joci ceva. La un moment aveam impresia ca joaca toti la caterinca si mai putin si ii plesnea rasul in timp ce se amenintau.
Urat...
The Ministry Of Ungentlemanly Warfare
No, ce să zic? True story by Guy Ritchie. :D
Are de toate, luați niște popcorn și relax.
Parcă nu mai e Guy Ritchie de pe vremuri dar e OK