Tomorrow War. 7/10. Plot slab,acting meh, the science thing a fost cam la mistocareala ,in schimb actiune ok,efecte ok. Niste glume mai ok,altele cringe. Insa e ok pentru un film de actiune lnaga niste rontaieli. Nu am avut nu stiu ce asteptari deci nu pot scrie ca am fost dezamagit.
The Hitman's Wife's Bodyguard 5-6/10. Actiunea e ok,insa povestea e fumata deja,nici primul nu a fost nu stiu ce, iar Ryan Reynolds e bun ca deadpool,dar acea satira si sarcasm din deadpool nu functioneaza peste tot. Devine mai mult cringe decat fun.
De Oost . 6/10. Been there done that. Un fel de "war is bad mkay", varianta slaba din platoon cu niste combinari din Rambo+alte filme din acest gen. Nu a fost un film foarte rau dupa mine,insa ideea in sine nu e originala, a fost vizionata de nspe ori in nspe filme de acest gen,si desigur au luat destul de multe libertati in a interpreta istoria.
Black Widow. 4/10. No.....just........no.
Pig 7/10. Cand am vazut Nicolas Cage,am crezut ca va fi din nou un film de duzina tipic lui Cage din ultima vreme, gen "straight to dvd", insa dupa mine a fost vizionabil. Are un iz de John Wick pe alocuri,insa nu e genul action packed. E lent,Cage nu vorbeste mult si asa cum e titlul filmului, povestea initial incepe cu un porc.
Quiet Place II. 5/10. Mult sub asteptari.
The wolf's call sau Le chant du loup. 5/10. Submarine movie. Nu este in genul Das Boot, este mai mult in genul........ Crimson Tide dar varianta mai slaba.