Author Topic: Half-Life: Alyx  (Read 1619 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline duke_zz

Half-Life: Alyx
« Reply #15 on: 27 November 2019, 09:21 »
totusi index costa 1079 euro ...
cam cu cat crezi ca va creste nr unitatilor vandute?
uitati-va si voi in charts in steam sa vedeti cat % din total users au vr units..
 

Offline KodiaK

Half-Life: Alyx
« Reply #16 on: 27 November 2019, 09:51 »
Pe mine exact controlul ma deranjeaza. Pt un simulator auto/aviatic e super imersiunea VR, dar pt un shooter cand eu stau pe loc IRL dar personajul se misca in-game cam distruge imersiunea pt mine.
Nu inteleg de ce nu se HTC, Steam, Oculus nu dezvolta si niste VR treamdmill-uri, ca sa ofere o experienta VR completa.
Asus Z170-A | i7 6700K@4.5Ghz | TRUE Spirit 140 Power | 16GB Corsair Vengeance LPX 2400Mhz | Palit RTX 2070 Super | Samsung EVO 850 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Antec TruePower 650W | Coolermaster CM 690III | Aorus AD27QD
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4
 

Offline Ciocanul

Half-Life: Alyx
« Reply #17 on: 27 November 2019, 15:35 »
E greu de explicat problema cea mai mare fara a juca. Cand misti casca tu ai niste senzori pe casca ce sunt cititi de o camera. La fel se intampla si cu controlerul, e citit tot de camera si aici e buba mare. Ca nu poate face nimic precis, nu ca mouse-ul, nici macar ca un controller de xbox sau ps(chit ca au autoaim). E varza.
Ca sa nimeresc intr-un shooter bun un mob la distanta trebuie sa pun tinta pe 'M' altfel nu am nimerit mob-ul.
------------------------------
0000000000000000000000
0000000000000000M00000
0000000000000000000000
0000000000000000000000
-------------------------------
La casca/VR e ceva de genul:
------------------------------
00000000000000OKOKOK00
00000000000000OKMOK000
00000000000000OKOKOK00
0000000000000000000000
-------------------------------
Daca pui "tinta" pe unde e OK ai nimerit ce ai vrut 'M'(mobul) pt ca nu are cum sa faca precizie din sensorii aia de lumina. Si jocurile sunt usoare si banale chit ca sare cate un schelet din dulap si alte balarii ce nu sunt gameplay in final.
Merge la RPG-uri cu multa vorbarie, la puzzle-uri, la pornosaguri(poti sa dai pe langa veverita ca e in regula :D ) dar la jocuri de actiune nu merge ok.
« Last Edit: 27 November 2019, 15:38 by Ciocanul »
 

Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #18 on: 27 November 2019, 21:55 »
Nici in realitate nu nimeresti precis precum cu mouse-ul, asta e (doar cine a facut armata intelege cum sta treaba). Nu degeaba le spune jocuri in "realitate virtuala". ;D
 


Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #20 on: 19 December 2019, 15:51 »
Oculus Quest si Valve Index sunt "out of stock" si toate comenzile sunt pe lista de așteptare pana in februarie 2020 (in state).



 

Offline slicker

Half-Life: Alyx
« Reply #21 on: 20 December 2019, 15:32 »
Urmeaza LFD VR only din cate am vazut. Probabil nu o sa mai vedem pancake scoase de Valve de acum inainte...
 

Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #22 on: 03 March 2020, 00:29 »
Marvel at ten new minutes of atmospheric Half-Life: Alyx gameplay action

Nu-mi plac metodele de deplasare de tip teleportare si nici cum se vad mainile alea "retezate".

Fara VR treadmill as prefera o solutie clasica cu mouse si tastatura.
 

Offline duke_zz

Half-Life: Alyx
« Reply #23 on: 03 March 2020, 11:52 »
nici nu ma asteptam sa fie altfel.. e ca orice alt "shooter vr" doar ca beneficiaza de numele si lore-ul Half Life.
credeai ca "inoveaza" ceva?
 

Offline slicker

Half-Life: Alyx
« Reply #24 on: 04 March 2020, 17:31 »
Marvel at ten new minutes of atmospheric Half-Life: Alyx gameplay action

Nu-mi plac metodele de deplasare de tip teleportare si nici cum se vad mainile alea "retezate".

Fara VR treadmill as prefera o solutie clasica cu mouse si tastatura.

Va fi miscare libera, cica teleportarea e pt gretosi. La mine e exact invers, nu mai suport sa joc nimic fara touchuri :) Arata bine de tot pana acum, sper totusi sa fie peste Arktika. In vorpx am jucat HL2 de l-am rupt.
 

Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #25 on: 13 March 2020, 00:24 »
Da, jocul arata bine dpdv grafic.
 

Offline slicker

Half-Life: Alyx
« Reply #26 on: 24 March 2020, 11:50 »
Bai fratilor. Dupa ce mi-am luat -200 si ceva karma pe reddit penru ca am "indraznit" sa explic fanboilor sa se calmeze cu jocul, acum o saptamana... pot spune cu mana pe inima ca e cel mai frumos si bine facut joc VR din existenta. Fara drept de indoiala.
Animatiile, detaliile personajelor, fizica, gameplay-ul, absolut totul este out of this world. Nu ma asteptam la asa perfectiune. Singurul minus ar fi faptul ca inca nu are smooth turning / bug dar te duci dupa unde te uiti, mi-am incalcit cablul de la rift de la atata invarteala pe loc.

Stateam si aruncam cu mere in capul alora de sub mine. Am invartit ca prosu` roata la o semicursiera. Lumea, detaliile... nu am mai fost asa impresionat de un titlu de haaaat. Inca o data performanta la asemenea calitate vizuala e top 120 fps constant cu absolut totul pe ultra, nici o urma de alias.
BRAVO grasu, bravo Valve.
 

Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #27 on: 02 April 2020, 02:06 »
Deci e un inceput promitator.
 

Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #28 on: 03 April 2020, 17:52 »
Half-Life: Alyx Mod Allows Play Without a VR Headset

Deocamdata "mod-ul" are niste incompatibilitati, dar se lucreaza la eliminarea lor si e de asteptat ca nu peste mult timp Half-Life: Alyx sa poata fi jucat fara probleme cu tastatura si mouse, fara dispozitive VR. ;D
 

Offline oldshooterman

Half-Life: Alyx
« Reply #29 on: 31 May 2020, 14:04 »
(un mod pentru a putea fi jucat fara VR).