Doom si quake sunt genuri diferite. Au evident lucruri similare pentru ca una nu e puzzle game,celalalt e driving game. Insa doom nu a fost niciodata platformer la un mod asa de dur ca si quake. Nu tin minte sa fi fost atata platforming nici in primul doom,nici in al doilea,nici in doom 64,nici in doom 2016. Tomb raider da, urca aici,grapple here, mergi acolo,cauta secretul sa deschizi usa. Doom,freaking doom? Doom e cu shotgunul in timp ce zboara matele din un monstru.
Poate tie iti place, mie in nici un caz, ma refer la felul in care au schimbat jocul. Reteta era simpla, arme,gloante, metal/death metal si o groaza de monstrii de tocat. Fara tspe customizing stuff,fara runes, platforming dus pana in panzele albe incat am impresia ca joc tomb raider. Nici macar quake nu a fost asa de hardcore la acest capitol, quake a fost mereu mai "rapid" si avea mai mult platforming, insa niciodata nu imi daduse senzatia de tomb raider.
https://www.youtube.com/watch?v=n9q3vdBNsLA&feature=youtu.be&t=2027 Asta dupa tine e doom? Adica e in spiritul jocului?