Free, multiplatform, cross-platform, free, casual. Asta e raspunsul la intrebarea ta.
Still, nu m-a putut convinge sa il joc. Cred ca pe langa cele mentionate este vorba si de un hype general, creat de catre streameri foarte cunoscuti ce-au fost platiti sa se joace. Tin minte ca l-a inceputurile jocului, erau 2-3 streameri cu peste 10k live viewers ce se jucau, in rest nu sarea nimeni de 100 de oameni.
Cu streameri platiti a inceput si marketing-ul PUBG. Dar sunt cativa factori majori care l-au ajutat pe unul si l-au impiedicat pe celalalt:
+ Fortnite BattleRoyale are la baza un joc care era de 6 ani in dezvoltare.
+ Fortnite este dezvoltat de creatorii UnrealEngine 4.
+ Fornite s-a lansat free pe toate platformele.
- PR-ul celor de la PUBG Corp este lamentabil de prost.
- Succesul PUBG a fost mult prea mare si prea rapid ca sa-i dea jocului timpul sa se dezvoltare.
- PUBG Corp nu si-a concentrat resursele pe rezolvarea problemelor jocului. Timp de 3 luni dupa lansare n-au scos decat loot boxes.
Din punctul meu de vedere, Fortnite e un joc peste care sar fara sa ma uit inapoi. Nu numai ca Fortnite PvE a fost o teapa pay to win si nu sunt dispus sa-i sustin pe cei de la Epic dupa asa ceva. Dar eu prefer jocurile tactice cu un shooting above the average si first-person, iar Fortnite nu se incadreaza (like I said, casual). Desi continui sa ma joc PUBG, mi-e greu sa cred ca-si va atinge vreodata potentialul. Deja mai multe promisiuni au disparut fara urma (tessellation, keys pentru non-payers, istoricul sezoanelor, etc.). In momentul in care un developer va scoate un BattleRoyale tactic si mai complet, o sa fac schimbarea.