Author Topic: Trenuri, avioane si automobile  (Read 2845 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« on: 02 August 2018, 07:38 »
pentru pasionati, cei cu hobby gen modelism,
cei care isi doreau sa fie piloti cand erau copii
ori soldati..

as include aici si arme de foc si in general orice inseamna arsenal, dar si vapoare comerciale.

in principal pentru poze si discutii de orice fel, ori sa ghicim modelul (fara as trisa cu google images)
etc
ce va place, ce admirati.. you get the idea


Post Merge: 02 August 2018, 07:42

incep cu.. ce vroiam sa vad in battleship





« Last Edit: 02 August 2018, 07:43 by Monier »
 

Offline AlexU

Trenuri, avioane si automobile
« Reply #1 on: 02 August 2018, 21:41 »
Cu 2 saptamani in urma Beluga XL a avut primul zbor de prezentare.


Interesant ce stie sa faca un A400M
https://youtu.be/RMusdjZqoTk?t=4h27m23s

Nu mai tin minte unde citisem, insa stiu ca Airbus folosea un model de la Boeing pentru transportul pieselor pentru Beluga.
 

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #2 on: 05 August 2018, 10:40 »
^ha, balena zburatoare.

inca o poveste frumoasa, la polul opus in ce priveste marimea.
 urmariti aceasta wilga, cum poate decola si ateriza.


nebunul de american descrie aici cum a.. facut un alt avion, practic.




Post Merge: 06 August 2018, 07:25
MASINA ZBURATOARE

va amintiti cum citeam in copilarie ca dupa anul 2000  vom merge pe marte si vom zbura cu masinile? apoi cum ne-am mirat ca nu s-a intamplat, unde sunt promisiunile??

ei bine, masinile zburatoare sunt aici demult si apar tot timpul.
prin anii 50-60 a venit aeroglisorul, un vehicol cu aripa rotativa nu fixa; e ceva intre planor si elicopter, pentru ca aripa rotativa e pasiva  iar elicea activa impinge vehicolul de la spate pana la o inaltime unde poate plana, la nevoie.o elice rotativa pliabila este mai usoara si mai convenabila decat niste aripi pliabile;

aripa fixa fiind prima si principala problema a masinii zburatoare. ele vor fi inevitabil scurte si grele, vor limita deci greutatea generala, utila, vor cere putere mai mare decat un aeroglisor, o pista mai lunga asoasf!

astea fiind zise, am sa va prezint un aeroglisor si doua-trei vehicole cu aripi fixe.
(prototipul "aeromobil" arata absolut superb)




« Last Edit: 06 August 2018, 07:25 by Monier »
 

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #3 on: 16 August 2018, 11:42 »
OK,

portavion submarin

suna bine?

pana acum doar japonezii au construit faimoasele din clasa i-400, dotate cu trei avioane. combinatia e absolut fenomenala ca potential, nu doar ca:
ofera recunoastere aeriana unui submarin. practic il apara din afara apei, lucru imposibil cu sonarul.
mareste enorm raza de operare; il (re)aprovizioneaza silentions; si alte lucruri care nu imi vin in cap atm,

un portavion submersibil, care sa gazduiasca simple drone de atac (nu zic elicoptere sau avioane cu decolare verticala) ar fi atat de periculos prin ce propune ca metoda de lupta,
incat ar ridica considerabil banii de buget oricaror tari expuse; ar ridica nivelul de patrulare oceanica..
ar fi nebunie curata.
- your thoughts?

https://en.wikipedia.org/wiki/Submarine_aircraft_carrier
« Last Edit: 16 August 2018, 11:45 by Monier »
 

Offline DasModell

Trenuri, avioane si automobile
« Reply #4 on: 22 August 2018, 19:55 »
well .. Nuclear Submarine cu rachete balistice
n-are nevoie de (re)aprovizionare prea "des" si poate sa "loveasca" de la distante apreciabile de tinta deci pericol redus pentru submarin

https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine

 

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #5 on: 22 August 2018, 20:56 »
yeeeeeah trv trv


ok, drone lansate din tub, check this out

https://thediplomat.com/2016/05/us-navy-to-deploy-submarine-launched-drones/

Post Merge: 23 August 2018, 16:28
folks, se pare ca joe rogan s-a intors din saptamana libera, pe langa oboseala specifica si decalajul din italia.. a adus niste invitati (a butcherit primul show, cu fiul lui waylon.)
invitatul 3 este neil de grasse ...care, daca imi e permis sa continui offtopicul.. explica perfect de ce nu trebuie sa te descrii ca ateu, pentru ca inseamna ce cred altii ca suntem (luand ca model niste altii care nu trebuie luati ca model.)

tyson. zice ca masinile zburatoare sunt elicoptere. desi eu am propus aeroglisorul, ceva diferit. plus ca motoarele zgomotoase sunt cele in doi timpi, lucru stiut si inlocuibil.
noh, e interensant si ontopic, iata-l
« Last Edit: 23 August 2018, 16:28 by Monier »
 

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #6 on: 30 August 2018, 08:14 »
o croaziera cu vele, a facut cineva asa ceva??


am sa va prezint un iacht deosebit, este un design cat se poate de perfect.. ofera posibilitatea de a castiga premii, de a participa la olimpiada.. e o frumusete accesibila.
si o calatorie splendida, nu ratati ocazia de a merge pe mare manati de vant!!





tot pe mare, un iacht foarte celebru, de data asta o nava mare si dificila.. practic un vas de pescuit in toata regula.




 

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #7 on: 01 February 2019, 09:55 »
de vreme ce ma gandesc la un thread cu tactici militare, primul lucru venit in minte este artileria. artileria din aer, de foarte aproape in clipa atacului, este un element crucial in atacul combinat din anii 30 incoace, cand pana azi [inclusiv!!] germanii raman maestrii.

asadar, americanii au luat platforma hercules, au bordat trei tunuri si montat senzori, au pus comunicatii cu restul armelor etc.
ei bine, ce as pune eu in locul acelor tunuri ..asa, de dragul experimentarii.

#1 tunul revolver american de 60 mm. extrem de puternic, cu tragere rapida, ar darama cladiri si ar infige tancurile in pamanat.
#2 tunul antitanc german PAK-40, baby! eventual varianta cu teava lunga. si el ceva special, e usor si foarte puternic.
#3 un rand de 4, cat de multe se poate din tunul aerian de 50 mm cu care au fost dotate unele Me 262. desi as putea la fel de bine lasa vulcanul in loc.
#4 ca obuzier as alege tot ceva usor, insa de calibru mai mare si cu teava mai scurta, ceva de 125 sau 140 mm, care sa poata trage si rachete/bombe!

bineinteles ca avionul ar fi mai greu, deci voi pune motoarele de pe AN 70 pe el si voi lungi aripile.. wtf.
mai jos aveti tunurile:




 

Monier

  • Guest
  • Feedback Score: (0)
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #8 on: 20 April 2019, 11:01 »


Post Merge: 20 April 2019, 11:14

OH, DESPRE 737



deci boeing a facut ceva foarte stupid: au creat un sistem independent de controlul pilotului.

avionul nu se comporta la fel dintr-un motiv mult mai evident si mai grav

 oare cati si-au dat seama?

este vorba de efectul coanda! la decolare, jetul avionului se aproprie prea mult de aripa - si creeaza portanta care ii ridica botul!
va trebui ca avionul sa fie reproiectat, cu un tren de aterizate inalt si cu nacelele in pozitia originala.


uitati un avion rusesc care se folosete corect de efectul coanda, calitati care-i scurteaza cursa de decolare aka stol




« Last Edit: 20 April 2019, 11:17 by Monier »
 

Offline dROmania

  • Feedback Score: (0)
  • Newbie
  • Posts: 38
  • Location: Romania
    • View Profile
    • Free Mobile Banking
Trenuri, avioane si automobile
« Reply #9 on: 29 April 2019, 13:01 »
Interesant!
Este clar ca a fost o greseala de proiectare!
Din cate am inteles (si am vazut pe bursa), au scazut destul de mult actiunile Boeing...