Author Topic: AMD Navi GPU & Nextgen Architecture  (Read 163448 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline oldshooterman

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #195 on: 02 April 2019, 19:03 »
E oficial: "AMD’s CEO, Dr. Lisa Su, To Present Ryzen 3000 CPUs and Radeon RX Navi GPUs During The Opening Computex 2019 Keynote on 27th May, 2019."
 

Offline astateofmind

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #196 on: 02 April 2019, 21:55 »
Nu mai e mult.

Si tocmai ce mi-am luat intel, haha.

Sa vedem daca merita sa fac upgrade de la 8086.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline oldshooterman

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #197 on: 05 April 2019, 02:51 »
 

Offline Nosferat

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #198 on: 10 April 2019, 13:42 »
Sper ca le va iesi bine, hype-ul e enorm pe net si am impresia ca produsul final nu se va ridica la nivelul asteptarilor.
Ignore list :astateofmind
 

Offline astateofmind

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #199 on: 10 April 2019, 18:34 »
Sper ca le va iesi bine, hype-ul e enorm pe net si am impresia ca produsul final nu se va ridica la nivelul asteptarilor.

Like it never happened before :D
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline skerbyte

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #200 on: 11 April 2019, 01:36 »
Sper ca le va iesi bine, hype-ul e enorm pe net si am impresia ca produsul final nu se va ridica la nivelul asteptarilor.

Like it never happened before :D

Au lucrat 3-5 ani la dezvoltare...
Saved by the bell. /7nm
 

Offline oldshooterman

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #201 on: 11 April 2019, 02:45 »
Arhitectura NAVI fiind tot pe GCN, n-are cum sa iasa nimic spectaculos, ci doar "OK". AMD trage de timp pana la "next-gen" care va fi lansata in 2020. Daca reuseau ceva senzational cu NAVI, trageau de timp mai mult cu "next-gen" ca sa o mai rafineze.
 

Offline skerbyte

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #202 on: 12 April 2019, 02:46 »
Apple iGPU = 1 TF (7-13w)
Intel iGPU = 1 TF (LP)
Vega iGPU = 1.7 TF-2.1 TF (OC)

Asta mi se pare interesant... pe un CPU AMD de 99$-170$ ai putere grafica apropiata de cea a consolelor. Cerințele minime de acum se apropie, si le înlocuiesc, pe cele mainstream din ultimii ani.
« Last Edit: 12 April 2019, 03:02 by skerbyte »
 

Offline axxel4you

Ryzen 7 1700 3.8Ghz, 16Gb(4x4Gb) DDR4 3000Mhz Corsair Vengence LPX, Radeon PRO DUO HBM, Silverstone Raven 2, Corsair TX850 V2, Scythe Ashura Shadow,
 

Offline oldshooterman

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #204 on: 23 April 2019, 21:27 »
"World War Z is an AMD optimized title... All of this means that it makes no surprise to see AMD’s Radeon graphics cards show stellar performance in World War Z..."
........................................................


In DX11, placa Nvidia are un spor de performanta cu 15-20% mai mare vs in Vulcan, iar cipul grafic e utilizat doar in jur de 90%. De unde rezulta ca avantajul AMD se pierde repede chiar si in jocul asta.
« Last Edit: 23 April 2019, 21:52 by oldshooterman »
 
The following users liked or thanked this post: Trustme

Offline gyorg

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #205 on: 23 April 2019, 23:19 »
Thanks for the heads up mr.  Huang.
 
The following users liked or thanked this post: Trustme

Offline axxel4you

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #206 on: 24 April 2019, 10:11 »
olds, la o placa de 1400 euro ii gasesti scuza DX11 aparut in 2009 ! Daca in World War Z un GTX 780 TI o sa fie peste GTX 970 sau similar atunci titlul nu este optimizat pentru AMD, este optimizat pentru performanta .
Ryzen 7 1700 3.8Ghz, 16Gb(4x4Gb) DDR4 3000Mhz Corsair Vengence LPX, Radeon PRO DUO HBM, Silverstone Raven 2, Corsair TX850 V2, Scythe Ashura Shadow,
 

Offline oldshooterman

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #207 on: 24 April 2019, 14:31 »
N-are nici o importanta cand a aparut DX11 din moment ce calitatea vizuala e identica cu cea oferita in Vulcan. Iar performanta placilor in DX11 in jocul respectiv e proportionala cu cea oferita in general de catre restul placilor in raport cu RTX 2080 Ti. Aia au facut comparatia cu 2080 TI, dar daca luau alta placa rezultatul ar fi fost acelasi, respectiv un spor semnificativ de performanta in DX11 vs Vulcan. Un user cu creierul functional nu foloseste un API pe criterii legate de vechime ci pe criterii legate de performanta.
Deci cei cu AMD ar trebui sa foloseasca Vulcan iar cei cu Nvidia DX11, pentru performanta maxima in jocul respectiv.
 

Offline axxel4you

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #208 on: 24 April 2019, 15:59 »
E irelevant DX 11 ca nu suporta RayTracing / DXR .
 Cei cu Nvidia pot sa foloseasca si DX10 dar pretul ala platit pentru un 2080 Ti nu-i permite sa fie mai jos in nici un test sau API. Eu totusi sper ca o sa apara un driver optimizat care sa ridice GTX 2080 Ti la nivelul de performanta care trebuie in Vulkan ... daca acel driver nu apare inseamana ca e ceva in neregula cu arhitectura Turing si tensor cores stiu doar RayTracing .
Ryzen 7 1700 3.8Ghz, 16Gb(4x4Gb) DDR4 3000Mhz Corsair Vengence LPX, Radeon PRO DUO HBM, Silverstone Raven 2, Corsair TX850 V2, Scythe Ashura Shadow,
 

Offline oldshooterman

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #209 on: 24 April 2019, 22:00 »
Iarasi vii cu povesti dintr-astea? Tensor cores sunt pentru AI (ML); pentru Ray Tracing arhitectura e dotata cu nuclee RT dedicate doar pentru asta. Nu e nimic in neregula cu arhitectura.

Q: Does this game (WWZ) support ray tracing?
A: "Our graphics partner for WWZ is AMD, and we’re focused on supporting the technology for their graphics cards."

E mai mult decat clar faptul ca producatorii s-au concentrat pe maxim ce pot scoate cu placile AMD.