Author Topic: AMD Navi GPU & Nextgen Architecture  (Read 165520 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline narayanhd

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #870 on: 19 October 2020, 20:23 »
desi mi-ai dat ignore, am vrut sa vad daca-mi vezi comentarille
deci, le poti vedea :)
 

Offline astateofmind

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #871 on: 19 October 2020, 20:27 »
Numai daca vreau :P

Si am vrut doar pt ca ti-am adresat o intrebare :P
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 
The following users liked or thanked this post: narayanhd

Offline KodiaK

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #872 on: 19 October 2020, 22:09 »
iar kodiak cu textul ala arata ca ochelarii lui de cal sunt si mai mari si frumosi decat ai mei
e si normal si logic ca testele CAD sa fie irelevante, doar 5700XT a batut 3080 la fund
relevante sunt doar cele in care nvidia a batut AMD
Testele CAD sunt irelevante pt ca nu se spun nimic despre perf in gaming. La fel de irelevante sunt si alea care arata nvidia peste amd.
Dar daca te face pe tine sa dormi mai bine noaptea, fie. AMD este campionul superm in CAD. Si toti aia care cumpara placi din seria Quadro sunt niste idioti neinformati pacaliti de masinaria de propaganda a nvidia.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline wolfenste

AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« Reply #873 on: 19 October 2020, 22:14 »
Tine foarte bine, din moment ce nu am placa video.