https://support.cdprojektred.com/en/cyberpunk/pc/sp-technical/issue/1556/cyberpunk-2077-system-requirementsIn tabelul asta ei au pus 3080 si i7-6700 la 4k. Poate s-au raportat la 60fps. Deasemenea 8Gb VRAM nu sunt deajuns...
S-ar putea sa mearga si cu 3070, dar posibil sub 60fps.
Eu vreau sa vad Benchmark-uri pe bune, asa cum este normal sa fie. Adica DLSS ON si RT ON. Iar AMD daca nu are nici un fel de oversampling, asta este!
Toate benchmarkurile actuale cu RT OFF sunt absolut irelevante. Doar nu dai 700€ pe o placa video, sa nu pui RT ON. Este absurd.
Mai este o problema cu AMD. Deocamdata nu exista jocuri cu Ray Tracing mai complex! Majoritatea sunt hibrizi, chiar si Cyberpunk, dar s-ar putea ca jocul asta sa impinga stacheta mai sus.. insa nu am vazut nimic revolutionar in materie de RT deocamdata.
Revolutionar mi se pare Demo-ul de la AMD cu volumetric light, etc. Nu exista jocuri cu toate chestiile alea deocamdata.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toata treaba cu Ray Tracing este cam vaga. Eu am facut vizualizari si prezentari grafice inca de la prima versiune de 3DsMax si am folosit toate motoarele de randare posibile.
Cele mai cunoscute sunt V-Ray, Mental Ray, apoi Maxwell Renderer, iar mai recent si cel mai revolutionar motor de randare este CORONA RENDERER.
Pentru cine nu stie, astea functioneaza ca plugins in toate programele grafice.
Corona Renderer este la randul lui un hibrid unbiased si biased in acelasi tim folosing Intel Embree Ray Tracing Kernels pentru randare CPU. Sunt doua tipuri de calcul ray tracing, unul folosit de V-Ray, iar celelalt (revolutionar) folosit de Maxell Renderer (calculeaza radiatia luminii si simuleaza proiectia pe camera virtuala)
Ce ma intereseaza pe mine, nu este doar reflexiile astea folosite in exces pt show off; toate strazile sunt ude in toate jocurile!!! WTF