Um... ok. Dar AMD au o solutie Ray Tracing diferita, nu?
Consolele au GPU's AMD, deci la anul cand vor lansa RT pe console, vor veni si cu solutia pentru AMD pe PC.
Presupun ca CDPR trebuie sa programeze separat jocul pentru AMD cat si pentru Nvidia, din cauza asta nu au avut timp sa faca asta pana la lansare.
AMD precum Nvidia se folosesc de DXR pentru ray tracing sau Vulkan extension unde este cazul. Numai ca placile AMD nu au core-uri dedicate pentru ray tracing ci niste accelerators. Singurul joc bazat pe Nvidia OptiX pe care-l stiu este Quake 2 RTX, iar acesta este doar un tech demo.
Consolele au GPU-uri AMD, insa folosesc API-uri diferite. XBOX Series X are ray tracing prin DXR, iar Playstation 5 se foloseste de un proprietary API. Deci avantajul ca AMD produce placile video pentru console are utilitate pe PC doar pe jumatate, asta nu i-a oprit pe reprezentatii AMD sa se laude cu el. Benchmark-urile au spus o alta poveste.