Author Topic: nVidia - Arhitectura Turing  (Read 135056 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Sebid

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #465 on: 26 September 2018, 16:52 »
Placile 2080Ti din magazine vor mai intarzia, posibil pana pe 4-5 Octombrie. Asta daca nu incep livrarile maine, ca astazi nu au primit stocuri :))
 

Offline Trustme

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #466 on: 26 September 2018, 23:43 »
Nu mai intarzie, au inceput deja livrarile.
 

Offline Bogdan_P

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 21 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 39
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #467 on: 28 September 2018, 12:10 »
Pai nu te pune nimeni sa treci la 2080. Din ce vad, se recomanda pt rezolutii mai mari de full hd.
Eu tot in full hd sunt si n-am nici un gand sa trec pe asa ceva. Planul meu e sa trec la 1080ti si acolo sa raman pana ma plictisesc de full hd :)).

Am niste locuri in care nu prind 144fps, si am nevoie de ele :).

 Fiecare cu pretentiile lui, ale tale sunt destul de ridicate daca vrei sa ai 144 locked chiar pana si in Full HD, dar aici depinde in ce joc pentru ca una e Overwatch si alta e Battlefield 1(sau 5), ce nivel de detalii la acel joc etc. Daca vrei Ultra + 144hz in Battlefield nu o sa mearga nici cu 2080 Ti fara sa aibe hiccups pe la 100 chiar daca average e 165-180.

 Eu nu am dat 4000 pe 2080 pentru ca pentru 3/5 din pret am luat 1080 Ti si mai mult decat suficient pentru un display cu 1440p 144hz G-Sync.

 Avand in vedere DLSS, un 2080 o sa fie suficient si pentru gaming in 4k iar aici se va diferentia fata de 1080 Ti destul de bine, dar un monitor de gaming chiar si cu 60Hz in 4k nu e 1000 de lei nici el, dar nu cred ca DLSS o sa fie un plus asa mare pentru cine nu are 4k, in schimb astept sa vad cum s-ar descurca DLSS 2x acolo. :D

 
 

Offline dark_one

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #468 on: 05 October 2018, 07:56 »
Atata vreme cat esti tu fericit (Bogdan_P) ce conteaza ce crede/zice lumea :) sa asteptam sa apara jocuri cu suport RTX si DLSS si vom vedea cum performeaza :)

In momentul de fata ce am vazut eu .. RTX on este extrem de taxing si nu se justifica (dar vom vedea versiunile finale de jocuri si drivere, e mult prea devreme sa putem trage o concluzie / DLSS este extrem de interesant, insa cine are 1080Ti poate sa dezactiveze AA complet si va egala orice fel de DLSS :) iar calitativ nu va pierde ENORM (poate doar la nivel de "pitiici")  mai ales daca AA off va fi insotit de un bump al altor setari de calitate.
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #469 on: 05 October 2018, 08:03 »

, insa cine are 1080Ti poate sa dezactiveze AA complet si va egala orice fel de DLSS :) iar calitativ nu va pierde ENORM (poate doar la nivel de "pitiici")  mai ales daca AA off va fi insotit de un bump al altor setari de calitate.


Nu cred. Având in vedere ca in DLSS se face randarea la o rezoluție inferioară chiar nefolosind AA la 4K performanța ar fi inferioară in cazul 1080ti.

Problema ar fi: cât de rapid va fi adoptat DLSS pe scara larga ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #470 on: 05 October 2018, 09:13 »
Orice joc poate fi adaptat la DLSS, chiar si cele vechi, daca se vrea. E nevoie ca texturile de maxima calitate sa ajunga la Nvidia ca sa poata antrena AI-ul de pe supercomputerul care se ocupa cu asta. Dupa care AI-ul genereaza un algoritm pentru jocul respectiv care e furnizat placii vedeo prin driver.

Eu as prefera un "box" extern intermediar dotat cu un cip in formula Samsung, care face efectiv reconstructie de imagine (care implica si o formula avansata de refacerea contururilor/eliminarea "zimtilor") pe orice sursa.
Abia astept sa vad cum se descurca TV-urile Samsung 8K cu scalarea imaginii din jocuri. ;D
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #471 on: 05 October 2018, 09:18 »
Mai trebuie modificat și jocul, poate și Engine-ul astfel încât sa știe sa folosească DLSS. Având in vedere procentajul celor care vor avea 2080(ti) și care vor juca in 4k m-as mira ca vreun producător sa updateze jocurile vechi astfel încât sa supporte DLSS. Ma aștept chiar ca și jocurile noi sa nu fie toate cu suport DLSS.
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #472 on: 05 October 2018, 09:47 »
Doar pentru Ray Tracing e nevoie de interventie in joc, partea de AA si reconstructie de imagine nu necesita interventie in joc daca nu e combinata cu RT.
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #473 on: 05 October 2018, 10:24 »
Stai voi linistiti ca pana va ajunge RTX si DLSS mainstream, o sa mai treaca niste generatii de placi video. Deci relevanta performantei in RTX sau DLSS al Turing tinde spre zero.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #474 on: 05 October 2018, 10:32 »
Doar pentru Ray Tracing e nevoie de interventie in joc, partea de AA si reconstructie de imagine nu necesita interventie in joc daca nu e combinata cu RT.


Really? Nici măcar un checkbox pt DLSS sau băgat in lista de metode AA și ceva hooks pt sistem?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Post Merge: 05 October 2018, 11:31
Stai voi linistiti ca pana va ajunge RTX si DLSS mainstream, o sa mai treaca niste generatii de placi video. Deci relevanta performantei in RTX sau DLSS al Turing tinde spre zero.

Cam asta zic si eu.

Va fi interesant cat de cost effective vor deveni implementarile noilor generatii. Ca daca raman la 1000$ bucata ma f*t in el si de dlss si de rtx.
« Last Edit: 05 October 2018, 11:31 by astateofmind »
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #475 on: 05 October 2018, 11:50 »
Daca nu vine AMD ce ceva competitiv, nu prea au motiv sa scada preturile.
Adica acum s-a aruncat la astfel de preturi cand singurele selling points sunt nefolosibile. Iti dai seama cand or sa fie folosibile :D
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #476 on: 05 October 2018, 16:51 »
Stai voi linistiti ca pana va ajunge RTX si DLSS mainstream, o sa mai treaca niste generatii de placi video.
Solutia nu trebuie sa ajunga mainstream, trebuie doar sa existe cu efecte practice.
Anul asta Samsung a introdus deja 4K Q Engine care ofera cea mai buna scalare spre 4k de la rezolutii inferioare (incepand de la 480p!) comparativ cu orice alta solutie, iar acum tocmai introduce TV-urile cu AI 8K Q Engine cu rezultate uluitoare in demo-urile prezentate. Si functioneaza pe orice sursa video, nu trebuie ca producatorii de jocuri sa coopereze cu nimic. Deci orice joc va arata exceptional in 4K si chiar 8K, chiar daca e jucat in FHD. ;D 

Pentru filme, tehnologia bazata pe reconstructia de imagine ofera rezultate impresionante, singura necunoscuta ramane lagul introdus de intregul proces in cazul jocurilor. 8)

Deci Nvidia trebuie sa se miste repede si sa caute o formula eficienta pentru scalarea cu reconstructie de imagine care sa nu necesite cooperarea producatorilor de jocuri daca vrea sa ramana competitiva.
..................................................

First NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti and RTX 2080 DirectX Simple Ray Tracing Benchmarks
« Last Edit: 05 October 2018, 17:02 by oldshooterman »
 

Offline Trustme

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #477 on: 06 October 2018, 11:20 »
...
Deci Nvidia trebuie sa se miste repede si sa caute o formula eficienta pentru scalarea cu reconstructie de imagine care sa nu necesite cooperarea producatorilor de jocuri daca vrea sa ramana competitiva.
...
Reconstructia de imagine se bazeaza pe pattern-uri. Aparuse un program acum un an sau mai putin care facea asa ceva. Probabil ca de acolo te-ai documentat si tu.
Se dadea o imagine pixelata si se adaugau detalii bazandu-se pe recunoasterea imaginii si o baza de date cu texturi. Practic, programul a reinventat femeia cu mustata.
Problema este ca in jocuri gen first person shooters ai nevoie de detalii si nu de artefacte (detalii adaugate artificial).



 

Offline Pruny

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 3 (100%)
  • Full Member
  • Posts: 147
  • Location: Oltenia
  • Honk honk
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #478 on: 06 October 2018, 21:44 »
Cu rtx on face 40k :)


Potato PC: i5 3450S, RX 470, 8gb ddr3, 64gb ssd, 500gb hdd, sursa ultron