Author Topic: nVidia - Arhitectura Turing  (Read 12559 times)

Luc1aNo and 2 Guests are viewing this topic.

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #495 on: 16 November 2018, 07:57 »
Normal, doar win10 are suport dx12. Deci pe alte os-URI nici nu vei putea folosi RT.

Sa îți iei RTX și sa-l folosești pe un os care nu suporta featurerile importante e aberant.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Post Merge: 16 November 2018, 14:14
WTF? Pe newegg 1080 ti~ 900$ si cea mai ieftina 2080 ~770. Cum pana mea?

Post Merge: 16 November 2018, 14:15
Pardon, ce mai ieftina 2080 750$
« Last Edit: 16 November 2018, 14:15 by astateofmind »
ignore list: askyfallout, monier, taribobo
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #496 on: 16 November 2018, 21:15 »
Deocamdata nici nu ma intereseaza RT. Noua generatie ofera o performanta superioara la un consum inferior vs vechea generatie, iar in DX11 se comporta excelent. Jocurile care ma intereseaza nu suporta oricum "featurerile" in discutie, iar daca va fi cazuul in viitor se vor lua masurile adecvate. 8)



 

Offline Pruny

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 3 (100%)
  • Jr. Member
  • Posts: 88
  • Location: Oltenia
  • I love tuica da prune
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #497 on: 17 November 2018, 20:00 »


 :-X
« Last Edit: 17 November 2018, 20:25 by PRUNY »
Potato PC: i5 3450S, rebrandeon 7950, 8gb ddr3, 64gb ssd, 500gb hdd, sursa ultron
 

Offline Nekrataal

  • Global Moderator
  • Feedback Score: (3)
  • Old TR: 125 (100%)
  • Full Member
  • ***
  • Posts: 142
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #498 on: 17 November 2018, 21:22 »
Pe mine m-a convins, cand am sa trec la seria 2k clar voi cauta doar cu garantie.
 

Online Luc1aNo

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #499 on: 18 November 2018, 12:07 »
 

Offline axxel4you

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #500 on: 18 November 2018, 13:11 »
Probabil trebuie jucat in 1280x720 si dupa aia marit rezolutia cu DLSS.
 

Offline gyorg

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 16 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 11
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #501 on: 18 November 2018, 14:47 »
Tehnologia asta e absolut useless in ziua de azi pentru gaming. Mai trebuie inca vreo 10 ani pana sa o putem implementa intr-un mod decent si pentru reflexii si umbre etc. si sa ai si un fps de peste 60 si poate cel mai important, fara sa fie nevoie sa vinzi un plaman pentru asta.
« Last Edit: 18 November 2018, 14:50 by gyorg »
 

Offline oldshooterman

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #502 on: 21 November 2018, 14:23 »
Tehnologia e OK, doar ca inca nu e corect implementata de catre producatorii de jocuri. La RT implementat corect trebuie sa se vada diferente semnificarite intre diferitele nivele de calitate, precum si diferentele la penalizarea de performanta.

Iar prin patch-uri se pot implementa noile tehnologii si la jocuri deja lansate daca se considera ca merita. Ex:

Performance Enhancing NVIDIA Adaptive Shading Debuts Today in Wolfenstein II

 

Offline skerbyte

  • Feedback Score: (0)
  • Old TR: 8 (100%)
  • Newbie
  • Posts: 4
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #503 on: 21 November 2018, 21:01 »
Tehnologia asta-i buna venita, dar este cu amprenta clara a marketing-ului Nvidia, au promis marea cu sarea, ca este un salt de 10 ani, iar când te uiți in clipul lor, cel cu tomb rider, la shadows parca nici nu vezi mare diferență. In clipul de mai sus, tipul merge prin nivel de parca cauta comori (salt tehnologic) si in cele din urma vede o reflecție pe un geam, de la un avion picat pe strada din mijlocul orașului. ;)
Este bine ca au deschis o noua chestie pe care o vor îmbunătăți cu timpul si care, s-ar putea sa fie recomandata pt. campanii single player s.a.m.d
 

Offline Pruny

  • Feedback Score: (2)
  • Old TR: 3 (100%)
  • Jr. Member
  • Posts: 88
  • Location: Oltenia
  • I love tuica da prune
    • View Profile
nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #504 on: 22 November 2018, 08:05 »
Potato PC: i5 3450S, rebrandeon 7950, 8gb ddr3, 64gb ssd, 500gb hdd, sursa ultron
 

Offline faraverete

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #505 on: 22 November 2018, 10:25 »
Tehnologia asta-i buna venita, dar este cu amprenta clara a marketing-ului Nvidia, au promis marea cu sarea, ca este un salt de 10 ani, iar când te uiți in clipul lor, cel cu tomb rider, la shadows parca nici nu vezi mare diferență. In clipul de mai sus, tipul merge prin nivel de parca cauta comori (salt tehnologic) si in cele din urma vede o reflecție pe un geam, de la un avion picat pe strada din mijlocul orașului. ;)
Este bine ca au deschis o noua chestie pe care o vor îmbunătăți cu timpul si care, s-ar putea sa fie recomandata pt. campanii single player s.a.m.d

Eu zic ca pupi prea mult nVidia si ca ai asteptari mut prea mari care, nu ma intelege gresit, sunt ok doar pe plan teoretic.
Atata vreme cat placile astea noi ofera end-userului, sughitand, abia abia 60fps'uri in 1440p/4k, cand ai decartat undeva peste 1000$ pe o placa noua (2080/2080ti), mi se pare jenant din partea lor.
Ca user, ar trebui sa mufez placa, bag un driver (poate si minimum tweaking pentru ca sunt enthusiast) si sa mearga perfect - fara brizz brizz-uri gen sa ma interesez ca stai sa vad de ce tehnologia nu e implementata ok - a fost laudata, a fost scoasa pe piata, ar trebui sa mearga smooth. punct.

Din aceleasi motive, am luat un 1080 momentan, pentur ca nu am ce face cu placile noi RTX si sporul de performanta mi se pare mult prea mic sa se justifice pretul cerut. Cand va iesi seria 3xxx, voi considera upgrade-ul, din nou, in functie de preturi.
The only limit is your own imagination
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #506 on: 22 November 2018, 12:20 »
 faraverete, ce a facut nVidia este laudabil. Tehnologia in sine este un mare pas inainte, si era timpul sa o vedem implementata realtime. Dar trebuie sa intelegi ca placile astea nu sunt sa le folosesti pt Raytracing, poate chiar nici urmatoarea generatie, insa in vreo 2-3 ani sigur o sa fie mult mai accesibil RT-ul.
Acu multi ani, cand se schimbau DX-urile aproape anual, era fix acceasi situatie. Prima generatie care suporta un nou DX, il suporta mai mult pe hartie, ca in realitate abia avea 30-40 fps-uri. Incepand cu a doua generatie deja incepeau sa se miste lucrurile spre bine.
Asus Z170-A | i7 6700K@4.5Ghz | TRUE Spirit 140 Power | 16GB Corsair Vengeance LPX 2400Mhz | Gigabyte GTX 1080 | Samsung EVO 850 250GB + Seagate 2TB + Hitachi 1TB | Asus Xonar DG | Edifier 980T + Sennheiser HD559 | Antec TruePower 650W | Coolermaster CM 690III | Dell U2311H
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline faraverete

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #507 on: 22 November 2018, 13:13 »
Stai putin, clar nu desconsider progresul, chiar ma bucur ca avem resursele necesare sa evolueze si in unele situatii, sa ne apropiem cat mai mult fie de simularea vietii reale, fie sa dea mana libera creatorului sa faca ce vrea pewla lui.
Ceea ce ma deranjeaza e ceea ce se promite vs ce se da si ce se cere, pentru ca atunci cand platesti atatia amar de bani doar ca sa fii la curent cu tot, te astepti sa ruleze absolut orice iese pe piata, no questions asked.

Poate jonglez si eu putin in extreme, dar ma deranjeaza foarte tare ceea ce a facut nVidia cu noua generatie - dar probabil asta se trage in mare parte din cauza lipsei concurentei..
Cu atat mai mult ca s'a creat putin tam-tam pentru ce se intampla cu placile facute de nvidia, si in unele cazuri si cele facute de alti producatori. Seamana putin cu scandalul de 4gb vs 3.5gb la gtx 970
« Last Edit: 22 November 2018, 13:15 by faraverete »
The only limit is your own imagination
 

Offline KodiaK

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #508 on: 22 November 2018, 13:58 »
Politica de priceing este alta poveste si nici eu nu sunt aboslut de acord cu ea. Dar nVidia (sau orice alta companie) are ca scop principal sa faca bani. Deci intotdeauna o sa ceara cat de mult poate pt orice produs.
Iar in momentul in care nu ai concurenta, poti sa ceri aproape cat vrei, pt ca se vor gasi intotdeauna cumparatori.
Si oarecum ai picat si tu nitel in plasa RT-ului. Daca nu ma insel nVidia nu a zis nicaieri ca jocurile cu RT on vor rula 4K 60fps. De fapt nu s-a mentionat absolut nimic de framerate-uri, nici macar comparativ cu previous gen in raster.
Turing este un fel de jack of all trades. Adica stie din toate dar nu exceleaza in nimic. Daca bagau perf serioasa in RT, insemna perf la fel sau mai proasta in raster decat Pascal. Daca bagau masiv in raster, insemna ceva dezastruos in RT (sub 30fps clar). Daca vroiau perf maxima in ambele insemna probabil pret mult mai mare (plus consum exorbitant), din cauza ca GPU-ul ar fi fost mult mai mare deci pretul/GPU mult mai mare.
Deci au ales o cale oarecum de mijloc. Perf in raster mai mare decat Pascal, perf in RT la limita jucabilitatii, si pret coresp lipsei de concurenta.
Asus Z170-A | i7 6700K@4.5Ghz | TRUE Spirit 140 Power | 16GB Corsair Vengeance LPX 2400Mhz | Gigabyte GTX 1080 | Samsung EVO 850 250GB + Seagate 2TB + Hitachi 1TB | Asus Xonar DG | Edifier 980T + Sennheiser HD559 | Antec TruePower 650W | Coolermaster CM 690III | Dell U2311H
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline astateofmind

nVidia - Arhitectura Turing
« Reply #509 on: 22 November 2018, 14:05 »
Nu era momentul de RT încă. Prețul este imens iar performanța jalnica.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ignore list: askyfallout, monier, taribobo