Cred ca nu intelegi cum functioneaza frame generation-ul, de zici ca nu e nici o diferenta. E IMPOSIBIL sa nu ai latenta crescuta cu FG. Afisarea acelor frame-uri generate costa un anumit timp.
Au facut baietii de la HU o review f bun pe tema asta (vezi pag2 pe acest thread), dar mai pun odata esenta filmuletului.
Bara gri din stanga arata latenta in ms(ATENTIE: a nu se confunda cu frametime). Bara albastra arata fps-ul perceput la latenta respectiva, iar bara bleu este fps-ul pe care il afiseaza fps counter-ul.
Deci in Cyberpunk 250fps se simt ca si cum ai avea 62fps-uri. Diferenta intra 62 si 78 fps este f mica si nu multa lume o simte, dar o diferenta exista clar, nu are cum sa nu exista, pt ca asta e natura FG-ului.
Problema cea mai mare este ca pt a avea latenta acceptabila cu FG trebuie sa pleci de la un fps nativ maricel, dar daca ai deja fps maricel nu prea mai ai nevoie de FG
Cand ai insa maxim nevoie de FG, este cand ai fps nativ mic, dar atunci o sa ai si latenta cea mai mare. Deci iar nu ai de ce sa fol FG

Daca tu ai 30 fps nativ (deci nejucabil) si bagi MFG 4x ca sa ajungi la 120fps, o sa ai pe monitor fluiditatea celor 120fps-uri, dar cand o sa misti mouse-ul o sa se simta ca si cum ai rula la 25fps-uri.
Si da, este EXTREM de profitabil pt nVidia sa-si bata capul cu MFG, pt ca latenta nu apare in benchuri (sau nu apare inca). Daca average Joe vede 200+ fps-uri cu 5070 se uda tot si face instant buy. Big numbers sell!