D-abia am stabilit ca fluiditatea scade cu FG.
Input lag e una, fluiditatea e alta. Evident ca input lag creste cand apar generated frames, dar si fluiditatea imaginii este impresioannta.
Dupa ce joci cateva minute la macar 120fps stabil, nu mai poti sa revii la 60 si sa consideri 60 ca ceva acceptabil.
Sunt exact in situatia asta, cu un oled 3K si 120Hz. Diferenta de fluiditate intre 60 native si 120 obtinute cu Lossless Scaling x2 este incredibila, chiar daca input lag creste cu vreo 10ms, poate mai mult. Cred ca x2-ul din nvidia e si mai bun la input lag fata de Lossless Scaling, dar macar asta merge pe orice gpu si oamenii lucreaza activ la program, afirmand ca mai e loc de imbunatatiri.
Btw, ascultam un live cu developerul si printre detalii tehnice am auzit ceva de mi-a picat fata. Exista posibilitatea ca frame gen sa nu mai afiseze frame randate nativ, ci sa vezi doar generated frames. Nu am exact momentul, e pe la jumatatea clipului. Pentru cine e pasionat, merita ascultat in fundal.