Deja preturile nu mai sunt prea relevante pentru uni, ma bucur ca in cativa ani ati fost educati cum trebuie. Cati dintre astia care ati spart bani pe RTX 3000 sau Radeon 6000 nu aveti absolut nici un credit, nici o datorie de platit pentru absolut nimic ? Cati ?