Par ceva "improvements" pe partea de detalii. Cu 8700K si 1080Ti cu setari Ultra in Origins aveam în jur de 80 fps pe 1440p 144Hz, cu variatii minime, depindea de zona. Acum în Odyssey am cam 60ish, +/-.
Scale-ul difera (de exemplu la Origins max era 5, la Odyssey e 4).
Am redus Shadows, Environment Details, Volumetric Clouds si Character Details la very high si am in jur de 80 fps acum.
La very high fata de ultra, la Environment details dipar o gramada de chestii (statui, copaci etc), iar la nori chiar se simte din plin diferenta. La caractere se vad ceva diferente la trasaturile fetei.
Au introdus si Rain. Fog e accesibil din meniu, dar Rain apare doar in *.ini, chiar daca il aduc la zero nu are niciun impact setarea, tot e ploaie in joc...
O sa vad daca am chef sa mai reduc din Fog si sa vad daca pot compensa din nou Environment si norii.
Sa vad ce beneficii aduce in 9900K
(în Origins am simtit din plin diferenta de la 7700K la 8700K, nu mai detaliez înca o data, chestiile cu protectiile vietii nu au atat de mare impact asupra performantei precum e hype-ul, chiar sunt extrem de multe detalii în joc, e un joc processor intensive pentru 1440p, s-a simtit clar diferenta de fluiditate doar schimband procesorul).