Author Topic: Jedi: Fallen Order  (Read 10057 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline slicker

Jedi: Fallen Order
« Reply #30 on: 20 November 2019, 12:44 »
Kotor nu cred ca mai vedem vreodata. DIn cauza de SWTOR.
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline dark_one

Jedi: Fallen Order
« Reply #31 on: 20 November 2019, 13:15 »
Eu l-am terminat luni :) acum sunt la 2nd play ... pot spune ca e important cum vrei sa faci approach la joc, daca vrei sa fii asa "Jedi" jocul devine foarte greu, sa eviti confruntarea si inamicii etc.

Dar sunt in aceelasi asentiment cu colegii de mai sus ... TR style + Price of Persia (ma rog e directorul de la God of war 3 ... pentru cine a jucat o sa inteleaga multe dintre similitudini)

Am intalnit cateva "game breaking" bugs ... personajul blocat in texturi, personajul in afara ecranului de joc (in secventele din Kashyyyk cu liane din cauza de swing) dar per total nimic groaznic.

Unele puzzeluri sunt diabolic concepute (time wastere)

Nivelele sunt uriase

Grafica variaza de la foarte buna la foarte simplista (I am looking at you "Dathomir")

In rest .. pac pac / bang bang ... e un joc Star Wars bun :) mai ales daca esti fan.
 

Online Ciocanul

Jedi: Fallen Order
« Reply #32 on: 20 November 2019, 13:31 »
Dar e stil Dark Souls ? Adica greutz cu mecanici interesante si sa te pedepseasca putin si sa mai pierzi ... progres ? Sau topai peste tot si dai cu parul in carcaiegi pana cade tot plus ceva hrr brrr dark side light side ?
 

Offline dark_one

Jedi: Fallen Order
« Reply #33 on: 20 November 2019, 13:53 »
@Ciocanul  - are influente DS ... in sensul ca, daca mori (in battle) pierzi XP-ul castigat, exista "stamina", exista block, exista shortcut-uri, exista "bonfire's" :) dar conteaza si dificultatea aleasa :) eu l-am terminat pe cel mai usor nivel (un fel de explorator asa) presupun ca pe nivelul maxim de dificultate devine mult mai Dark Souls decat Tomb Raider/Prince of persia / God of war ...
 

Offline slicker

Jedi: Fallen Order
« Reply #34 on: 21 November 2019, 10:26 »
Eu il joc pe Jedi Master si e infernal pe alocuri. Fara parry / dodge nu faci nimic si trebuie multa rabdare, uneori inamcii ignora complet secventa ta de parry si isi continua atacul, e foarte enervant. Timing perfect la unele miscari sau esti mort, etc. Ce imi place foarte mult e ca nu poti face multe zone din prima, trebuie sa te intorci. Amicul cu care impart contul de origin premium a incercat sa-l joace, el mare fan de Tomb Rider si cand a ajuns la 2 semibosi nu putea sa inteleaga, cum adica sa treaca peste ei, ce fel de joc e asta :))))
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline duke_zz

Jedi: Fallen Order
« Reply #35 on: 22 November 2019, 10:56 »
mecanica de atac / defense e facuta sa iti iei bataie.
inamicii au avantaj clar, ori ignora block-ul, ori ataca primii, tu avand delay ori la block ori la atack.

plm. am incercat sa joc pe dificultatea a 3a.. am uitat numele., dar plm.. prea multi nervi.
asa ca am dat pe a 2a, ceva mai digerabil..
 

Offline Raziel01

Jedi: Fallen Order
« Reply #36 on: 22 November 2019, 12:28 »
Din ce-mi dau seama, animatiile nu par scalate cum trebuie intre dificultati. Jocul are multe probleme tehnice, deci nu m-ar mira sa fie asta. E AAA doar cu numele.
 

Offline Nosferat

Jedi: Fallen Order
« Reply #37 on: 22 November 2019, 14:22 »
Are buguri destule,de multe ori am ramas lipit in o stanca sau nu ma puteam catara undeva,a trebuit sa mor de 10 ori pana am prins unghiul exact din care se poate prinde,altfel degeaba tot incercam,imi aduce aminte de assasins creed 1, unde in unele locatii te chinuiai si de 15 ori sa te cateri undeva,desi faci totul cum trebuie,jocul decide ca totusi nu e exact unghiul ala care doreste sa il accepte pentru urcare.

Texturile cateodata sunt out of phase. In jungla unde tre sa te intalnesti cu wookies,cate un copac, sau o stanca arata de parca foloseau ultra low settings,iar Dathomir arata cu mult sub oricare alta planeta,am inteles ca e mai urata zona in sine,nu prea ai vegetatie. Insa de multe ori imi dadea senzatia de zici ca am pus totul pe low settings.

L-am terminat destul de repede,daca mergi dupa poveste,nu ai nu stiu cat de mult de jucat, ce iti ocupa mult din timp e sa te duci si sa te cateri sau sa descoperi zone secrete pentru inca un skin in plus pentru lightsaber sau bd1,mai scanezi si pui o planta in nava spatiala, dar altfel nu vezi ceva,ceva ce ar face risipa de timp sa fie justificata,cateodata ai sa mergi si 20 de minute pentru ce,pentru ceva chestie ce iti face acel poncho sa fie cu rosu sau cu alb.

Per total nu e rau jocul,dar nici nu e la ce m-as fi asteptat. Avem deja tomb raider, ma gandeam ca va fi mai mult un rpg, ceva gen mass effect 1, sau kotor,sau ceva in genul, insa nici pe departe. Unele zone arata minunat, sunetele sunt foarte bune, iar povestea e interesanta pe alocuri,altfel nu m-a dat pe spate.
« Last Edit: 22 November 2019, 14:28 by Nosferat »
Ignore list :astateofmind
 

Offline duke_zz

Jedi: Fallen Order
« Reply #38 on: 22 November 2019, 14:33 »
nu am inteles rolul acelor cutii.. iti cad cosmetics.. si EA nu cere bani pe lootboxes?
brr.. ce se intampla? :))
 

Offline astateofmind

Jedi: Fallen Order
« Reply #39 on: 22 November 2019, 20:53 »
Mi se pare cam prea liniar si repetitiv. Ai de ales intrea stanga si dreapta? Una e calea care trebuie celalalta e doar un coridor scurt cu ceva de loot sau "secret" sau whatever.

Ai gasit o usa la inceputul misiunii? Nici macar nu incerca sa o deschizi pt ca "closed from the otehr side" si de fapt e un shortcut pt cand trebuie sa faci drumul intors. In plus pare cam arcade.

Mi se pare sub SWToR ... la mai toate capitolele, rpg, story, mecanica, etc.
ignore list: monier, taribobo,narayanhd,wolfenste
 

Offline slicker

Jedi: Fallen Order
« Reply #40 on: 25 November 2019, 01:26 »
Pana mea, am ajuns in Shadow Lands, pe casti zici ca esti acolo. Un level design excelent, nu fac spoils. Bag picioarele de la Jedi Outcast nu am mai avut rushul asta la un action SW, absolut nimic nu se compara. Oi fi eu fanboy Respawn dupa Titanfall2 dar la dracu, toate se imbina atat de perfect -story-combat-tomb rider stuff-force powers-fizica. fuck it, `im in love - nu-i ziceti sotiei :)
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline Raziel01

Jedi: Fallen Order
« Reply #41 on: 25 November 2019, 09:21 »
Story-ul este foarte generic cu un plot neinteresant si caractere sterse. Combat-ul nici macar nu se imbina, deseori zici ca e un online game cu netcode prost (https://twitter.com/Ggdograa/status/1196035547229122565). Tomb Raider/Uncharted stuff e focus-ul gameplay-ului, insa devine repetitiv si chiar enervant din cauza backtracking-ului extrem si faptul ca explorarea nu este deloc rewarding. Un joc foarte overrated ca si The Outer Worlds.
 

Offline slicker

Jedi: Fallen Order
« Reply #42 on: 26 November 2019, 18:42 »
Te contrazic, din pacate sentimentul descris de tine l-am patit la Outer Worlds. Aici nici pe departe. In primul rand nu cred ca ma facut backtracking in joc decat pe o planeta, sa am una 100% in rest totul a decurs excelent si fluid. Combatul e normal sa fie naspa la inceput, am ajuns acum pe alta planeta care iar mi-a depasit absolut toate asteptarile, harta e URIASA si foarte bine construita iar progresia este complet naturala si deloc fortata. Simt cum caracterul meu evolueaza si asta se vede la fiecare pas.

Jocul este exact, dar exact in spiritul filmului original, de la muzica la stilul caracterelor.
Ignored: axxel4you, Meghido 1469 î.Hr. ,narayanhd, oldshooterman, taxon
 

Offline Raziel01

Jedi: Fallen Order
« Reply #43 on: 26 November 2019, 22:03 »
I don't talk about feelings. Zici ca n-ai facut backtracking? Te intorci pe fiecare planeta pentru quest-ul principal si esti mereu la nava fara sa ai posibilitatea de fast travel. There you go, backtracking. Daca nu explorezi de la inceput sa deschizi niste shortcuts, faci backtracking de-ti iese pe ochi. Iar incentive-ul sa explorezi ca sa descoperi shortcuts, ironic, e doar ca sa eviti cat mai mult backtracking. :D

Eu am terminat jocul, nu vorbesc de inceputul lui. Combat-ul e serviceable, are momentele lui de glorie, dar nu e nimic special si e riddled with technical issues, ti-am dat si un link mai sus. 

Caracterul evolueaza prin ce? Skill-urile destul de inutile sau diferite culori la haine? Singurele upgrade-uri care au un impact major sunt viata, force si slow.

Jocul este exact, dar exact in spiritul filmului original, de la muzica la stilul caracterelor.

Exact pe dos, pentru ca in fimul original majoritatea povestii nu se rezuma la 4-6 caractere neinteresante.  Dialogurile nu sunt lipsite de fluiditate si povestea nu e de comic book. Actiunea nu se desfasoara doar prin coridoare labirintiene. Etc

E un joc decent cu probleme de identitate. E overhyped de media care nu vrea sa se puna rau cu Disney si de cei care asteapta de atata vreme un joc singleplayer de calitate in universul Star Wars si acum ca l-au primit sunt dipusi sa ignore o gramada de probleme.
« Last Edit: 26 November 2019, 22:08 by Raziel01 »
 

Offline duke_zz

Jedi: Fallen Order
« Reply #44 on: 27 November 2019, 09:19 »
Cu cat il joc si eu cu atat sunt mai meh si semi dezamagit.
Sunt pe planeta cu wookies la inceput. Cred ca e a3a.
Mi-as fi dorit sa fie mai rpg like sa simt ca evoluez cumva. Sigurul lucru care se vede cu plus e nr de stims din inventar, faptul ca bd poate face mai multe chestii si faptul ca tu poti face mai multe chestii cu forta.

Mecanica e simpla: mergi pe o planeta, explorezi, pe la capatul traseului inveti o abilitate noua pe care o folosesti pe urmatoarea planeta. Acolo, la final inveti alta abilitate pe care o folosesti pe urmatoaera planeta, eventual pt "diversitate" te mai intorci pe planetele anterioare, pt un stim in plus sau un eco.

repeat.
si poti sa iti colorezi robotul, nava si hainele (fara a cumpara lootboxes) .. great!! ...