Author Topic: Ford C-Max II  (Read 3186 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mudpie

  • Mister Congeniality
  • Global Moderator
  • Feedback Score: (17)
  • Old TR: 230 (100%)
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1.137
  • Location: Bucuresti
  • Liked | Thanked: 118 times
    • View Profile
Ford C-Max II
« Reply #15 on: 01 September 2020, 12:30 »
Esti un suflet generos, nu cred ca as fi fost la fel de ingaduitor in locul tau.
Women might be able to fake orgasms, but men can fake whole relationships.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #16 on: 16 September 2020, 00:52 »
Epopeea Ford continua.

Ne pregatim sa plecam de la mare, mut masina la umbra sa aranjez bagajele si observ o dara, fix de unde am pornit si pana unde am oprit masina. In prima faza am crezut ca e de la A/C, fiindca erau picaturi mici si dese, dar parca erau prea negre. Ma uit si sub masina, se scurgea de undeva din dreptul puntii fata. Am mai asteptat 2-3 minute dupa ce am oprit A/C-ul, am dat mai in spate si am imbibat un servetel in pata de pe jos si era negru-negru, zic yey... ulei.
Opresc motorul, mai astept cateva minute si verific si joja. Avea ulei doar pe varf, cu un deget sub minim. Sun un coleg de facultate din Mangalia, il rog sa ma indrume spre un service cat mai apropiat.

Imi da locatia, un contact, vad ca e la 3.9 km si ~5-6 minute si dus am fost. Odata ajuns acolo, am asteptat cateva minute fiindca era deja o masina pe elevator, apoi am urcat-o si pe a mea.

Ce am vazut? Scutul tot imbibat cu ulei, il da jos si toata partea din fata era improscata cu ulei. Pune mana pe filtru, se rasucea cu mana, prima concluzie a fost ca nu l-au strans, verificase si mecanicul joja si la fel... lipsa ulei. In bord n-am avut check engine, am dat system check si nimic.
Pune lampa, vede ca si garnitura e "umflata" si imi spune sa iau ulei si un filtru nou ca daca garnitura a fost prinsa prost, mi-a recomandat sa nu o refolosim.
https://photos.app.goo.gl/5hdtvMixGdEZD8BK7
https://photos.app.goo.gl/8MP7C3JT4b9kLuoRA

La distanta de mers pe jos era un Unix, am comandat 5 L de Castrol Magnatec Stop-Start 0W30 D fiindca nu stiam cat de mult pierduse si ma gandeam ca nu-mi ajung 2-3 bidoane, filtru Mann si spray de curatare. Ne intoarcem la service, mecanicul deja folosise mai bine de un tub in incercarea de a curata tot ce era pe acolo, iar atunci cand a scos filtrul vechi a descoperit ce se intamplase de fapt.
Cei din reprezentanta atunci cand au scos filtrul vechi, nu au scos si garnitura veche. Asta e si motivul pentru care garnitura se vedea "umflata", si probabil d-asta nici nu era prins cum trebuie filtrul. A incercat sa curete si scutul cu detergent si degresant, insa pierduse atat de mult incat n-a reusit sa faca mare lucru, l-a suflat si cu compresorul si tot era imbibat tot de ulei.

A completat mai bine de 2l de ulei. Am mers 1400 km (de la revizia de pe 25 august) cu ulei mult sub minim, din incompetenta celor din reprezentanta. Ce m-a pus cel mai rau pe ganduri e faptul ca de la mers pe autostrada, tot uleiul s-a intins pe tot ce exista pe sub masina, a trecut pe langa catalizator, DPF, esapament incins, pana si puntea spate avea urme, iar in spatele ei se afla finala. Mare noroc am avut ca nu a luat foc.

315 lei uleiul, 55 filtrul de ulei, 13 ceva spray de curatare si 100 lei celui de la service care m-a ajutat.

Ma pregatesc sa trimit mail la Ford Proleasing Buzau, Ford Romania, iar mai apoi ANPC si RAROM.
« Last Edit: 16 September 2020, 00:55 by AlexU »
 

Offline mudpie

  • Mister Congeniality
  • Global Moderator
  • Feedback Score: (17)
  • Old TR: 230 (100%)
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1.137
  • Location: Bucuresti
  • Liked | Thanked: 118 times
    • View Profile
Ford C-Max II
« Reply #17 on: 19 September 2020, 23:28 »
Asta nu a fost cumva “manopera” celui care te-a si injurat?
Women might be able to fake orgasms, but men can fake whole relationships.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #18 on: 20 September 2020, 10:58 »
Cel care înjurase e cel din recepție, cel care a lăsat garnitura e tehnicianul de service.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline taribo

Ford C-Max II
« Reply #19 on: 05 October 2020, 12:34 »
Eu nu inteleg de ce alegi sa faci operatiile astea banale la reprezentanta cand se pot face la un pret mult mai mic la orice service de "cartier", in plus orice firma "mica" este mult mai responsabila decat o reprezentanta.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #20 on: 05 October 2020, 18:25 »
Um, da și nu. În reprezentanță ai pe cine să tragi de mânecă (sper, încă aștept răspunsul de acum 2-3 săptămâni), iar revizia cu totul ce am specificat mai sus a fost 800 lei.

Piesele luate separat, în special uleiul, costau mai mult. Mai apoi menționez și istoricul mașinii în reprezentanțe, o chestie bine văzută la revânzare. Și mai nou, istoric digital.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline mache

Ford C-Max II
« Reply #21 on: 05 October 2020, 19:44 »
Um, da și nu. În reprezentanță ai pe cine să tragi de mânecă (sper, încă aștept răspunsul de acum 2-3 săptămâni), iar revizia cu totul ce am specificat mai sus a fost 800 lei.
Piesele luate separat, în special uleiul, costau mai mult. Mai apoi menționez și istoricul mașinii în reprezentanțe, o chestie bine văzută la revânzare. Și mai nou, istoric digital.

Corect la faza cu trasu' de maneca
Total fals la faza cu piesele si uleiul - se pot gasi o sumedenie de variante alternative pentru preturi bune la piese/consumabile (chiar de origine); cat priveste istoricul masinii - conteaza mai mult cat de bine a fost intretinuta nu cate facturi si intrari in service are: francezii sunt maniaci cu asta da' tot degeaba, tot janghine au pe strazi
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #22 on: 05 October 2020, 19:50 »
Păi ai cel ai bun exemplu mai sus. Doar uleiul Castrol și filtrul de ulei aftermarket 370 lei.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline mache

Ford C-Max II
« Reply #23 on: 06 October 2020, 09:36 »
1. Castrol nu mai e de mult ce a fost (invatat pe pielea mea pe mai multe masini) si totusi il gasesti la aprox 260 lei - eu am cumparat "bulk" 6 bidoane de 5L (ma rog la mine intra 7L la un schimb si fac cel putin 2 schimburi pe an) de ulei nemtesc si am iesit la ~5.5e /L cu tot cu transport
2. Filtrul de ulei nu are de ce sa fie scump - maxim 25 lei

Cum spuneam: exista variante, doar sa vrei
« Last Edit: 06 October 2020, 09:40 by mache »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #24 on: 06 October 2020, 21:39 »
Păi tocmai, că le-am pus pe hârtie și tot la reprezentanță ieșea mai avantajos.

In fine, azi am pus cauciucurile de iarnă. Piulițele de Ford sunt varză, ca întotdeauna. O știu încă de la Fiesta generațiile 6 și 7.

S-a măsurat și profilul cauciucurilor de vară, verificat geometria și se pare că roțile față "privesc" una spre alta.

Și neapărat plăcuțe, în viitorul apropiat.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline mache

Ford C-Max II
« Reply #25 on: 06 October 2020, 22:49 »
18 lei umflare cu azot? FFS da' stiu ca'i alegi pe cei mai 'eftini'...
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #26 on: 07 October 2020, 04:54 »
Nu prea inteleg ce ai vrut sa spui prin asta : )
 

Offline mache

Ford C-Max II
« Reply #27 on: 07 October 2020, 11:25 »
Nu prea inteleg ce ai vrut sa spui prin asta : )
Alea sunt preturi "premium" sau cum? mi se pare exagerat de scump ce e acolo in lista
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #28 on: 08 October 2020, 05:44 »
Mi-ar fi placut sa fie de 3 ori mai ieftin devizul final, de ce nu. Insa nu exista termen de comparatie intre Auto Soft si vulcanizarile banale.

Mai sus spuneai de exemplu de azot. E prima oara cand pun si nici nu am cerut asta ci a fost strecurat atunci cand mi-au prezentat prima estimare a lucrarii. Ala e pretul, ai vazut sa coste undeva mai putin?
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #29 on: 13 October 2020, 09:59 »
Doar ce am lăsat mașină la Autosoft Titan pentru înlocuire plăcuțe față-spate. Am ales Bosch, deviz estimat la 470 lei.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk