Author Topic: Ford C-Max II  (Read 10315 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #30 on: 13 October 2020, 15:31 »
330 schimabat anvelope e f scump. Hai sa zicem ca 100 lei au fost prezoanele, pe care se presupune ca ne le iei la fiecare schimbare, dar oricum vine mult.
Eu merg la Auto Variant (e langa casa) si ma costa cam 100-150 lei (roti de 17").
Chiar sunt curios anu asta cat o sa fie, dar cred ca mai stau pana prin nov cu astea de vara, ca inca e cald afara :D
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #31 on: 13 October 2020, 15:37 »
Nu contest, nimanui nu-i place sa scoata mai multi bani din buzunar. Insa, piulitele au fost distruse tocmai de service-uri de cartier.
Si asta e motivul pentru care prefer sa merg undeva unde sunt chei calibrate, si strang totul cu chei dinamometrice.
« Last Edit: 23 February 2021, 11:17 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #32 on: 13 October 2020, 22:24 »
In ordine invers cronologica:
Am luat masina in dupa amiaza asta de la Autosoft, totul pare ok. Mi-au lasat in masina si o hartie cu un test efectuat la final, insa ma grabeam sa il iau pe cel mic si nu am apucat sa ii rog sa interpreteze ce e pe acolo.
De dimineata un biciclist a tinut sa-mi ia oglinda in brate - https://photos.app.goo.gl/2vQLxu7e3nDGZwbj6
Sambata am fost pana la Brasov si inapoi si mai apoi pana dincolo de Lehliu Gara cu ceva treaba, am ajuns acasa cu un consum mediu de 4.9 / 100 km. Not bad :)
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #33 on: 15 October 2020, 09:53 »
ODO 39704 km
Făcut astăzi și ITP-ul, fiindcă expira sâmbătă și nu am vrut să uit.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #34 on: 22 October 2020, 16:21 »
Depus astazi reclamatiile si catre Rarom si ANPC, fiindca nici cei de la Ford Proleasing Buzau, nici cei de la Ford Romania – Centrul relatii clienti nu au raspuns, desi mail-ul a fost trimis in noaptea de 15-16 septembrie.
Just for fun, am prezentat speta si unui avocat, sa vad ce ar implica o actiune impotriva lor.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #35 on: 24 December 2020, 07:46 »
Nici nu mi-am dat seama ca n-am mai scris de doua luni pe aici : ) ODO 42750

Cu Proleasing am discutat amiabil si vor efectua o revizie gratuita + inlocuirea scutului de motor plin de ulei. Am convenit s-o facem pana in 10k km, maxim 6 luni de la revizia din vara. Voi profita de ocazie si voi schimba atunci si uleiul din cutie, antigelul si lichidul de frana.
Pe la inceputul lunii m-am ales cu un cui pe cauciucul dreapta spate, am facut presiunea de doua ori ca sa ajung pe unde mai aveam drumuri si am rezolvat-o la Autosoft. Cost: 50 lei

De regula la sfarsit de saptamana dadeam o fuga in afara orasului la bunicii sotiei, insa fiindca s-a agravat situatia cu pandemia nu am vrut sa-i supunem unui risc suplimentar. Din pacate, am circulat mai mult cu masina prin oras, am calculat la ultimul plin si am scos un consum de 8,44 l / 100 km, computerul de bord arata 8,3.
Nu stiu daca are vreo legatura, insa desi am stat mai bine de doua-trei ore prin trafic cu diverse drumuri, n-a vrut sa intre regenerarea desi ajunsese la 100%. A facut la fel si la urmatorul drum, iar de dimineata dupa ce am dus-o pe sotie la munca am facut un drum dus-intors pe Splaiul Unirii pana a initiat regenerarea. Ultima alimentare a fost la Rompetrol, si nu e ceva legat de temperatura motorului. Anul trecut a pornit-o la nici 2 km de la plecare, la -18°C, imediat ce a atins 100% DPF Load.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #36 on: 23 February 2021, 08:59 »
Pare ca-mi amintesc de subiectul asta din ce in ce mai rar.

Urmeaza revizia, am programat-o pe 1 martie.
 

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #37 on: 23 February 2021, 14:19 »
In fctie de ce te anunta pe tine masina ca trebuie sa schimbi uleiul?
Eu am sarit revizia anuala anul trecut, ca deh, pandemie, wfh, si masina mai mult a stat. Cred ca am facut ~1500 km in tot anul trecut.
Insa am facut-o si eu acu vreo sapt ca urmeaza sa fac si ITP-ul si am zis sa fac si revizia inainte. Dar si asa de la revizia din 2019 pana acu am ~5500 km :)
In 2019 am facut revizia la reprezentanta pt ca inca era in garantie masina si nu am vrut sa le dau motiv sa imi refuze garantia daca as fi avut nevoie de ea. Doar schimb ulei + filtre a fost 1100 lei.
Acum am facut-o la un service de cartier, unde mergeam si cu masina anterioara, si a fost 900 lei cu tot cu schimb placute fata plus verificare pompa lichid parrbriz, ca desteptul de mine a pus lichid de vara :D. Probabil ca la reprezentanta m-ar fi dus la peste 2000 lei. 
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #38 on: 23 February 2021, 14:43 »
Sistem Inteligent de Monitorizare a Duratei de Viaţă a Uleiului
"Modul în care conduceți poate avea un impact semnificativ asupra frecvenței cu care trebuie să fie schimbat uleiul. Funcția inteligentă de monitorizare Oil-Life (IOLM) din vehiculele Ford este un sistem care monitorizează nivelul uleiului și vă avertizează cu un mesaj în consola de bord atunci când uleiul trebuie să fie schimbat."
https://www.ford.ro/service/service-si-intretinere/accidente-si-reparatii/intervale

A aparut la 8995 km de cand l-am resetat personal ultima oara, ceea ce ma face sa ma gandesc ca uleiul e contaminat de la regenerari DPF frecvente. Fapt confirmat si de faptul ca nu a aparut la un interval predefinit, de timp sau de distanta (10-15-20.000 km). Se vede ca n-am mai avut drumurile saptamanale in afara orasului : (
In carte e mentionat la 20.000 km, probabil daca o sa caut mai amanuntit voi gasi ca in tari precum a noastra sau cu conditii de trafic cu mers la pas, se recomanda la 10-15.

Revizia la Ford pentru vechicule iesite din garantie costa 329 lei, inclusiv manopera. Ca se mai adauga din burta x litri de ulei, ca mai iei si un filtru de polen, de motorina, sunt alte discutii :D
Pentru ce urmeaza sa fac, ma astept la 1600+ lei (~1200 ulei cutie, 189 antigel, 174 lichid de frana), fara sa pun la socoteala revizia de baza ce va fi acoperita de service pentru greseala din septembrie.
« Last Edit: 23 February 2021, 14:48 by AlexU »
 

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #39 on: 23 February 2021, 16:07 »
Deci practic este o sonda digitala, care verifica nivelul uleiului? Din ce stiu eu uleiul se deterioreaza in timp, si de aia trebuie schimbat si in fctie de timp, nu doar de nr de km.
Si la mine zice 20.000km, dar si 12luni, care vine prima, si de aceea eu tot timpul fac revizia anual, pt ca numarul de km nu il ating niciodata intr-un an.

Dubios de mic pretul ala de revizie, dar probabil ca manopera e 0 lei, si de acolo si riscul sa patesti ce ai patit tu :(
La Nissan nu stiu sa aibe asa promotie, dar si 1100 lei mi s-a parut cam mult pt un schimb ulei+filtru aer+anitigel. M-am uitat de curiozitate si la prima revizie (cea din 2018) si atunci a fost 1023 lei si au schimbat in plus is filtrul de polen. Deci cam astea sunt preturile la Nissan din pacate.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #40 on: 23 February 2021, 16:13 »
Cred că au scris greșit nivel, și se refereau la calitatea sa.

Pentru Nissan nu ai posibilitatea să te interesezi și la Renault, ținând cont că sunt în același grup?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #41 on: 23 February 2021, 16:17 »
Ignora, doar ce am vazut ca tot pe la 1000 lei se invart si reviziile la Renault pentru modele mai "rasarite".

https://cdn.group.renault.com/ren/ro/service-campaigns/pachete-promotionale-revizii-piese-origine/Anexa-Pachete-Revizii-cu-Piese-de%20Origine-Renault.pdf
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #42 on: 01 March 2021, 18:40 »
Gata și cu povestea cu service-ul, oamenii au fost ok.

Mi-au inlocuit uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, scutul motorului, cred că au oferit și filtrul de polen deși mă oferisem să îl plătesc.

Pe lângă asta, înlocuit ulei cutie, filtru cutie, antigel și lichid de frână.

Total, 1604 lei (partea mea). ODO 45000 km

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline mache

Ford C-Max II
« Reply #43 on: 03 March 2021, 15:07 »
@AlexU - man da' stiu ca arunci cu bani in amarata asta de masina, nu gluma  ;)
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #44 on: 03 March 2021, 20:13 »
Atât s-a putut. Ce să-i fac dacă mi-a plăcut "DeSeGhe-ul"

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk