Author Topic: Ford C-Max II  (Read 13371 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #90 on: 20 June 2023, 14:23 »
De la revizia din decembrie pana pe 12 iunie cand am revenit la Ford Proleasing Buzau am facut cam 12000 km. Am facut un tur prin Europa, B - TM - Viena - Praga - Budapesta - Drobeta - B, consum 6 pe tot drumul, iar intre revizii a scazut pana la 7.1 cel general.
Revizia a costat 1100 lei si a cuprins uleiul, filtrul de ulei, filtru aer, filtru polen cu carbon activ, filtru motorina, freon fresh si verificare instalatie, curatare radiator A/C si igienizarea sistemului de A/C. Experienta ok cu cei din service, m-am reintors la ei fiindca mai aveam 1000 km de facut in cateva zile si trecusem de pragul pshihologic de 10.000 km intre revizii.

ODO prezent, peste 80 000 km.

Tot vreo 1100 lei am lasat si la Autosoft prin aprilie, pe atunci masina avea ~73.000 km. Am schimbat bieletele de directie si capetele de bara. Astea si un bec de stop din 2019 incoace, not bad. Tanc :D
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #91 on: 03 July 2023, 23:24 »
Pe 29 seara montam roata de rezervă de dimensiuni reduse. Următoarea zi am încercat să merg la vulcanizare, cei de la Autosoft au zis ochiometric că nu se poate face, o altă vulcanizare a demontat anvelopa de pe jantă și cei de acolo au confirmat că nu se mai poate face nimic.

N-am găsit pe nicăieri același model în țară în stoc, am ajuns să dau comandă la anvelope.ro și cred că voi face și montajul la ei odată ce ajunge din RUS ;(
Valea plângerii, mai mult de 600 lei pagubă.

În rest, pe drumul de întoarcere de la mare a sărit ceva din roata mașinii din față direct în parbriz, impactul a fost atât de răsunător încât chiar am rămas cu impresia că o să treacă prin el.
Îl păstrăm așa cum e până în apropierea sezonului rece, fiindcă după montaj vreau să am posibilitatea să testez temeinic funcționarea încălzirii în parbriz.

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #92 on: 20 August 2023, 00:28 »
ODO 85k+

Azi am făcut un polish manual farurilor, not bad. A doua oară nu cred că aș mai face și aș plăti cu drag

Am folosit chestii de prin Leroy, cred că sub 100 lei au fost toate.

Hârtie abrazivă de 400, 600, 800, 1000 și 2000, lavete microfibră, folie de protecție, bandă adezivă, diluant și lac.

Partea de sus ajunsese să fie mătuită, și nu mă deranja asta pe cât faptul că cineva din familie probabil și-a băgat la un moment dat nasul și a dat cu ceva asemănător unei perii de sârmă. Groaznic de scos acele zgârieturi, cu zona mătuită puteam trăi mult și bine.

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk

 

Offline taxon

Ford C-Max II
« Reply #93 on: 20 August 2023, 11:01 »
Ce inseamna manual? Doar la mînuță, frecat cu drag și spor?
Daca da, ăsta e masochism.
Bătrînul meu Fuzi cere lustru la faruri din 2 în 2 ani.
Folosesc șurubelnița electrică, cu un taler pe care prind hîrtia abraziva. Sau discul cu burete.
Abraziva folosesc numai 1000, 2000, 3000.
Gen https://www.dedeman.ro/ro/disc-abraziv-cu-autofixare-pentru-slefuire-vopsea/-lac/-spaclu-klingspor-fd-500-150-mm-granulatie-2000/p/1055385
Turație mică și apă din belșug.
Plus pauzele lungi și dese, ca șurubelnita electrica e departe de a fi scula ideală pentru operația asta, se cam încinge.
Chit ca nu apăs tare, oricum ar fi degeaba.
Imi ia cam 2 ore pentru ambele faruri, de la descuiatul garajului pina la strins totul si încuiat la loc.

Întrebare: după polișare, cu ce ai dat pentru "sigilare"? Ce lac, iar diluant de ce?
« Last Edit: 20 August 2023, 11:12 by taxon »
Art. 30 – Libertatea de exprimare
(2) Cenzura de orice fel este interzisa.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #94 on: 24 August 2023, 12:14 »
Da, cap-coada manual. Nu voi mai face la fel alta data :D

Lac de plastic pentru exterior cu protectie UV, era ceva disponibil pe Leroy. Am cautat lac 2K dar ajungea greu si eu "programasem" operatiunea pentru weekend. Diluant pe baza de izopropanol pentru curatare, inainte sa aplic lacul.
 
The following users liked or thanked this post: taxon

Offline ericmario

Ford C-Max II
« Reply #95 on: 28 December 2023, 19:13 »
Citisem un articol care zicea că și Focus va fi scos din producție, după Mondeo, dar din 2025.
Cică cererea de SUV e mult mai mare, ca și profitul.
Dpmdv, ultima generație de Mondeo care s-a produs în Europa chiar arăta bestial.
Pe când Focus a suferit tot timpul de o criză de identitate.
"When seagulls follow the trawler it is because they think sardines will be thrown into the sea" - Eric Cantona.

“bleach blonde, bad built, butch body.”