"singurele"? Really? Presupun că ai mers mai mult de 1000km cu 320 ca să poți compara... Calitatea interiorului nu e cea mai grozavă la F3x dar motorul e chiar decent (atât "problematicul" N47 cât și mai noul B47) iar comportamentul pe șosea e foarte bun dacă ai suspensiile și roțile potrivite
Bonus: reviziile nu sunt scumpe decât dacă vrei să fii masochist și să te duci la reprezentanță
Prieten posesor de multe BMW-uri, fan al marcii, mi-a spus clar ca e downgrade si ca as fi nebun sa fac asta. Ca sa intelegi cat de setat e pe BMW, a dat de curand 18k pe un F10, iar daca piata auto nu era atat de sus, ar fi ales un seria 4 benzinar.
Am mers cu E90 LCI si era tristuta situatia. Trimisese turbina la reconditionare, desi masina nu avea kilometri multi si nici n-a fost multumit de rezultat. Pe ax mai trebuia inlocuit un oring si cei din service nu au facut-o, iar ca sa il monteze a trebuit sa poarte lungi discutii sa o faca pe garantia data de firma de reconditionare. A ajuns sa fie vanduta asa cum este, cu promisiunea celor din service ca inclusiv noul proprietar o poate schimba.
Probleme EGR atat pe seria 3 cat si pe F10, chiar si dupa recall. Ceva clapete actionate electronic din corpul de admisie, pierd ulei cam la acelasi nivel cu cele din grupul VAG.
Cand am fost cu E90-ul la intoarcere am stat in spate si daca lasam cotiera nu pot sa zic ca aveam loc ok. In conditiile in care la a mea am scaune individuale si pot plia scaunul din mijloc cat inca e scaunul celui mic pe pozitie.
Schimbase tot ce insemna brate si pe autostrada cu 4 oameni era pe tot drumul la rosturile acelea de expansiune pentru poduri. Daca o mai tinea, a zis ca ar fi mers pe arcuri Eibach si amorizoare Bilstein.
Tot E90, coleg de munca, 330xd, manual. Extrem de multumit, desi total aleatoriu se alegea cu pete de ulei pe sub masina. O luase la 20 si ceva mii de km prin 2018. La el am pus-o pe seama faptului ca e impatimit tuning motor si tot spuneam ca "a facut el ceva". Asta pana a aparut coleg cu F30 luat nou, luata undeva inainte de pandemie, garantie 3 ani in limita a 60k km.
Schimbat pana acum turbina, doua EGR (unul pe garantie si apoi recall), admisia, coloana de direcție și macaraua geam fata parca pe partea dreapta. Cod motor B47, ce urmaresc sa cumpar si eu, 190 cai. Comparandu-l direct cu motorul de pe masina mea, e mai zgomotos.
Tot in materie de BMW-uri, X1 2017? (cred) are materiale de toata jena. Ok, nu e ingrijita masina, dar mi se pare exagerat sa aiba atatea zgarieturi, materiale ciobite, butoane sterse. Si sa se mai trezeasca si cu limp mode total aleatoriu. 2l 150 cai super lesinati, consum mare. Singurul lucru misto la ea e aerul conditionat, desi si ala i-a cedat dupa o tura de Autobahn fara restrictie de viteza.
Daca E39 nu avea atatia ani in spate si nu avea probleme cu rugina, la modul cel mai serios ca as fi cautat sa iau una.
Mai am povesti cu BMW, atat de multe ca pot face si subiect dedicat.
