Author Topic: Ford C-Max II  (Read 6679 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #75 on: 08 April 2022, 12:53 »
Am primit ceva documente de la ASIROM, pentru reparație în regie proprie au estimat 3300 euro, dar nu au luat în calcul toate elementele afectate.

Voi suna și mai apoi merge la service-uri, îi las pe ei să își bată capul.

Au specificat în cererea de despăgubire că pentru scaun auto ar trebui proces verbal de la poliție, deși am încheiat amiabil.

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #76 on: 12 April 2022, 10:39 »
Ca tot stateam pe ganduri daca sa merg la Colina sau la Roadhill, azi dimineata am ajuns cu masina la Colina si am descoperit ca sunt tot ...Roadhill. Au fost preluati de ei.
Posibil sa iasa dauna totala economica, dar nu sunt sigur ca vreau asta. Trebuie sa ma interesez despre ce implica mai departe.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #77 on: 14 April 2022, 13:42 »
Am notat asta la repezeala, din discutia cu service-ul. Doar piesele, asta s-a trimis catre asigurator:
chedere usi
balamale 4
ornament usa fata sus
opritor usa spate
stickere stalpi usa
folie pasaj aripa spate stanga
airbag scaun
airbag corina
centura dreapta
tapiserie
dublura
ornament prag
macara geam usa spate
folie usa spate
suport boxa spate
macara fata
culisa geam usa stanga fata
broasca usa
instalatie electrica spate
ornament prag
prag exterior stanga
tapiserie stalp mijloc
dublura stalp mijloc si prag
stalp stanga sofer - montant bej
calculator airbag
dublura prag
pasaj aripa stanga spate

piese 58000 lei 11600 eur

 

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #78 on: 14 April 2022, 17:33 »
Wow, pai la preturile astea masina full ar fi peste 100k euro.
Cum naiba sa coste 2 portiere+rahaturile aferente peste 10k euro.
Probabil ca sunt umflate ca draq preturile. M-as mira sa aprobe asiguratorul asa costuri.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | Aorus AD27QD
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline Adi

Ford C-Max II
« Reply #79 on: 15 April 2022, 12:23 »
Doar calculatoarele de airbag, capsele de pretensionare, centurile si airbagurile costa peste 3000 euro. Astea sunt preturile de reprezentanta.
Intr-un serice mai modest, multimarca, nu sarea de 5000 euro intreaga reparatie.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #80 on: 15 June 2022, 23:16 »
Astăzi au retras a treia rată pentru mașină, timp în care nu am putut deloc s-o folosesc.
Amânare mare din ping pong făcut între service și asigurator. Service-ul le cerea piese, de fiecare dată dădeau acceptul fără toate piesele și valoare totală mai mică decât solicita service-ul.

Marele ASF în urma reclamației soluționată în 45 de zile nu a găsit nimic în neregulă în aprobările lente și incomplete.

Cei de la ASIROM nu au fost în stare nici să îmi dea, la timp, oferta în regie proprie.
Pe 2 iunie îmi setasem ziua limită, cei din service au propus să mai așteptăm o zi și să îi anunț dacă cer regie proprie sau le dau ok-ul să comande piesele. Pe 3 am hotărât să dau ok-ul.
Pe 7 aiuriții de la ASIROM îmi trimit oferta de 32757 lei. Nici nu m-am obosit să le mai răspund.

Partea nașpa e că nu știam că nu pot obține mașină de schimb, până ce mașina mea nu intră în reparații. Așa că lunga așteptare după asigurator și faptul că am tot amânat ok-ul către service, abia astăzi am am fost să iau o mașină de înlocuit fiindcă le-au sosit din piese și pot începe reparația.

Am comandat și un set de ștergătoare fiindcă voi înlocui și parbrizul la centrul Filaret - 161 lei, alți 600 i-am lăsat garanție pentru mașina de schimb, un Focus Titanium sedan, manual, 1.5 TDCI.

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #81 on: 19 July 2022, 14:23 »
3 luni si jumatate, 4 rate mai tarziu, am luat si eu masina inapoi.

Toate bune si frumoase, a iesit foarte bine. O sa mai cer o copie a documentelor si pozelor trimise catre asigurator, pentru momentul in care voi ajunge sa o vand. Si as mai vrea un reglaj fin al portierelor.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #82 on: 08 November 2022, 09:22 »
ODO 66000 km

Va trebui sa ma programez la revizie, au trecut aproape 10k de la ultima. Observ ca Ford a scumpit revizia de baza, sa vedem pe unde o facem. Parbrizul inca e fisurat, ma bate gandul sa montez un Sync 3 si ma tot uit dupa alte masini tinand cont ca C-Max-ul il am de 3 ani.
In schimb, nu prea-mi dau seama ce poate fi considerat upgrade. Ma tot uit la F31 320d xDrive, dar inca nu sunt hotarat. Singurele avantaje ar fi tractiunea integrala, faptul ca ar fi an mai nou si cutia ZF 8HP.
 

Offline taxon

Ford C-Max II
« Reply #83 on: 08 November 2022, 10:09 »
Adicatelea cit mai e o revizie la Ford?
...nu ca as mai ajunge vreodata cu Fuzi la reprezentanta...
erasing darkzone
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #84 on: 09 November 2022, 01:41 »
Aveau la 329 sau 379 ulei, filtru ulei, filtru aer. De regula plateam pana in 800 lei incluzand diferenta de ulei (ar fi trebuit 0.7l, insa toata lumea factureaza suplimentar 1,1 - 1,2l), cartusul filtrului de motorina, filtru de polen cu carbon activ.
Ultima oara la Ford Colina am platit 1000 lei fara filtru de motorina.

In prezent pe Ford Roadhill o afiseaza la pret promo 549 lei. Sa inteleg ca daca le-as cere oferta probabil as ajunge la 1200. E deja un pret pentru care prefer sa vorbesc la Coasta de Est sa fac schimb de ulei Motul si filtre Mann si sunt dispus sa renunt la istoricul complet de reprezentanta.
 

Offline mache

Ford C-Max II
« Reply #85 on: 09 November 2022, 12:35 »
ODO 66000 km

Va trebui sa ma programez la revizie, au trecut aproape 10k de la ultima. Observ ca Ford a scumpit revizia de baza, sa vedem pe unde o facem. Parbrizul inca e fisurat, ma bate gandul sa montez un Sync 3 si ma tot uit dupa alte masini tinand cont ca C-Max-ul il am de 3 ani.
In schimb, nu prea-mi dau seama ce poate fi considerat upgrade. Ma tot uit la F31 320d xDrive, dar inca nu sunt hotarat. Singurele avantaje ar fi tractiunea integrala, faptul ca ar fi an mai nou si cutia ZF 8HP.
"singurele"? Really? Presupun că ai mers mai mult de 1000km cu 320 ca să poți compara... Calitatea interiorului nu e cea mai grozavă la F3x dar motorul e chiar decent (atât "problematicul" N47 cât și mai noul B47) iar comportamentul pe șosea e foarte bun dacă ai suspensiile și roțile potrivite
Bonus: reviziile nu sunt scumpe decât dacă vrei să fii masochist și să te duci la reprezentanță
« Last Edit: 09 November 2022, 12:41 by mache »
 

Offline taxon

Ford C-Max II
« Reply #86 on: 09 November 2022, 12:44 »
sunt dispus sa renunt la istoricul complet de reprezentanta.

Si eu am stat/stau la reprezentanta doar cit sunt masinile in garantie. Imediat dupa, am virat/virez catre service-uri unde calitatea e cel putin la fel de buna, dar la preturi mult mai omenoase.
Pastrez facturile, cer si stampila in caietul de service ... cred ca e suficient.
erasing darkzone
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #87 on: 14 November 2022, 02:01 »
"singurele"? Really? Presupun că ai mers mai mult de 1000km cu 320 ca să poți compara... Calitatea interiorului nu e cea mai grozavă la F3x dar motorul e chiar decent (atât "problematicul" N47 cât și mai noul B47) iar comportamentul pe șosea e foarte bun dacă ai suspensiile și roțile potrivite
Bonus: reviziile nu sunt scumpe decât dacă vrei să fii masochist și să te duci la reprezentanță

Prieten posesor de multe BMW-uri, fan al marcii, mi-a spus clar ca e downgrade si ca as fi nebun sa fac asta. Ca sa intelegi cat de setat e pe BMW, a dat de curand 18k pe un F10, iar daca piata auto nu era atat de sus, ar fi ales un seria 4 benzinar.

Am mers cu E90 LCI si era tristuta situatia. Trimisese turbina la reconditionare, desi masina nu avea kilometri multi si nici n-a fost multumit de rezultat. Pe ax mai trebuia inlocuit un oring si cei din service nu au facut-o, iar ca sa il monteze a trebuit sa poarte lungi discutii sa o faca pe garantia data de firma de reconditionare. A ajuns sa fie vanduta asa cum este, cu promisiunea celor din service ca inclusiv noul proprietar o poate schimba.
Probleme EGR atat pe seria 3 cat si pe F10, chiar si dupa recall. Ceva clapete actionate electronic din corpul de admisie, pierd ulei cam la acelasi nivel cu cele din grupul VAG.
Cand am fost cu E90-ul la intoarcere am stat in spate si daca lasam cotiera nu pot sa zic ca aveam loc ok. In conditiile in care la a mea am scaune individuale si pot plia scaunul din mijloc cat inca e scaunul celui mic pe pozitie.

Schimbase tot ce insemna brate si pe autostrada cu 4 oameni era pe tot drumul la rosturile acelea de expansiune pentru poduri. Daca o mai tinea, a zis ca ar fi mers pe arcuri Eibach si amorizoare Bilstein.

Tot E90, coleg de munca, 330xd, manual. Extrem de multumit, desi total aleatoriu se alegea cu pete de ulei pe sub masina. O luase la 20 si ceva mii de km prin 2018. La el am pus-o pe seama faptului ca e impatimit tuning motor si tot spuneam ca "a facut el ceva". Asta pana a aparut coleg cu F30 luat nou, luata undeva inainte de pandemie, garantie 3 ani in limita a 60k km. Schimbat pana acum turbina, doua EGR (unul pe garantie si apoi recall), admisia, coloana de direcție și macaraua geam fata parca pe partea dreapta. Cod motor B47, ce urmaresc sa cumpar si eu, 190 cai. Comparandu-l direct cu motorul de pe masina mea, e mai zgomotos.

Tot in materie de BMW-uri, X1 2017? (cred) are materiale de toata jena. Ok, nu e ingrijita masina, dar mi se pare exagerat sa aiba atatea zgarieturi, materiale ciobite, butoane sterse. Si sa se mai trezeasca si cu limp mode total aleatoriu. 2l 150 cai super lesinati, consum mare. Singurul lucru misto la ea e aerul conditionat, desi si ala i-a cedat dupa o tura de Autobahn fara restrictie de viteza.

Daca E39 nu avea atatia ani in spate si nu avea probleme cu rugina, la modul cel mai serios ca as fi cautat sa iau una.

Mai am povesti cu BMW, atat de multe ca pot face si subiect dedicat. 8)