Author Topic: Ford C-Max II  (Read 10319 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AlexU

Ford C-Max II
« on: 31 December 2019, 02:31 »
Adăugăm o nouă mașină la colecție: Ford C-Max II 2.0 TDCi 150CP, fabricație iulie 2016 și cumpărată de primul și singurul proprietar (înainte de mine), în august 2017.

Avea 25700 km, trei revizii la activ, fără incidente. Am pus ochii pe ea după multe căutări, am reușit să scad și cam 600 de euro din prețul cerut, am primit-o cu jantele originale cu cauciucuri de vară, un set de cauciucuri de iarnă ce nu au fost rulate mai mult de 5000km în cele două sezoane reci precum și un plin de motorină :)

Se încadra în ce aveam nevoie, o mașină de familie, motorizare pe măsură, kilometri puțini, cât mai nouă și dotări de bun simț.
Pe 11 decembrie după ce terminasem cu actele pentru reînnoirea permisului, am avut mai bine de două ore la dispoziție, timp de pierdut. Mi-a apărut atunci prin rezultate, pe baza unor filtre legate de anul fabricației, rulaj, dotări.
Am sunat proprietarul, mi-a plăcut ce am auzit și deja îmi făcusem planul să fac un drum până acolo să o văd. Din păcate, a intervenit ceva și a trebuit să amân plecarea.
Următoarea zi mă îndreptam spre Buzău, proprietarul îmi dăduse adresa exactă și am parcat chiar lângă ea. Până a ieșit, deja îmi formasem o părere: e ce ne trebuie, și ne și place!
După un drum de 20-30 km cu ea și după verificări, urmează o serie de negocieri și îi transmit proprietarului că o vreau. Deja îi spusesem că vreau să facem un "gentleman's agreement", să îi fac și transferul bancar și să plec cu ea, lăsând Corsalică-ul la el în parcare, urmând a reveni următoarea zi. M-a liniștit rapid, și mi-a spus că ar prefera să vin următoarea zi să o iau cu totul, odată ce avem toate documentele gata.
Mă întreabă dacă pot veni vineri să o iau, dacă la 9 pot fi la el. Confirm, și la final spune: bine, la 8:30 ne vedem aici
Am cumpărat-o vineri 13, la ora 10 deja eram cu ea în drum spre casă, iar unchiul soției conducea cealaltă mașină pe drumul de întoarcere.

Lista de dotări conform FordEtis:
MAX/Grand C-MAX 2015- (CEU), 2.0L Duratorq (110kW/150PS), Moondust Silver (Metallic)
Code: [Select]
Registration Number: PH20ALW (24.08.2017)
First Registration Date: 24.08.2017
Registration Country: RO
Primary Features
Build Date: 12.07.2016
Vehicle Line: C-MAX/Grand C-MAX 2015- (CEU)
Body Style: 5 Door UAV
Version: Series 55
Engine: 2.0L Duratorq (110kW/150PS)
Transmission: 6 Speed Powershift 6DCT450 - MPS6
Drive: LHD FWD
Axle Ratio: 3.93 Final Drive Ratio
Emission: Euro 6 Emissions
Air Conditioning: Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory: (+)"RO"
Paint: Moondust Silver (Metallic)
Interior Fabric: Groove/Lux / Charcoal Grey
Minor Features
Less Roof Line Conversion
Less Rear Mudflaps
Less Front Door Sill Protection
Less Cargo Stowage Device
Accessory Media Hub 1XUSB
Less Front Mudflaps
With Hill Launch Assist
Rear Passenger Door
Less Brake System-Regenerative
My Key
Less Luggage Compartment Mat
With Manual Liftgate
Less Under Floor Stowage
Saarlouis Plant Built
Less Security Lock Group
Less Special Equipment Package
Ford Corporate Badge
Marketing Flex Prep Pack 3
Less Sales Badge
Less Special Order Paint
Less SVO Application/Label
Less Exterior Appearance Pack
Marketing Level 1
(-) SVP
Less SIP
Exterior Paint - Solid
For Normal Temperature Zones
Less VP Application Label
Less Water Wading Equipment
Less Tyre Repair Service Kit
With Auto Closing Windows
Power Front Windows One Touch Up/Do
Power Rear Window One Shot Up/Down
With Tinted Glass All Round
Grille - Upper Blk Msh/Chrome Surnd
Less Windshield Heat Shielding
With Heated Windscreen
With Heated Rear Window
Less Console Ashtray
With Padded Dash
With High Series Overhead Console
Full Floor Console With Armrest
Int Environment Clr-Charcoal Black
Int Feat Colour - Charcoal Black
Less 3rd Row Floor Mats
With Velour Front Floor Mats
With Velour Rear Floor Mats
Less Sun Blinds
Deluxe Headliner
With Illuminated Sunvisor - Drivers
With Illuminated Sunvisor-Passenger
With Aluminum Interior Door Handles
With Instrument Panel Stowage Bin
Less Load Rest
Less Luggage Compartment Net Kit
With Load Area Cover
With Load Space Tie Down Loop
Less Load Retention Net
Load Floor Liner-Molded 2
Less Interior Partition
Less Driver Roof Storage
Lower Grille - Low Gls W/Blk Smile
Less Roof Rack
With Bright Door Frame Moulding
Less Auxiliary Roof Rack Crossbars
Less Spoiler
With Electrochromic R/View Mirror
Dual Power/Htd/Fold/Pud Lamp Mirror
With Body Coloured Exterior Mirror
Less Fold Flat Front Passenger Seat
Less Front Seat Centre Armrest
Less Drivers Seat Armrest
Less Passenger Seat Armrests
With Front 2 Way Headrest
With Driver Seat Recliner - Rotary
Less Passenger Seat
Less Special Front Seat Covers
Less Special Rear Seat Covers
Less Tray/Table - Front Seat
Less Rear Seat Fold Down
With 2 Way Adjustable Rear Headrest
With Rear Seat Centre Armrest
With Rear Center Head Restraint
With Drivers Manual Lumbar Support
With Passengers Man Lumbar Support
With Drivers Heated Seat
With Heated Passenger Seat
With Drvr/Passngr Seat Belt Minder
Second Row - 3 Individual Seats
Less 3rd Row Rear Seat
With Driver 4 Way Mnl.Seat Adjuster
With Pass 4 Way Manual Seat Adjust
Less Trailer Coupling
Less Towing Pre-Pack
With Trailer Sway Control (TSC)
Body Coloured Exterior Door Handle
Body Coloured Tailgate Handle
Ignition Key Combination Pack 1
With Leather Gear Shift Knob
Less Door Lock Shields
Child Proof RR Door Lock + Elec Rel
With Remote Controlled Tailgate Release
Less Second Remote Ignition Key
Less Door Auto Relocking
With Door Dead Locks
Less Door Unlock System
Keyfree System
Keyless Entry/Start - Passive
Capless Fuel Filler Without Lock
With Int. Rear Window Wiper/Washer
With Automatic Windscreen Wiper
With Heated Washer Jet
With Headlamp Washer
Less Sun Roof
Less Tonneau Cover
Less U/Body Corrosion Protect
Less Front Bumper Sensor Device
Front Bumper - Painted Body Colour
Rear Bumper-Painted Body Colour
Less Restraint Devices
Less Thermoplastic Kneebolster Sys
Air Curtain Restraint LH
Air Curtain Restraint RH
Less Rear Side Air Bag Restraint
Less Rr Seat Belt Pre-Tensioner
With Inertia Front Seat Belt
Retractable Rear Seat Belt-3Point
With Driver Air Bag
With Passenger Air Bag
With Side Air Bag - Drivers Side
With Side Air Bag - Passenger Side
Less Passenger Air Bag Deactivation
With Isofix Hard Point Attachment
With Manual Adjust Frt.S.Belt Mount
Style 1 Tether Anchorage Restraint
Spare Wheel - Mini Steel
Tyre Pressure Sensors - 433 MHZ
7.0 X 16 Aluminium Wheel
With Standard Tyre Tread - Front
With Standard Tyre Tread - Rear
Less Wheel Covers
Non Locking Lug Nuts
2nd Row Bezels
Less Radiator Shutters
Components Unique For Alloy Wheels
Frame Fuel Filter - Heavy Duty
With Preprogrammed Speed Limit
Cold Start -29 Deg C
Less Immersion Heater
Starter - Stop/Start System
Less Remote Starter
Euro 6 Emissions
With Standard Suspension
Front Spring Load Class-S
Rear Spring Load Class-L
Single Exhaust
Less Handbrake Grip
Mechanical Hand Operated Park Brake
With Rear Disc Brakes
Less Collision Mitigation System
Less Low Speed Safety System
Brakes-HLA/ESP/TC/ABS
3.583/1.952/1.194/.829/.943/.7
Select Shift Tech (SST) W/Thm Swtc
Standard Front Seat
With Rear Duct / B-Pillar
Less Air Purifier Sensor
Pollen/Carbon Filter
With Recirculating Heater
Less Air Conditioning
A/C Refrigerant-R134A
Non Locking Capless Fuel Fill
With Diesel Fuel Capability
Less Gaseous Prep Pack
With Fixed Foot Pedals
Standard Foot Pedal Pad Design
With Electric Power Steering
With Manual Tilt/Slide Stg Column
Steering Wheel - 3 Spoke Leather
With Heated Steering Wheel
Speed Control And ASLD
Less Auxiliary Heater
Conventional Instruments - Level 3
With Instrument Cluster - Rheostat
With KMH Speedometer
With Trip Computer
Dual Note Electric Horn
Tyre Inflation Monitor Lvl II
Less Compass Display
MFD High TFT Screen
Less Navigation System
With Message Centre
Less Navigation Disk
Less Navigation Data
Emergency Assistance
Less Lane Departure Warning System
Less Driver Impairment Monitor
Less Blind Spot Information System
Less Lane Keeping Aid
Less Speed Sign Recognition
Perimeter / Volume Theft System
With Safeguard Anti-Theft Sys(Pats)
With Rear Parking Aid
With Front Parking Aid
Advanced Automated Park System
Standard Duty Battery
Less Auxiliary Compact Disc Player
Less A/V Jack
ICE- Mid Audio (1C) W/Connectivity
Ice Feature Pack 2
Midline ICE ICP
With 6 Speakers
Less Telephone Preparation Pack
Less Mobile Office Pack
With Radio Suppression
Less Cell Phone Interface System
With Media Gateway Module
With Steering Wheel Radio Controls
Less Electrical Outlet
Less Power Point Plug
Less Camera
Less Style Pack
Less Homelink
With Auto Headlamps
With Bright Fog Lamp Bezel
With Adaptive Headlamps Bi Xenon
DTRL Lamp Lit In Pos 0 And Pos
With Front Fog Lamps
Interior Lighting-Ambient LED
With Footwell Lights
Fr Individual and Rr Map Lights
Front And Rear Lamp LED
Less Rear Overhead Reading Lamps
With Glove Box Illumination
With Load Compartment Lamp
Less Aux Interior Lights
Tail lamps - Level 1
With High Mounted Stop Lamp
With Automatic Headlamp Levelling
With Automatic Headlamp Control
EAO Market Derivative

« Last Edit: 31 December 2019, 02:52 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #1 on: 31 December 2019, 03:43 »
Voi continua acum legat de impresia de a o conduce.

Iubesc motorizarea asta, și cutia automată (impropriu spus, sunt de fapt două cutii și două ambreiaje acționate electronic), dar sunt un deliciu.
Mașina e insonorizată foarte bine, suspensia e confortabilă, spațiul interior e îndeajuns pentru noi. În mare parte vom fi doar eu, soția și cel mic. În special fiindcă avem scaunul auto, 4 alte persoane încap cu greu în cazul ăsta, mai ales fiindcă scaunul din mijloc al banchetei spate este mai îngust.

Am parcurs până acum puțin peste 1200 km, consum curent cu ultimul rezervor, 6.6 l/100 km, cu două drumuri extraurban. Când o luasem avea 7.7 pe ultimii 3300 km, probabil de când a fost ultima oară resetat.

Am contactat dealer-ul din Buzău pentru a obține lista de dotări și pentru a discuta de o extindere a garanției. Nu au răspuns nici ei, nici cei de la Ford România, momentan mai aștept, am dat vina pe perioada sărbătorilor.

DPF-ul pe mașinile moderne este o nenorocire, în primul rând fiindcă nu afișează în niciun fel când are loc regenerarea, în manual ei spus că are loc la fiecare 700-1000 km raportat la un plin de rezervor, iar în cazul drumurilor preponderent în oraș, să mă aștept să fie și mai frecvente.
Inițial țineam start/stop-ul activ, fiindcă nu s-ar activa în cadrul unei regenerări, iar mai apoi am lăsat permanent conectat un modul Bluetooth, iar cu aplicația FDPF monitorizez înainte de oprirea motorului, gradul de încărcare al acestuia. Din ce am urmărit, l-ar face undeva la 300+ km, ceea ce e foarte frecvent, însă măcar e rapid.

Ce nu îmi place este faptul că, în ciuda modului în care a fost prezentat, el intervine doar în cazul în care atinge o valoarea a încărcării de 100%. Asta înseamnă că dacă eu ies din oraș cu 97%, chiar și cu mers prin localități, pe alocuri scade sau rămâne constant. Deși sunt la drum lung, nu inițiază regenerarea atunci.
Astfel, sunt șanse ca după mulți kilometri parcurși, să mă întorc în oraș tot cu un grad de încărcare mare, și tot acolo să producă regenerarea, adică să elimine tot ce e nociv, în același mediu în care spun ei, că îl protejează.

Sistemul audio este decent, nu se compară cu difuzoarele audio ovale pe care le aveam pe Fiesta. Sync e ok, dar nu prea ne înțelegem. Prefer să folosesc doar partea de streaming BT pentru muzică, Waze și în rest "OK Google". E plăcut să răspund din comenzile de pe volan, iar microfonul înglobat face treabă bună.

Cel puțin în cazul meu, e plăcut să merg cu cel mic în brațe și să deschid mașina cu cheia în buzunar. Pentru iarnă, va trebui să caut cum să dezactivez pliere automată a oglinzilor.

Parbrizul, volanul și scaunele față încălzite le voi folosi ulterior, când vremea (dacă) se va mai înrăutăți.

In rest, după cum am spus, am apucat să fac un singur plin, am luat lichid pentru parbriz pe care nu am apucat să îl pun, și am fost cu ea până acum, de două ori la spălătorie. Dar pozele atașate sunt singurele cu mașina pe care le am.

Am terminat de înscris fiscal mașina, trebuie să mă gândesc la un număr de înmatriculare și să dau o fugă pe la DRPCIV. Mă gândesc cu groază la ce va însemna RCA-ul, mă vor taxa fiindcă încă am sub 30 de ani, și aș cam vrea să mă interesez și de CASCO.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline Ciocanul

Ford C-Max II
« Reply #2 on: 31 December 2019, 08:55 »
Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea !
Sta putin prost la portbagaj mai ales ca ai copil mic si trebuie sa cari o groaza: in concedii si in iesirile de weekend eu zic sa sa iei un portbagaj sus, o "thule" sau ceva asemanator. Iti creste putin consumul afara dar nu o sa-ti mai trebuiasca alta masina mare.
Mai are garantie ? Cat a fost halatul ?
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #3 on: 31 December 2019, 18:42 »
Nu zici rau, momentan am mult mai mult spatiu fata de Corsa. Daca ne descurcam cu cea veche, ar trebui sa fim ok cu asta.
Nu mai are garantie din septembrie, insa am dat mail-uri sa anunt ca as vrea sa extind garantia. Sa vedem ce raspund.

De pret obisnuiesc sa nu discut :D
« Last Edit: 03 January 2020, 04:07 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #4 on: 01 January 2020, 04:23 »
Am alimentat în seara asta de la Rompetrol, plin-plin au intrat 48.55 litri și am parcurs 679.2 km, rezultă un consum de 7,148 litri / 100 km. În bord afișa 6.7.

Voi urmări dacă se mărește cu ocazia asta și distanța între regenerările DPF. Dacă se răcește vremea, voi încerca și cu motorina de 55.

La mulți ani!

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #5 on: 15 February 2020, 06:32 »
Trecut de 29000 km, am apucat în sfârșit să montez și camera. Nu am reușit de niciun fel să o centrez, astfel încât să prind ambii stâlpi. În același timp, aș fi preferat să fie mascată de oglindă, însă era prea ridicată poziția, prindeam prea mult din masca oglinzii în cadru și era deja în afara zonei de acțiune a ștergătoarelor.

https://photos.app.goo.gl/dvUHV5YmuMxw9Tf96

Singurul lucru de care mă pot plânge e că am rămas fără lichid de parbriz.

Un singur lucru diferit am observat în perioada asta, săptămâna trecută când era destul de frig, regenerarea a pornit până în 100% deși motorul era destul de rece.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #6 on: 07 March 2020, 11:58 »
30000 km. Nimic de raportat, urmează schimbul de cauciucuri pe săptămâna viitoare și cam atât.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #7 on: 07 July 2020, 12:20 »
Aproape 33k, luat doua bidoane de lichid de parbriz, am spalat ieri masina la un self wash.
Dupa un drum prin oras, cand m-am apropiat de casa mi-a aparut indicator de presiune scazuta in anvelope. Am verificat presiunea la toate, si totul parea ok.

De dimineata, cand am trecut pe langa masina am gasit cauciucul stanga spate lasat pe janta : (
La o verificare vizuala, am vazut si o bucata de ceva metal ascutit infipta in anvelopa.

L-am lasat pe cel mic la cresa, am dat o fuga in Kaufland si am luat un compresor, am umflat roata si am pornit spre Autosoft. Cand mi-am montat anvelopele de vara in aprilie (cred) au folosit o cheie decalibrata si mi-au distrus trei piulite, doua pe spate si una pe fata.
- Va costa 100 lei deblocarea.
- Ok, orice e necesar
- Aveti si aici pe fata una stricata
- Ok, haideti sa o inlocuim si pe aceea.

Intr-un final devizul a fost destul de ridicat ca pret, fiindca nu mi-au mentionat ca pretul specificat este / roata, din discutie s-a inteles ca e vorba / operatiune.
2*100 deblocarea, vreo 50 pana, 3*10 piulitele inlocuite si azot, echilibrat incluse, ceva manopera si maruntisuri ... 288 lei. O mica atentie, compresorul, toata distractia a fost mai mult de 350 de lei.

In conditiile in care o anvelopa Bridgestone Turanza ER300 (echiparea de farbica), n-ar trebui sa coste peste 275-290 lei. Sa ne fie invatatura de minte. :-\

Pana in august sau septembrie urmeaza si revizia. Mi-e asa tarsa sa ma gandesc ca numai inlocuirea uleiului din cutie si manopera inseamna minim 1000 lei.
« Last Edit: 07 July 2020, 12:24 by AlexU »
 

Offline AlexandruD

Ford C-Max II
« Reply #8 on: 07 July 2020, 13:21 »
Am patit-o si eu la o alta vulcanizare cand am fost cu doua Loganuri sa schimb rotile de pe una pe alta - operatiune care as fi putut s-o fac si eu, doar ca am zis ca e mai rapid la vulcanizare. Astia aveau pachet de interventie pe roata si a costat la fel ca si cand as fi schimbat cauciucurile. Daca stiam dinainte, ii puneam sa schimbe si cauciucurile ca sa munceasca 1 ora pentru banii aia. Evident ca n-am mai trecut pe la acea vulcanizare si nici n-am sa mai trec vreodata. Nu prea inteleg cum taxeaza la fel 5 minute sau 1 ora de munca.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #9 on: 08 August 2020, 03:44 »
1100 km facuti zilele astea, ODO total 35000+.
Am fost la mare, fara sa calc pe plaja, sa intru in apa : ( Iesirea din Bucuresti si partea de autostrada + statiuni, am ajuns pe la 8 si ceva cu consumul. Cu restul drumurilor, consumul la pompa a scazut la 6.8 fata de 6.5 cat afisa CB-ul.

La intoarcere cruise 115 km/h, mai sus doar in depasiri si apoi mers prin oras spre casa, am ajuns cu 5.2 l / 100 km parca. A/C pornit in toate zilele astea, indiferent de ora.
« Last Edit: 08 August 2020, 04:59 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #10 on: 21 August 2020, 12:52 »
Am sunat in stanga si in dreapta pentru programari, sa mai aud dealer-ii si service-urile reprezentantelor ca se mai plang vreodata. Programari doar peste 2 saptamani, deviz umflat : (
Ma interesa revizie, si sa-mi reataseze chederul usii dreapta fata, mai nou am vazut ca s-a desprins si unul din spate. Total estimat 1,753.52 lei

Sa-mi ceri 1800 lei pentru o revizie si sa rezolvi o problema "din fabrica", e absurd.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #11 on: 26 August 2020, 01:16 »
800 de lei si 270 kilometri mai tarziu, gata si revizia. Experienta negativa Ford Proleasing Buzau, votat cu doua maini.
Ieri i-am sunat sa-mi confirme programarea, fiindca nu dadusera niciun semn. Mi-au spus ca e prea tarziu la 11:30 si sa vin la 10. O adevarata placere sa aflu ca nu dorm deloc dupa ce-mi inchei o tura de noapte. Trecut de ora 7 am plecat direct spre ei si am ajuns pe la 9:30.

Cu greu bagat in seama, cand discutam despre scopul si durata vizitei, spun masina X pentru revizie, Y km, anul fabricatiei Z. Discutam indelung despre ce e necesar, domnul din zona service imi transmite ca trebuie sa inlocuim si filtrul de motorina, fiindca desi aparea in istoricul de service, (filtrul) nu a fost facturat in revizia anterioara, asadar doar a fost bifat eronat in 2019. Cost estimat: 1200 de lei, si de aici incepe distractia.

Conversatie:
- Bun, si cum am ajuns la 1200 de lei?
- Pai aveti A, B, C de inlocuit si manopera
- Ok, insa revizia de baza trebuia sa fie 379 lei, la care adaugam diferenta de ulei (ar fi trebuit 0.7l, insa toata lumea factureaza suplimentar 1,1 - 1,2l), cartusul filtrului de motorina, filtru de polen cu carbon activ.
- Pai nu, Dvs. mi-ati spus ca ati venit pentru revizie, nu pentru meniu
- Meniu? Nu stiu la ce va referiti. E cu 50% mai mult decat ce estimasem, cu toate ca stiam ca filtrul de motorina a fost schimbat in cadrul reviziei anterioare.
- Trebuia sa-mi spuneti ca doriti meniu
- Ok, transmiteti-mi va rog, estimativ, ce ar implica asta
- piesa a, scadem TVA, aplicam discount bla bla, costa atat, piesa b, iese atat, samd. Intr-un final estimeaza ~795 lei.
- Pai da, trebuia sa imi spuneti de la inceput
- Selectasem aceste detalii inca de cand am facut programarea si am bifat si Preverificare ITP, urmand sa expire in octombrie.
- Nu mai exista preverificarea ITP, fiindca oricum tot ce facem acum depaseste verificarile respective
- Ok, oricum stiti.

Intr-un final sunt de acord, si mergem mai departe.

Toate modificarile efectuate au fost denumite "meniu". Nu stiam ca ma aflu intr-o shaormerie  ::)
Mi-e greu sa inteleg de ce prefera sa aplice multe discount-uri separate, in loc sa aplice campaniile promovate pe ford.ro: Ford Motorcraft Service, Filtre pentru habitaclu

La final, fiindca ma tot anunta camera ca tot am "A new parking surveillance video", aflu ca am fost si injurat de angajat, prin simplu fapt ca atunci cand terminasem conversatia de mai sus, mi-a cerut cheia si urma sa plece fara sa imi spuna daca trebuie sa astept sau sa merg cu dumnealui, motiv pentru care il intrebasem daca trebuie sa il insotesc. Am ramas masca...


Se face ora 11:02, masina intra in sfarsit in zona tehnica a service-ului, pe la 12 iese si mai urmeaza inca 30 de minute timp mort. Vine factura finala, 800 lei

Ajuns acasa, observ ca intervalul de service n-a fost resetat, de diagnoza promisa (nici nu cerusem) nici nu are rost sa vorbim, tinand cont ca in permanenta aveam interfata elm 327 obd 2 conectata, nu-mi apare nici in Digital Service Record (FordPass Vehicle Details - Service History). L-am resetat singur punand contactul si tinand apasate ambele pedale timp de 20 de secunde, de acolo si modificarea in 0 km a OILCHG in FDPF.
« Last Edit: 26 August 2020, 02:43 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #12 on: 29 August 2020, 20:04 »
De aseară mașina are 180 cai putere și 400 NM cuplu, ieri am luat un adaptor elm327 pe cablu cu switch HS / MS pentru a-i ridica limitarea de 150 CP folosind Forscan.

In prezentare, timpul 0-100 menționat este de 10,7 secunde pentru aceeași motorizare cu Powershift.
Pe GPS un 0-100 a ieșit în 9,3 după modificare, cu o plecare liniară. Nu am vrut să rupă aderența, iar controlul tracțiunii l-am lăsat activ.

Not bad pentru o chestie de 100 lei. Trebuie să mai umblu la un modul de ABS, aparent și acolo e bine să fie menționată puterea curentă. Din comentariile găsite, toată lumea menționa un consum mai scăzut în prezent.
Cel puțin în cazul meu, cu același stil de condus, eu nu am văzut diferențe.

Găsisem o listă interesantă cu ce aș mai putea face pe partea de codări pe clubford, dar din varii motive, contul meu refuză să meargă acum.

Tot salivez după Sync 3 pentru Android Auto, dar e al naibii de scump chiar și SH :  (

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline mudpie

  • Mister Congeniality
  • Global Moderator
  • Feedback Score: (24)
  • Old TR: 230 (100%)
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1.404
  • Location: Bucuresti
  • Liked | Thanked: 200 times
    • View Profile
Ford C-Max II
« Reply #13 on: 01 September 2020, 11:49 »
Aia cu injuratura a fost maxima. Ai sesizat unde trebuie?
Women might be able to fake orgasms, but men can fake whole relationships.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #14 on: 01 September 2020, 11:52 »
Am fost tare aprins pe moment, dar m-am potolit după câteva ore. Mi-a spus soția că nu are rost, că o avea copii șamd.
Știindu-i numele, l-am căutat și avea chiar 2 la profil, n-am mai trimis nimic.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk