Author Topic: Ford C-Max II  (Read 10317 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #45 on: 17 March 2021, 17:49 »
Am dat o fuga de dimineata pe la Autosoft sa-mi pun cauciucurile de vara, mi-au recomandat, daca pot, sa nu o fac. Din inspectia anvelopelor, au zis ca ei nu le-ar mai tine 6 luni pe masina.

Am hotarat sa-mi iau allseason-uri, voiam Michelin CrossClimate +, am ajuns intr-un final sa imi iau Nokian SEASONPROOF 215/55R16 fiindca pe doua magazine diferite esua plata cu BTC. Am zis ca daca tot am facut conversie, sa iau totusi de la un magazin care suporta si doar Nokian-urile mi-au facut cu ochiul.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #46 on: 23 March 2021, 13:45 »
Gata și anvelopele all weather. Echilibrat, îndreptat jante, geometrie.

ODO 45.800km

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #47 on: 23 March 2021, 16:27 »
Am hotarat sa-mi iau allseason-uri, voiam Michelin CrossClimate +, am ajuns intr-un final sa imi iau Nokian SEASONPROOF 215/55R16 fiindca pe doua magazine diferite esua plata cu BTC.
Poti sa elaborezi te rog, de ce ai ales Nokian in defavoarea CrossClimate?
Chiar ma gandeam zilele astea ca sa imi iau si eu niste CrossClimate+ ca sa scap de toata povestea asta cu schimbatul anvelopelor.
Cand au aparut pe piata CrossClimate stiu ca au fost mare tam-tam cu ele, ca era cam singurele cu adevarat allseason. Adica sa se descurce bine atat pe zapada cat si pe asfalt uscat la temperaturi mari.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #48 on: 23 March 2021, 16:46 »
Nu am un răspuns strict bazat pe performanțele anvelopelor. Am fost forțat de împrejurări să iau de la PcGarage și nu aveau CrossClimate.

Într-un final, cochetam cu Goodyear Vector 4S (parcă ăsta era modelul), și am ales într-un final Nokian-urile știind că au fost lansate anul trecut și că sigur nu voi primi DOT de acu' 3-4 ani.

Ăsta pare un test relevant:


Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #49 on: 01 April 2021, 16:31 »
Am schimbat azi si eu anvelopele la Auto-Soft, si trebuie sa recunosc ca este la alt nivel fata de unde le schimbam eu in mod normal (Auto-Variant). Inteleg acum de ce mergi la ei, AlexU :D.
Am ales pachetul premium, si am dat cam mult, 270 lei, ca deh 17", SUV, dar mi-a placut cum lucreaza baietii. Btw, nu inteleg de ce la SUV e mai scump, ca doar janta/butucul nu sunt diferite in vreun fel fata de modelele non-SUV, dar ma rog :)
I-am ales pe ei acum, pt ca am vrut sa si depozitez anvelopele de iarna, si mi se pare ca au "hotelul" foarte OK.

Din ce am inteles de la cel care mi le-a schimbat, ambele seturi de anvelope mai merg lejer inca 2 ani cel putin, deci momentan cred ca raman asa, nu trec pe all-season. L-am intrebat si de CrossClimate, si mi-a zis ca nu recomanda. Vara cica nu ar fi probleme, dar iarna, nu prea au grip. Mai degraba mi-ar recomanda Nokian all-season :P
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #50 on: 01 April 2021, 16:48 »
Foarte bine. Da, ca servicii, sunt de vis. La buzunar simti, dar de 3 ani incoace de cand cu cel mic nu ma joc pe partea de anvelope si frane.

Nokian-urile luate de mine promit uzura cu pana la 40% mai mica. Am zis mai sus ca am vrut specific acel model fiindca sunt fabricate recent, DOT 4520.
Ca feeling, eu nu le-as mai lua a doua oara. Nu stiu de ce, dar psihologic parca ai mai multa incredere cu cauciucuri dedicate de vara si de iarna.

Si pe mine tot la SUV ma tot trec la schimburi, alte operatiuni si geometrie. N-am stat sa-i iau la rost, dar 4 lei de aici / roata, 5 de acolo si se tot aduna. Data viitoare, voi intreba.

Nu zic cat a fost ultima intrare la ei, ca iar ma ia Mache la rost  ;D
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #51 on: 08 April 2021, 22:51 »
@KodiaK Pare preț bun, la mine e o idee mai rară dimensiunea, am 215 55

310 cu Genius, CrossClimate +

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

Offline KodiaK

Ford C-Max II
« Reply #52 on: 09 April 2021, 00:14 »
Da, pretul e bun, dimensiunea nu e :)
Pe 17" sunt cam 6-700 lei. Oricum, momentan nu cred ca trec pe all season.
Asus TUF Z590-PLUS | 10700KF | be quiet! Dark Rock Pro 4 | 32GB HyperX Fury 3600Mhz | Asus TUF RTX 3080 | Samsung 870 EVO 250GB + XPG Gammix S11 PRO 512GB+2TB + 2xSeagate 2TB | Audigy RX | Sennheiser HD559 | Corsair RM850x | be quiet! Silent Base 802 | ASUS ROG PG27AQDM
Reducere 1% PcG: G6TPRZ4K
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #53 on: 04 June 2021, 21:55 »
Client fidel. A treia pana intr-un an si jumatate?
De data asta pe cauciucuri noi, de nici doua luni.

In rest, totul ok. Aproape 50.000 km, doar motorina, lichid de parbriz si revizii.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #54 on: 20 November 2021, 14:46 »
Am trecut aseara de 55.555km, am facut un drum pe la Severin, ceva drum rapid prin Serbia si mai apoi ne-am intors. 800 km, consum 4.8 l /100 km si o viteza medie de 55 km/h.

Ma voi programa pentru revizie la ceva reprezentanta Ford de prin B (posibil Roadhill), si cred ca o sa schimb si placutele spate fiindca s-au cam consumat : )
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #55 on: 22 December 2021, 12:31 »
Am facut zilele trecute si revizia, am ajuns la Colina fiindca Roadhill nu aveau disponibilitate pana pe joi dupa-amiaza.
Programare la Colina e mult spus, fiindca am trimis solicitarea joia trecuta pentru marti la 9:30, iar cand am ajuns acolo, nu aveau nicio inregistrare legata de programarea mea.

Au fost amabili, au recunoscut greseala si m-au strecurat. Pe undeva pe la 12:30 ieseam din incinta lor.

Dupa efectuarea reviziei, am primit si o prezentare video - pusa pe OneDrive aici https://1drv.ms/v/s!AvS9VqifiizQyX2moH0W1knpqEKR?e=2c64kK
Observasem ca placutele spate sunt aproape terminate, mi se pare SF cum am consumat un set in mai putin de un an si am folosit mai bine de 2mm din profilul anvelopelor spate in 7-8 luni.
Pe fata situatia inca e ok.

Costul mi s-a parut mai ridicat fata de Ford Proleasing Buzau, am platit 985 lei cost format din pachet revizie de baza 479 lei ce cuprinde filtru aer motor, 5 L ulei, filtru ulei + diferenta ulei pentru capacitatea motorului, filtru de motorina, filtru de polen cu carbon si manopera. Diagnoza cred ca a fost inclusa, si ceva maruntisuri pentru spray curatare, garnitura buson, buson?
« Last Edit: 22 December 2021, 12:34 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #56 on: 25 December 2021, 07:31 »
Luni programare la FGA (fondul de garantare), fiindca un sofer cu City a decis sa se frece de masina mea prin parcare in urma cu vreo 2 luni.

Fun times.
« Last Edit: 08 April 2022, 09:37 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #57 on: 31 December 2021, 02:13 »
Cu FGA am rezolvat luni rapid, mi-au dat o hartie pe care o pot folosi pentru a merge in orice service care lucreaza cu FGA. Desi, nu gasesc nicaieri o lista in acest sens. De exemplu, constatarea am facut-o la Hyundai DAB, si mi-au transmis ca ei preiau astfel de solicitari.
Am o banuiala ca de fapt toate centrele de constatare sunt si service-uri partenere.

Partea buna, e un service Quality Paint Shop la distanta de cateva sute de metri de mine, si cred ca o sa le fac o vizita sa-mi confirme teoria. Partea proasta, daca la dosarele clasice puteai astepta pana la un an pentru a efectua reparatia, acum am doar 60 zile.

Dupa anul nou schimbam si placutele pe spate, iar la urmatorul schimb de placute cred ca inlocuiesc si discurile fata-spate.
« Last Edit: 08 April 2022, 09:37 by AlexU »
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #58 on: 18 January 2022, 14:35 »
Oarecum offtopic, azi am fost sa vad un Focus Wagon 2019, complet dezamagit.

Nu aparea cu incident in aplicatiile de verificari auto, nici pe RAROM, avea un clips rupt de la bara fata pe partea soferului, ceva luft pe partea aceea intre capota, aripa si portiera sofer. Spatiul intre portiere era ok pe partea soferului, dar nu si pe a pasagerului si ornamentul statea super dubios. Urechiusa farului pe partea soferului era rupta. Pe partea de motor, parca sesizabil mai zgomotos fata de al meu, am impresia ca EcoBlue sunt produse de Ford si nu mai sunt facute in colaborare cu PSA.

Spatiu ok, interior curat, mirosea a masina noua. 29k km, pacat ca n-a fost sa fie.
 

Offline AlexU

Ford C-Max II
« Reply #59 on: 03 February 2022, 09:16 »
58000 km

Am lasat luni dimineata masina la service pentru vopsit bara spate si inlocuit prelungirea, am luat-o marti dupa-amiaza.
50 shades of fuckin' grey. Si nu au inlocuit prelungirea de bara, asadar au folosit vopsea generica de duzina, au bagat in buzunar banii de extensie bara si vor taxa la greu asiguratorii prin umflarea facturii pe o treaba de mantuiala.

Au spus ca mi se pare, niste nesimtiti. Acum tot incerc sa iau legatura cu FGA pentru a le propune refuz de plata, si sa imi confirme daca in cazul dat, pot lua legatura cu RAROM si ANPC. Sa te mai aud mache ca imi spui sa ma feresc de reprezentante.
Cand am spus ca e inacceptabil si am spus ca nici nu iau in calcul vreo alta rezolvare in afara de a o revopsi cum trebuie, solutia propusa de ei era sa faca "blending", lucru total nerecomandat de producator, si in niciun caz de ochiul meu critic. Dupa ce treaba de cacao au facut, ei propuneau sa le dau mana libera sa aplice lac pe panourile spate, fiindca lacul costa mai putin ca vopseaua. Ha!
« Last Edit: 03 February 2022, 09:23 by AlexU »