Author Topic: Alimentatia sanatoasa  (Read 3697 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Monier

Alimentatia sanatoasa
« Reply #135 on: 04 February 2019, 09:24 »
am gasit pentru mine si pentru voi urmatoarea prezentare. dupa ce am invatat totul ca pe o poezie, am reprodus cu creionul, am scris notite pe langa schema. mi-am dat o ora sa invat.
e ceva prea important sa nu stim!

 

Offline oldshooterman

Alimentatia sanatoasa
« Reply #136 on: 04 February 2019, 11:43 »
Eu n-am probleme. Mie mi se face rau de la ouale de la tara, de la laptele neprocesat, etc...(pe bune, respectiv nu glumesc cand spun asta!!!)  ;D
 

Offline Monier

Alimentatia sanatoasa
« Reply #137 on: 04 February 2019, 18:18 »
nu stiu sa iti spun decat ca tine de organism, nu de produsele respective. poate ca nu esti acomodat la cele bacterii and stuff.. si trebuie sa iti schimbi populatia din interior. baga in tine fibra.

apopo de fibra! sunt doua tipuri si merg impreuna. una fara alta este degeaba. pentru ca una serveste la crearea suportului iar celalata sa umple acel strat protector.. sau ceva de genul asta. musin se chema.



Post Merge: 05 February 2019, 11:58
vreau sa ating o alta latura a mancarii sanatoase:

vasele de gatit

eu am vase in mare parte din fonta si fier.

am aruncat TOT ce are teflon si aluminium.

teflonul e plastic, sta in tine mult timp - cancergen.
aluminiul e toxic pentru creier, i.e. neurotoxic. cu cat gatesti in el cu atat ajunge in mancare. OH: nu folositi folie!

atm ma uit catre niste tigai adanci, in care poti gati volum mare (varza, cough) la nevoie, dar in care poti praji repede chestii moi, legume and such.

a incercat cineva cu WOKurile astea, cum vi se par??






Post Merge: 05 February 2019, 12:05
« Last Edit: 05 February 2019, 12:05 by Monier »
 

Offline LR

Alimentatia sanatoasa
« Reply #138 on: 07 March 2019, 15:37 »

Sunt foarte multi pe forumuri / reddit care se plang de CRSC dupa perioade de keto / fasting, deci nu e un caz izolat.


Am patit si eu anul trecut, in Aprilie, un episod de CRSC la ochiul drept. Mi-a trecut complet, dupa tratament cu MACUSHIELD + picaturi in ochi, cam in 30-35 de zile. Avand in vedere ca beau cel mult doua cafele pe zi (de cele mai multe ori doar una pe la 10) nu cred ca CRSC este cauzata de cafea sau de diete. In cazul meu cred ca CRSC a fost cauzata de tensiunea intercraniana crescuta (>40 - eu am avut 100) si de stres.
« Last Edit: 07 March 2019, 15:43 by LR »
 

Offline mike

Alimentatia sanatoasa
« Reply #139 on: 16 March 2019, 00:41 »
mersi de pontul cu macushield. despre ce picaturi zici? antiinflamatoare?

cafeina si dietele  (unele) cresc nivelul de cortizol din singe, adica au acelasi efect ca stresul cronic.  Eu beau foarte multa cafea pe zi, dupa acest episod am trecut pe decofeinizata.
 

Offline Monier

Alimentatia sanatoasa
« Reply #140 on: 23 March 2019, 16:54 »
don't mind me, revin cu inca o dezbatere din jre,

niste false dileme pentru care am raspunsuri simple si perfecte, intamplator.
1. daca a scazut consumul de zahar, de ce a crecut incidenta de diabet?
-diabetul nu apare a doua zi, ci in decursul multor ani.
-diabetul, cancerul, asa zisele boli degenerative se dezvolta pe teren propice. predispozitia la aceste boli se transmite, genetic! ergo "epidemie".
era simplu.
gary taubes e distras de ranjetul enervant al aluia. care a venit cu.. o superdovada, un trial mirobolant, care spune ca nu e diferenta intre carbi si grasimi.
bullshit!
stiti cat a tinut trialul? trei saptamani. intrebati-va de ce. va spun eu: pentru ca iti ia trei saptamani ca organismul sa se adapteze pe consumul de grasimi|! ata ia sa intri in ketoza adevarata.
e un test facut special pentru ignoranti creduli.
puteti citi si in comments, cum in trealitate zaharul a primit un frate in familie HFCS. si zaharul e peste tot, cine dracu poate masura? nimeni. e atat de mult ca ar iesi din tabel.

thassit, back to your thing :)

« Last Edit: 23 March 2019, 16:59 by Monier »
 

Offline Monier

Alimentatia sanatoasa
« Reply #141 on: 30 March 2019, 09:39 »
ok.. a trecut destul de mult timp de cand am inceput sa ma informez de tot ce inseamna alimentatie. din februarie trecut si pana acum am renuntat la paine si zahar. apoi in majoritatea timpului am fost in ketoza (cu doua iesiri de cateva zile fiecare pana la readaptare). cea mai buna perioada a fost atunci cand am mancat innauntrul a 8-9 ore. acum dupa ce s-a marit ziua si am fost plecat ici colo am trisat uneori. am inlocuit orice alt fruct cu grapefruit si lamai. sunt inca in urma la partea cu salate si mancari din legume. dar stau foarte bine la consumul de grasimi. la cata grasime am mancat, de la tone de alune, la unt si smantana extra grasa.. la excesul de proteine, carne de pasare aproape zilnic in ultimul timp. ei bine, nu resimt NIMIC negativ. desi, dupa "recomandarile" mainstream - adica ale industriei, kek- trebuia sa fiu bolnav, sau cel putin gras!
este exact invers, nu doar m-am mentinut, dar nivelul de energie si stare generala este poate cel mai bun EVER. cum e posibil, cu mai mult de 50% grasimi zilnic?? ei bine, este!
am ajuns sa regret si sa evit toate trisarile in ce priveste mesele din afara celor 8 ore, mesele dese ori rontaieli fara rost in timpul zilei. este cu siguranta una din alegerile mele bune, si nu renunt la regimul asta nici in ruptul capului. mi-a adus beneficii in sanatate; in creativitate; financiar; in relatii!

imi ramane sa spun ca toate beneficiile sunt strans legate de somn, acum adorm devreme si dorm 9 ore; apoi oricand pot, merg sa dorm macar nitel. somnul IMO este mai bun decat orice, decat orice medicament ori supliment.
iara postul - cel putin o zi (sau o zi jumate in cazul meu) are acelasi scop asupra digestiei, primeneste si reseteaza totul. este solutia cea mai rapida de a reintra in ketoza.
« Last Edit: 30 March 2019, 09:45 by Monier »