Kodiak, nu e "aparent", e sigur, e cert ca RDR2 ia mai mult de 10GB VRAM
cum adica "aparent", frate?
cu poza-n fata tu spui "aparent"?
Am zis aparent pt ca daca era cert, atunci jocul nu rula pe placi video cu mai putin de 12GB vram, sau rula execrabil.
Ceea ce, sper, ca e evident ca nu e cazul.
e simplu, asom nu a dus totul la maxim
sau jocul vazand doar 10GB, a zis sa nu o chinuiasca
Din ce am inteles eu era cu totul la maxim, dar ok, poate sa ne confirme. Also, ca sa fie un test relevant, ar trebui ca ambii sa aiba exact aceleasi setari, si sa ruleze benchmark-ul (ca sa fie si acelesi scene randate).
Daca jocul a decis sa nu umple tot vram-ul ca sa nu chinuiasca placa video (dragutul de el) at oare nu a clar ca nu are nevoie de tot vram-ul. Asta e diferenta dintre memoria alocata si memoria folosita, pe care tot incercam sa o explicam aici.
De ce a ocupat mai mult vram pe placa ce are mai mult vram nu avem de unde sa stim cu siguranta (decar daca vreunul din noi a participat la dezvoltarea engine-ului), insa eu vad 2 explicatii. Ori a incarcat in vram asset-uri pe care urmeaza sa le foloseasca mai incolo, ori nu a eliberat memoria de asset-urile de care nu mai are nevoie.