Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 132
1186
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 27 October 2020, 23:17 »
Eu sincer sa fiu ii cred. Pandemia asta ne-a cam dat planurile peste cap tuturor, deci nu e asa de neverosmil ca le-a dat si lor planurile peste cap.
Mai ales ca pana acum sunt cam singurul studio AAA care nu ne-a dat motive sa ii consideram neseriosi.

1187
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 27 October 2020, 21:20 »
Da, am vazut si eu :(
Oh well, avem WD: Legion poimaine, avem AC: Valhalla pe 10nov, deci nu e panica mare, avem ce juca :D

1188
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 20:41 »
Kodiak, am inteles

atunci, de ce in situatiile 1 si 2, RVII are acelasi FPS?
           de ce in situatia 1, 3070 este mai slaba decat 2080Ti?
           de ce in situatia 1, 2080S este mai slaba decat RVII si 1080Ti?
           de ce in situatia 2, 3070 este la = cu 2080Ti?
           de ce in situatia 2, 2080S este mai buna decat RVII?
           de ce in ambele situatii, 1080Ti are aceleasi rezultate?

nu raspund pt ca nu vreau sa te influentez in vreun fel
dupa interpretarea ta, o voi spune si pe a mea

De apreciat precizare cu texturile, ca nici eu nu intelegeam ce ultra textures, era vreun pack de care nu stiam :D
Din prima vedere s-ar zice ca placile cu sub 10GB vram sunt penalizate de texturi ultra nightmare. Era util si un info legat de vram usage, ca sunt curios daca este capped. Momentan mi s-a busit doom eternal (am black screen cand intru in el) ca sunt curios daca observ penalizare la placa mea.

LE: Am rezolvat problema si am intrat din DOOM. Intr-adevar in 4K all maxed out vram-ul este 8GB. Cu texturile pe Ultra doar, am 7.5GB. Ciudat este ca diferenta e de doar 1fps intre cele 2 setari (62 vs 63) dar probabil din cauza ca GPU-ul cam atata poate oricum.
Insa n-am observat nici un fel de stutter sau alte issues. Ca si fluiditate nu se compara cu 144fps cat am in mod normal, dar altfel nu am simtiti nici o diferenta intre cele 2 setari.

1189
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 18:44 »
Nu a inflorit nimeni rezultatele. La ei e mai mult vram alocat, pt ca au mai mult disponibil.

1190
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 18:25 »
Pt narayanhd.
Am mai facut un Neon Noir in 4K. Nici asa nu resuesc ca umplu cei 8GB vram disponibili. 7.8GB alocat (VRAM) si 7.6GB folositi (VRAM2)
Daca intereseaza pe cineva 2709 scorul obtinut.

1191
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 27 October 2020, 18:04 »
Avem si niste preturi in RO pt 3070...
Frumoase vise de ~2850 lei, olds... Care btw e 500euro + tva, deci fix cat ziceam eu la 3080 si 3090 si nu ma contraziceai.

1192
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 27 October 2020, 16:43 »
Cred ca e o greseala acolo axxel4you
Conform review-ului chiar de ei facut este fix la nivelul lui 2080Ti. 1% sub in FHD, si 1% peste in QHD si 4K.

1193
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 27 October 2020, 16:37 »
Da, au ridicat nda-ul la reveiws pt 3070 :)
Un spor de 30% fata de 2070 Super in 1440p. Not bad, dar sa vedem si pretul, si, mai important, sa vedem AMD cu ce vine :D

narayanhd, eu am constatat ca DLSS cere mai putin vram, dar ce stiu eu, probabil ma minte MSI Afterburner-ul. Dar in Death Stranding am ~5.2GB DLSS off, si 4.8GB/4.9GB cu DLSS Perf /Quality
Btw, vad ca nu vrei sa pricepi cum e cu allocated vram. Ca ocupa x amount nu inseamna ca si are nevoie de x amount. Dar noroc ca 6800XT o sa fie destul de potenta sa ai impresia ca vram-ul ala defapt a contat, ca altfel mureai cu el de gat, ca la RVII

1194
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 27 October 2020, 15:28 »
Sa nu mai spun ca pana si PS5 are 16Gb, iar demoul de pe PS5 care continea quixel megascans importate direct si miliarde de poligoane, nu va rula in niciun caz pe mai putin de 16Gb.

PS5 are 16GB system memory, adica vram+ram. Din asta probabil pt GPU sunt alocati un maxim de 8-10GB.

1195
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 15:17 »
Jocurile care merg atat cu DLSS cat si cu FidelityFX merg cu DLLS doar pe placi Nvidia si cu FidelityFX doar pe placi AMD, nu poti aplica solutia AMD pe Nvidia si nici invers. ;D
Deja nu mai inteleg nimic :o
Daca e cum zici tu, atunci eu cum de am optiunea de FidelityFX CAS in Death Strading, cu toate ca am placa nVidia? Si nu doar ca e optiunea, dar si face ceva cand o activez.
Si daca nu ma insel, am activat ceva gen FidelityFX sharpening parca, si in RE3. Trebuie sa ma uit diseara, ca nu mai tin minte exact.

1196
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 13:49 »
Poti sa detaliezi un pic?
In ce sens merge doar functia de baza? Ce ai in plus pe daca ai placa AMD?

1197
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 11:02 »
test RT, 5700XT, neon noir
RT: Ultra
1080p - 7335  50-70FPS
1440p - 4540  35-50 FPS
fara niciun fel de DLSS, RT pur si curat

Am bagat si eu testul.
RT Ultra in 1440p am scos 5988, cu 6.6GB vram ocupati.
Nu stiu fps-ul, ca nu am urmarit testul, si la final nu arata. Dar probabil cu 30% mai multe fps decat ai scos tu, calculand dupa scor. 

1198
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 09:30 »
nVidia asta face. Nu prea o sa vezi ceva open source de la ei. Da, e murdar si urat, dar astia sunt.
In schmimb pe mine, ca end-user, ma intereseaza calitatea si performanta, nu ma intereseaza de la cine vine. Este super ca a scos si AMD ceva similar cu DLSS, dar cumva tot ei au de suferit din cauza asta :(
Adica daca vrei numarul maxim de jocuri in care poti beneficia de FFX/DLSS, cam esti fortat sa iei nVidia. Pentru ca FFX merge si pe nvidia, dar DLSS nu merge pe AMD. Insa AMD nu isi perimta inca sa vina cu exclusivitati din astea.


1199
Nu m-ai ascultat si acum ai bagat banii aiurea intr-un procesor mai slab, dar mai nou :P
Diferenta o sa o simti de la placa video, procesorul (atat timp cat nu face bottleneck la placa video) are un aport minimal. Si cu atat mai mic e aportul cu cat creste rezolutia. Practic cu cat ai fps-urile mai mici cu atat procesorul este stresat mai putin. Iar in 1440p ai fps-uri mai putine decat in 1080p.
Banii aia bagati in CPU mai bine ii pastrai pt placa video.

1200
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 27 October 2020, 00:11 »
In mare parte sunt diferite jocurile care suporta FidelityFX fata de cele care suporta DLSS. Personal imi place mai mult oferta de jocuri cu suport FFX.
Death Stranding le suporta pe ambele, si din ce am vazut FFX este sub DLSS Quality. Mai exact liniile subtiri (gen gard de sarma, fire de inalta tensiune) au parte de intreruperi, in timp ce cu DLSS sunt continue.


Pages: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 132