Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Raziel01

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 49
121
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 13:49 »
E o comparatie fair. Rockstar a avut nevoie de atata timp sa faca un open world imersiv, desi detin un engine mai calit si oameni cu mai multa experienta. CDPR s-a supraestimat extrem de mult, initial CP2077 trebuia sa iasa in 2019 (3 ani de development)...

122
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 10:15 »
RDR 2 a avut un development de peste 7 ani si e facut de niste cunoscatori in domeniul open world.

123
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 January 2021, 02:04 »

124
Jocuri PC / Jocuri la pret redus
« on: 14 January 2021, 23:26 »

125
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 22:57 »
Nu este nici o problema care sa influenteze desfasurarea povestii, nici macar a misiunilor secundare, nimic serios. Simularea unui decor de o asemenea complexitate e mai dificila decat iti imaginezi tu. Cu cat e mai complex mediul in care se desfasoara actiune, e proportional mai dificil de a anticipa toate situatiile posibile pentru a evita eventualele interferente.

Nu e nimic ce nu s-a mai facut in alte jocuri si s-a facut mai bine. Cyberpunk nu e un joc inovativ, lumea si gameplay mechanics nu sunt o evolutie. Lumea este extrem de statica, am dat un review mai sus care exemplica foarte bine cum dinamica orasului este o iluzie pe care o poti sparge imediate. In 2020, jocul are railed AI ieftin pentru aproape orice.

Nu este nici o problema care sa influenteze desfasurarea povestii, nici macar a misiunilor secundare, nimic serios.

Au fost/sunt game breaking si imersion bugs cu carul. Povestea e extrem de liniara, nu e Alpha Protocol, era greu sa strice ceva atat de rau. Cu toate astea, desi poti sa numeri pe degete alegerile care au consecinte, intr-unul din finaluri jocul nu recunoaste deznodamantul din questline-ul cu Delamain.

Au de pierdut doar cei care se iau dupa hateri si nu il joaca.
Si nu e un joc slab, e un joc foarte tare cu o gramada de buguri nesemnificative, din care o mare parte vor fi eliminate in timp.

Pierdem toti cand unii se fac ca nu vad ce s-a intamplat cu acest joc. CDPR a facut niste magarii pe care nici pe care nu le vezi nici la EA, Activision, etc

Este un joc care se apropie mai des de mediocritate decat de perfectiune.

Are un gameplay lipsit de identitate care combina o multime de mecanici foarte prost puse in practica (driving execrabil, skill-uri boring, looter shooter generic, stealth mediocru).

Lumea e imensa si are un level design bun care evidentiaza verticalitatea, dar majoritatea content-ului e generic copy pasta in stil ubisoft.

UI-ul e consolizat.

AI-ul e pilaf.

Are voice acting, muzica si sound effects grozave, dar aproape toate AAA-urile exceleaza la asta si nu prezinta atatea bug-uri audio ca CP2077.

Are grafica foarte buna, dar e plina de probleme de perfomanta si glitch-uri.

E scris bine, cu momente emotionante si palpitante, dar este extrem de liniar si plin de fake agency.

Orice element bun al jocului are niste parti negative stridente. Asta e problema adevarata a lui Cyberpunk 2077.

126
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 22:18 »
Iti place, foarte bine, dupa cum am spus, nu e nimeni impotriva acestui lucru. Si mie mi-au placut destule jocuri slabe. :D Dar tu vii aici sa faci downplay constant unor probleme care sunt extrem de vizibile.

127
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 21:44 »
As spune ca trollezi cand postezi numai strawman arguments. Dar cred ca esti prea obisnuit sa dai copy/paste la raspunsuri standardizate si capcacitatile tale de argumentare au ajuns aproape de 0.

128
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 21:18 »
De ce modelul lui V nu are reflexii:

129
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 20:54 »
Important e ca suntem milioane la care ne place.

Carora ne place. ::) Ti-a zis cineva ca nu trebuie sa-ti placa? E o mare diferenta intre enjoyment si calitate...

Pe restul nu va pune nimeni sa-l jucati.

The strawman just got real.

AI-ul functioneaza fb acolo unde e important (in timpul misiunilor). Ar fi consumat prea multe resurse ca sa fie implementat la tot ce misca prin joc.

AI-ul functioneaza cand conduce prin oameni sau cand te asista pe tine sa-l omori.

Un exemplu de AI care functioneaza "foarte bine":


Cred ca si un cal cu capastru pe ochi ar vedea problemele astea.  ;D ;D

130
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 20:48 »
Eh, au fixat ei NMS-ul, care era la fel de praf la lansare. Nu ma indoiesc ca nu se poate repara si CBP, ideea e cat de commited sunt in al repara, si cat o sa dureze asta. Eu sunt de parere ca 2021 nu e suficient, asta fara sa iau in calcul added content (gen DLC-uri).
De scos l-au scos asa pt ca asa s-a cerut de mai sus. Sunt convins ca stiau exact ce o sa se intample si cum o sa fie primit. Dar cand devi companie mare, nu mai decizi pt tine, ci ajung altii sa decida pt tine.

Nu se mai poate repara in sensul ca nu poate sa devina ce s-a promis. Lipsesc niste chestii de baza din el care nu se mai pot patchui.

Si ruleaza fb si pe hardware cu performanta medie la o calitate vizuala fb. Restul sunt doar pretentii fanteziste.

Mhm, sure.

131
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 09:22 »
Au gasit scuza, e vina QA-ul, n-au gasit toate bug-urile alea in your face. :D :D

132
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 January 2021, 01:45 »
L-a jucat pe PC, poti sa vezi keybind-urile pe UI, a mentionat si in comentariul pinned. Probleme de consola tin de optimizare, nu schimba cu nimic situatia generala a jocului, de fapt il ajuta, pentru ca iau atentia de la probleme mult mai importante.

Avem si un typical PR statement video + un roadmap sfios:
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1349462362764537862

133
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 13 January 2021, 21:47 »
Am mentionat o parte din partile bune pe blog. :D

Recomand review-ul asta, e spot on:

135
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 13 January 2021, 02:30 »
Screenshot-ul cu photo mode nu prea are de ce sa fie afectat, iar celalalt screenshot nu are foarte multe detalii in prim plan. Down-sampling-ul se va intampla cel mai des in miscare, iar video-urile sunt compresate in draci, deci nu poti sa-ti dai seama clar care este motivul pentru calitatea scazuta a imaginii. Video-ul cu exterioare e extrem de blurry, dar cel mai simplu e sa dai vina pe youtube compression.

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 49