Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Cristi

Pages: 1 [2] 3
16
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 29 May 2018, 12:10 »
La mine nu mi se par iesite, ci fix cat trebuie.
Foarte ciudat ce zice polonezul, eu am jante de A5 pe 18 cu anvelope 245 latime pe fata si pe spate si nu au atins niciodata. Ce e drept eu am suspensie sport OEM adaptiva.
Pe spate hai ca inteleg ca o fi diferit la break, dar fata ar trebui sa fie la fel?

17
Sport / Culturism
« on: 28 May 2018, 16:32 »
Eu am renuntat la manusi, ca nu prea.mi gaseam geanta sa se asorteze.
+1
Nu in ultimul rand, faultează enorm la greutăți, cu mănuși se simte o diferență negativa la îndreptari (unde iese paguba cea mai mare la bătături).
Acestea fiind spuse, la peste 200kg încep sa se cam rupă bucăți de piele și trebuie ceva "acceptare" haha.

Sir Christian de pe cg here

18
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 28 May 2018, 16:20 »
Atunci pândește niște jante de A5 sh?
Vizual fac o diferență imensa, am un vecin cu jante de A4 pe 18 și diferența e de la cer la pământ în materie de aspect.

Diferența la frane e și ea absolut wtf. Mie sistemul stoc cu discuri simple pe spate mi se pare destul de nepotrivit, mai ales fiind o mașină grea.

19
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 27 May 2018, 23:22 »
Stupid, dar adevarat, nici eu nu l-am crezut pe vacaru pana nu mi-a trimis poza.
Esti sigur ca nu avea jante de A5? E posibil sa fie altfel prinderea pe B7, cumva urechile de prindere mai in spate. Din cate stiu eu etrierii in sine sunt la fel la ambele variante, difera doar urechile de prindere mai apropiate.
La fata e problema, spatele ai loc berechet.

Dap, sunt extrem de usori. Ca fapt divers, eterierii OEM Brembo de 340mm de pe F30 tot in 4 pistonase cred ca aveau spre 9kg!. Cred ca sunt din fonta, cei de la Audi din aluminiu...
A fost o adevarata placere sa pun furtunele, trebie incheieturi de fier sa rotesti asa ceva cu o mana haha.

20
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 27 May 2018, 18:27 »
Wtf.
Zici de etrierii de Q5 2013+? Loveau etrierii sau portetrierii? Ma gandeam sa pun si eu franele alea cand trebuie schimbate discurile, dar vreau sa pastrez jantele actuale (18" ca modelul tau, dar de A4).

Yep, etrierii Brembo. Vezi ca sunt 2 versioni de Brembo, unii pentru discuri de 330mm si altii cu 345mm (cu discuri de S5, cum am eu).Nu ai portetrieri, sunt ficsi  :P .Garantat 100% nu iti merg cu jante de A4 pe 18 in stilul asta, a aflat vacaru pe pielea lui (nici mie nu mi-a venit sa cred, mai ales ca la jante de 17 incapea!). Ceva google confirma ca nu prea se potrivesc cu nicio varianta de A4 B8 pe 18, dar merg pe 17 culmea. Orice jante de A5 (17/18) sunt ok.

21
Pacat. Aveam un Cristi deja pe forumul anterior, foarte activ :D .
Mi-am dat seama cand esti tu dupa ce ai pus masina din anglia pe threadul de masini



Mno, eu nu prea văzusem mare lucru  dar ce e drept eram doar pe aria auto activ.


Dacă vrea userul sa anunțe și pot reveni eu la cel vechi. Evident cu ajutorul / aprobarea moderatorilor.

22
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 27 May 2018, 13:41 »
Multumesc tuturor.
Jantele sunt de A5 dupa cum a obervat lowlife, pe spate cel putin se vede offsetul mult mai agresiv. :) Cele de A4 care arata la fel au latime 8J in loc de 8.5J si offset diferit. La mine nu ar fi incaput din cauza etrieriolor Brembo. Vacaru poate sa confirme ce a patit cu varianta lui de A4. :D

Culmea ca jantele OEM pe 17 (ET47) se puteau pune cu etrierii Brembo, era distanta de 1-2mm decat dar am mers asa cativa km buni fara probleme. :)
@Cypher exista N variatii de jantele astea, de la A3 la Q7 care desi arata la fel nu se potrivesc. Chiar si capacele centrale sunt diferite, la astea nu gasesti decat OEM la £25 bucata.

In caz ca nu era evident, sunt userul Sir Christian de pe cg, am profitat de ocazie sa ma redenumesc. :D


23
Eu eram Sir Christian pe cg, am profitat de ocazie sa ma redenumesc ;D

24
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 26 May 2018, 17:36 »

Ca tot e soare azi 

25
Auto-Moto / Masinile Noastre
« on: 25 May 2018, 14:25 »
Meh, epic fails risca sa dea cam toate, si la japoneze mai auzi povesti neplacute in UK unde sunt mai comune.
Nu ca ar fi nemtii la varful topului de fiabilitate, dar overall cam peste francezi, mai ales la categoria sh unde auzi de niste epic faips (coloane de directie, etc) la frantuzesti mult mai des. Au fost si exceptii, 406 2.0HDI erau destul de bomproof.

In materie de build quality / motorizari oarecum interesante francezii au facut progres recent, dar... mai e mult pana departe.

Lasam deoparte "mitul masinii nemtesti", in afara de francezi unde le vezi pe toate drumurile cam in restul europei sunt cumparate strict pentru ca sunt mai ieftine, si atata tot. Se depreciaza sh brutal vs echivalente nemtesti, si asta pentru ca... nimeni nu prea le vrea.

Iar daca nu vrei sa dai bani pe emblema nemteasca, exista Skoda / Seat care ofera aceeasi calitate la preturi mai de Peugeot. Hence sunt un fel de "last resort" cam oriunde in europa (once again, exludem francezii nationalisti).

26
Auto-Moto / Re: Passat B7 vs. Octavia 3
« on: 24 May 2018, 18:53 »
Depinde de motor.
1.6 TDI e uscat cu 7 trepte. DQ200
2.0 TDI e umed cu 6 trepte DQ250

La variante pe benzina nu stiu. Regula simpla este sa vezi cate trepte are. :D

27
Auto-Moto / Re: Passat B7 vs. Octavia 3
« on: 24 May 2018, 11:59 »
O fi Passat-ul foarte silentios - mie O3 mi se pare ok la zgomot de rulare - termenul meu de comparatie fiind BMW F30 si A4 B8.
Greierasi cred ca pot aparea la orice masina (F30 avea... o hoarda!) dar marea majoritate se pot rezolva ieftin cu rabdare, vaselina sintetica decenta si ceva felt tape.

Ca tot nu a mentionat nimeni - de la O2 la O3 au scazut 70-100kg de greutate in functie de model. Passatul B7 este o platforma din 2006, O3 este 2013, MQB - Golf 7 & co. Progresul la generatia noua este semnificativ si recunoscut in industrie - consum/comfort/greutate.

Dar de acord - ce te incata vizual mai mult si foarte important - care reprezinta "deal-ul" mai bun. La SH trebuie sa fii mereu flexibil.

28
Auto-Moto / Re: Passat B7 vs. Octavia 3
« on: 23 May 2018, 16:34 »
Ai si tu banda aceea lucioasa in jurul bordului ? Cum rezista in timp ?

Noi aveam una la birou cu ea exfoliata partial.
Posibil sa fi vărsat ceva odorizant pe ea care a atacat plasticul. Nu sunt probleme la calitate, mânerele exterioare de la uși par oarecum fragile față de Audi / BMW dar restul mașinii este foarte bine închegat.

29
Auto-Moto / Re: [Doar Tehnic] Masinile Noastre Modificate
« on: 22 May 2018, 16:46 »
Eh, BMF a fost mereu mai "sensibil" de fel. :))

30
Auto-Moto / Re: Passat B7 vs. Octavia 3
« on: 22 May 2018, 16:45 »
Nimic de speriat, desi nu cred ca vor fi diferente majore fata de Passat la consumabile.
Placute/discuri sunt ieftine, eu am facut upgrade la discuri de 312mm (ca cele de pe Golf GTI) si inspira ceva mai multa incredere.


Nu neg ca Passat va avea ceva mai mult spatiu si calitate, dar O3 este foarte ok si merita o examinare amanuntita. La spatiu la fel - nu sunt probleme de niciun fel, chiar ai loc pentru tot ce vrei.

Pages: 1 [2] 3