Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - narayanhd

Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23
151
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 26 October 2020, 21:04 »
ar fi interesant ca 6900XT sa fie undeva intre 3080 si 3090 dar cu 32GB VRAM si la 1.200$
ar fi la fel de inutila ca si 3090
dar i-ar da una nvidiei in mandrie :))

152
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 26 October 2020, 18:44 »
nu stiu care-s conditiile alea mai bune, asom
se pare ca desi sustineti acest gimmick numit DLSS si acest gimmick numit RTX (este gimmick din cauza nvidia si a hardware-ului cu care a fost scos, tehnologic vorbind, RT mi se pare super interesant), voi, fanboy-i nefanboy, n-aveti habar de faptul ca atat DLSS cat mai ales RTX, necesita VRAM si cei 10GB oferiti de "flagship"-ul (accentuez ghilimelele) nvidia, 3080, nu vor fi de ajuns

sustineti niste "tehnologii" c-asa va convine voua sa va justificati "nus- fanboy nvidia, dar iau nvidia pt DLSS si RTX in 15 jocuri", dar n-aveti nicio idee privind costul hardware. eu, care nu voi cumpara nvidia ever, stiam de acest cost VRAM cand DLSS si RTX sunt on.
voi trebuia din start sa spuneti asta, nu eu.
comportamentul asta al vostru este exact ca al unui fanboy si mai si zbierati ca nu sunteti
si textul lui olds legat de faptul ca nvidia vinde cu VRAM la limita, este cat se poate de real
exact asa face nvidia si voi bagati DLSS si RTX la mijloc
wtf?!!

penibil :))

153
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 26 October 2020, 16:59 »
ZVON

nvidia o sa mai scoata inca un flagship de placa video care va avea tot 10GB VRAM
va suporta, pt cele 15 jocuri cat si pt viitoarele jocuri, tot 15, in urm. 2-3 ani, DLSS si RTX
:))
penibil

154
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 25 October 2020, 18:55 »
Sa nu uitam ca cei 16GB sunt si mai lenti, si cu o latime de banda mult mai mica. Iar cache-ul ala infinity, daca exista, NU ARE 16GB. Nvidia poate utiliza TOATA memoria videa la o viteza MULT mai mare. AMD doar ce are in cache, restul la o viteza mult scazuta.

asom, te tot autonumesti neutru si obiectiv, dar nu esti, chiar deloc
cum sa spui chestia de mai sus cand 2080 avea 450GBps latime iar RVII avea 1TBps si cu toate astea 2080 era mai buna cu 7% overall?

155
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 25 October 2020, 17:24 »
ZVON ZVON ZVON

n-am nicio interpretare, deja sunt prea multe care nu prea au sens

fiind vb de asus, e model AIB, nu AMD reference

inca 3,5 zile

156
e mai bine c-ai s-un 2700X p-acolo
o sa te ajute sa-ti faci update BIOS-ului pt a recunoaste Zen3

eu am noroc ca placa de baza din semnatura poate face update BIOS-ului si fara s-am vreun CPU in socket
am fost foarte interesat de aceasta posibilitate

157
daca acest cod de mem. RAM, F4-3200C16D-32GIS, este cel corect, RAM-ul nu e compatibil cu placa de baza Asus PRIME X570-P

aici e link-ul cu RAM-ul compatibil: https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/mb/SocketAM4/PRIME_X570-P/Memory_QVL_for_3rd_Gen_AMD_Ryzen_Processors_X570.pdf

vezi daca vreun amic d-al tau o avea RAM-ul care se gaseste in lista si fa teste

pe un workstation am patit ca tot codul RAM-ului sa difere in o singura litera si in loc de ~90GBps latime, sa ofere un sfert din cat trebuia
era RAM HyperX

presupun ca ai activat A-XMP-ul in BIOS
reseteaza-ti BIOS-ul complet, lasa totul pe default si testeaza-l asa
RAM-ul nefiind compat. cu BIOS-ul + activarea A-XMP-ul, este overclock, tehnic vorbind, si e posibil sa nu se inteleaga

poti incerca, tot cu A-XMP-ul on, sa scazi de la 3200MHz la 3000MHz, 2966MHz, si tot asa
vezi unde va sta stabil

chiar daca RAM-ul nu-i compat. cu paca de baza, teoretic ii vei gasi frecventa cu care sa se inteleaga

doar ca cere timp

daca-i sistem prebuilt, pe baza listei poti sa meri si sa le spui sa-ti inloc. actualul RAM cu unul din lista QVL (cum era logic sa se faca de la inceputul inceputului)

158
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 23 October 2020, 18:51 »
daca RDNA2 e gata de ceva timp, la fel cum e Zen3, e posibil ca RX 6000 sa se lanseze pe piata impreuna cu Ryzen 5000, adica 5 noiembrie
pt hype, eu asa as face
n-au dorit sa le lanseze in acelasi timp ca sa evite greseala facuta cu Vega (sau Polaris?), nu mai stiu, si sa se creada ca 5000 acopera fail-ul 6000
e posibil ca timp ce noi vbm, AIB s-aiba placi video care asteapta sa fie distribuite
e doar o parere

oricum, ar fi super sa iau 5600X + 6800XT + NVMe x4 4.0 in aceeasi comanda :))

eu nu stiu nimic de NDA-uri
nu stiu cum a trecut timpul pt altii, dar pt mine a trecut ff greu, si mai sunt inca 5 zile :)

159
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 23 October 2020, 16:45 »
a facut asom un test in RDR2 in 4K cu totul ultra si a zis ca i-am ocupat 8,5GB VRAM din cei 10GB, nu 6,5
jocul control, cu DLSS si RTX on, pseudo 8K din 4K, ajunge la 18GB VRAM
deci, atat DLSS cat si RTX, au nevoie de VRAM
10GB nu vor fi de ajuns
DLSS si RTX (RT-ul nvidia) nu sunt o pierdere, imi pare rau

sunt tare curios de Cyberpunk, parca-i RTX full


Post Merge: 23 October 2020, 16:54
atata timp cat DLSS si RTX vor fi doar sub tutela nvidia si nu vor fi open source, voi veti avea de pierdut pt ca niciun studio nu le va implementa fara banii nvidiei

160
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 23 October 2020, 15:09 »
eu sunt interesat de RT, ca tehnologie, abia astept s-am RX-ul,
dar sa spun ca este un selling point, as merge mult prea departe
echiv. DLSS ma intereseaza deloc

daca acum ar fi scos nvidia RT-ul, era mai bine, hardware-ul e mai puternic acum s-ar fi dat o impresie mai buna, cred eu

eu raman la -10% in rasterizare si -20, chiar -30% in RT, comparat cu 3080

161
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 23 October 2020, 11:57 »
acum am vazut c-ai sch. imaginea
probabil ca-i DX11, unde nv intotdeauna a batut AMD. nu stiu, zic si eu. chiar le-am scris  ce naiba-i in capu' lor, cum sa fol. DX11?!! poate va fi un patch cu DX12 mai incolo, nu stiu
nu contest testele, asa e, 2070S > RVII. nu-s nebun sa le contest

e doar o parere, nu-s programator ca sa stiu exact: DX-ul si DXR-ul mergand mana in mana, e foarte posibil ca studiourile sa aplice patch-uri unor jocuri care sa stie DXR si-n felul asta tot ce tine de RX 6000 va stii RT. in felul asta eu voi beneficia de RT si echiv. DLSS mai repede, mai usor pt studiouri de implementat si de mai multe jocuri in acelasi timp.

un joc care-mi place, Snowrunner: poate trece pe DX12 de la DX11 iar cand se face trecerea pot aplica si DXR-ul, de exemplu
pt nvidia nu va fi posibil pt ca jocul asta nu-i in target-ul nvidia si studioul nu-si va consuma resursele pt o tehnologie proprietara
simplu

si la fel de bine MS, cat si AMD vor impinge acest DXR in dauna RTX (RT-ul nvidia), asa cum face acum nvidia. eu cred ca nvidia va pierde

162
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 23 October 2020, 11:32 »
- tu folosesti info de pe site-ul "just buy it"? :))  inteleg de ce, e ok
- FHD? de ce FHD? cine-a zis ca ai nevoie de 16GB in FHD? mai si pui setarile pe Low :)) ai intors-o acum
- "Foarte frumos ca DLSS si RT o sa fie incusi in DXR, era cazul sa devina open source." eu n-am zis asta, am aratat echiv. nvidia si de ce nvidia va pierde
- nope, voi va argumentati voua insiva acest DLSS si RTX (adica RT-ul nvidia)
- e ok sa ramai cu "cioara de pe gard" in 15 jocuri dupa care mai trec inca 2-3 ani pt inca 15 jocuri ;)
- scuze mai penibile ca astea n-am crezut c-o sa citesc vreodata. serios :))

163
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 23 October 2020, 11:20 »
eu tot la -10% 3080 per total, raman (adica RX va fi mai slab cu 10%)
nu mai spun nimic de faptul ca prin suita asta de benchmark vezi produse nvidia... :)
galax, daca mai tin minte corect

164
Hardware / Noile procesoare AMD (incepand din 2018)
« on: 23 October 2020, 10:38 »
heiiii, procesorul meu e pe primul loc :)
PassMark

165
Hardware / NVIDIA next-gen Ampere GPU on 7nm
« on: 23 October 2020, 10:33 »
ca sa mai inceteze odata asom cu lipsa DLSS pe AMD si altii care acum imping DLSS-ul ca fiind un selling point (ce tampenie!!)
dragilor, AMD nici n-are nevoie de asa ceva
deja sunt standarde aplicate de MS in DX
anume:
- DirectX Raytracing (DXR) = RTX
- DirectStorage = RTX IO
- DirectML = DLSS

in concluzie, mare majoritate a studiourior vor merge pe suita MS DX, adica DXR, DSto si DML, pt ca facand jocuri pt toata lumea aduce banul
si o mica parte vor merge pe RTX, i/o si DLSS numai daca vor fi platiti de nvidia

nvidia a pierdut, sigur nu va dati seama, sau nici nu vreti sa acceptati asta
RT-ul nvidia si DLSS-ul au zilele numarate

Pages: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 23