151
Filme și Seriale / Ultimul film vazut
« on: 24 October 2019, 01:09 »
neah, n-are. firesc ar fi sa ne plateasca ei ca sa ne uitam la asa ceva 
ia-l de la "baieti"

ia-l de la "baieti"
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
citind postul abia acum
citeste postul. ce spune el acolo? ca eu am facut convulsii, ca ma screm, ca porno??
ceea ce se cheama self awareness.. adica o elementara luciditate.adica da, exact calitatile pe care le ilustrezi tu in cel mai inalt grad cind nu mai stii pe 1 iunie ce-ai mincat cu o luna mai devreme*. si nici gura nu-ti emana now decit esenta de trandafir, of course. iata asadar cine detinea inepuizabilele resurse de self awareness, luciditatea si... inteligenta. (inteligenta din categoria alora care-si pun zeama de lamiie pe moaca inainte de spargeri, cu convingerea ferma ca astfel devin invizibili pentru camerele de supraveghere
clint a zis exact ce tu nu ai inteles, ce tot iti spun: westernul e revizionist din anii 50. si daca clint asta, cu tine in brate si restul de specialisti crede ca a reinventat roata,eu stiam foarte bine despre ce e vorba in propozitie, si daca aveai lectiile facute cind a inceput discutia asta ai fi inteles si tu fara asa mari convulsii ce vrea sa spuna expresia mea "i-a batut ultimele cuie-n sicriu". ultimele, nu primele, nu singurele.
daca tu, si oricine, credeti ca in spaghetti violenta nu e condamnata, adica orice bully nu-si primeste comeuppance; ca in spaghetti nu se deconstruieste si mama strabunicii de western
tocmai ti-am spus ca violenta e omniprezenta in filme, mai ales in western
comite violenta. aceeasi violenta expusa si condamnata in practic toate westernsvad pentru a cincizecea mia oara ca ti-e imposibil sa intelegi ca nu ai de-a face cu violenta ca atare, ci cu reprezentarile ei, si ca alea sint diferite de la autor la autor in fuctie de intentionalitatea foarte particulara cu care lucreaza fiecare (ca nu "bucati din viata" si reflectarea realitatii vezi tu cind te uiti la un film - mai ales unul de autor -, ci reflectarea unei anumite subiectivitati, cu atit mai personala si mai distincta cu cit autorul ala e mai demn de numele de autor. de aia, in pana mea (si tot eu sint ala caruia ii lipseste orice fundament)!, una e cum apare violenta la leone (ca estetica), super-stilizata & magnific coregrafiata, mega-rafinata (practic o ridica la statut de mare arta - a fixat un standard de neatins pentru generatii si generatii de imitatori-. cadre, unghiuri, morricone, tot tacimul), si cu totul altceva e cind eastwood nu se sinchiseste deloc s-o reconstruiasca cu mijloacele spectacolului, lasind-o sa arate aproape la fel de naspa ca in realitate, fara muzici, fara sclipici, fara show (sta ala si se smiorcaie juma de ora intre stinci, pina adoarme 90% din audienta care asteapta singe pe pereti etc).
erai la curent cu tematica violentei
vad ca te intereseaza mult asa ceva
e foarte greu sa gasesti film FARA ceva violenta. e parte din viata, si cateodata e buna. daca filmul nu are violenta atunci nu exprima acea bucata de viata ce ne trezeste noua interesul.
era un criteriu in cat e de discutat nu de critici prin studii ..drumroll.. uitate, ci de populatie, in mod curent si continuu. matrix, star wars, alien - astea genereaza materiale la nesfarsit. sunt francize fara moarte, chiar daca mor vor fi readuse la viata.