Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 132
1681
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 14 January 2019, 09:43 »
Performanta nu este punctul forte al lui Turing. Cum a mentionat si Huang cand le-a prezentat, trebuie inventat un nou metric de masurare al performantei, ca daca te iei dupa fps-uri in jocurile non-DXR e la pamant raportul pret/performanta.
nVidia, din pozitia de lider al pietei, si-a permis sa lanseze o generatie de sacrificiu, care nu se descurca conform asteptarilor nici un DXR, nici in non-DXR. Dar sacrificiul asta vine cu niste bragging rights incontestabile, care nu fac decat sa le sporeasca cota de piata. Iar in viitor, cand AMD scoate si el raytracing, lumea o sa mearga pe nVidia, pt ca ei deja au experienta...

Din pacate AMD nu isi permite sa faca astfel de sacrificii. Remember async compute. AMD suporta async compute cand nvidia nici nu visa la asa ceva. Si cu ce i-a ajutat? Lumea ii judeca exclusiv prin perf in DX11, a contant extrem de putin potentialul de perf in DX12. Principalul motiv pt care s-a intamplat asta este lipsa de interes a developerilor. Multa vreme singurul joc in care se vedea cu adevarat ce poate AMD era Ashes of the Singularity, o panarama de RTS, care s-a facut remarcat doar prin faptul are o implementare foarte buna de DX12. In schimb RT avem deja Tomb Raider, BF V, Metro Exodus, si poate si altele care nu imi vin in minte acum. Toate astea sunt jocuri AAA foarte asteptate.

In concluzie, degeaba ai tehnologie inovativa, daca nu ai suport de la devs...

1682
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 10 January 2019, 10:05 »
Hmm, sper ca glumesc cu msrp-ul ala. Adica perf de 2070 dar cu 200$ mai scumpa. AMD, wtf you doing? :o

1683
Foto / Noutati Foto-Video
« on: 09 January 2019, 11:59 »
Asta e mai mult proof of concept si bragging rights, ca aplicabilitate practica mai putin. Adica pt useri normali filmarea 8K acum este un moft, fara vreun beneficiu real. Poate doar downscale la 4K, dar ma indoiesc ca ar observa cineva diferenta de calitate dintre 4K nativ si 8K downscaled la 4K.
Iar useri pro nu isi iau camere foto micro 4/3 care filmeaza 8K, ci mai degraba o camera pro 8K.

1684
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 08 January 2019, 15:31 »
Oricum momentan doar o mana de monitoare freesync sunt suportate de nVidia.

Deci sa ne bucuram cand orice monitor freesync este acceptat :)

1685
PC Setups & Recomandari / Recomandare placa video
« on: 06 January 2019, 14:18 »
RX580 e in alta clasa comparativ cu Vega 56/GTX1070(Ti), care deja nu mai sunt pt light gaming :)
Deci recomand si eu RX580/GTX 1050 Ti/1060, in functie de monitor.

1686
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 05 January 2019, 08:48 »
Ai fi uimit cate ilegalitati se fac la nivelul ala. Cred aproape toate companiile mari opereza destul de mult in zona gri a legii, si au avocati de zeci de milioane de euro/dolari care gasesc diverse loophole-uri astfel incat totul sa para cat se poate de legal.
Ca sa ramai o companie integra la nivelul ala, este extrem de greu, si nVidia a dat dovada de nenumarate ori ca nu este o companie integra...

1687
RPG / Grim Dawn
« on: 03 January 2019, 11:12 »
Incearca 2019, sa fie in ton cu noul an :D

1688
Racing / Forza Horizon 4
« on: 24 December 2018, 22:48 »
Ce sa mearga si pe PC? Jocul? Evident, e facut de Microsoft :)
Pardon. E făcut de EA Games.
Developer: Playground Games. Publisher: Microsoft Studios. Deci seful cel mare este Microsoft, deci e clar ca e si pe PC, nu doar pe XBOX.

1689
Racing / Forza Horizon 4
« on: 24 December 2018, 00:53 »
Ce sa mearga si pe PC? Jocul? Evident, e facut de Microsoft :)

1690
Hardware / AMD Navi GPU & Nextgen Architecture
« on: 19 December 2018, 00:43 »
Alta arhitectura decat GCN ar presupune ca este mai buna in ce mai exact ?
Hmm..in performanta. Momentan AMD nu are concurent pt Pascal enthusiast, ca sa nu mai zic de Turing enthusiast.
GCN este deja o arhitectura veche (de pe vremea HD7950 daca nu ma insel) si cam trebuie schimbata. Nici avantajul in DX12 nu mai este la fel de impresionant cum era pe vremea Maxwell, iar trecerea la o noua arhitectura nu inseamna in nici un caz ca o sa scada perf in DX12 :)

1691
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 17 December 2018, 20:22 »
Sigur nu e GTX? Ca parca RTX erau doar placile cu raytracing (adica de la 2070 in sus).

1692
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 17 December 2018, 14:31 »

Avem si primele aplicari real world pt DLSS. In cazul FFXV este vorba de 4K TAA vs 4K DLSS (care este in esenta rendering la 1440p+upscale la 4K). Performanta mai buna, dar calitate a imaginii inferioara 4K-ul nativ. Cel mai mare issue momentan este flicker-ul la obiectele foarte inguste (gen garduri, fire de inalta tensiune, etc). Ce au mai observat a si o neclaritate a texturilor la fetele personajelor, text usor mai neclar sau reducere a detaliilor la scene foarte indepartate. Singurul caz in care s-a observat o imbunatatire a calitatii a fost in cazul parului, unde cu TAA, aparea un usor flicker in functie de cum era luminate diversele straturi de par, iar cu DLSS incetosarea specifica este benefica.
Se pare ca mai are de munca nVidia, cel putin in cazul FFXV, macar sa rezolva flickeingul deranjant.

1693
Overclocking / I7 9700k
« on: 13 December 2018, 09:46 »
Hmm, nu stiu unde ai vazut tu ca trebuie sa mearga la 4.6Ghz pe toate core-urile, dar conform Intel, i7 9700K are frecventa de baza de 3.6Ghz, si turbo pe un core de 4.9Ghz. Deci, daca procesorul este capabil sa opereze la frecventele astea atunci nu are nici o problema.

1694
First/Third Person Shooters / Far Cry: New Dawn
« on: 13 December 2018, 00:42 »
E amuzant cum au gandit "story-ul" ca sa poata refolosi harta din jocul anterior. :D :D
Pai nu asta e moda acum? O harta, doua jocuri ;)

1695
Overclocking / I7 9700k
« on: 12 December 2018, 17:45 »
Ce vrei tu e overclock. Procesorul are frecventa nominala de 3.6Ghz cu Turbo de pana la 4.9Ghz pe un singur core. Orice frecvenata mai mare de cea nominala, pe toate core-urile, este tehnic overclock.
Faptul ca tie iti merge pe 4 core-uri la 4.9Ghz, in loc de un singur core este deja overclock maricel :)

Pages: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 132