1708
« on: 22 November 2018, 13:58 »
Politica de priceing este alta poveste si nici eu nu sunt aboslut de acord cu ea. Dar nVidia (sau orice alta companie) are ca scop principal sa faca bani. Deci intotdeauna o sa ceara cat de mult poate pt orice produs.
Iar in momentul in care nu ai concurenta, poti sa ceri aproape cat vrei, pt ca se vor gasi intotdeauna cumparatori.
Si oarecum ai picat si tu nitel in plasa RT-ului. Daca nu ma insel nVidia nu a zis nicaieri ca jocurile cu RT on vor rula 4K 60fps. De fapt nu s-a mentionat absolut nimic de framerate-uri, nici macar comparativ cu previous gen in raster.
Turing este un fel de jack of all trades. Adica stie din toate dar nu exceleaza in nimic. Daca bagau perf serioasa in RT, insemna perf la fel sau mai proasta in raster decat Pascal. Daca bagau masiv in raster, insemna ceva dezastruos in RT (sub 30fps clar). Daca vroiau perf maxima in ambele insemna probabil pret mult mai mare (plus consum exorbitant), din cauza ca GPU-ul ar fi fost mult mai mare deci pretul/GPU mult mai mare.
Deci au ales o cale oarecum de mijloc. Perf in raster mai mare decat Pascal, perf in RT la limita jucabilitatii, si pret coresp lipsei de concurenta.