Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 132
1786
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 21 September 2018, 10:04 »
Din ce am inteles eu punctul forte al DLSS-ului este ca produce noi pixeli. Nici o tehnologie curenta nu faca asa ceva, sau daca face doar duplica pixeli adiacenti. Tensor cores din RTX-uri analizeaza imaginea si cand o maresc practic presupun ce culoare au noii pixeli adaugati astfel incat maginea marita sa fie identica ca si content cu cea initiala. Iar presupunerile astea sunt extrem de precise. In teorie suna foarte bine, in practica ramane de vazut.

1787
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 21 September 2018, 09:28 »
Se repeta istoria Vega de acu 2 ani. Placi bune la pretul incorect. Macar Pascal oferea un spor de performanta oarecum proportional cu pretul marit. Aici dai 70% mai mult pt 30% spor de perf. Oricum ai da-o nu are nici un sens. Poate peste 1-2 ani cand o sa fie zeci de jocuri RT care sa justifice investitia, dar acum chiar nu vad de ce ar cumpara cineva seria asta (in afara de bragging rights :) )

1788
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 20 September 2018, 21:19 »
Cand ai stocuri de 2 digits normal ca se vand ca painea calda. Pe principiul asta si Pagani Huayara s-a vandut ca painea calda la 2M+ euro. Deh, erau doar 100 :))
Cand o sa ajunga la vanzari de milioane de bucati, se pote spune ca se vand ca painea calda :)

1789
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 20 September 2018, 15:58 »
~6000 lei  :-\

1790
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 20 September 2018, 14:58 »
Cam dezamagitoare noua serie.
Pana si un mare fan nvidia incheie cu "Don't Buy!"

25-30% xtra perf pt 70% xtra cost, in cazul 2080 Ti.
In cazul 2080, cam aceeasi perf ca 1080 Ti dar cu 100$ mai mult.

Ce ii mai poate salva este DLSS si RT, insa pana sa nu fie doar un exotism in cateva jocuri, oricum o sa apara seria 30xx. Deci chiar nu vad cine ar cumpara la ora actuala vreuna din placile astea 2.

1791
Jocuri PC / Shadow of the Tomb Raider
« on: 17 September 2018, 01:03 »
Gamespot ia dat 6/10...foarte ciudat. Oare sa fie pe bune review-ul?
PS: vezi ca linkul de la Telegraph nu merge.

Sent from my HUAWEI M2-801W using Tapatalk


1792
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 16 September 2018, 00:26 »
Am si eu o intrebare legata de DLSS. In cat timp invata AI-ul ala sa randeze jocul? Secunde, minute, ore, zile?

Sent from my HUAWEI M2-801W using Tapatalk


1793
Jocuri PC / Assassin’s Creed Odyssey
« on: 08 September 2018, 16:37 »
Quote
Targeted framerate: 30 FPS

WTF!  ???

Ma miram eu ce cauta GTX 1080 la 4K, si GTX 970 la 1080p, dar acum se explica :)

1794
PlayStation 4 / Red Dead Redemption II
« on: 06 September 2018, 10:37 »
Ar fi frumos sa apara si pe PC, dar nu cred. Cred ca pastreaza seria console exclusive.

1795
Battlefield / Battlefield V
« on: 06 September 2018, 09:42 »
Nu prea ai cum sa reinventezi roata la fiecare iteratie. D-abia ai avut inovatie in BF1 ( ma refer la Single player, care mi s-a parut cel mai reusit de la BC2 incoace). Aici ai battle royale. In esenta ai aceeasi reteta clasica, la care faci un update grafic, harti noi, arme noi si mergi pe o alta ramurica din WW2 (mai putin BF1 si Hardline).
Cam riscant sa schimbi reteta unui main bread winner, deci atata timp cat vanzarile sunt conform asteptarilor, nu o sa vedem o schimbare a retetei.

1796
PC Setups & Recomandari / Radeon Vega 56
« on: 04 September 2018, 15:44 »
Da, eu zic ca merita. Cam in bani astia gasesti un GTX 1070 SH, care este usor sub vega 56.

1797
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 04 September 2018, 14:34 »
Da existau, ideea e cat de usor se faceau, si cat de realiste erau.
Daca te uiti la filmulet o sa vezi mai multe detalii.
Acum este mult mai usor pentru developeri sa faca multe chestii cu reflexiile, totul este mai natural. Da, este extrem de resource costing, dar cam asta e singurul downside. Asta si pretul, care este exagerat pt ce livreaza hardware=ul acum. Dar tehnologia in sine este un pas foarte mare, si in 2-3 generatii o sa ajunga standard, cam cum e antialiasingul acum de ex.
Am zis si repet, Turing nu trebuie cumparat acum pt RT. Perf in RT este slaba, suportul software este ca si inexistent, in acele cateva jocuri care o sa suporte RT benefiicile vizuale sunt minime. Cand chiar o sa conteze RT-ul, sigur o sa exite o generatie mult mai capabila de nVidia/AMD. Turing este generatia de sacrificiu, dar importanta RT-ul ca avans tehnologic nu trebuie ignorata deloc.

1798
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 04 September 2018, 14:02 »
Avand in vedere contextul discutiei, am crezut ca ai pus filmuletul ala ca sa arati reflexii dintr-un joc antic facute fara RTX. Dar acum am dat si play si mi-am dat seama ca era o gluma :)
Oricum reply-ul era mai mult adresat lui PRUNY.

1799
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 04 September 2018, 09:39 »
Reflexiile de genul celei din Duke, se fac prin dublarea scenei randate. Practic in oglinda nu ai o reflexie, ci o randare full a camerei+personajului.
Va recomand sa urmariti filmuletul de mai jos pt o analiza tehinca si in detaliu a raytracing-ului din BFV. Ca un exemplu, reflexia deformata a personajului in suprafete lucioase (cum ar fi capota unei masini) este aproape imposibil de obtinut in real time cu tehnici raster clasice.

1800
Diablo / Unannounced Diablo project
« on: 03 September 2018, 21:40 »
Mdea, eu am uitat un detaliu poate important. Ma intereseaza extrem de putin povestea din ARPG-uri :)

Pages: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 132