Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 132
1801
PC Setups & Recomandari / Radeon Vega 56
« on: 04 September 2018, 15:44 »
Da, eu zic ca merita. Cam in bani astia gasesti un GTX 1070 SH, care este usor sub vega 56.

1802
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 04 September 2018, 14:34 »
Da existau, ideea e cat de usor se faceau, si cat de realiste erau.
Daca te uiti la filmulet o sa vezi mai multe detalii.
Acum este mult mai usor pentru developeri sa faca multe chestii cu reflexiile, totul este mai natural. Da, este extrem de resource costing, dar cam asta e singurul downside. Asta si pretul, care este exagerat pt ce livreaza hardware=ul acum. Dar tehnologia in sine este un pas foarte mare, si in 2-3 generatii o sa ajunga standard, cam cum e antialiasingul acum de ex.
Am zis si repet, Turing nu trebuie cumparat acum pt RT. Perf in RT este slaba, suportul software este ca si inexistent, in acele cateva jocuri care o sa suporte RT benefiicile vizuale sunt minime. Cand chiar o sa conteze RT-ul, sigur o sa exite o generatie mult mai capabila de nVidia/AMD. Turing este generatia de sacrificiu, dar importanta RT-ul ca avans tehnologic nu trebuie ignorata deloc.

1803
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 04 September 2018, 14:02 »
Avand in vedere contextul discutiei, am crezut ca ai pus filmuletul ala ca sa arati reflexii dintr-un joc antic facute fara RTX. Dar acum am dat si play si mi-am dat seama ca era o gluma :)
Oricum reply-ul era mai mult adresat lui PRUNY.

1804
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 04 September 2018, 09:39 »
Reflexiile de genul celei din Duke, se fac prin dublarea scenei randate. Practic in oglinda nu ai o reflexie, ci o randare full a camerei+personajului.
Va recomand sa urmariti filmuletul de mai jos pt o analiza tehinca si in detaliu a raytracing-ului din BFV. Ca un exemplu, reflexia deformata a personajului in suprafete lucioase (cum ar fi capota unei masini) este aproape imposibil de obtinut in real time cu tehnici raster clasice.

1805
Diablo / Unannounced Diablo project
« on: 03 September 2018, 21:40 »
Mdea, eu am uitat un detaliu poate important. Ma intereseaza extrem de putin povestea din ARPG-uri :)

1806
Diablo / Unannounced Diablo project
« on: 03 September 2018, 19:57 »
Mie mi-a placut atmosfera si nu mi s-a parut cu nimic inferioara celei din D2, chiar dimpotriva. Da, diferita, dar in nici un caz inferioara.

1807
Diablo / Unannounced Diablo project
« on: 03 September 2018, 17:12 »
Nu atmosfera a fost problema la Diablo III. Slabe sanse sa mearga pe MMORPG, dar daca merg pe asta cel mai probabil o sa fie ceva de success, avand in vedere experienta din WoW.

1808
PUBG / PUBG
« on: 03 September 2018, 10:26 »
Ce intelegi prin mai slab, si cat de inainte. Eu l-am jucat din early access, si este mult mai bun decat era atunci.
Da, inca este plin de buguri, dar mai slab ca inainte nu mi se pare.

1809
Jocuri PC / Jocuri la pret redus
« on: 02 September 2018, 18:51 »
Gratis sau redus?
Mie imi apare cu 5 euro.

A fost gratis, l-am luat eu. Acum se pare ca este 5e

1810
Da, si mie imi apre 1 mentions de cand a aparut optiunea cred. M-am obisnuit asa :D

1811
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 31 August 2018, 20:19 »
Pe partea asta sunt de acord cu olds. Si eu vreau jocuri cant mai fotorealiste. Evident nu poti avea o grafica fotorealista si o fizica de 2 lei. La asta cred ca s-a referit el, si nu la faptul ca RT include simulare a fizicii.

1812
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 31 August 2018, 14:03 »
E un mare pas inainte spre fotorealism, doar ca necesita multe resurse.
Da, este, doar ca momentan beneficiile vizuale sunt minime. In SOTR avem niste umbre mai soft, iar in BFV niste reflexii un pic mai misto. Nu este nimic revolutionar in ceea ce priveste rezultatul final.
Iar cand beneficiile vizuale o sa fie cu adevarat spectaculoase, seria 20 o sa fie uitata demult ;)

1813
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 31 August 2018, 11:21 »
Sporul de perf de la o gen la alta a fost de mult timp intre 20-30%. 680vs580->23%, 780vs680->20%, 980vs780->29%. Exceptia de la regula a venit la Pascal cand am avut un spor de 60% de la 980 la 1080. De aia si scuza cu preturile exagerate la lansarea Pascal. Acum insa se pare ca preturile au continuat sa creasca, dar spor de perf a revenit la ce era inainte de Pascal. GG nVidia :)

1814
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 28 August 2018, 18:50 »
Eu recomand 1080Ti SH. Generatia urmatoare cel mai probabil apare peste un an, iar atunci or sa inceapa sa apara si jocuri cu RT, unde se va descurca si mult mai bine decat Turing in RT.

1815
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 28 August 2018, 12:16 »
Camera 1st person nu prea merge cu arme melee. Sau cel putin mie nu mi-a placut niciodata. Aici fiind arme ranged e foarte ok 1st person.
Plus ca imersiunea este mult mai buna cu camera 1st person. Deci eu nu am nici o obiectie cu camera. Sunt oricum convins ca se va gasi cineva care sa faca un mod pt camera 3rd person :)

PS: Please stop pre-ordering. Chiar daca este vorba de CDPR.

Pages: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 132