Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KodiaK

Pages: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 132
1846
Politică / 19 milioane de romani
« on: 10 August 2018, 12:16 »
@sradu, niste surse pentru cifrele alea ai? Ca par tare dubioase.
Eu am gasit 18.907.422 cetateni romani cu drept de vot la 31 martie 2018. Sursa
Deci nu stiu cum iti ies tie 13, 14? Chiar tu ai zis ca au fost 7.2M la vot in dec 2016 si pe liste erau 18.2M. Prezenta la vot atunci a fost de ~40%. 7.2M din 18.2M ghici cat e? Fix 40% :))

La acei 1.5M care vor schimbare iar nush cum ai ajuns? PSD-ul are cam acelasi electorat tot timpul. In jur de 3-4M (majoritatea pensionari, plus oameni fara studii). Deci vin cam 15-16M care nu vor cu ei. Dar avand in vedere ca lumea nu merge la vot in general, acei 20% din 18-19M ajung 40-50% din 7-8M. De aia castiga mai mereu PSD-ul. Scuza cu nu merg la vot ca n-am cu cine vota, ca toti fura, mi se pare cea mai cretina scuza. Cand nu mergi la vot in esenta votezi PSD!


1847
Diablo / Unannounced Diablo project
« on: 09 August 2018, 15:29 »
What about Battle Royale, TCG, etc..?!  :D
Au deja un TCG, nu cred ca se mai baga la inca unul.
Da, battle royale ar fi si asta o posibiliate, mai ales ca este pe val acum. Dar nu prea isi au locul Snipere/AR-uri/SMG-uri in universul Diablo. Poate un Battle Royale cu arme melee vraji si arbalete :D

1848
Diablo / Unannounced Diablo project
« on: 09 August 2018, 10:58 »
Well, a zis multiple Diablo projects. Deci poate avem un remaster (D2 pe motor de D3 ar fi genial), un add-on de D3 (cam meh!) si poate chiar si un D4 in the works (oh boy!).
Sau poate sa nu fie nimic din ce am zis mai sus, ci defapt niste rahaturi pe mobile/comics/naiba stie ce.
Si un MMO in universul Diablo ar fi tare insteresant, insa nu cred ca se baga Blizzard la 2 MMO-uri simultan.

1849
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 06 August 2018, 12:19 »
Hmm, eu tineam minte ca la generatiile anterioare au fost ceva leak-uri mai concrete, cu putin timp inainte de lansare. Dar poate ma insel eu.

1850
Turism / Ponturi pentru vacanțe
« on: 05 August 2018, 16:29 »
Preturile date de hoteluri pt Booking sunt mai mici decat cele pt clienti normali. Deci cu tot cu ados booking nu trebuie sa difere prea mult.
Mai uitat de curiozitate la IBIS Gara de Nord unde o noapte costa pe booking 171 lei, iar direct pe site este 171.14 lei.

1851
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 05 August 2018, 00:32 »
Eu nu inteleg ce atata secretosenie. Ori nu au nimic si le e jena sa zica asta; ori au ceva super wow, si vor sa rupa gura targului. Personal nu cred ca nici una nici alta ;)
Cat despre preturi, la noi se tine bine 1080-ul pe la 550euro  >:(

1852
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 02 August 2018, 17:48 »
Ma mir ca au chemat ambulanta si i-au oferit ingrijiri medicale. Am vazut urmari unde tabarau pe sofer de zici ca le omorase toata familia. Exces mai mare de forta nu cred ca am vazut la politia din alta tara.


1853
Hardware / nVidia - Arhitectura Turing
« on: 31 July 2018, 10:30 »
Probabil ca nu este ceva asa de wow, de aia nu prea apare nimic concret. Parca inainte de Pascal au fost multe leaks, dar atunci chiar aveau de ce sa se mandreasca :)

1854
Cred ca sunt gresite preturile. P9 Lite la 700+ euro :))) Poate lei.

1855
Jocuri PC / Star Citizen
« on: 26 July 2018, 20:21 »
Am citit nu demult de unul care a bagat 7500$ in curul lor (nu toti odata) si chiar credea in ei, dar incet incet a inceput sa-si piarda speranta, iar ce i-a pus capac a fost faptul ca au scos complet perspectiva 3rd pearson din Squadron 42, iar el, cum suferea nu nush ce boala, nu putea juca in 1st pearson, si atunci a incercat sa-si recupereze banii, mergand chiar in instanta. A pierdut glorios :(
Si vorbim de un rahat de suma pt ei. Deci ma indoiesc ca faptul ca sunt dati in judecata ii mai sperie cu ceva.

1856
Auto-Moto / Imagini / inregistrari surprinse din trafic
« on: 25 July 2018, 16:12 »
Asta e doar teaser-ul. Pozele vin sapt viitoare :D

1857
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 24 July 2018, 17:58 »
Faptul ca ai pus un "semnal radat" la intrarea in sat NU il opreste pe gigel sa bage talpa dupa ce trece de semnalizare, in mijlocul satului si sa-l calce pe nea vasile. Dimpotriva, il indeamna, pt ca stie CLAR ca nu mai e nici un radar si CA nu poate lua amenda.
Pai radarul poate fi oriunde dupa semnul de avertizare, nu fix unde este semnul de avertizare. Si din ce stiu eu nu exista semn de final zona cu posibil radar, si nu cred ca sta nimeni sa masoare cati metri au trecut de la semnul de avertizare :). Cel mai probabil o lasa mai moale pana iese din localitate. Si, ca masura extrema, se pot pune semne din km in km, cum ziceam si mai sus. Cred ca este un stimul mult mai eficienta o avertizare vizuala constanta ca e posibil sa iti iei amenda, decat una doar mentala, chiar daca in esenta inseamna acelasi lucru: poate fi radar oriunde ;)
Si OK, poate exemplu cu semn la intrarea in sat nu e prea bun; dar semn inainte de o zona periculoasa, astfel incat sa determine, cat de cat, lumea sa nu o calce in zona aia. Mi se pare mult mai eficient asa, decat radar, eventual ascuns, in/dupa zona periculoasa. Ala nu face decat sa constate si sanctioneze eventualul accident.

@taribo, acu am vazut ca ai zis 2am :) Da, in cazul asta e ca draq pus. Dar daca ar fi pe la ore de varf, cand pe acolo se poate merge destul de tare oricum, atunci ar fi mult mai eficient in preventia accidentelor. Trec destul de des p-acolo si nu de putine ori am vazut frane la limita ca sa se opreasca la trecerea de pietoni, sau sa se evite melteni care fac stanga de pe banda 1.

1858
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 24 July 2018, 17:12 »
@taribo, in exemplul tau radar-ul ala nu e pus chiar aiurea, pt ca este o zona relativ periculoasa, dar este bun pt un alt studiu de caz :) Avem o trecere de pietoni nesemaforizata, si un sens giratoriu unde cei care vin de la gara din dreapta (imi scapa acum numele) si vor sa faca stanga spre otopeni se baga uneori cam aiurea.
Radarul acela de la fantana nu protejeaza cu nimic trecerea de pietoni. Daca vine cineva cu 150km/h si da peste un pieton care trece regulamentar, radarul il opreste abia dupa ce face accidentul. DAR, daca ar fi insa un semn avertizare radar pe la podul baneasa, atunci trecerea de pietoni de la fantana ar fi mult mai protejata, scazand semnificativ numarul celor care se risca sa o calce in zona aia.

1859
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 24 July 2018, 10:13 »
Nu am nici o statistica, recunosc, doar ma gandesc cu logica mea :)
Sansele sa dai peste un pieton sunt mai mari in sate, decat in afara satelor. De asta mi se pare mult mai importanta preventia depasirii vitezei in sate, si mai putin importanta afara. Prin afara satelor se moare in principal pt ca se fac depasiri neregulamentare. Depasiri ce se fac pt ca ti se acreste sa mergi zeci de km in spatele unui TIR/camion pt ca nu avem si noi autostrazi, sau macar 2 benzi pe toate DN-urile. Dar asta e alta discutie :)
M-am gandit ca lumea ar fi mai temperata daca vede semn de radar cand intra in localitate decat daca nu vede nimic. Evident mult mai bine ar fi sa fie atentionari radar in zonele unde chiar e nevoie sa micsorezi viteza. Ca tot ai dat exemplu cu huidu, sa zicem ca dupa serpentinele unde a comis-o ar fi fost un radar. Daca nu ar fi fost accidentul, l-ar fi oprit pt ca l-ar fi prins la iesirea din curba pe contrasens si cu 70km/h. Dar oare cu ce ar fi ajutat radar-ul acela la prevenirea accidentului? Daca in schimba pe langa radar ar fi fost si un semn de atentie radar inainte de serpentine, at ar fi fost sanse mai mari sa o lase mai moale pe zona aia si astfel 3 oameni nu ar fi murit.

Asta tot incerc eu sa zici aici. Daca lumea este avertizata ca s-ar putea sa ia amenda daca o calca intr-o zona cu risc mare de accident, sunt sanse mult mai mari sa reduca viteza, decat daca stai doar sa-l prinzi dupa ce a depasit viteza si eventual a facut si un accident.
Recunosc ca nu merg prea des afara din Bucuresti, dar chiar si asa am avzut destule radare complet inutile, puse doar la spaga. Adica ai sat unde se termina casele si mergi prin camp 1km pana la semnul iesire din localitate, iar fix inainte de semn, un radar ascuns. Iar drumul era drept, cu 2 benzi, vizibilitate maxima. Sau alt radar in localitate pe drum drept, 2 benzi, de data asta in zona cu case, dar in satul urmator serpentine si curbe periculoase, o banda, iesiri din strazi laturalnice in rampa fix in curba, sau dupa curba. Acolo D-zeu cu mila. Dar evident ca ai sanse mai mari sa dai ameni pe zona de drum intins, decat in zona de curbe. Dar oare unde sunt sansele mai mari de accident.

Iar daca ideea de radare semnalizate e asa de proasta, atunci de ce mama naibii p-afara e plin de camere fixe, pe care le stie toata lumea. Oare nu toti o calca imediat dupa ce au trecut de camera?

Btw, daca politia vrea sa fie ca inainte, sa surprinda soferul cu radar, ce ii opreste sa monteze indicatoare radar prin toate satele (cate 2, 3, 4 ca sa fie siguri ca sunt in raza unui indicator) si apoi sa stea la panda unde vor ei. Ca din ce am inteles eu, nu e obligatoriu sa fie radar in zona unde este avertizare radar.

1860
Auto-Moto / Educatie rutiera
« on: 24 July 2018, 00:55 »
treaba asta cu radarele nu are nici o logica, daca sunt ascunse nu sunt eficiente, asa ca le marcam, incat sa se duca eficienta aia spre 0.
Depinde unde sunt puse. In general, la noi, radarele sunt puse ca sa dea amenda, nu ca sa previna. Adica sunt puse in zone unde te fura drumul sa o calci (drum drept, eventual 2 benzi, putine case sau deloc). Daca de exemplu s-ar pune indicatoare de radar in fiecare localitate ar scadea drastic numarul celor care depasesc limita de viteza, dar ar scadea si numarul de amenzi, si asta nu vrea Politia :(
also nu e infrastructura si de asta mergem mai repede decat viteza legala iarasi nu prea are logica, drumul ala are o limita impusa pt ca in general nu poti circula cu mai mult in siguranta, radarul ala e acolo sa forteze respectarea acelei limite, deci pedeapsa, preventia o face indicatorul ce te anunta sa pui frana.
Logica vine din faptul ca daca vrei sa sa dai o fuga in weekend la munte (Bucuresti-Sinaia) de exemplu, in loc sa faci ~1h pe autostrada, faci 2-3h pe DN1 care trece prin n-spe mii de sate. Devine repede frustrant si multi uita sa mai reduca viteza cand intra in sat. Crede-ma ca daca erau satele la 50-100km distanta toata lumea incetinea cand intra in ele, dar asa cand ai multe sate chiar lipite intre ele te cam iau toate frustrarile.
De ce crezi ca romanii p-afara in general circula legal? Dupa ce mergi 100-200km pe autostrada nu mai conteaza 20-30km prin sate/orase.

Pages: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 132