Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AlexU

Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 94
286
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 13 October 2020, 22:24 »
In ordine invers cronologica:
Am luat masina in dupa amiaza asta de la Autosoft, totul pare ok. Mi-au lasat in masina si o hartie cu un test efectuat la final, insa ma grabeam sa il iau pe cel mic si nu am apucat sa ii rog sa interpreteze ce e pe acolo.
De dimineata un biciclist a tinut sa-mi ia oglinda in brate - https://photos.app.goo.gl/2vQLxu7e3nDGZwbj6
Sambata am fost pana la Brasov si inapoi si mai apoi pana dincolo de Lehliu Gara cu ceva treaba, am ajuns acasa cu un consum mediu de 4.9 / 100 km. Not bad :)

287
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 13 October 2020, 15:37 »
Nu contest, nimanui nu-i place sa scoata mai multi bani din buzunar. Insa, piulitele au fost distruse tocmai de service-uri de cartier.
Si asta e motivul pentru care prefer sa merg undeva unde sunt chei calibrate, si strang totul cu chei dinamometrice.

288
IdeaPad | 700-15ISK | Core i5 | CPU i5-6300HQ | 2300 MHz / 3200 MHz Turbo-Boost | Chipset Intel HM170 Express | Screen 15.6" | Resolution 1920x1080 | Screen type Non-GlareIPS | RAM 8GB | Max 32GB | DDR4 | HDD 1TB | 5400 rpm | DVD Super Multi (ext) | VGA card NVIDIA GeForce 950M | 4GB | LAN Gigabit | Keyboard ENG | Keyboard backlight | Battery run time 4 hours | 3 cells | 1xHDMI | 1xAudio-Out | 1xUSB 2.0 | 2xUSB 3.0 | 1xRJ45 | Wireless LAN 802.11a/b/g/n/ac | Bluetooth | Card Reader 4-in-1 | Microphone Built-in | Speakers | WebCam | DOS | Black| Width 384 mm | Height 23 mm | Depth 265 mm | Weight 2.3 kg

Cod produs 80RU00LQRI

Bateria in mod balanced inca tine 3-4 ore. L-am avut de nou, a avut o intrare in service pe durata garantiei in urma careia mi-au inlocuit atunci placa de baza.

Pret 1800 lei negociabil in configuratia de mai sus.
In prezent am pe el instalate si un SSD WD NVME de 240 GB si 32 GB RAM Samsung DDR4-2133 MHz. Asa cum este, cer 2300 lei pe el. Garantie o luna.

289
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 13 October 2020, 09:59 »
Doar ce am lăsat mașină la Autosoft Titan pentru înlocuire plăcuțe față-spate. Am ales Bosch, deviz estimat la 470 lei.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


290
Fara date cu caracter personal, citeste te rog regulamentul.

291
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 08 October 2020, 05:44 »
Mi-ar fi placut sa fie de 3 ori mai ieftin devizul final, de ce nu. Insa nu exista termen de comparatie intre Auto Soft si vulcanizarile banale.

Mai sus spuneai de exemplu de azot. E prima oara cand pun si nici nu am cerut asta ci a fost strecurat atunci cand mi-au prezentat prima estimare a lucrarii. Ala e pretul, ai vazut sa coste undeva mai putin?

292
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 07 October 2020, 04:54 »
Nu prea inteleg ce ai vrut sa spui prin asta : )

293
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 06 October 2020, 21:39 »
Păi tocmai, că le-am pus pe hârtie și tot la reprezentanță ieșea mai avantajos.

In fine, azi am pus cauciucurile de iarnă. Piulițele de Ford sunt varză, ca întotdeauna. O știu încă de la Fiesta generațiile 6 și 7.

S-a măsurat și profilul cauciucurilor de vară, verificat geometria și se pare că roțile față "privesc" una spre alta.

Și neapărat plăcuțe, în viitorul apropiat.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


294
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 05 October 2020, 19:50 »
Păi ai cel ai bun exemplu mai sus. Doar uleiul Castrol și filtrul de ulei aftermarket 370 lei.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


296
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 05 October 2020, 18:25 »
Um, da și nu. În reprezentanță ai pe cine să tragi de mânecă (sper, încă aștept răspunsul de acum 2-3 săptămâni), iar revizia cu totul ce am specificat mai sus a fost 800 lei.

Piesele luate separat, în special uleiul, costau mai mult. Mai apoi menționez și istoricul mașinii în reprezentanțe, o chestie bine văzută la revânzare. Și mai nou, istoric digital.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


297
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 20 September 2020, 10:58 »
Cel care înjurase e cel din recepție, cel care a lăsat garnitura e tehnicianul de service.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


298
Salut, recuperarea TR este din acest moment disponibila doar celor care vor dona prin Patreon - ComputerGamers
In semn de recunostinta, printre beneficiile oferite se regasesc recuperarea TR, custom title, scoaterea limitei de 1 up/24h (exact ca pe vechiul CG, unul in fiecare zi calendaristica pentru anunturile din aria publicitate).
_ _ _
Va rog sa nu publicati date cu caracter personal (adrese de e-mail, numere de telefon), indiferent de subiectul de pe acest forum in care scrieti.

299
Aer conditionat GRUNDIG GRWPI120, 12000 BTU, A++/A+, Wi-Fi, kit instalare inclus, alb

1099 lei

https://altex.ro/aer-conditionat-grundig-grwpi120-12000-btu-a-a-wi-fi-kit-instalare-inclus-alb/cpd/AERGRWPI120/

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


300
Jurnal de Bord / Ford C-Max II
« on: 16 September 2020, 00:52 »
Epopeea Ford continua.

Ne pregatim sa plecam de la mare, mut masina la umbra sa aranjez bagajele si observ o dara, fix de unde am pornit si pana unde am oprit masina. In prima faza am crezut ca e de la A/C, fiindca erau picaturi mici si dese, dar parca erau prea negre. Ma uit si sub masina, se scurgea de undeva din dreptul puntii fata. Am mai asteptat 2-3 minute dupa ce am oprit A/C-ul, am dat mai in spate si am imbibat un servetel in pata de pe jos si era negru-negru, zic yey... ulei.
Opresc motorul, mai astept cateva minute si verific si joja. Avea ulei doar pe varf, cu un deget sub minim. Sun un coleg de facultate din Mangalia, il rog sa ma indrume spre un service cat mai apropiat.

Imi da locatia, un contact, vad ca e la 3.9 km si ~5-6 minute si dus am fost. Odata ajuns acolo, am asteptat cateva minute fiindca era deja o masina pe elevator, apoi am urcat-o si pe a mea.

Ce am vazut? Scutul tot imbibat cu ulei, il da jos si toata partea din fata era improscata cu ulei. Pune mana pe filtru, se rasucea cu mana, prima concluzie a fost ca nu l-au strans, verificase si mecanicul joja si la fel... lipsa ulei. In bord n-am avut check engine, am dat system check si nimic.
Pune lampa, vede ca si garnitura e "umflata" si imi spune sa iau ulei si un filtru nou ca daca garnitura a fost prinsa prost, mi-a recomandat sa nu o refolosim.
https://photos.app.goo.gl/5hdtvMixGdEZD8BK7
https://photos.app.goo.gl/8MP7C3JT4b9kLuoRA

La distanta de mers pe jos era un Unix, am comandat 5 L de Castrol Magnatec Stop-Start 0W30 D fiindca nu stiam cat de mult pierduse si ma gandeam ca nu-mi ajung 2-3 bidoane, filtru Mann si spray de curatare. Ne intoarcem la service, mecanicul deja folosise mai bine de un tub in incercarea de a curata tot ce era pe acolo, iar atunci cand a scos filtrul vechi a descoperit ce se intamplase de fapt.
Cei din reprezentanta atunci cand au scos filtrul vechi, nu au scos si garnitura veche. Asta e si motivul pentru care garnitura se vedea "umflata", si probabil d-asta nici nu era prins cum trebuie filtrul. A incercat sa curete si scutul cu detergent si degresant, insa pierduse atat de mult incat n-a reusit sa faca mare lucru, l-a suflat si cu compresorul si tot era imbibat tot de ulei.

A completat mai bine de 2l de ulei. Am mers 1400 km (de la revizia de pe 25 august) cu ulei mult sub minim, din incompetenta celor din reprezentanta. Ce m-a pus cel mai rau pe ganduri e faptul ca de la mers pe autostrada, tot uleiul s-a intins pe tot ce exista pe sub masina, a trecut pe langa catalizator, DPF, esapament incins, pana si puntea spate avea urme, iar in spatele ei se afla finala. Mare noroc am avut ca nu a luat foc.

315 lei uleiul, 55 filtrul de ulei, 13 ceva spray de curatare si 100 lei celui de la service care m-a ajutat.

Ma pregatesc sa trimit mail la Ford Proleasing Buzau, Ford Romania, iar mai apoi ANPC si RAROM.

Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 94