Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ClaudianReyn

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 18 December 2020, 15:34 »
Voua chiar vi se pare grafica de 10 ?
Nu am RTX, nu stiu daca cei care apreciaza grafica pe-aici au toti RTX, dar din punctul de vedere al unui "sarac" care joaca pe traditional Ultra, aproape totul mi se pare mai fain in GTA V.


Glumesti, nu?

32
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 18 December 2020, 15:05 »
1.2mil damage astazi. O sa fac un demo mai tarziu, poate ajung la numere chiar mai mari.

Cred ca pana saptamana viitoare voi ajunge la 2mil crit head shots. De data asta cu OVERWACH rifle. Stay tuned  ;D

33
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 December 2020, 23:59 »
Sa fim seriosi daca il judec ca si RPG, este de nota 5.

- Grafica de nota 10.
- Feeling, nota 10 as zice, bineinteles.
- Quests nu are cum sa fie de nota 10. Sa zicem 9 aici.
- Mecanici de joc de nota 5, hai sa fim seriosi, sunt foarte proaste orice s-ar spune. Masinile, dinamica lor, distrugerea lor si a mediului foarte slabe, condusul foarte aiurea.
- AI si combat foarte slab, nu stiu daca 5.
- Features lipsa, nefinisate, scoase din joc, nu poti face mai nimic intr-un oras complex cu care nu poti interactiona. Nici magazine de haine sau masini nu exista, doar NPC-uri scriptati. Pana si GTA are asaceva. 5.
  Service si tuning pentru masini nu exista, metrou nu mai exista, meniu 3D pentru arme nu mai exista, camera pentru arme din apartament inutila, garajul nu poate fi folosit, etc.
- Si mai ia un 5 pentru balance si elemente RPG. Sunt acolo dar sunt aruncate de-a valma si totul este imba si gresit. Un RPG ar trebui sa-ti dea senzatia de progresie, nu sa-ti dea end game items chiar de la inceput si posibilitatea sa omori totul dintr-un foc.

Si hai sa ignoram bugurile sa fim indulgenti, pt ca le vor rezolva.

Deci realist vorbind ia note foarte mici la toate capitolele cu exceptia graficii, feeling-ului si a questurilor.
Toate celelalte puncte sunt slabe.

Ce note avem? 10, 10, 9, 5, 5, 5, 5.
Media care este? 7 my friends. Asta e realitatea.

Nu stiu cum dar lui Kodiak i-a dat tot 7. Nu este o coincidenta.


A! Daca vor inbunatati unele din punctele slabe, ramane de vazut, s-ar putea sa ajunga un joc de nota... 8 sau 8.5. "Misto", este un termen subiectiv. Obiectiv insa... are 4 puncte de plus si 5 de minus.



Si inca ceva. Johni Silvershit ala e super enervant si te tot sacaie la cap, imi vine sa-l trimit in toate gaurile familiei lui. Orice faci apare el cu opinia lui de kkt. Faptul ca se tine dupa tine pana la sfarsit (presupun) este cringe.




Post Merge: 18 December 2020, 02:37

34
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 December 2020, 15:59 »
Eu ma distrez cu el, foarte misto realizat si intradevar questurile secundare, care sunt realizate in jurul anumitor caractere (Panam, Juni, Claire, etc.) sunt bine realizate si complexe.

Noi avem o experienta mai buna pe PC, insa aici pot posta si jucatori de console, iar pentru ei jocul este aproape nejucabil.

Cred ca dialogurile duc in acelasi loc, ceea ce este hilar, dar anumite decizii, duc in acelasi loc sau nu, cu deznodamant diferit. De exemplu alegi sa nu-i omori pe Maelstrom sau nu! Dar cum am mai spus, asta nu influenteaza cu nimic relatiile tale cu Maelstrom, petnru ca factiunile practic nu exista ca si mecanica de joc.

Nu stiu daca questurile secundare au arbore cu diferite consecinte, s-ar putea sa nu. Si nu imi dau seama daca povestea principala intradevar are, pentru ca nu am testat. Jocul nu iti permite organizarea save-urilor!!! Foarte enervant. Nu le poti redenumi, si nu poti crea un alt folder cu saves...

Cursele si masinile sunt o gluma intradevar, nu sunt masini destule si destul de variate pentru a crea o lumea a racing-ului calumea. Practic daca iei Caliburn rupi tot, iar pe strazi in oras, Shion Coyote rupe. Nu exista alte variante, nu exista customizare pentru masini, nici macar sa schimbi culoarea.

O chestie care chiar ma deranjeaza, spawn-area masinilor cu V mi se pare o mecanica de o lene exacerbanta. E super arcade si idioata si face apartamentul ala mai inutil decat ar fi fost in orice caz. As fi fost perfect OK cu revenirea la apartament/garaj pentru a schimba masina, nu m-ar fi deranjat.

Dar sa implementezi o mecanica doar cu un script de cacat, gen spawn button precum in editorul engine-ului mi se pare de prost gust. Sper ca vor schimba asta cu un DLC masiv.

Cred ca Rockstar rad copios acum, incropind GTA 6

Post Merge: 17 December 2020, 16:03
Mie imi plac dialogurile alea in care ai sub si intrebi de o chestie apoi in dialogul principal iti zice DE ACEEASI chestia de care tocmai ai vorbit pe plan secundar. FUCK ME.

Da. Iti da impresia ca aia care au muncit la dialoguri le-au facut cu p***. Greu de crezut ca a scapat asa ceva de la "aia" care au facut The Witcher 3. Nici primul The Witcher nu a avut greseli de genul asta. Iar astea nu sunt buguri sau glitches. Sunt facute din incompetenta.

35
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 17 December 2020, 04:52 »
Nou record. 617.040 headshot damage.

36
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 16 December 2020, 17:45 »
Eu cred ca trebuia sa fie exclusiv next gen si sa ignore total PS4 si Xbox One. Mare greseala de management aici facuta pe ideea de a vinde mai mult, cand defapt in final mai mult si-au dat cu tesla in coaie promitand imposibilul si in acelasi timp nefiind capabili sa livreze!!!

Habar nu am cum vor putea ei sa-l faca sa mearga pe Xbox One cand se vede clar ca nu poate. Nu ai cum sa incarci atatea assets intr-un VRAM mic cu bantwitch de kkt de pe HDD in real time. Majoritatea plangerilor sunt pe faza asta, am vazut pe YouTube. Sunt sigur ca problema asta creata chiar mai multe buguri in lant care nu sunt numai de natura grafica.

In acelasi timp, nu ai cum sa mai creezi si AI complex pe aceeasi consola care nu poate rula nici macar mediul de joc, cand se stie clar ca un complex AI-ul necesita CPU! In felul asta au compromis intregul joc, pentru toti.
Ce updates sa faca ei, cand trebuie sa le faca sa mearga si pe consolele alea? Nu au cum. Un update calumea il va face practic nejucabil pe Xbox One. Deci jocul e si va ramane un fail la capitolul asta. Poate doar daca fac DLC-uri care sa fie exclusive next gen, desi ma indoiesc.
Iar comunitatea de moderi nu se stie ce poate face deocamdata. Unele lucruri sunt prost implementate din start.

Post Merge: 16 December 2020, 18:08
Phew... Avem noroc ca suntem pe PC. Varianta de console este absolut oribila.

https://forums.cdprojektred.com/index.php?forums/technical.10794731/

Aici vad ca se implica lumea, chiar ma intrebam. Sunt sigur ca au nevoie de chiar un an pentru a aduce un DLC, fixuri si chiar updates masive si chiar am incredere ca o vor face.

Post Merge: 16 December 2020, 18:20
Bwhahaha du-te ba, exista vreun exploit care nu exista in jocul asta?


37
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 16 December 2020, 16:28 »
Si cand te gandesti ca ti-ai luat placa video special pt el :D

Eu n-am decat ~10h jucate so far, dar momentan imi  place. Sunt un pic overwhelmed de cate ai de facut. Am cred ca peste 20 de side quest-uri pe care nici nu stiu de unde le-am cules :D
Singura chestie naspa ca e CPU-ul nu prea face fata :( Am zone unde CPU este peste 90% load, si GPU-ul sta la 60-70%...
Ma gandeam daca merita sa investesc acu intr-un i9 10900/10850 SH, sau nu.

Erm... nu regret, pot juca si alte chestii si va fi fixat pana la urma. Stii cum e trebuie sa traiesti sa vezi cu ochii tai.

Eu am i7 4790 (nici macar K) si este ok. Posibil pierd ceva fps, dar sunt destule, nu am niciun frame drop cu DLSS Quality. Totul ultra.

Nu merita sa investesti in i9 ala, depinde ce prioritati ai, in orice caz. Daca trebuie sa schimbi placa de baza, sursa, carcasa, cooler.

Da, 10 ore nu sunt deajuns pentru un RPG sa-ti dai seama de defecte. Sa vedem cum vor fi ei competenti in a fixa totul si cand.
Multiplayerul va fi un mare fail, ar trebui sa dea cancel la proiectul ala, nu au nici experienta si nici viziunea pentru asa ceva.

Ieri am continuat ceva questuri secundare si main quest si nu este rau. La capitolul asta jocul exceleaza, cu exceptia bugurilor.

Post Merge: 16 December 2020, 16:37
Cum e un tech demo creat pentru a vinde noile console cand noile console nici n-au next-gen patch? Jocul a fost anuntat acum 8 ani cand generatia veche de console abia se pregatea sa iasa din fabrica.

Pai asta e problema lor, au dat chix la treaba asta. Ai vazut comparatia cu 2018 a jocului? Este masiva. Asta inseamna ca de doi ani, inloc sa se ocupe de mecanici si optimizare, au tapat la maximum numai pe grafica.
AI-ul inamicilor este mai prost decat la jocurile din 2005, dar ma rog, ce mai conteaza AI, cand tragi prin ziduri sau apesi pe tragaci si totul moare in fata ta fara ca sa tintesti? Tactica de combat ZERO.
Este hilar si fun sa a dai 60k headshots cu Acher, dar ma rog, pentru o perioada.
Ma gandeam sa fac un Youtube rant in care sa demonstrez cat de broken e tot craftingul si balance-ul, dar poate nu sunt singurul.

38
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 16 December 2020, 14:11 »
OK se pare ca dupa cateva alte ore de main quests si side quests si ceva experimentare cu sistemul de crafting... am mai multe de spus...

Jocul este complet broken/varza, nu este vorba numai de bugs si glitches. Elementele de RPG sunt total gresit implementate, sistemul de lvl-ing si balance este complet gresit si netestat.

Defapt nu a jucat nimeni jocul asta inainte de lansare, nu imi pot imagina cum ceva atat de haotic sa fie aruncat intr-un release fara ca nimanui sa nu-i pese!??

Sa incepem cu o lista:

- multiple iteme necesita mai putine materiale pentru a le crea decat pentru a le dezansambla, dand posibiliatea de a crea bani si resurse infinite.
- iteme in inventory nu dispar dupa ce le dezansamblezi, dand posibilitatea de a le stoca si face lvl20 crafting instantaneu de exemplu.
- iteme in inventory raman vizual acolo dupa dezansamblare, desi nu mai exista, necesitand refresh.
- dps-ul armelor difera in functie de meniu
- in meniul de crafting apare caracterul cu arma intr-o pozitie aiurea cateodata, inloc sa apara doar arma. Arma este invenzibila uneori in Inventory.

- iteme de end game pot fi procurate de la inceputul jocului si sunt absolut OP, creand o senzatie de inutil pentru tot ce folosesti.
- iteme rare au acelasi damage cu iteme legendare (exemplu frag grenade). Arme Common au damage absurd, pe care numai o arma legendara ar trebui sa-l aiba.

- toate multiplicatoarele sunt implementate gresit, generand damage mai mare decat in specificatii.
  Mod cu 8+ damage ajunge pe arma sa aiba 47 damage, etc. Multiplicatoarele sunt inmultite inloc sa fie adunate.
  Exemplu. 100 x 1.5 x 1.5 x 1.5 inloc de 100 x (1.5 + 1.5 + 1.5). Orice RPG in 2020 si in ultimii 10 ani tine cont de balance si de modul in care functioneaza multiplicatoarele.
  Daca ai 5 stacks de 20% pe damage-ul tau si ele sunt aplicate cu prima formula, dps-ul va fi de 248.8% inloc de 200%
  Jocul are o groaza de astfel de multiplicatoare, din cauza asta ajungi sa dai 162.000 damage cu un singur glont. In momentul asta omor orice inamic cu un singur glont si nu va exista niciun balance pana la sfarsitul jocului care sa contracareze asaceva.

- Nu numai elementele de RPG sunt broken. Dialogurile din main quest!!! Unele dialoguri secundare se repeta ca dialoguri principale si vice versa.

Multe buguri in questul principal sunt de prost gust, adica nimeni nu a testat nimic, nici macar ca fiind in stadiul Alpha.

Exemplu: Un quest imi permitea posibilitatea sa conduc eu masina, sau s-o las pe Claire sa conduca, numai ca la final am murit si am dat load, care a fost creat de joc in timpul condusului.
Dupa load am aparut la volan unde statea si Claire, inloc sa apar pe scaunul din dreapta. Adica ambele caractere erau unul peste altul, vedeam parul si ochii lui Claire in mijlocul ecranului.

Buguri de genul asta sunt foarte multe. Collision bugs (masini in sosea, push trigger) , ragdoll bugs, positioning bugs (caractere in aer, obiecte in aer sau rotite), interraction bugs (nu poti lua loot de pe jos, chair main quest talk)

========================================================

CONCLUZIE:

Jocul a fost fortat pentru NEXT GEN graphics, facand compromis la orice pentru a implementa ceva ce este imposibil defapt de implementat pe consolele vechi.
Este un tech demo creat pentru a vinde noile console si placi grafice si esueaza chiar si la acest capitol, noile console neavand macar acele optiuni.

Nu este doar o problema de bugs. Este complet broken de sus pana jos. Nu s-a gandit nimeni la nimic si nu l-a jucat nimeni pentru ca nu le-a pasat. Din asta rezulta si concluzia ca cei care l-au jucat anul trecut au fost platiti sa minta.
Toate povestile despre cei care l-au jucat in 2018 sau 2019 sunt minciuni.
CDPR a amanat jocul din Septembrie si apoi inca doua saptamani pentru a-l face cat de cat jucabil. Voi va dati seama cum era in Septembrie daca il lansau? Absolut nejucabil. Pai ce dracu au jucat aia in 2019??!

Patch-uri sunt absolut inutile. Jocul ramane un fail cu sau fara patch-uri. Trebuie o revizare totala de balance si mecanici care au legantura cu toata progresia in joc.

Mai mult, CDPR a mintit despre "Features" care defapt nu exista!!! Poate cel mai grav lucru dintre toate. Sistemul de politie? Meniul 3D al armelor? Garajul pentru masini? AI-ul NPC-urilor din oras? Deznodamant diferit in functie de alegerile tale? Si mai cate?

39
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 December 2020, 17:46 »
Sa nu uitam lansarea de la Skyrim. OMG!!! Era lafel de buguit ca Cyberpunk acuma.

Yup.
Asta o confirm si eu, tocmai intrasem in CM cu varicela, tocmai aparuse jocu si cumnate-miu daduse vreo 250+ron pe el si mi l-a facut cadou.
Doamne cate crash-uri si injuraturi si-a luat PS3-u ala...
Cred ca-n 6 luni de zile a ajuns de la 1.0.0.1 cat era la 2.x.x.x, tin minte ca era saptamana si update-u.

Yet again, ramane unul dintre cele mai frumoase si imersive titluri pe care le-am incercat vreodata. Dupa 200h l-am terminat.

Despre CBP insa, daca aleg sa fac toate sidequests si sa merg pe scavenge (gen sa caut in toate prostiile dupa toate rahaturile), voi acumula peste 50h de gameplay ? Inteleg din detaliile oficiale ca lumea s-a vaitat initial de Witcher 3 si au blamat numarul de ore mare pana la finalizarea quest-ului principal. Probabil or exista si gameri care cauta calea scurta... no argument there.

Si alte doua chestiuni, voiam sa le aduc in discutie ca poate mai sunt altii ca mine:
- pentru sound issues confirm ca reducerea sampling rate la 96Khz a rezolvat bug-ul de hissing & popping;
- pentru altii care l-au instalat pe vreun m.2 de 128GB si au pana-n 60GB liberi si vor sa treaca la update 1.04 (si probabil viitoarele) puteti da remove la fisierul "language english audio" din Archive, nu face gat la el si-l repune singur dupa update. ...asta ca sa nu mai dezinstalati sa rupeti TBW-u la flash.

Cam 6 luni va dura si pt Cyberpunk 2077. Sunt foarte multe buguri minore, va fi o lista imensa pe care trebuie s-o faca. Nu sunt doar cateva. De la buguri de meniu, pana la main quest, pana si buguri la dialoguri. Dar sunt simplu de fixat, nu sunt ceva complex.

Am jucat 60h si ma distrez. Armele chiar daca sunt OP, sunt foarte funny de utilizat, gameplay-ul are un feeling misto, deci nu te grabi, fa tot ce prinzi pe harta, iti cresti Street Cred in felul asta si ai acces la vendori chiar la iteme legendare.

Si condusul e fun pana la urma dar, pentru mine numai anumite masini sunt ok:
Rayfield Caliburn
Quadra Turbo-R
Mitzutana Shion "Coyote"
Jakie's Arch
Kusanagi CT-3X (as prefera o motocicleta chiar mai puternica decat asta, sper ca exista. Mai sunt doua modele pe care nu le-am gasit)

Eu cred ca mai am mult de sapat, chiar daca am lasat main quest si am facut lvl30 si end game weapons inainte de asta.
Dar armele le poti recrafta la lvl mai mare si vor avea damage mai mare in relatie cu lvl-ul tau.



40
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 December 2020, 15:10 »
HA! mai am un amic, si-a luat pt PS4 lmao. ii pare tare rau acum.

Cu cat? 20€? cam atat as da pe un PS4. Il vor fixa si pe PS4 oricum pana la urma.

Sa nu uitam lansarea de la Skyrim. OMG!!! Era lafel de buguit ca Cyberpunk acuma.

41
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 15 December 2020, 03:11 »
OK, am testat mai multe masini si un quest secundar aduce RACING in joc.

MITSUTANI SHION "COYOTE" este cea mai tare pe langa Caliburn, dar asta s-ar putea sa mearga mai bine pentru curse.

In poza este si Quadra Turbo-R, versiunea albastra, foarte misto, dar n-o cumparati pentru ca un alt quest secundar va da una neagra lafel ca si specificatii.

Astea doua sunt foarte usor de condus si au vizibilitate buna de la volan.

In spatele masinii exista deasemenea Open Stash si puteti stoca loot.

42
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 December 2020, 22:44 »
Mi-am chemat toate masinile si le-am aruncat in aer  ;D

Hm! Masinile sunt mai usor de controlat din first person, poate asa sunt eu obisnuit, insa camera trebuie ridicata mai sus pentru ca nu vezi pe unde mergi!!!

Caliburn e misto, chiar il recomand. Nu am testat prea multe pentru ca ma descurc foarte bine cu motocicleta.

43
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 December 2020, 18:54 »
A gasit cineva cursele de masini, sau si aia a fost o minciuna de doi lei?

Post Merge: 14 December 2020, 19:07
Este o chestie care ma frapeaza la jocul asta. Voi v-ati plimbat peste tot??? Poate fi facut un quest pe orice alee a jocului. Orice alee secundara arata ca scena principala din alte jocuri.

Cu toate astea loading time foarte rapid. Incredibil.

Post Merge: 14 December 2020, 19:55
Vai de plm ce am craftat  :o ASHURA Smart Sniper cu 818dps.  8)

O sa dau o fuga prin cartier sa le arat baietilor. Trebuie sa fie minunat. nu? Le dau la capsor un pic.  ;D



Post Merge: 14 December 2020, 20:01
BWHAHAHA bai baieti!! E single action bold rifle, adica dai reload lai fiecare glont. Selecteaza singur tinta. 25800 crit!!! Da aproape mereu crit.

Post Merge: 14 December 2020, 20:02


Post Merge: 14 December 2020, 20:08
OK.. cu celalalt rifle am dat si 60k head shot. Nu e cel mai OP. LOL

44
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 December 2020, 18:06 »
Driving-ul e prost pentru ca sensitivitatea pe m&k e all over the place. Cu controller cica merge foarte bine...

E o scuza de prost gust. Am jucat o groaza de jocuri cu implementare foarte calumea pentru taste, incepand cu d-astea de Rally si chiar NFS ce dracu. Imi aduc aminte de NFS Porsche si imi vin spumele acuma. Ba am jucat chiar si jocul ala de rally foarte realist cu taste, am uitat cum se numeste, care a fost simulator.

Ai vazut cum intorc masinile? parca nici nu intorc pe rotile lor. Motocicleta lafel. Nu exista dinamica. Dinamica poate fi simulata in multe feluri. Poate fi simplista si de cacat. Bineinteles asta necesita si CPU!!! Pentru ca treburile astea trebuie simulate in timp real. Se pune iar problema de compatibilitate.
Eu ma refer la Dinamica Newtoniana. Adica simularea masei, etc. Nu dinamica de joc. Sunt doua concepturi diferite.

In momentul in care Consolele de kkt trebuie sa ruleze nu stiu ce grafica imposibil de realizat, unde dracu sa mai bagi pe CPU-ul ala si dinamica reala?

Pai simulatoarele de Rally au greutatea rotilor simulata separat! Adica suspensii etc. Simuleaza frictiunea pe directii diferite si suprafete diferite. Pana si in Mafia 1 masinile parca aveau suspensii, se lasau in curbe, cand treceai peste o bordura, cand sareai in aer.

Aici nu au nimic.  :-[

Post Merge: 14 December 2020, 18:18
Asta este inca un exemplu clasic de NERFUIRE din cauza consolelor, de data asta nu pe partea grafica.

Adica ne trezim cu un graphic tech demo / benchmark cu mecanica de kkt si features lipsa! Credeti-ma ca nici nu le pot baga, pentru ca ups! Nu merg pe PS4!

Doar sa faca dracu doua versiuni de jocuri si sa ne lase in pace cu cacaturile de conserve. Sunt sigur ca moroarele alea de simulat masin sunt ceva de genul "copy paste". Le pot cumpara de la alta companie, sau au niste baieti care le programeaza rapid.

DAR!! CE sa vezi! AI-ul (orice AI) ia CPU si vom pierde 10-15fps! Nu mai vem 60fps... omg.. tragic.

45
RPG / Cyberpunk 2077
« on: 14 December 2020, 17:56 »
Mda! Pai am renuntat sa merg cu masinile, doar motorul este foarte ok. Masinile intorc prea aiurea! Dinamica masinilor este aproape inexistenta, mult mai proasta decat la GTA V.

Mult mai proasta decat la MAFIA (noul joc) si chiar mai proasta de cat la Mafia 1. Seria Mafia a avut o mecanica arcade decenta.

CDPR au mai spus ca au si damage foarte misto implementat. Unde dracu este ca dai cu masinile astea in orice si nu se intampla nimic. Zici ca sunt tancuri.
Am intrat cu motorul intr-o masina cu 150 la ora si nu s-a intamplat absolut nimic.
Masinile se repara de la sine! Nu exista service, nu exista magazine de masini, etc.


PS: Pentru tot ce am enumerat mai sus si multe alte lipsuri, jocul ar mai fi avut nevoie de un an. Dar ar fi inebunit toata lumea daca ziceau "New Date Release 10.Dec 2021". Meme-urile ar fi devenit realitate, etc.  ;D

Mai buna strategia Rockstar. Tac chitic, nu spun nimic, dar ei lucreaza la GTA 6 in momentul asta si la nu stiu ce joc medieval. WOW! Dupa RDR2, chiar sunt curios ce vor scoate. RDR2 ramane de top inca.

Cyberpunk 2077 are nevoie de updates masive si cred sau sper ca le vor aduce. Poate asta e un compromis convenabil. Sa scoata jocul chair si incomplet si sa-l faca bun intr-un an prin updates.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10