Aproape 33k, luat doua bidoane de lichid de parbriz, am spalat ieri masina la un self wash.
Dupa un drum prin oras, cand m-am apropiat de casa mi-a aparut indicator de presiune scazuta in anvelope. Am verificat presiunea la toate, si totul parea ok.
De dimineata, cand am trecut pe langa masina am gasit cauciucul stanga spate lasat pe janta : (
La o verificare vizuala, am vazut si o bucata de ceva metal ascutit infipta in anvelopa.
L-am lasat pe cel mic la cresa, am dat o fuga in Kaufland si am luat un compresor, am umflat roata si am pornit spre Autosoft. Cand mi-am montat anvelopele de vara in aprilie (cred) au folosit o cheie decalibrata si mi-au distrus trei piulite, doua pe spate si una pe fata.
- Va costa 100 lei deblocarea.
- Ok, orice e necesar
- Aveti si aici pe fata una stricata
- Ok, haideti sa o inlocuim si pe aceea.
Intr-un final devizul a fost destul de ridicat ca pret, fiindca nu mi-au mentionat ca pretul specificat este / roata, din discutie s-a inteles ca e vorba / operatiune.
2*100 deblocarea, vreo 50 pana, 3*10 piulitele inlocuite si azot, echilibrat incluse, ceva manopera si maruntisuri ... 288 lei. O mica atentie, compresorul, toata distractia a fost mai mult de 350 de lei.
In conditiile in care o anvelopa Bridgestone Turanza ER300 (echiparea de farbica), n-ar trebui sa coste peste 275-290 lei. Sa ne fie invatatura de minte.

Pana in august sau septembrie urmeaza si revizia. Mi-e asa tarsa sa ma gandesc ca numai inlocuirea uleiului din cutie si manopera inseamna minim 1000 lei.